Mastery 2014 - Pytania do organizatorów

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Re: Mastery 2014 - Pytania do organizatorów

Post autor: Wojtuś »

Szybciej 1 w piątek wieczorem.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Furion pisze:IMO bez sensu. Logistycznie to jest horror.
zarówno dla przyjezdnych jak i organizatorów.
Obrazek

sYsek
Kretozord
Posty: 1516

Post autor: sYsek »

a czy sala na cały piątek nie przełoży się jakoś mocno na koszty? pomijając nocleg i inne pierdoły, teoretycznie podwyższy to też cenę wejściówki etc etc. Chociaż granie 6 bitew brzmi dobrze!
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!

"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

PiotrB pisze:Ja widzę tylko jedną małą przeszkodę - praktycznie wszyscy - poza warszawiakami muszą sobie zrobić wolne od szkoły czy pracy w poniedziałek. Czy warto? Oczywiście że tak - ale nie każdy ma taką możliwość - więc tego typu decyzja wpłynie na frekwencje ....
Z tą szkołą w sierpniowy poniedziałek to poniosła Cię trochę fantazja ale liczą się dobre chęci! :mrgreen:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Ja się zgadzam z Lidderem.

5 bitew gramy od zarania dziejów.
Graliśmy je kiedy zaczynaliśmy o 10:00
Graliśmy je kiedy DMP było w Gorzowie Wielkopolskim

Zaczynając o 8 zyskujemy 2 h, lepszy dojazd zyskuje nam średnio więcej niż godzinę – to dość czasu na 6 bitwę.
Parowanie na 4 bitwę można też zrobić w sobotę jeszcze.
Moim zdaniem więcej bitew = lepiej.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

tylko po co? czy aby nie znaleźliście rozwiązanie problemu, którego nie mamy?
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Z tego samego powodu dla którego w Krakowie było 7 bitew a nie 5.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Pewnie, Dymitr. Chodzi o sam fakt, że 6 bitew jest możliwe. Chciałem tylko napisać, że to czy będzie 6 zależy głównie od chęci organizatorów i graczy.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Przy okazji turnieju DMŚ, który odbędzie się niedługo pojawiła się jedna kwestia, która dotyczy również DMP.

Czy ten akapit

Kod: Zaznacz cały

A team may not contain more than 2 armies with 3 or more Lore of Death spells. Beastmen and Tomb Kings do not count towards this limit.
Z zasad etc będzie obowiązywał podczas DMP? Prosiłbym o szybką odpowiedź, może ona wpłynąć na decyzję organizatorów DMŚ jak zrobić u nich.

6 bitew na DMP wydaje się fajnym pomysłem przy rozpoczynaniu o 8 rano w niedzielę bitwy a nie dopiero ustalania pairingów.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Laik pisze:Z tego samego powodu dla którego w Krakowie było 7 bitew a nie 5.
tu Cię poniosło, bo w Krakowie bylo ponad 35 graczy.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Dymitr, mi w ogóle nie chodzi o ilość graczy i to czy turniej będzie miał wymierne wyniki (5 bitew jest pod tym względem ok).

Równie dobrze można grać DMŚ 4 bitwy bo dla 20 teamów to dość.

Więcej = lepiej, po prostu.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Zróbmy imprezę 3 dniową - piątek/sobota/niedziela i wtedy ok.... Wy tego nie widzieliście ale już w Krakowie było dla nas jasne jak trudno jest ogarnąć organizacyjnie 7 bitew....
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Tak naprawdę największa trudność organizacyjna w Listopadzie to ogarnięcie paringów na 7 rund. W pewnym momencie zaczynają się regularne powtórzenia.
W tym momencie zakładając np. obecność 50 teamów na DMP może się okazać że w szóstej rundzie pierwszy team musi grać z piątym/szóstym, bo z innymi już grali. Nie wydaje wam się że to może wypaczyć wyniki w znaczącym stopniu?
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

sześć bitew brzmi dobrze, starczy turniej dwudniowy. Nikt mnie nie przekona, że jeśli będą w niedzielę trzy bitwy, to on wracając z Wawy musi wziąć wolne w poniedziałek, bo inaczej nie da rady... Chyba że ma zamiar zniszczyć się alkoholowo, ale to na jego własne życzenie :wink:

piątek imho nie jest dobrym rozwiązaniem, turniej jest w sierpniu, nie każdy może dostać właśnie dodatkowe wolne w piątek/poniedziałek w sezonie urlopowym... Zwłaszcza gdy ma już zaplanowane urlopy w okresie wakacyjnym w firmie, gdzie nie każdy może go zastąpić.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

again - było tak kiedyś, że wygrany team miał spacerek? Nie wiem czy warto utrudniać sobie i tak bardzo wymagający weekend

