Kozy 1500pkt.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Kozy 1500pkt.
Czas ruszyć dupsko i wykrystalizować w końcu jakąś rozpiskę.
Padło na Kozy.
Beastmen 1500pkt.
Rare Units:
Cygor-275pkt.
Special Units:
6 Harpies-66pkt.
-Scout(18pkt.)
Suma:84pkt.
3 Minotaurs(165pkt.)
-Ahw(12pkt.)
-Champion(20pkt.)
Suma:192pkt.
3 Minotaurs(165pkt.)
-Shields(12pkt.)
Suma:172pkt.
Core Units:
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
6 Ungor Raiders-36pkt.
6 Ungor Raiders-36pkt.
Heroes:
Bray Shaman-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Shard of the Herdstone(50pkt.)
Suma-160pkt.
Bray Shaman-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Hagtree Fetish(20pkt.)
-Dispell Scroll(25pkt.)
Suma:155pkt.
Bray Shaman-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Chalice of the Dark Rain(40pkt.)
Suma:150pkt.
Suma:1500pkt.
Dużo biegania, magowania itd. Wrodzy Magowie(o ile nie są ITP) są właściwie już martwi. Minosy + Charioty to siły uderzeniowe, harpie wiedzą, co robić. Coś tu jednak nie działa i pytam Was, Moi Drodzy, cóż to takiego.
Padło na Kozy.
Beastmen 1500pkt.
Rare Units:
Cygor-275pkt.
Special Units:
6 Harpies-66pkt.
-Scout(18pkt.)
Suma:84pkt.
3 Minotaurs(165pkt.)
-Ahw(12pkt.)
-Champion(20pkt.)
Suma:192pkt.
3 Minotaurs(165pkt.)
-Shields(12pkt.)
Suma:172pkt.
Core Units:
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
Tuskgor Chariot-80pkt.
6 Ungor Raiders-36pkt.
6 Ungor Raiders-36pkt.
Heroes:
Bray Shaman-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Shard of the Herdstone(50pkt.)
Suma-160pkt.
Bray Shaman-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Hagtree Fetish(20pkt.)
-Dispell Scroll(25pkt.)
Suma:155pkt.
Bray Shaman-75pkt.
-2lvl Wizard(35pkt.)
-Chalice of the Dark Rain(40pkt.)
Suma:150pkt.
Suma:1500pkt.
Dużo biegania, magowania itd. Wrodzy Magowie(o ile nie są ITP) są właściwie już martwi. Minosy + Charioty to siły uderzeniowe, harpie wiedzą, co robić. Coś tu jednak nie działa i pytam Was, Moi Drodzy, cóż to takiego.
To nie działa, że strasznie Cie mało. Boli psychologia + nie masz gdzie wcisnąć magów.
No i na dodatek po co Ci championi w minoskach? Za nich + 6stych ungorów można dać 4tego minosa albo wymienić 1 szamana na bsbka...
Fajnie, że na czariotach, ale kurde, z defensami masz pod górę jak nie wiem co...
No i na dodatek po co Ci championi w minoskach? Za nich + 6stych ungorów można dać 4tego minosa albo wymienić 1 szamana na bsbka...
Fajnie, że na czariotach, ale kurde, z defensami masz pod górę jak nie wiem co...
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Taaa, psychologia boli jak cholera, ale nie bez powodu rozpa ta to Magiczne Kozy Na mniej niż 2k i tak dużej LD nie wycisnę a mam ochotę poczarować cosik. Jest mnie mało i to boli. Wywaliłbym czempiona z Minosów i brakuje 16pkt. na dowalenie kolejnych Raiderów.
Przeciw defensom bez magii rozpiska ta obsysa z finałem. Pokombinuje i jutro(znaczy dziś?) wkleję bardziej "walczące" Kozy. Do tego czasu, liczę na sugestie jak pomagować Bestiami.
