WoCh 2000
WoCh 2000
Nurgle - 2000 pts
Sorcerer Lord of Nurgle 355 Pts
General; Magic Level 4;
Conjoined Homunculus [20] (+k3 do casting value, raz na turę -> głupota w kolejnej)
Biting Blade [5] (-1 AS)
Charmed Shield [5] (ignoruje 1 hita na 2+)
Infernal Puppet [35] (modyfikacja miscasta o k3)
Exalted Hero of Nurgle 246 Pts
Shield; Battle Standard;
Stream of Corruption [20] (zionięcie S3, -1 AS)
Sword of Swift Slaying [25] (ASF)
Dawnstone [25] (przerzuty AS)
Barded Chaos Steed [16]
18 Chaos Warriors of Nurgle 368 Pts
Shield; Standard; Musician; Champion
Rapturous Standard [20] (jeśli w break teście wypadnie "1" lub dublet -> test zdany)
19 Chaos Warriors of Nurgle 381 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10] (płonące ataki)
6 Chaos Knights of Nurgle 355 Pts
Standard; Musician; Champion
Banner of Rage [35] (frenzy nawet jeśli przegrają walkę)
1 Hellcannon 205 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2000.0
Grałem z tym z lizardami i wyrwałem remis, straciłem psy, z rycerzy został 1, z warriorów zostało odpowiednio 1 i 3. Najlepsza akcja gry: trójka wojowników wpada w 10 saurusów, z trójki zostaje jeden który przegania jaszczury (miałem co prawda regenerację nałożoną).
Chyba ściągnę magiczny sztandar z rycerzy.
Sorcerer Lord of Nurgle 355 Pts
General; Magic Level 4;
Conjoined Homunculus [20] (+k3 do casting value, raz na turę -> głupota w kolejnej)
Biting Blade [5] (-1 AS)
Charmed Shield [5] (ignoruje 1 hita na 2+)
Infernal Puppet [35] (modyfikacja miscasta o k3)
Exalted Hero of Nurgle 246 Pts
Shield; Battle Standard;
Stream of Corruption [20] (zionięcie S3, -1 AS)
Sword of Swift Slaying [25] (ASF)
Dawnstone [25] (przerzuty AS)
Barded Chaos Steed [16]
18 Chaos Warriors of Nurgle 368 Pts
Shield; Standard; Musician; Champion
Rapturous Standard [20] (jeśli w break teście wypadnie "1" lub dublet -> test zdany)
19 Chaos Warriors of Nurgle 381 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10] (płonące ataki)
6 Chaos Knights of Nurgle 355 Pts
Standard; Musician; Champion
Banner of Rage [35] (frenzy nawet jeśli przegrają walkę)
1 Hellcannon 205 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2000.0
Grałem z tym z lizardami i wyrwałem remis, straciłem psy, z rycerzy został 1, z warriorów zostało odpowiednio 1 i 3. Najlepsza akcja gry: trójka wojowników wpada w 10 saurusów, z trójki zostaje jeden który przegania jaszczury (miałem co prawda regenerację nałożoną).
Chyba ściągnę magiczny sztandar z rycerzy.
wywal asf z bsb i daj halabarde z dragon helmem . w najtah i tak masz magiczne ataki.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
i tak ma 1+ save, a ward na flaming mu niepotrzebny.... asf lepszy imo
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
w mojej wersji bez taczy w cc by nie mial. dlatego helm.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
no tak, ale imo asf+ reroll + magiczne > + 1 do siły... tym bardziej że musimy rzucać challenge więc utkniemy bardzo możliwe z herosem wrightem w challengu na przykład
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
warriorzy nie mogą mieć siły 4 po prostu nie mogą... chyba że będą tęczy to wtedy ewentualnie...
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
ja tu szadoła nie widze. co do halki, jest zbyt fajny model nurglity na kobyle żeby mu jej nie dać.
ed. jesli lubisz nurgla to aż sie prosi o miasme. wtedy chłopaki są nietykalne i ma to więcej polotu niż choseni z wardem na 3+
ed. jesli lubisz nurgla to aż sie prosi o miasme. wtedy chłopaki są nietykalne i ma to więcej polotu niż choseni z wardem na 3+
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
No tak, ale miasmę mogę wcisnąć tylko wrzucając księgę na bsb, lub dając piątkę chosenów z czempionem z tą księgą. Chciałbym mieć wszystko "napiętnowane Nurglem" więc bezmarkowego lorda nie dam. Na drugiego maga punktów brak. Z kolei księga będzie mi dawać masakryczne miscasty (które nawet z puppetem będą zabójcze).
