Deathstar by Andrzej

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Deathstar by Andrzej

Post autor: Andrzej »

1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Staff of Solidity [20] - arcy nie rzuca na tabelkę pierwszego miscasta
Folaraith's Robe [45] - można go zranić tylko magicznymi atakami
Talisman of Saphery [35] - wszystkie magiczne bronie w b2b przestają być magiczne i stają się zwykłą bronią

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Sigil of Asuryan [40] - niszczarka
Gem of Courage [10] - dowolny test LD na 3d6

1 * Noble @ 186 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60] - całkowita odporność na jakąkolwiek magię, w tym obniżanie statów

15 Archers @ 170 Pts
Musician

10 Archers @ 115 Pts
Musician

10 Archers @ 115 Pts
Musician

10 Archers @ 115 Pts
Musician

10 Archers @ 115 Pts
Musician

39 White Lions @ 690 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]

1 Guardian @ [27] Pts
Amulet of Light [15]
Dragonhelm [10] - ward 2+ od płonących ataków i o jeden lepszy As

8 Phoenix Guard @ 235 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]

1 Keeper of the Flame @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]

1 Great Eagles @ 50 Pts

1 Great Eagles @ 50 Pts

1 Great Eagles @ 50 Pts

1 Great Eagles @ 50 Pts


Total Army Cost: 2496

Lord + Hero 29%
Core 25%
Special 37%
Rare 8%


Czymś takim mam zamiar zacząć nową edycję. Zakładam, że jednak będę musiał wydać 25% na cory, oraz że dadzą mi możliwość brania 4 rarów.
Generalnie zamysł jest prosty. Wszystko siedzi w WL i idziemy do przodu w formacji hordy po 12-14 w szeregu. Arcymag jest eteryczny i wyłącza magiczne bronie, więc mogę śmiało wchodzić WL w combat z jakąś zgrają ghouli czy slavów. Demony są tak mało liczne, że raczej nie przeżyją, żeby oddać po arcymagu. W razie kłopotów katapultacja do oddziału PG którzy idą za nimi. (z wardem 3+ od magii)
WL są według mnie nie do zabicie, jedyne czego się boję, to turbo strzelanie z drugiej strony. Być może dam komuś -1 do hita.
Generalnie robię to samo, co robiłem teraz, tyle że zamiast fastów są orły, a zamiast bolców łuki.

Myślę nad wywaleniem dwóch orłów i 3 WL i wsadzeniem 2 rydwanów, które teraz są całkiem niezłe.

Co wy na to? Widzicie jakieś słabe strony? (bo na pewno są) Pamiętajcie, że teraz odginanie jest o wiele trudniejsze, dodatkowo co turę mam darmowy reform, więc taki klocek wcale nie jest nieruchawy i powolny, jak by to miało miejsce w 7 ed

Pozdrowienia dla rozpy Malala :D
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=585767#p585767


Oczywiście głównym założeniem tej rozpy jest to, że w faq-u dadzą HE "supreme ASF" Jeżeli nie, to będę musiał ją gruntownie zmienić.
Ostatnio zmieniony 4 sie 2010, o 23:14 przez Andrzej, łącznie zmieniany 8 razy.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

dwarfy na 3 katapach niszcza taki kloc w 1-2 tury strzelania :D ała ^_^ do tego ten flame canon z rarów i nie jest wesoło.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Na dwarfy wystawiam się w jednym szeregu. (dodatkowo katapa nie zdejmuje As)

Następny! :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

wystaw 40 kolesi w jednym szeregu nie zachaczając o zaden obstakl :D

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Nie mówię, że będzie łatwo. Ale z darmowym reformem dzięki muzykowi da się pokombinować. Ewentualnie wystawię się w dwóch szeregach.

A tak w ogóle, to katapy będą ładnie spadać od łuczników i magii :)
Ostatnio zmieniony 2 lip 2010, o 01:13 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

a jakiego lora sobie upatrzyles na arcy?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeszcze nie wiem. Zależy, co nam zrobią z High magic. Ale nawet jeśli nic nie zmienią, to brałbym chyba właśnie High. Płomienie w tej edycji niszczą system (patrz rozpa malala :twisted: ) Warda co prawda nie rzucę, ale jest wyssanie, jest zniszczenie przedmiotu.
Ostatnio zmieniony 2 lip 2010, o 01:18 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

wlasnie tez sie zastanawiam czy cos zmienia w high...

