1 Chieftain @ 115 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [10]
Rival Hide Talisman [15]
Sword of Might [20]
1 Grey Seer @ 540 Pts
General; Magic Level 4
Power Stone [20]
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Skalm [30]
1 Screaming Bell @ [200] Pts
1 Rat Ogre Bell Ringer @ [0] Pts
1 Warlock Engineer @ 145 Pts
Magic Level 2
Warp-Energy Condenser [20]
Dispel Scroll [25]
1 * Assassin @ 170 Pts
2ndWeapon; Throwing Stars
Warpstone Stars [50]
21 Clanrat Slaves @ 44 Pts
Slave Musician
21 Clanrat Slaves @ 44 Pts
Slave Musician
21 Clanrat Slaves @ 44 Pts
Slave Musician
21 Clanrat Slaves @ 44 Pts
Slave Musician
21 Clanrat Slaves @ 44 Pts
Slave Musician
24 Clanrats @ 133 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8] Pts
29 Stormvermin @ 265 Pts
Halberd; Heavy Armour; Shields; Standard; Musician
Warbanner @25 Pts
1 Fangleader @ [10] Pts
7 Plague Censer Bearers @ 112 Pts
Frenzy; Censer
7 Plague Censer Bearers @ 112 Pts
Frenzy; Censer
1 Abomination @ 250 Pts
Warpstone Spikes
1 Doomwheel @ 150 Pts
10 Plague Monks @ 130 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Standard
Storm Banner [50]
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 191
Czymś takim (mniej więcej) ostatnio pogrywam i sprawdza się bardzo fajnie. Wyeliminowałem praktycznie wszystkie 'losowe' jednostki (czyt. weapon teamy i maszyny ).
Co do bohaterów to Assassin zamiennie z Plague Priestem. Bawię się w 'komando-foki' i wystawiam ich niedaleko Grey Seer'a albo elektryka i teleportuje za linie wroga, co daje czas na dobre rozstawienie armii. Setup Plague Priesta to Scrying Stone i albo Dispel Scroll, albo Power Stone (plus oczywiście Flail).
Stormy do pchania dzwonu, z Warbannerem u mnie lepiej się sprawdzają niż z jakimkolwiek innym bannerem. Samym dzwonem dzwonię tylko na 2 kościach, na trzech tylko w akcie desperacji, albo z braku adrenaliny ;p
BSB i Elektryk siedzą w Clanach, starając się zasięgiem objąć jak najwięcej jednosek.
Censery zazwyczaj działają jak Shaggoth na pioruny i zbierają na siebie wszelkie magiczne gówno (mimo moich usilnych starań ukrycia ich), ale jeden oddział zazwyczaj dożywa do walki i robi swoje.
Abominacja i Doomwheel wystawiane z przodu (są LT, więc nie ma gdzie ich chować i tak). Ewentualnie Abominacja przyczaja się za górką i czeka na przeciwnika (ruszam się tak, żeby odbijała się od przeszkód). Doomwheel czeka na rozwój akcji i przyłącza się do combatów (jednocześnie rażąc piorunami gdzie popadnie, z nadzieją, że popadnie na wraże charaktery )
Szczury na 2250
Szczury na 2250
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"