Niech ryczy z bólu ranny łoś! WE ETC
Re: WE - horda w rajtuzach Bazyliszek :]
właśnie na pewno masz większego ^^.
a z woli ścisłości o co chodzi z tym wałowaniem ?
a z woli ścisłości o co chodzi z tym wałowaniem ?
Z Żabcią? Oczywiście, że można! Wystarczy mu nawrzucać plagę z ifki w pierwszej turze aby mu przerzedziło pół armii i wtedy jest potulny jak baranek, o nic sę nie wykłuca, nawet podstawia smoki na boczną szarżę clanratów itd.
To była przyjemna bitwa dla obu stron pomimo hoteka
To była przyjemna bitwa dla obu stron pomimo hoteka
Wysłałem Holanowi do oceny takie dwie rozpy. Myślicie ze je dopuści na WI? Chwilowo jestem bardziej za opcją nr 2.
Highborn @ 568 Pts
General; Longbow; Shield
Oaken Armour [50] - regenka
Stone of the Crystal Mere [30] - wyczerpywalny ward
Sword of Might [20]
Green Dragon @ [320] Pts
Highborn @ 571 Pts
Spear; Longbow; Shield
Glamourweave [30] ward od magii i strzelania
Armour of the Fey [35] ward od magicznych ataków w CC
Bow of Loren [35]
Green Dragon @ [320] Pts
Noble @ 130 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
3x Spellsinger @ 3x 140 - 25 Pts
5x Dispel Scroll
Treeman @ 285 Pts
3x 5 Waywatchers @ 3x 120 Pts
4x 5 Wild Riders @ 4x 130 Pts
7 Wardancers @ 126 Pts
14x 8 Dryads @ 14x 96 Pts
Casting Pool: 5
Dispel Pool: 5
Models in Army: 163
Total Army Cost: 4299
LUB
Highborn @ 568 Pts
General; Longbow; Shield
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
Green Dragon @ [320] Pts
Highborn @ 566 Pts
Spear; Longbow; Shield
Glamourweave [30]
Armour of the Fey [35]
Hail of Doom Arrow [30]
Green Dragon @ [320] Pts
Noble BSB @ 90 Pts
3x Spellsinger, lvl 1 @ 3x 140 Pts
6x Dispel Scroll [25]
4x 5 Waywatchers @ 4x 120 Pts
4x 5 Wild Riders @ 4x 130 Pts
2x 6 Wardancers @ 2x 108 Pts
15x 8 Dryads @ 15x 96 Pts
Models in Army: 180
Total Army Cost: 4300
Wątpię. Gra z tym to minimalna przyjemność. Druga sprawa, że nie masz ani warhawków, ani treekinów, ani ethernali - czyli w żaden sposób nie korzystasz z tych punktów, by wziąć jednostki normalnie niespotykane.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
A to są kryteria kwalifikacji, przyjemność i rzadkie jednostki? Gdzieś to było napisane? Myślałem, że kryterium jest jedynie zbyt duża konkurencyjność jakichś kombosów (np książka plus star), a tutaj ich nie ma.
Przegięte to chyba nie jest, obsysa mocno od LT.
Gra z tym to sama przyjemność, same CC zero magii i strzelania. Z resztą wszyscy wiedzą, że przyjemność grania nie zależy od rozpy tylko od gracza.
Przegięte to chyba nie jest, obsysa mocno od LT.
Gra z tym to sama przyjemność, same CC zero magii i strzelania. Z resztą wszyscy wiedzą, że przyjemność grania nie zależy od rozpy tylko od gracza.
Zdziwie sie jakby to dopuscil, imho nie musisz na sile te slabsze jednostki wystawiac , ale jakie zroznicowanie w armii, a 15x8 driad to slabe zroznicowanie , ale to wszystko od orgow i tak zalezy.
To 15x 8 driad mnie rozbroiło . Oldschool
Szczerze mówiąc miałbym chyba lekki problem ogarnąć moją armią na WI takie morze drzewek
Szczerze mówiąc miałbym chyba lekki problem ogarnąć moją armią na WI takie morze drzewek
imo ze ta rozpa jest klimatyczna i wcale nie jest za mocna , płynie z niektórymi armiami a niektóre ciśnie jak każda średnia armia
jak pomyśle o sojuszach typu demony i imperium na 2 tankach full magii i z syrenką : ]
nie wiem czemu tak ostro podchodzi się do signlowych rozpisek - największe przegięcia wychodzą i tak przy sojuszach
jak pomyśle o sojuszach typu demony i imperium na 2 tankach full magii i z syrenką : ]
nie wiem czemu tak ostro podchodzi się do signlowych rozpisek - największe przegięcia wychodzą i tak przy sojuszach
T
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Turniej parowy i nie dopuszczają armii singlowych
Łatwiej chyba znaleźć parę niż przejść pozytywnie weryfikacje
Łatwiej chyba znaleźć parę niż przejść pozytywnie weryfikacje
Okej, Holan pisze, ze armia nie jest zbyt mocna tylko, że nie jest klimatyczna. Mi się wydaje klimatyczna w cholerę. W każdym razie jest argument bardzo subiektywny i na pewno mnie nie przekonuje. Będę walczył dalej.