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1212
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Imo wiele się jeszcze pozmienia, więc teraz to takie gdybanie ;) lepiej poczekać chwilkę niż jeździć mercedesem, którego jeszcze nie wyprodukowali :D

P.S. Widzę, że nawet braci z Ulthuanu dopadła ta dziwna choroba co się zwie "8 edycja" :mrgreen:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

4 orły to moim zdaniem duzo za duzo. potestuj i daj znac jak 4 sie spisują.
moim zdaniem dwa orzelki rowniez powinny dac rade, a za zaoszczedzone punkty mozna cos dopakowac.

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Też właśnie mam takie wrażenie zwłaszcza, że odginanie w 8 ed jest mocno utrudnione. Chyba rydwany będą lepsze. W tej edycji nie ma zakazu marszu dla rydwanów, więc tiranoc charioty będą ładnie śmigać po planszy i wspomagać WL, ściągać maszyny itp.



1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Staff of Solidity [20] - arcy nie rzuca na tabelkę pierwszego miscasta
Folaraith's Robe [45] - można go zranić tylko magicznymi atakami
Talisman of Saphery [35] - wszystkie magiczne bronie w b2b przestają być magiczne i stają się zwykłą bronią

1 Mage @ 185 Pts
Magic Level 2
Sigil of Asuryan [40] - niszczarka
Gem of Courage [10] - dowolny test LD na 3d6

1 * Noble @ 186 Pts
Great Weapon; Dragon Armour; Shield; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60] - całkowita odporność na jakąkolwiek magię, w tym obniżanie statów

15 Archers @ 170 Pts
Musician

10 Archers @ 115 Pts
Musician

10 Archers @ 115 Pts
Musician

10 Archers @ 115 Pts
Musician

10 Archers @ 115 Pts
musican

35 White Lions @ 645 Pts
Standard; Musician
Standard of Balance [45]

1 Guardian @ [27] Pts
Amulet of Light [15]
Dragonhelm [10] - ward 2+ od płonących ataków i o jeden lepszy As

8 Phoenix Guard @ 235 Pts
Standard; Musician
Banner of Sorcery [50]

1 Keeper of the Flame @ [32] Pts
Amulet of Fire [20]

Tiranoc Chariot @ 85

Tiranoc Chariot @ 85

1 Great Eagles @ 50 Pts

1 Great Eagles @ 50 Pts


Ukalez pisze:P.S. Widzę, że nawet braci z Ulthuanu dopadła ta dziwna choroba co się zwie "8 edycja" :mrgreen:
Oj tam, oj tam :)
Ostatnio zmieniony 2 lip 2010, o 10:20 przez Andrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1993

Post autor: Aldean »

jesli charioty marszują na 100% to bardzo mi sie rozpa podoba.

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Voodoo
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3000
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Andrzej pisze: W tej edycji nie ma zakazu marszu dla rydwanów
Jest 8)
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ech, to gorzej (chociaż po części i lepiej) Wszyscy mówili, że charioty będą mogły maszerować, więc nawet tego nie sprawdziłem :)
Hmm, w takim razie może zamienię jednego na fasta, albo coś. Nie wiem, muszę pokminić.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3110

Post autor: Crusader »

Czy Twoj arcymag nie ma z takimi przedmiotami przypadkiem zasady, że w regu nie może być?