Ok - po kilku uwagach, wprowadziłem kilka zmian:
wywaliłem frenzy z rycerzy bo to rozwala czasem cały plan przez konieczny overrun, dałem im za to +1 Mv. Obie jednostki warriorów mają teraz halabardy, zamiast rapturusa wszedł war banner, rycerzom zabrałem czempiona, za to na generała wpadł ward save 6+na warmachiny.
Nurgle - 2000 pts
Sorcerer Lord of Nurgle 360 Pts
General; Magic Level 4;
Conjoined Homunculus [20] (+k3 do casting value, raz na turę -> głupota w kolejnej)
Biting Blade [5] (-1 AS)
Charmed Shield [5] (ignoruje 1 hita na 2+)
Infernal Puppet [35] (modyfikacja miscasta o k3)
Ironcurse Icon [5.0] (WS 6+ vs warmachines)
Exalted Hero of Nurgle 246 Pts
Shield; Battle Standard;
Stream of Corruption [20] (zionięcie S3, -1 AS)
Sword of Swift Slaying [25] (ASF)
Dawnstone [25] (przerzuty AS)
Barded Chaos Steed [16]
18 Chaos Warriors of Nurgle 391 Pts
Shield; Halberd; Standard; Musician; Champion
War Banner [25] (+1 CR)
19 Chaos Warriors of Nurgle 393 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Eternal Flame [10] (płonące ataki)
6 Chaos Knights of Nurgle 355 Pts
Standard; Musician;
Banner of Swiftness [15.0] (+1 Mv)
1 Hellcannon 205 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2000.0
Ok - po kilku uwagach, wprowadziłem kilka zmian:
wywaliłem frenzy z rycerzy bo to rozwala czasem cały plan przez konieczny overrun, dałem im za to +1 Mv. Obie jednostki warriorów mają teraz halabardy, zamiast rapturusa wszedł war banner, rycerzom zabrałem czempiona, za to na generała wpadł ward save 6+na warmachiny.
Nurgle - 2000 pts
Sorcerer Lord of Nurgle 360 Pts
General; Magic Level 4;
Conjoined Homunculus [20] (+k3 do casting value, raz na turę -> głupota w kolejnej)
Biting Blade [5] (-1 AS)
Charmed Shield [5] (ignoruje 1 hita na 2+)
Infernal Puppet [35] (modyfikacja miscasta o k3)
Ironcurse Icon [5.0] (WS 6+ vs warmachines)
Exalted Hero of Nurgle 246 Pts
Shield; Battle Standard;
Stream of Corruption [20] (zionięcie S3, -1 AS)
Sword of Swift Slaying [25] (ASF)
Dawnstone [25] (przerzuty AS)
Barded Chaos Steed [16]
18 Chaos Warriors of Nurgle 391 Pts
Shield; Halberd; Standard; Musician; Champion
War Banner [25] (+1 CR)
19 Chaos Warriors of Nurgle 393 Pts
Halberd; Shield; Standard; Musician; Champion
Banner of Eternal Flame [10] (płonące ataki)
6 Chaos Knights of Nurgle 355 Pts
Standard; Musician;
Banner of Swiftness [15.0] (+1 Mv)
1 Hellcannon 205 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
5 Chaos Warhounds 30 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2000.0
Ostatnio zmieniony 30 paź 2011, o 21:43 przez Waldi, łącznie zmieniany 1 raz.
Szansa na dublet jest jednak dość mała, a +1 do CR jest pewne i przyda się prawie w każdym combacie.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Pomijam to, że tych warriorów jest ciut mało, ale war banner pozwala też łatwiej brajkować przeciwników.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Raptourus jest fajny, bo nie tylko dublet wchodzi le także rzut z "1". Niemniej jednak bsb często jest zupełnie gdzie indziej. A czasem się przegrywa właśnie o ten "1" (ostatnio tak miałem). Gdybym miał bsb pieszego to bym pewnie go trzymał blisko i rapturus z pewnością by wskoczył. Zastanawiam się jeszcze nad trollami - generał i tak mało mobilny to przy okazji może sobie niańczyć trolusie ale jednak rycerze są zdecydowanie stabilniejsi.
z ryckami mam tak że jak ich wystawie to dziwnym trafem gram zawsze z DE z małą ździrą na metalu. i rycki robią puf. trole polecam (gralem nimi w zielonych) 2 odzialy, najczesciej przciwnik ma tylko 1 oddzial łucznikow z ognistymi.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293