tak sobie złożyłem rozpiske na zasady euro zobaczyć co ciekawego wyjdzie. Niby są dodatkowe sloty rare ale co z tego jak nie można dublować ich więc tu się nic nie zmienia tylko dochodzi gorger. w Specach sie pogorszyła sytuacja bo bez bp leadzi nie są fajni więc ich nie biorę, chciałem wziąć yeti ale tym razem postawiłem na śmieciarki.
1 Tyrant @ 306 Pts
General; Luck Gnoblar (x1); Ogre Club; Heavy Armour
Tenderiser [50]
Wyrdstone Necklace [20]
Longstrider [25]
1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Bruiser @ 214 Pts
Look-Out Gnoblar; Luck Gnoblar (x1); Ogre Club; Heavy Armour; Battle
Standard
Siege Breaker [30]
Talisman of protection [15]
1 Hunter @ 235 Pts
Ogre Club; Harpoon Launcher
Mastodon Armour [50]
2 Sabertusk @ [40] Pts
Core:
3 Ogre Bulls @ 120 Pts
Iron Fist;
22Gnoblars @ 46 Pts
Sharp Stuff
Czempion
20Gnoblars @ 40 Pts
Sharp Stuff
3 Ironguts @ 144 Pts
Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour;;
4 Ironguts @ 247 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Ogre Club; Heavy Armour; Standard;
Musician
rune maw banner [20]
Special:
2xscraplauncha@ 330
Rare:
gorger @ 75 Pts
3meanters, brace of pistols @ 270 Pts
2 Rhinox Riders @ 393 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Rag Banner [35]
2x Bull Rhinox @ [90] Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 3
Ogry na euro CS - 2600pts
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
Jeden Butcher nie przepchnie żadnego czaru przez całą grę, a dwa scrolle dużej różnicy nie zrobią na te punkty.
Poza tym fajnie.
Poza tym fajnie.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Mam wrażenie, że jest tu jakiś bałagan, niektóre rzeczy są jakby z przypadku albo "co w szafce miałem"
Ogólnie niby ok, ale jakos mi sieto kupy nei trzyma.
Początkowo myślałem, że pójdziesz w stadnardowo magie plus duza ilosc unitów uderzeniowych...
Ogólnie niby ok, ale jakos mi sieto kupy nei trzyma.
Początkowo myślałem, że pójdziesz w stadnardowo magie plus duza ilosc unitów uderzeniowych...
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
magią przeciwnika jakoś się nie przejmuje, zawsze mi wystarczył 1 caddy, że zescrollowac jakiś duży pocisk w dwóch turach, z kostek dispeluje jeden mniejszy pocisk. Przeciwnik ma przeważnie tylko te dwie tury do magowanie bo później juz staram się być w combacie, ale wziąłem dla bezpieczeństwa przekierowanie czaru na irongutsach by doszli całą 4, ale do tego potrzebuje 2xgnoblary wiec za tą trójke ironów muszą wejść bulle bo zapomnialem ze bez BP nie moge mieć wiecej gnoblarów niż bulli. a zasada huntera z move or fire jest w uściśleniach sędziowskich nie w bp wiec uznałem ze może dalej ruszyć się i strzelać, wiec póki co zostaje. Bogins, specjalnie tak wziąłem każdego po troche, żeby mieć wszystko co potrzebne. Gorger jako przeszkadzajka na plecach wroga, zawsze chcialem nim pograć ale zawsze brakowalo mi tego slota rare bo meneaterzy muszą zostać jako lekki ostrzal i jedyny oddzial immune. Rhinoxy jako główna siła uderzeniowa wraz z tyrantem do kombinowanych szarż (tyrant+1move) często mi sie udawało wyszarżowywać tyrantem z oddziałów bo przeciwnik zawsze zapominał o tym że tyrancik szybciej biega, taki element zaskoczenia. A wziąłem dwie śmieciarki żeby niszczyć hordowe armie/skirmishe, bo dwa placki na ture miedzy skinkami itp. sieją postrach. Więc mimo wszystko wszystko w tej rozpie ma pewną rolę do spełnienia. Ale jak tak mówicie to może zamiast protectiona wezme 1mr dla bsb żeby meneatery były troche ochronione. Huntera jest bardzo fajny, rzadko ginie jak ma mastodonta, a jego pieski i harpoon się często przydaje
Dzięki za komentarze
Dzięki za komentarze