rozegrałem ta rozpiska kilka bitew, podoba mi sie. nie ma warhawkow, bo nie mam modeli i pewnie ich w najblizszym czasie nie kupie, dlatego sa 3 unity driad.
moim zdaniem waye to swietny oddzial do trzymania maga i bsb. nie sa co prawda ITP, ale nigdy nie walcza, sa mobilniejsze niz luki i bohaterowie nie blokuje jednego unitu tancerek. wszystkie 3 unity tancerek moga sie bic.
1 Wardancer Highborn @ 285.0 Pts
General; Wardancer
Stone of Rebirth [30.0]
Crown of Command [35.0]
Annoyance of Netlings [25.0]
1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Longbow
Wand of Wych Elm [55.0]
1 Noble @ 130.0 Pts
Battle Standard
Asyendi's Bane [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
10 Glade Guard @ 154.0 Pts, fcg, flaming
10 Glade Guard @ 132.0 Pts, muzyk, czempion
3x8 Dryads @ 108.0 Pts, czempion
3x11 Wardancers @ 198.0 Pts
7 Waywatchers @ 176.0 Pts, czempion
8 Waywatchers @ 200.0 Pts, czempion
2x1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2400.0
euro WE
Ja bym mimo wszystko spróbował wcisnąć teleport na dużego maga, puki grałem Welfami miałem to w każdej bitwie i zawsze mi się spłacało. Spytaj się Assassela, jak grał wood elfami na DMP jako bloker.
Dałbym wayów 10 + 5 zamiast 8 + 7. Weye herosów i tak muszą być wystawione nie-scoutowo więc nie masz żadnego zaskoczenia. Natomiast posiadając w środku herosów musisz stracić 8 modeli by przeciwnik miał punkty. Natomiast w małych 4.
Czy na Euro możesz wystawić więcej łuków?
Dałbym wayów 10 + 5 zamiast 8 + 7. Weye herosów i tak muszą być wystawione nie-scoutowo więc nie masz żadnego zaskoczenia. Natomiast posiadając w środku herosów musisz stracić 8 modeli by przeciwnik miał punkty. Natomiast w małych 4.
Czy na Euro możesz wystawić więcej łuków?
max 45 strzal. mam 35, dlaczego nie wsadzilem kolejnej dyszki, bo zadanie tej rozpy to spierdalanie, a latwiej uciec 8 driad, ktora tez sluzy jako bloker niz lukami.
nie zawsze wystawienie wayow jako scoutow to dobra opcja. wystarczy, ze stoja blisko lukow z flejmem bo znaczna ilosc kowbojow ma odpornosc na flejm.
sa 2 unity, wiec ostatecznie jeden mozna wystawic jako scout.
nie zawsze wystawienie wayow jako scoutow to dobra opcja. wystarczy, ze stoja blisko lukow z flejmem bo znaczna ilosc kowbojow ma odpornosc na flejm.
sa 2 unity, wiec ostatecznie jeden mozna wystawic jako scout.
Eh chyba nie zrozumiałeś. Jak ustawiasz wayów w scoucie nie możesz do nich wrzucić od razu herosów, a taki miałeś pomysł na grę. Przerzucanie ich w pierwszej turze powoduje, że tracisz sporo ruchu.
Skoro nastawienie jest na ucieczkę czemu nie masz najlepszego przedmiotu do ucieczki?
W sytuacji kryzysowej możesz uciec wayami, lordem, dużą czarką i bsb w bezpieczne miejsce. 240/198 ( w zależności czy weye czy wardancerzy) + 385 + 305 + 230. Jak dla mnie przedmiot ratujący ~1150 punktów jest dobrym rozwiązaniem.
Skoro nastawienie jest na ucieczkę czemu nie masz najlepszego przedmiotu do ucieczki?
W sytuacji kryzysowej możesz uciec wayami, lordem, dużą czarką i bsb w bezpieczne miejsce. 240/198 ( w zależności czy weye czy wardancerzy) + 385 + 305 + 230. Jak dla mnie przedmiot ratujący ~1150 punktów jest dobrym rozwiązaniem.
tancerz lord nie moze dolaczyc do wayow.
od kiedy we sa w combacie z czyms innym jak nie smiecie, nigdy lub wtedy gdy chce albo gdy wystrzelam dostatecznie duzo modeli. gdy wystawie 2 oddzialy wayow w scoucie jeden z nich bedzie blisko deploya, a walki zaczynaja sie na dobre od 3-4 tury, czesto pozniej.
moonstone to 35 punktow, tyle co 3 driady, prawie.. ;]
naprawde musi byc slabo by mag potrzebowal teleportu. z 10 ostatnich bitew moze raz bym tego potrzebowal.
od kiedy we sa w combacie z czyms innym jak nie smiecie, nigdy lub wtedy gdy chce albo gdy wystrzelam dostatecznie duzo modeli. gdy wystawie 2 oddzialy wayow w scoucie jeden z nich bedzie blisko deploya, a walki zaczynaja sie na dobre od 3-4 tury, czesto pozniej.
moonstone to 35 punktow, tyle co 3 driady, prawie.. ;]
naprawde musi byc slabo by mag potrzebowal teleportu. z 10 ostatnich bitew moze raz bym tego potrzebowal.
ze Skavenami Pedrosa 16 albo 18 dla niego.
mag z wayami uciekł za stół, z przerzutem ;] - 500pkt
lord nie zdal pierwszego warda - 400pkt, mysle, zeby ustal jedna ture walki ze slavami.
wczesniej pisalem, ze skaveny to trudny paring i ta bitwa to potwierdzila.
zabilem abomke, latarka (missfire), night runnerow, plagusi z bsb, stracilem dosc sporo.
wczorajszy turniej, druzynowka.
