HE, smok, 2350, BP+r - niestety klasyka, Bazyliszek
HE, smok, 2350, BP+r - niestety klasyka, Bazyliszek
wszyscy grają na smoku to może coś w nim jest
może czas go użyć w bitwie?
spisałem to na dzisiejszej lekcji polskiego - była bardzo nudna ale i tak dostałem 5 , sam nawet nie wiem za co
Lord -> 251
VoD [55] + AoC [25] + AoL [15]
Halberg [6]
Star Dragon -> 370
mag 2lvl -> 185
seer [30] + Dps [20]
mag 2lvl -> 185
2xDps [20] + SW [10]
10 Ar -> 110
10 Ar -> 110
12 WL -> 265
FCG [30]
SoB [45] + Leoc [10]
5 DP -> 200
SB+M [30]
WB [20]
5 DP -> 195
SB+M [30]
EB [15]
5 DP -> 220
SB [20]
BoS [50]
2xRBT [100] -> 200
2xIgła [50] -> 100
Casting pool: 2+2+2 -> 6+d3
Dispel pool: 2+1+1 -> 4+3xDps
Model in Army: 68
Army cost: 2341
długo myślałem nad zastosowaniem SoM i zaoszczędzeniu tych 6 pkt ale jak się okazuje to nic nie da a z AoL smok też ma magiczne ataki
generalni będzie tak:
oddziały kawalerii idą do przodu na jednej flance i atakują parą albo jak jest coś słabego to każdy w coś tam wjeżdża
magowie idą do piechoty i coś mam nadzieje porzucają
WL można wystawić w bardziej ryzykownym miejscu
łucznicy bronią od fastów
co wy na to powiecie
bo mi się nie podoba za bardzo
czegoś mi tu brakuje, coś nie pasuje
może ten BoS na DP?
może czas go użyć w bitwie?
spisałem to na dzisiejszej lekcji polskiego - była bardzo nudna ale i tak dostałem 5 , sam nawet nie wiem za co
Lord -> 251
VoD [55] + AoC [25] + AoL [15]
Halberg [6]
Star Dragon -> 370
mag 2lvl -> 185
seer [30] + Dps [20]
mag 2lvl -> 185
2xDps [20] + SW [10]
10 Ar -> 110
10 Ar -> 110
12 WL -> 265
FCG [30]
SoB [45] + Leoc [10]
5 DP -> 200
SB+M [30]
WB [20]
5 DP -> 195
SB+M [30]
EB [15]
5 DP -> 220
SB [20]
BoS [50]
2xRBT [100] -> 200
2xIgła [50] -> 100
Casting pool: 2+2+2 -> 6+d3
Dispel pool: 2+1+1 -> 4+3xDps
Model in Army: 68
Army cost: 2341
długo myślałem nad zastosowaniem SoM i zaoszczędzeniu tych 6 pkt ale jak się okazuje to nic nie da a z AoL smok też ma magiczne ataki
generalni będzie tak:
oddziały kawalerii idą do przodu na jednej flance i atakują parą albo jak jest coś słabego to każdy w coś tam wjeżdża
magowie idą do piechoty i coś mam nadzieje porzucają
WL można wystawić w bardziej ryzykownym miejscu
łucznicy bronią od fastów
co wy na to powiecie
bo mi się nie podoba za bardzo
czegoś mi tu brakuje, coś nie pasuje
może ten BoS na DP?
Ostatnio zmieniony 13 gru 2009, o 18:48 przez Zwolin, łącznie zmieniany 4 razy.
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
nie podoba mi się koszt tych DP z BoS - 40 pkt za dużo.
loeca tez można się pozbyć.
a to już 50 wolnych punktów.
poza tym rozpiska standardowa.
Trochę mało tych WL ale tez mogą dać rade. Za to DP z BoS to dość dziwny oddział - czasem pięknie trzyma jakaś flankę, a czasem trzeba kitrać te 220 pkt przed wrogiem, by nie stracić za szybko BoS-a.
loeca tez można się pozbyć.
a to już 50 wolnych punktów.
poza tym rozpiska standardowa.
Trochę mało tych WL ale tez mogą dać rade. Za to DP z BoS to dość dziwny oddział - czasem pięknie trzyma jakaś flankę, a czasem trzeba kitrać te 220 pkt przed wrogiem, by nie stracić za szybko BoS-a.
właśnie czegoś takiego się obawiam a Leoc'a będę testował - opcja ubicia 2 rycerzy chaosu z wardem na samym początku jest zbyt kusząca
sorki, źle policzyłem ale już wszystko naprawione
a co powiecie żeby zamienić SM w 5PG+SB+BoS a dopakować DP i WL?
sorki, źle policzyłem ale już wszystko naprawione
a co powiecie żeby zamienić SM w 5PG+SB+BoS a dopakować DP i WL?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
zmiana planów
rozpiska pod Bazyliszka
rozpiska pod Bazyliszka
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
wdg mnie boS w ogóle się nie nadaje na DP, nie warto wystawiac tego na śmierć, a przeciwnik może się wystawić jakimś gównem typu chaos knighci, albo flesh houndy i nie zaszarżujesz, a dla nich droga wolna... zwłaszcza jak jest ich 5 tylko
lionów za mało
jednego orzełka mógłbyś smiało zdjąć
lionów za mało
jednego orzełka mógłbyś smiało zdjąć
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
tchnę w to trochę nowego życia
może w takiej konfiguracji będzie lepiej
jakiego specjala dać do BoS?