Przeciw defensom bez magii rozpiska ta obsysa z finałem. Pokombinuje i jutro(znaczy dziś?) wkleję bardziej "walczące" Kozy. Do tego czasu, liczę na sugestie jak pomagować Bestiami.
- Deliberitus886
- Mudżahedin
- Posty: 262
Cory zmasakrują prawie wszystko 3 czarioty jak je wpierdzielisz gdzieś razem to masakra .
Minotaury też co nieco rozniosą ale mało tego ostrzał z dział czy czego tam roznieść może prawie wszystko tu .
Minotaury też co nieco rozniosą ale mało tego ostrzał z dział czy czego tam roznieść może prawie wszystko tu .
Widzę Wszystko
-
- Masakrator
- Posty: 2297
To jest dobre pytanie. Chyba w Raiderach. Jakoś wycisnę te 36 pkt i uda mi się zrobić 3x6 Raiderów, to by było idealnie dla magów.
jak dla mnie ładnie
wywalić tylko 1 chariot + championa z minosków i wpakować raidersów do zbierania strzelania
taka 5 raidersów to piękna sprawa - jeżeli nie zostanie wystrzelana do spodu to nie panikuje nic
nie rozumiem tylko dlaczego magowie bez ITP są dead dla tej armii ?
no i na BP nie zmieścisz się z limitem PD
wywalić tylko 1 chariot + championa z minosków i wpakować raidersów do zbierania strzelania
taka 5 raidersów to piękna sprawa - jeżeli nie zostanie wystrzelana do spodu to nie panikuje nic
nie rozumiem tylko dlaczego magowie bez ITP są dead dla tej armii ?
no i na BP nie zmieścisz się z limitem PD
Ja bym przyoszczędzał trochę.
Scout z harpii
Champion z minosów
Shard of Herdstone (przekraczasz pd) zamienił na scrolla i kolejne 25 pkt.
Te punkty to ze 2 wystawiaczki już.
6 raidersów są lepsze, bo trzeba zabić 6, by była panika. Natomiast panika jest po 2, czyli jak jest 4, to i tak nie spanikują 3/4 armii.
Scout z harpii
Champion z minosów
Shard of Herdstone (przekraczasz pd) zamienił na scrolla i kolejne 25 pkt.
Te punkty to ze 2 wystawiaczki już.
6 raidersów są lepsze, bo trzeba zabić 6, by była panika. Natomiast panika jest po 2, czyli jak jest 4, to i tak nie spanikują 3/4 armii.
Release the Przemcio!
scout harpii to akurat przydatna rzecz ,jesli chcemy zdjac u przeciwnika jakas armate czy inna maszyne ustawiamy sobie w takim rejonie ,ze odrazu dolatuja i nawet jak je potem cos odstrzeli to przeciwnik juz nie ma broni strzeleckiej ,ktorej bestie najbardziej sie obawiaja .
shard of the herdstone jest fajny jesli magowie beda stac gdzies z tylu i nie beda sie zblizac , dobra rzecz dla 2 magow w oslonie chociazby 1 oddzialu raidersow (moznaby ich tam dac 6-8)
shard of the herdstone jest fajny jesli magowie beda stac gdzies z tylu i nie beda sie zblizac , dobra rzecz dla 2 magow w oslonie chociazby 1 oddzialu raidersow (moznaby ich tam dac 6-8)
WFB playing since 1994
Scouts wg rulebook str 96 , mozna wystawic 10" od przeciwnika w jakims ukryciu po tym jak wszyscy rozloza jednostki , jesli obie armie maja scoutow to rzuca sie D6 kto pierwszy ustawia taka jednostke. Wszystko zalezy od ustawienia na stolewar2bone pisze:nie czaję trochę jak chcecie ściągać harpiami maszyny w 1szej turze, to nie waywatcherzy że mają dopisek o wystawianiu ich w LoS przeciwnika na więcej niż 12 cali
WFB playing since 1994