1900 Pts - Daemons of Chaos Army
15 Plaguebearers of Nurgle
Standard; Musician
1 Plagueridden
1 Herald of Nurgle
Magic Level 1; Battle Standard
Noxious Vapours
Slime Trail
1 Palanquin of Nurgle
5 Chaos Furies
5 Chaos Furies
5 Flesh Hounds of Khorne
5 Flesh Hounds of Khorne
1 Herald of Khorne
General
Armour of Khorne
Firestorm Blade
1 Juggernaut
3 Beasts of Nurgle
5 Seekers of Slaanesh
Standard
Siren Standard
5 Steed of Slaanesh
10 Pink Horrors of Tzeentch
Magic Level 1
1 Herald of Tzeentch
Magic Level 2
Master of Sorcery
Spell Breaker
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 57
Total Army Cost: 1899
Demony Chaosu 1900pkt
- Gregory980
- Warzywo
- Posty: 19
- Lokalizacja: Oświęcim
Demony Chaosu 1900pkt
Ostatnio zmieniony 2 gru 2009, o 19:36 przez Gregory980, łącznie zmieniany 2 razy.
ni w kij ni w oko ta rozpiska, pół armii jedzie do przeciwnika, a drugie pół zostaje z tyłu i nie nadąrza. Nie ograniam po co ten Palanquin of Nurgle, chyba po to, że jak coś w ciebie się wbije wszystko mogło tłuc heralda. Pomyśl jeszcze nad tą rozpą,bo narazie ani klimatu, ani kopa.
- Gregory980
- Warzywo
- Posty: 19
- Lokalizacja: Oświęcim
Palanquin dlatego, żeby szereg trzeci złapać - a dwa, żeby mieć 6 ataków. Poza tym Nurgle ma Noxious Vapours, co powoduje, że dotknięte modele podstawką atakują zawsze ostatni.
Tzeentch Herlak siedzi w oddziale, by go nie ustrzelono, a po drugie oddział Horrorów stoji z tyłu, by tylko porzucac sobie czary - magia cienia, bestii lub metalu (dla Brettoni;])
Wszystko inne idzie do przodu linią, zasłaniając wrażliwe horrory, pozostawiając LoS dla czarów jedynie. Seekerki za samym skrzydle, atakujące fasty, maszyny, jak DE wielkie łuki. Dwa oddziały furii ścinają marsz i ewentualnie atakują wrogich magów (ewentualnie gdy mają siły mniej niż 5us, to jadą w oddział by cokolwiek zrobić jak wrogi mag w oddziale)
Tzeentch Herlak siedzi w oddziale, by go nie ustrzelono, a po drugie oddział Horrorów stoji z tyłu, by tylko porzucac sobie czary - magia cienia, bestii lub metalu (dla Brettoni;])
Wszystko inne idzie do przodu linią, zasłaniając wrażliwe horrory, pozostawiając LoS dla czarów jedynie. Seekerki za samym skrzydle, atakujące fasty, maszyny, jak DE wielkie łuki. Dwa oddziały furii ścinają marsz i ewentualnie atakują wrogich magów (ewentualnie gdy mają siły mniej niż 5us, to jadą w oddział by cokolwiek zrobić jak wrogi mag w oddziale)
Ostatnio zmieniony 2 gru 2009, o 19:36 przez Gregory980, łącznie zmieniany 1 raz.
Horrory tylko w liczbie 10. Nie warto tracić pkt na ich pompowanie do większej liczby i lv magii. A jak coś w nie wpadnie to i tak leżą i kwiczą dlatego dyszka jest bardziej do skitrania.Jugger pisze:dokładnie bsb wystarczy na piechotę, herald tęczowy w klocku 10 horrorow? przeciez to moze byc poskladane przez wszystko, powinno ich byc chociaz 15 jesli nie 20.