
1 Warlord @ 168.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Weeping Blade [30.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Chieftain @ 87.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Standard of Discipline [15.0]
1 Warlock Engineer @ 95.0 Pts
Magic Level 1
Doom Rocket [30.0]
29 Clanrats @ 155.0 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8.0] Pts
29 Clanrats @ 220.0 Pts
Light Armour; Shields; Standard; Musician
1 Clawleader @ [8.0] Pts
1 Weapon Team @ [65.0] Pts
Poisoned Wind Mortar
40 Skavenslaves @ 82.0 Pts
Slave Musician
4 Gutter Runners @ 102.0 Pts
2ndWeapon; Poisoned Attacks; Sling; Throwing Stars
1 Deathrunner @ [12.0] Pts
1 Warp-lightning Warp Cannon @ 90.0 Pts
3 Warp Crew @ [0.0] Pts
Models in Army: 103
Total Army Cost: 999.0
Taktyka prosta, wsadzić generała i BSB w jednych klanbraci, inżyniera w drugich, blokować co najgorsze niewolnikami i rozestrzeliwać z działa/runnerów. Dodatkowo runnerzy do ewentualnie do przyblokowania/niszczenia maszyn jako sneaky infiltrators.
Jeśli chodzi o możliwe zmiany to bardzo zastanawiam się nad wrzuceniem doomwheela (nie jestem pewien tylko za co), gdyż w jednej grze przeciwko OK na 600 pts w 3 tury zebrał sam 575 VP (oddział byków + generał), ale sądzę, że przeciwko O&G może być trochę gorszy. Ogólnie jest to moja ulubiona skaveńska jednostka, więc najchętniej miałbym ją w każdej swojej armii

Wcześniej miałem zamiast runnerów parkę szczurogrów, ale jedyne w czym byli dobrzy to niszczenie gnoblarów, w jakiekolwiek walce by nie byli prawie zawsze kończyło się to na złamaniu i ucieczce.