Pocisken VC 9th age

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8779
Lokalizacja: Kraków

Re: Pocisken VC 9th age

Post autor: Laik »

Ja zawsze wolę mieć dużo unitów - każdy z osobna cudów nie robi ale razem...

Jeżeli bierzesz strzelca to może daj mu tą giwerę którą masz w arsenale :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Zagraj i napisz wrażenia.
Mnie się klocem 40szt grało bardzo fajnie ale reszta mojej rozpy jest zupełnie inna.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Coś zagrałem i tak się teraz prezentuje:

VAMPIRE COUNT: Lamia (-1 atak, +2bs, throwing weapon, lighting reflex), commandment (daje 5ws oddziałowi), 3lvl shadow, haldberd, armour of destiny, tulius teeth (distracring na wampirze i oddziale)
NECROMANCER: 2lvl necromancy, dispel scroll
50 SKELETONS: spears, fcg, flame standard
25 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
20 ZOMBI: muzyk
3x 5 DIRE WOLVES: champion
2x 2 GREAT BATS
VARKOLAK vanguard
VARKOLAK vabguard
40 BARROW GUARD: fcg, great wepons, banner of barrow kings
5 VAMPIRE KNIGHTS champion

Nie odczuwam jakoś braku bsb a gwardii rzeczywiście musi być dużo. Jedyne nad czym się zastanawiam to 3lvl na wampirze, jednak drugi jest tańszy o 70pkt :/ zamiast tego i jeszcze czegoś mam dwóch rycerzy więcej. Z drugiej strony te boosty z shadowa mogą robić robotę przy tylu oddziałach do walki

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3114
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Jeśli zależy Ci tylko na 3 czarach na wampirze, to wrzuć książkę dającą +1 czar zamiast 3-go poziomu
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Nie mogę zrezygnować z żadnych przedmiotów, tulius teeth jest kluczowy a 4+ ward musi być bo wampir siedzi w oddziale do walki

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Ciężko się kłócić z tą rozpiską o ile lubisz taki styl gry. Nie brakuje Ci czasem oddziałów do robienia scenariuszy? Te sztandary na zombie mogłyby się od czasu do czasu przydać, choćby na jednym oddziale. De facto z magii masz 2 wskrzeszania, 1 spell z necromancy, 2 spelle z shadowa (w tym jeden to pewnie miasma) - to Ci wystarcza?

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Wystarcza, na sztandary na zombi się obraziłem bo strasznie dużo punktów oddawały ale na jednym oddziale chyba mogę dać

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Mniej więcej tak widze standard teraz. Wytłumacz mi tylko czemu masz armour of destiny a nie talisman of supreme shelding? Tracisz +1 do hita kosztem save 5+, a nie widze zeby w tą gwardie wbijał się ktoś kto ma 3s zebys w ogóle z tego skorzytał.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Kosztuje tyle samo a i tak mam tulius teeth

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Ja ostatnio grałem na 40 gg z ws5 distracting ale resztę rozpy miałem zupełnie inną.
Także powstrzymałbym się z wyznaczaniem standardów.
Np. imo corpse cart jest bardzo fajny teraz z boostem wskrzeszania, zwłaszcza że gwardia tylko d3+3 a tak d3+5.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Nie pomyślałem o tym corpse carcie. Dobra opcja

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Też testuje Lahmię z Comandment jednak nie odważyłem się jej dać zębów i puszczać od HtH. Mimo wszystko za dużo jest wymiataczy z holy atakami i przez to do wymagających strach ją pchać. W mniej wymagających gwardia i szkielety same dają radę. U mnie zęby ma król BsB a wampirzyca w wersji tesco siedzi w zombich z corspe cartem.

Corpse Cart z wskrzeszaniem mogę Ci szczerze polecić. Robi bardzo dużo ponadto w pierwszych turach rzucasz obszarowe leczenia i szybko powiększasz ilość zombiaków. Mega jest też rozdawanie +1 do hita w 6 calach po rzuconym agumencie.. Gwardia ze sztandarem czy szkielety z WS5 nagle trafiają na 2+.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Trafiają na 2+ bo mają banner of the barrows.
Całkiem zapomniałem że daje lighting reflex #-o
To takich swordmasterów na 2+ :D

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Tak jak piszesz.. Przy udanej fazie magii (a wystarczy rzucić dwa leczenia o co nie trudno) można mieć trafiające na 2+ i szkielety i gwardię (jeżeli ma halabardy).

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

doczytajcie zasady CC. tylko jeden oddział, tylko na swoją turę.
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Gąsior przyszedł i czar prysł :lol2:
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Chyba spróbuję death na wampirze, shadow spoko ale dupy nie urywa
Corpse cart wygląda fajnie ale wtedy muszę zrezygnować z 3 poziomu i robi się trochę mało czarów

Awatar użytkownika
Gasior
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Gasior »

don't shoot the messenger
:D
:twisted: always Vampire :twisted:

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Death jest spoko, jak losuję dwa czary to mam zwykle albo liderówkę albo 3d6 s2 bez pancerza. Oba dosyć fajne, drugi zamieniam na wskrzeszenie.
Gwardia z halabardami to jakiś żart, s5 nie daje siły przebicia.

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Gasior pisze:doczytajcie zasady CC. tylko jeden oddział, tylko na swoją turę.
VC 0.11.0 pisze:Wake the Dead
Each time after an Augment spell from Path of Necromancy (including the Curse of Undeath) is resolved against a unit
containing at least one model with this rule, you may select a single unit within 6” of it. Until the end of the following
player turn, all Models in the chosen units have the Lightning Reflexes special rule.
Z tych zadad nie wynika mi, że tylko jeden oddział - corspe cart musi jedynie znajdować się 6 cali od celu i a czar ma rzucać ktoś przy nim. "Following player turn" rozumiem jako nastepna tura gracza. A tur gracze mają po 6.

Niemniej zasad jeszcze nie ogarnąłem w pełni i mnie popraw jeśli się mylę.

ODPOWIEDZ