Tyle, że te kosmetyczne zmiany u skavenów robią kolosalną różnicętrikk pisze:To samo![]()
Skaveny na <2000 mają chyba 1 rozpę ;] Różnica to 2x Gutterzy i Jezzaile vs 2x Jezzaile i gutterzy...
NAGIE KOBIETY!!!!!!!!!!
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Skaven 1350, help pls
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne
Chciałem mieć ALBO jezzaile, ALBO trzecie klanraty (z ratlingiem ofc). Cosmo sugerujący i to i to trochę burzy moją koncepcję rzeczywistości
Pomyślę, a niezależnie od tego czym zagram dam znać po turnieju jak mi poszło. Mile widziane następne propozycje ;p
Queek.
Co do herosów wystawił bym jednego elektryka z DS+demonem, a drugiego z samymi warp bladami, Charmem i 2 dodatkowymi żelkami.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Tylko Skryre, pieprzyć abominacje i całą 7 edycję. Rozpa wyjęta z 6 ed., brakuje tylko dwójek globadierów
Gram tak w domu i na lokalach trójmiejskich. SAD strikes back!
Skaven Army of Doom - 2350 pts
1 Grey Seer @ 653 Pts
General; Magic Level 4
#D3 Warpstone Tokens [0]
Shadow Magnet Trinket [30]
Skalm [30]
Dispel Scroll [25]
1 Screaming Bell @ [328] Pts
1 Rat Ogr Crew @ [0] Pts
23 Clanrats @ [128] Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8] Pts
1 Warlock Engineer @ 125 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
1 Warlock Engineer @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Pipes of Piebald [25]
1 Warlock Engineer @ 150 Pts
Magic Level 2
Doomrocket [30]
Warp-Energy Condenser [20]
21 Skaven Slaves @ 42 Pts
20 Skaven Slaves @ 40 Pts
20 Skaven Slaves @ 40 Pts
5 Giant Rat Pack @ 23 Pts
1 Packmasters @ [8] Pts
Whip; Light Armour
5 Giant Rat Pack @ 23 Pts
1 Packmasters @ [8] Pts
Whip; Light Armour
23 Clanrats @ 183 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8] Pts
1 Weapon Team @ [55] Pts
Ratling Gun
24 Clanrats @ 175 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Weapon Team @ [55] Pts
Ratling Gun
5 Gutter Runners @ 145 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Throwing Stars
1 Warp-grinder @ [60] Pts
9 Warplock Jezzail teams @ 180 Pts
Jezzail; Pavise
9 Warplock Jezzail teams @ 180 Pts
Jezzail; Pavise
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90 Pts
Warp Lightning Cannon Misfires
1 Engeneer & crew @ [0] Pts
1 Doomwheel @ 150 Pts
1 Crew (Warlock & Rats) @ [0] Pts
Casting Pool: 12
Dispel Pool: 7
Models in Army: 177
Total Army Cost: 2349
Queek.
zajebista rozpa. jak to napisali w jednym ogłoszeniu: nadszedł czas napierd...nia 
The messanger bowed low. "Speak-speak" snarled the Grey Seer, to agitated to appreciate the fawning. "Unexpected complications, most powerful of the potentates" said the Scurrier. Before the creature finish,Grey Seer sent bolt of lightning to roast him alive."Bad news can always wait" thougt the mage..
- Każdy z graczy wystawia armię na 1600 pkt.
- Nie wystawiamy lordów
- Nie wystawiamy specjalnych bohaterów
- Maksymalnie 1 mag w armii może znać cały Lore
- Zakaz dublowania Rare'ów (HE maksymalnie 2 takie same Rare'y)
- Zakaz triplowania Special'i (HE także)
- Można wystawić nieograniczoną ilość Large Targetów , lecz tylko 1 może zajmować slot special/rare
- Maksymalnie 3 sloty mogą być przeznaczone na maszyny
- Pink Horrors of Tzeentch mogą osiągnąć maksymalnie 2 poziom magiczny nie zależnie od wielkości oddziału.
Czyste Skryre. Po dwóch grach (12:8 z imperium w zwykłej bitwie i 10:10 z VC na blood&glory) jestem happy. Zastanawiam się jedynie nad zamianą części Jezzaili na... coś. Globadierzy?Skaven Army of Doom
Chieftain BSB 70
Inżynier 2lvl Dispel Scroll 125
Inżynier 2lvl Warp-energy condenser 120
Inżynier Death globes 45
Inżynier Doom-rocket 40
32 Stormverminów shieldy, FCG, Storm Banner 315
30 Clanratów FCG shieldy 147
36 Slaves (czempion, muzyk) 78
35 Slaves (czempion, muzyk) 76
5 Jezzaili 100
5 Jezzaili 100
5 Gutter runnerów + kopanie 120
Latarka 90
Doomwheel 150
Ostatnio zmieniony 2 paź 2010, o 20:59 przez Kervyn, łącznie zmieniany 3 razy.
Queek.
Mają Warp-Grindera - to znaturalizowani Eshinowcy z wypranym mózgiem, potrafiący używać zaawansowanej spaczeniowej technologii
Modele będą Skryre'owe 
@down poszedł drobny edit
@down poszedł drobny edit
Ostatnio zmieniony 2 paź 2010, o 20:58 przez Kervyn, łącznie zmieniany 1 raz.
Queek.
Mortar teamow brakuje, kopanie nie jest potrzebne gutterom przy obecnych zasadach scouta
. Reszta spoko, jeszcze moze inzynierowi deathglobe na brassorba zamienic sie przyda.
A i jezzaile są teraz mega tragiczne
A i jezzaile są teraz mega tragiczne
Zasadniczo Młody ma rację. Przydał by się też generał z 6ld, zamiast warp grindera kupić drugich scoutów i powiększyć nieco oddziały.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

coby nie był topic nie zgodny z nazwą ^^


