Początki z TK

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Bartoromeo
Pseudoklimaciarz
Posty: 22

Początki z TK

Post autor: Bartoromeo »

Jestem w trakcie składania rozpiski z 9th age do Undying Dynasties na 1600 punktów, tylko, że nie mam zbyt dużej praktyki, więc rodzi się bardzo dużo pytań.
Np. Czy branie szkieletów core 'owych ogranicza się tylko do łuczników, bo inni nie mają sensu?
Czy wzięcie Casketu i Dread Sphinxa do rare' u to dobry ruch?
Czy na tych punktach trójka katafrakty ze sztandarem i muzykiem cokolwiek zrobi?
A co do dowództwa to czy wystarczy dwóch akolitów?
Cóż, jestem dość nowy w tej kwestii...

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13988
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Bartoromeo pisze:Jestem w trakcie składania rozpiski z 9th age do Undying Dynasties na 1600 punktów, tylko że nie mam zbyt dużej praktyki, więc rodzi się bardzo dużo pytań.
Np. Czy branie szkieletów core 'owych ogranicza się tylko do łuczników, bo inni nie mają sensu?
generalnei szkielety wystawia siena 3 sposoby:
1) bunkier lucnzikow dla magow albo lucznicy po prostu (troche mniej efektywne niz z poprzedniej edycji, ze wzgleud na zmieniony los, ale nadla trafiajaj na 5+)
2) bunkier najtanszych szkieletow dla magow
3) szkielety z spearami z mumia dla podbitego ws'a
Czy wzięcie Casketu i Dread Sphinxa do rare' u to dobry ruch?

miom zdaniem dread sphinx jest troche za drogi. cascetu tez pewnie bym nie bral na obecne zasady, choc mozliwe, ze jego branie ma sens
Czy na tych punktach trójka katafrakty ze sztandarem i muzykiem cokolwiek zrobi?
bym bral co najmniej jedna piatke
A co do dowództwa to czy wystarczy dwóch akolitów?
Cóż jestem dość nowy w tej kwestii...
2 wystarczy. zawsze jednak warto miec architektow jak sie ma na to pkty.

Bartoromeo
Pseudoklimaciarz
Posty: 22

Post autor: Bartoromeo »

Hmm a czymże jest owa wspomniana mumia?