PG niby więcej wytrzymają ale jak bym tam chciał maga skitrać to byle fast go zabije
z drugiej strony SM padną od strzelania a WL też raczej fasta nie odbiją
i czy ten myk z zamianą DP na SM/PG/WL w ogóle się opłacał?
do bazyliszka zostało jeszcze sporo czasu więc można posprawdzać
alternatywnie przyszykowałem coś takiego :
może w takiej konfiguracji będzie lepiej
no i tu rodzi się pytanie:Zwolin pisze: Lord -> 251
VoD [55] + AoC [25] + AoL [15]
Halberg [6]
Star Dragon -> 370
mag 2lvl -> 185
seer [30] + Dps [20]
mag 2lvl -> 185
2xDps [20] + SW [10]
10 Ar -> 110
10 Ar -> 110
13 WL -> 265
FCG [30]
SoB [45] + Leoc [10]
6 SM -> 137
SB [12]
BoS [50]
6 DP -> 230
SB+M [30]
WB [20]
6 DP -> 225
SB+M [30]
EB [15]
2xRBT [100] -> 200
2xIgła [50] -> 100
Casting pool: 2+2+2 -> 6+d3
Dispel pool: 2+1+1 -> 4+3xDps
Model in Army: 68
Army cost: 2348
jakiego specjala dać do BoS?
PG niby więcej wytrzymają ale jak bym tam chciał maga skitrać to byle fast go zabije
z drugiej strony SM padną od strzelania a WL też raczej fasta nie odbiją
i czy ten myk z zamianą DP na SM/PG/WL w ogóle się opłacał?
do bazyliszka zostało jeszcze sporo czasu więc można posprawdzać
alternatywnie przyszykowałem coś takiego :
Lord -> 251
VoD [55] + AoC [25] + AoL [15]
Halberg [6]
Star Dragon -> 370
mag 1lvl -> 140
2xDps [20]
Noble -> 218
BSB [25]
Lanca, D.A., Shield, E.Steed, Baring
BB [80]
Ar ->110
Ar ->110
5 DP -> 215
SB+D [40]
HoF [25]
LS [25]
6 DP -> 225
SB+M [30]
EB [15]
12 WL -> 235
FCG [30]
SoB [45]
5 ER -> 85
3xRBT -> 300
Eagle -> 50
army cost: 2354 - muszę jeszcze to dopracować
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
BoS tylko na PG - nie uciekną od głupiego terroru.
czyli jak?
6SM zmienić na 5 PG i gdzie wsadzić pozostałe pkt?
6SM zmienić na 5 PG i gdzie wsadzić pozostałe pkt?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
Relosu pisze:wiesz, jak stala by tam 5 dp z ellyrionem lub Wb ja dalej jednak bym nie szarzowal jezeli by mial byc to front, a jezeli bok to dlaczego by nie ?
A każda plewa się ustawi akurat na bok, a po za tym z tych 9 ataków na bok i tak statykiem nie wbijasz najta...
ja bym po prostu tą piątkę DP zamienił na PG z tym BoS będzie bambucia! (do tej pierwszej rozpy
a w drugiej strasznie cię mało, a po za tym brakuje mi muzyków na łucznikach i fascie
i WL dalej mało
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
no to co powiecie na coś takiego?
jak według was to powinno wyglądać?Lord -> 251
VoD [55] + AoC [25] + AoL [15]
Halberg [6]
Star Dragon -> 370
mag 2lvl -> 185
seer [30] + Dps [20]
mag 2lvl -> 185
2xDps [20] + SW [10]
10 Ar -> 110
10 Ar -> 110
12 WL -> 265
FCG [30]
SoB [45] + Leoc [10]
5 PG -> 137
SB [12]
BoS [50]
6 DP -> 230
SB [20]
WB [20]
6 DP -> 225
SB [20]
EB [15]
2xRBT [100] -> 200
2xIgła [50] -> 100
Casting pool: 2+2+2 -> 6+d3
Dispel pool: 2+1+1 -> 4+3xDps
Army cost: 2348
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
to moze czytaj i cytuj cala moja wypowiedz ?Siweusz pisze:No, sam fakt posiadania ellyriona rozwala najtów kałosu na 2+ z przerzutem.Relosu pisze:wiesz, jak stala by tam 5 dp z ellyrionem
Ogarnij się, goła piatka najtów przyjmuje 5DP z łorbanerem na klatę i rozpieprza ich w drobny mak. A BoS to dla nich fajny bonus.
a ty sie ogranij jak nie wiesz do czego służy orzelek i jak sie nim odgina.Wojciech pisze:Relosu pisze:wiesz, jak stala by tam 5 dp z ellyrionem lub Wb ja dalej jednak bym nie szarzowal jezeli by mial byc to front, a jezeli bok to dlaczego by nie ?
A każda plewa się ustawi akurat na bok, a po za tym z tych 9 ataków na bok i tak statykiem nie wbijasz najta...
ja bym po prostu tą piątkę DP zamienił na PG z tym BoS będzie bambucia! (do tej pierwszej rozpy
a w drugiej strasznie cię mało, a po za tym brakuje mi muzyków na łucznikach i fascie
i WL dalej mało
moglibyście się przestać kłócić?
może coś konstruktywnego?
może coś konstruktywnego?
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
rozpa spoko, teraz ją ograj.Zwolin pisze: może coś konstruktywnego?
ale którą?
bo podanych jest 4
bo podanych jest 4
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
ta ostatnia.