Tomek, Morgan,
Podobno nie można zagrać 2x tą samą armia w sojuszu i podobno jest to w regulaminie.
Tomek, Morgan,
Podobno nie można zagrać 2x tą samą armia w sojuszu i podobno jest to w regulaminie.
A jaka myśle przewodnia stoi za tą armią? Dwóch lordów-gejów mocą swej miłości poderwało do walki zagajnik pełen młodych brzózek?Mi się wydaje klimatyczna w cholerę
Jakoś za bardzo przypomina mi to "czterech magów wędrując przez las spotkało korpus artylerii"
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Gejów prędzej w swoich DE znajdziesz.
Myślę, że do każdej armii da się złożyć ciekawą i klimatyczna historię.
To naprawdę nie jest problem.
A słowo klimat jest chyba nawet bardziej subiektywne niż Twoje posty, drogi Jankielu.
Myślę, że do każdej armii da się złożyć ciekawą i klimatyczna historię.
To naprawdę nie jest problem.
A słowo klimat jest chyba nawet bardziej subiektywne niż Twoje posty, drogi Jankielu.
są gorsze przegięcia - np. Bloodki wsparte ostrzałem 4 bolców HE - nic ich nie wyśle w las a jak dojdą to robią masakrę
za bardzo się nie zastanawiałem ale jak bym coś pokminił to na pewno bym znalazł takie przegięcie żebyście się wszyscy zesrali więc nie narzekajcie na 120 driad które nie są aż takie super...
no chociażby DE +Woch na 2 smokach, hoteku, 2xSzejds, 2xMengils, 2xBG, 3xCK .... jak dla mnie bomba
za bardzo się nie zastanawiałem ale jak bym coś pokminił to na pewno bym znalazł takie przegięcie żebyście się wszyscy zesrali więc nie narzekajcie na 120 driad które nie są aż takie super...
no chociażby DE +Woch na 2 smokach, hoteku, 2xSzejds, 2xMengils, 2xBG, 3xCK .... jak dla mnie bomba
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Bitwy:
- Gramy 4 bitwy: dwie w sobotę oraz dwie w niedzielę.
- Turniej rozpoczyna się w sobotę o godzinie 9.00. Planowane zakończenie bitew o 21.00 (istnieje możliwość zagrania dłużej 2 bitwy za zgodą przeciwnika). W niedziele bitwa trzecia rozpoczyna się o 8:30. Planowane zakończenie turnieju o godzinie 20.30.
- Każda bitwa trwa 6 tur lub 5,5 godziny (przekroczenie czasu będzie surowo karane).
- Gramy na stołach 96”x 48”.
- Na turnieju gramy parami i każda armia może zagrać z każdą armią,(wyjątek : patrz ograniczenia) nawet armie które się nienawidzą np.: DE i HE. W sojuszu nie mogą grać dwie takie same armie. Istnieje możliwość grania samemu i dowodzenia dwoma armiami.
- Wystrzelane/uciekające/złamane jednostki sojusznika nie wzbudzają paniki. Nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki (np. popychaczek, wskrzeszeń itd.) ani wykorzystywać przerzutów itp. czarów rzuconych przez sojusznika. Kości dispel poola i powera są wspólne. Jeżeli któraś z armii ma jakąś specjalną zasadę np.: +1 do dispela z racji bycia magiem wysokich elfów i druga ma +1 z racji staff of sorcery , to wskazuje się który mag dispeluje. Armie mają dwóch generałów (chyba że gra jedna armia wtedy generał wart jest 200 pkt.) i osobne sztandary armijne, bohaterowie nie mogą się dołączać do sojuszników.
- Nie można mieć dwóch takich samych przedmiotów na sojusz np.: War Banner.(Power Stone i Dispell Scroll bez ograniczeń)
- Tereny na wszystkich stołach będą ustawione przez sędziów (będą karteczki) i są nie przestawiane. Proszę przed każdą bitwą sprawdzić ustawienia terenów i ewentualnie skorygować ustawienia terenów, bo np.: lasy mogą być przesunięte przez WE.