Kozy 1500pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Kozy 1500pkt.

Post autor: Varinastari »

Czas ruszyć dupsko i wykrystalizować w końcu jakąś rozpiskę.
Padło na Kozy.


Beastmen 1500pkt.

Rare Units:

Cygor-275pkt.

Special Units
:

6 Harpies
-66pkt.
-Scout(18pkt.)
Suma:84pkt.

3 Minotaurs(165pkt.)
-Ahw(12pkt.)
-Champion(20pkt.)
Suma:192pkt.

3 Minotaurs(165pkt.)
-Shields(12pkt.)
Suma:172pkt.

Core Units:

Tuskgor Chariot-80pkt.

Tuskgor Chariot-80pkt.

Tuskgor Chariot-80pkt.

6 Ungor Raiders-36pkt.

6 Ungor Raiders-36pkt.

Heroes:

Bray Shaman-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Shard of the Herdstone(50pkt.)
Suma-160pkt.

Bray Shaman
-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Hagtree Fetish(20pkt.)
-Dispell Scroll(25pkt.)
Suma:155pkt.

Bray Shaman
-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Chalice of the Dark Rain(40pkt.)
Suma:150pkt.

Suma:1500pkt.

Dużo biegania, magowania itd. Wrodzy Magowie(o ile nie są ITP) są właściwie już martwi. Minosy + Charioty to siły uderzeniowe, harpie wiedzą, co robić. Coś tu jednak nie działa i pytam Was, Moi Drodzy, cóż to takiego.

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

W sumie trudno sie doczepic , niby mozna 1 wozik zamienic na dopakowanie minotaurow sztandarem , drugim czempionem i bajerami dla czempionow ;) Chociaz czy warto to nie wiem :roll: :oops:
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

To nie działa, że strasznie Cie mało. Boli psychologia + nie masz gdzie wcisnąć magów.
No i na dodatek po co Ci championi w minoskach? Za nich + 6stych ungorów można dać 4tego minosa albo wymienić 1 szamana na bsbka...
Fajnie, że na czariotach, ale kurde, z defensami masz pod górę jak nie wiem co...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Taaa, psychologia boli jak cholera, ale nie bez powodu rozpa ta to Magiczne Kozy :) Na mniej niż 2k i tak dużej LD nie wycisnę a mam ochotę poczarować cosik. Jest mnie mało i to boli. Wywaliłbym czempiona z Minosów i brakuje 16pkt. na dowalenie kolejnych Raiderów.
Przeciw defensom bez magii rozpiska ta obsysa z finałem. Pokombinuje i jutro(znaczy dziś?) wkleję bardziej "walczące" Kozy. Do tego czasu, liczę na sugestie jak pomagować Bestiami.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

na dowalenie riderów to ja proponuje 2 out - 12 pkt i championi czyli 40 pkt, razem masz 52 i tylko wyszukać 8 i kolejna 5tka i dodatkowe wystawienie ;) Pomyśl nad tym :)

Awatar użytkownika
Deliberitus886
Mudżahedin
Posty: 262

Post autor: Deliberitus886 »

Cory zmasakrują prawie wszystko 3 czarioty jak je wpierdzielisz gdzieś razem to masakra .
Minotaury też co nieco rozniosą ale mało tego ostrzał z dział czy czego tam roznieść może prawie wszystko tu .
Widzę Wszystko

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Moment moment wszytsko pięknie ale gdzie trzymasz magów ?
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

To jest dobre pytanie. Chyba w Raiderach. Jakoś wycisnę te 36 pkt i uda mi się zrobić 3x6 Raiderów, to by było idealnie dla magów.

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

jak dla mnie ładnie

wywalić tylko 1 chariot + championa z minosków i wpakować raidersów do zbierania strzelania

taka 5 raidersów to piękna sprawa - jeżeli nie zostanie wystrzelana do spodu to nie panikuje nic :)

nie rozumiem tylko dlaczego magowie bez ITP są dead dla tej armii ?

no i na BP nie zmieścisz się z limitem PD

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Ja bym przyoszczędzał trochę.
Scout z harpii
Champion z minosów
Shard of Herdstone (przekraczasz pd) zamienił na scrolla i kolejne 25 pkt.
Te punkty to ze 2 wystawiaczki już.
6 raidersów są lepsze, bo trzeba zabić 6, by była panika. Natomiast panika jest po 2, czyli jak jest 4, to i tak nie spanikują 3/4 armii.
Release the Przemcio!

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

scout harpii to akurat przydatna rzecz ,jesli chcemy zdjac u przeciwnika jakas armate czy inna maszyne ;) ustawiamy sobie w takim rejonie ,ze odrazu dolatuja i nawet jak je potem cos odstrzeli to przeciwnik juz nie ma broni strzeleckiej ,ktorej bestie najbardziej sie obawiaja .
shard of the herdstone jest fajny jesli magowie beda stac gdzies z tylu i nie beda sie zblizac , dobra rzecz dla 2 magow w oslonie chociazby 1 oddzialu raidersow (moznaby ich tam dac 6-8)
WFB playing since 1994

war2bone
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: war2bone »

nie czaję trochę jak chcecie ściągać harpiami maszyny w 1szej turze, to nie waywatcherzy że mają dopisek o wystawianiu ich w LoS przeciwnika na więcej niż 12 cali

CAR2N
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Kraków

Post autor: CAR2N »

war2bone pisze:nie czaję trochę jak chcecie ściągać harpiami maszyny w 1szej turze, to nie waywatcherzy że mają dopisek o wystawianiu ich w LoS przeciwnika na więcej niż 12 cali
Scouts wg rulebook str 96 , mozna wystawic 10" od przeciwnika w jakims ukryciu po tym jak wszyscy rozloza jednostki , jesli obie armie maja scoutow to rzuca sie D6 kto pierwszy ustawia taka jednostke. Wszystko zalezy od ustawienia na stole ;)
WFB playing since 1994

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Fajnie ale nie w LoS wroga a maszyny widzą 360 :wink: ... ty je widzisz = one widza ciebie -> wniosek : nie mozesz tak zrobic [-X
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

ODPOWIEDZ