Lizaki
Zależy jaki weźmiesz lore. Na takim klocku można grać, ale jakoś nie widze tego, stracisz resztę armii, a Twoj moze mieć problem. Ciekaw jestem jak wygląda walka TG ze slannem na Twoich WL. Ja slannem biore Life (+2/+4 T ; regenka; wskrzeszanie TG; thorns). Dodatkowo jeżeli zabijam Ci bsbka (2 rany z save 5+ - samobojcza szarza skinkow może to załatwić 6A ) to arcymag schodzi na 4+ z czaru nr 6.
Dodatkowo zabieram Ci szóstki z czarowania, a jezeli bedziesz czarował z 6 kostek to i tak planuje wziac feedback scroll (na 5+ rana za każdą użytą kostkę).
Do tego mam przerzucanie miscasta na Ciebie. Reszty Twojej armii się nie boję :)

Beasty

Tutaj nie wiem, jak 4 minosy z bsb i doombullem w to wpadają. Możesz mnie pokroić, aczkolwiek obaj mamy mnostwo atakow z dużą siłą. Nie wiem ile zamierzasz miec w pierwszym szeregu modeli, ale myśle, że warto tam wjeżdżać dużą ilością chariotów. Mimo, że moge tego nie przeżyć to jednak bsb mogę zabić i społowić reg, dzieki czemu sie zwrocę.

Jakoś tego nie widzę, za mało masz strzelania imho. Ważne jaki masz lore na arcymagu.

pozdro

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ciekaw jestem jak wygląda walka TG ze slannem na Twoich WL. Ja slannem biore Life (+2/+4 T ; regenka; wskrzeszanie TG; thorns). Dodatkowo jeżeli zabijam Ci bsbka (2 rany z save 5+ - samobojcza szarza skinkow może to załatwić 6A
Tutaj nie wiem, jak 4 minosy z bsb i doombullem w to wpadają. Możesz mnie pokroić, aczkolwiek obaj mamy mnostwo atakow z dużą siłą. Nie wiem ile zamierzasz miec w pierwszym szeregu modeli, ale myśle, że warto tam wjeżdżać dużą ilością chariotów. Mimo, że moge tego nie przeżyć to jednak bsb mogę zabić i społowić reg, dzieki czemu sie zwrocę.
Chłopie, przecież mam ASF z trzech szeregów z przerzutami na hita :) Czym ty chcesz w to wpadać?
Tak w ogóle, to nie ma pkt za społowienia :)

Czy Twoj arcymag nie ma z takimi przedmiotami przypadkiem zasady, że w regu nie może być?
Może być. On nie jest eteryczny, jedynie nie działają na niego niemagiczne ataki.

Co do magii, to czekam co mi zrobią z high magic. Ale na razie najbardziej podoba mi się death.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3110

Post autor: Crusader »

Dwurak zabiera Ci reroll hita za strike first. Nie ma tak dobrze.

Z TG zależy tak jak pisałem, czy mam regenke, +2/+4 T itp. Jak żaden z tych czarów mi nie wyszedł co raczej jest wątpliwe to kroisz mnie oczywiście. Będę musiał wpaść od boku ;) Jednak jak czary mi wyjdą to Cię rozkręcę (jak wyjdzie dobrze faza to zabijasz z 24 ataków 1,5 rany) , a magię mam bardzo dobrą z dodatkowymi kostkami slanna do każdego czaru uwzględniając niskie casty z lore of life. Na jednego powerdice'a użytego slann rzuca 11 na casta statystycznie.
Jeżeli rzucę 3 i 4 na powerdice'y to rzucam:
- dwoch + darmowa +4 Throne of Vines =~ 14-15
-jedna +darmowa+4 Pocisk =~ 11
- dwoch + darmowa +4 Regenka =~ 14-15
-dwoch + darmowa +4 +2T =~ 14-15
- zostają mi dwie kostki, których użyje albo na Thornsy albo wczesniej dopakowując casting czarów ktore chce albo priest coś rzuci

Masz 4 DDki i niszczarkę, które czary dispelujesz?

pozdro

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

czy dobrze mi sie wydaje, czy nawet chetnie ze Slanna rzucisz IF dając efekt miscats na maga w WL??:P:P:P
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3110

Post autor: Crusader »

Dokładnie i to z bane headem. A później jeżeli będę miał na sobie Throne of Vines to moje miscasty na 2+ olewam więc kolejne IFki też mnie zadowalają :)

pozdro

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Dwurak zabiera Ci reroll hita za strike first. Nie ma tak dobrze.
Nie jest to prawda.
ASL i ASF się kasują-walka w kolejności inicjatywy. Jednak mowy nie ma nic na temat utraty rerolli.

ODPOWIEDZ