1 bitwa i Zielony -VC, lord czarujacy, nekro, jakis wampir, bsb z regenka, 2x duze ghule, wraty, gwardia z dwurakami i barrowsem, vargulf,2x male szkiele
w jednym momencie byl multi combat 3x tancerze w tym lord vs varg i ghule z regenka. bsb zostal dobity przez driady po ktorejs turze combatu, 1 rane dostal z 4 z beasta. skoro pierwszy klocek ghuli byl w combacie, drugi nie stanowil zagrozenia, strzelanie skupilem na gwardii. zostalo 9 + 3 bohaterow. szarza tancerek na gwardie w kresce, plan ustac, a potem dobic 2 tancerki na bok. nie udalo sie.. potem wraty zlapaly lorda z niedobitka tancerek - popychaczka, a driady zostaly zablokowane przez ghule - rowniez popyczaczka. warto dodac, ze Zielony wskrzesil duzym wskrzeszeniem 16 modeli gwardii ;]
naszczescie udalo mi sie zredukowac to do 7 i dostalem polowe pkt. wynik 10:10, ale mysle, ze moglem z tego duzo wiecej ugrac.
2 bitwa baj, bo team obessal.
3 bitwa OK, 20:0
edit: zagralem przed turniejem jeszcze jedna bitwe z HE, 3 orly, 5 sm, 2x25+ WL, 10 spearow, 2x10 lukow, 20 lukow, bsb, maly i duzy mag.
zaczynalem, w pierwszej turze poszla hoda w 10 lukow, razem z oddzialem wayow wystrzelalem jedne luki w ture. potem shooting, magia, az klocki nie podejda blizej. w koncu zablokowalem WL orlem od tylu, driady w kreske i 2 unity tancerek na kontre.
plan wypalil, stracilem niewiele, przeciwnik stracil wszystko oprocz kloca WL z duza magiczka i bsb. w ostatniej turze ucieklo mu 20 lukow za stol od paniki, bez bsb.
19-1 chyba albo 20-0
mag z wayami uciekł za stół, z przerzutem ;] - 500pkt
lord nie zdal pierwszego warda - 400pkt, mysle, zeby ustal jedna ture walki ze slavami.
wczesniej pisalem, ze skaveny to trudny paring i ta bitwa to potwierdzila.
zabilem abomke, latarka (missfire), night runnerow, plagusi z bsb, stracilem dosc sporo.
wczorajszy turniej, druzynowka.
1 bitwa i Zielony -VC, lord czarujacy, nekro, jakis wampir, bsb z regenka, 2x duze ghule, wraty, gwardia z dwurakami i barrowsem, vargulf,2x male szkiele
w jednym momencie byl multi combat 3x tancerze w tym lord vs varg i ghule z regenka. bsb zostal dobity przez driady po ktorejs turze combatu, 1 rane dostal z 4 z beasta. skoro pierwszy klocek ghuli byl w combacie, drugi nie stanowil zagrozenia, strzelanie skupilem na gwardii. zostalo 9 + 3 bohaterow. szarza tancerek na gwardie w kresce, plan ustac, a potem dobic 2 tancerki na bok. nie udalo sie.. potem wraty zlapaly lorda z niedobitka tancerek - popychaczka, a driady zostaly zablokowane przez ghule - rowniez popyczaczka. warto dodac, ze Zielony wskrzesil duzym wskrzeszeniem 16 modeli gwardii ;]
naszczescie udalo mi sie zredukowac to do 7 i dostalem polowe pkt. wynik 10:10, ale mysle, ze moglem z tego duzo wiecej ugrac.
2 bitwa baj, bo team obessal.
3 bitwa OK, 20:0
edit: zagralem przed turniejem jeszcze jedna bitwe z HE, 3 orly, 5 sm, 2x25+ WL, 10 spearow, 2x10 lukow, 20 lukow, bsb, maly i duzy mag.
zaczynalem, w pierwszej turze poszla hoda w 10 lukow, razem z oddzialem wayow wystrzelalem jedne luki w ture. potem shooting, magia, az klocki nie podejda blizej. w koncu zablokowalem WL orlem od tylu, driady w kreske i 2 unity tancerek na kontre.
plan wypalil, stracilem niewiele, przeciwnik stracil wszystko oprocz kloca WL z duza magiczka i bsb. w ostatniej turze ucieklo mu 20 lukow za stol od paniki, bez bsb.
19-1 chyba albo 20-0