Pomysł (z piątkiem) jest niestety beznadziejny - piątek się pracuje ;)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Wiecie, dla mnie to jest możliwe, ale patrzę przede wszystkim na frekwencję.

Z tego co mi się wydaje, to konsekwencją rozczarowania zwolenników 6 bitew jest tylko ich rozczarowanie, za to konsekwencją rozczarowania zwoelnników 5 bitew, jest realna możliwość tego, ze w ogóle na turnieju się nie pojawią, bo turniej pozbawia ich równych szans współzawodnictwa z innymi.
Nie podjąłbym takiej decyzji bez feedbacku ludzi z Bazyliszka i przede wszystkim, feedbacku kapitanów z zeszłorocznego DMP.

Jakiś rozsądny system remisów w ostatniej bitwie, dla teamów, którym nie zależy na graniu ostatniej bitwy, lub są zmęczone też mógłby tu pomóc. Oczywiscie deklaracje od niegrajacych ostatniej bitwy musiałyby być odpowiednio wcześniej pod koniec pierwszego dnia, lub na początku drugiego dnia turnieju.


Zastanawiam się nad kilkoma rzeczami jeszcze, chętnie poczytam co macie do powiedzenia.

- Proporcjonalnym do 5 osobowej drużynówki ograniczeniu deatha podobnie do tego z obecnego drafta.
- Dopuszczeniu nowych WE, jesli nie uwzględni ich mimo wszystko EuroComp.
- Dopuszczeniu nowych graczy bez kompletnie pomalowanej armii (definicja nowego gracza do dopracowania).
- Rygorystycznym zdejmowaniem proxów, wiele rzeczy, które widziałem choćby w Krakowie tu by nie przeszło.
- Berlińskim systemie karniaków dla spóźnialskich, o którym wspomniał Kudłaty w swoim podsumowaniu Poznańskiego Mastera
Obrazek

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

- Proporcjonalnym do 5 osobowej drużynówki ograniczeniu deatha podobnie do tego z obecnego drafta.
Jestem za, linijka z etc nie jest zła. Ewentualnie można mocniej zmienić na w ogóle maksimum dwie armie w teamie z jakimkolwiek poziomem death.
- Dopuszczeniu nowych WE, jesli nie uwzględni ich mimo wszystko EuroComp.
Jak najbardziej popieram
- Dopuszczeniu nowych graczy bez kompletnie pomalowanej armii (definicja nowego gracza do dopracowania).
Raczej nie. Trzy kolory to nie jest nic ponad możliwości nawet początkującego gracza.
- Rygorystycznym zdejmowaniem proxów, wiele rzeczy, które widziałem choćby w Krakowie tu by nie przeszło.
Jak najbardziej za
- Berlińskim systemie karniaków dla spóźnialskich, o którym wspomniał Kudłaty w swoim podsumowaniu Poznańskiego Mastera
Popieram

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Dodatkowe ograniczenie death urozmaici rozpiski, a nie przeszkodzi w złożeniu teamu - dobry dodatek

WE dopuszczone - im wcześniej tym lepiej

Co do czasu jak w niemczech, jest to o tyle trudne, że to drużynówka, ale wydaje mi się, że do zrobienia. Wpisujemy 5 minut po czasie remis 40:40

Co do hobbystyki to jest to DMP i jednak armie powinny prezentować coś sobą... O ile wszystko jest spójne to niech jest na stole nawet jak jest lekkim proksem, ale palemkom zamiast terradonow mowimy nie
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Co do 6 bitew, to jedyna opcja to niedziela z trzema.
Zaczynając o 8 rano koniec o 18 jest jeszcze ok, większość dojerzdza do domu w max około 4h wiec 22.

2x Death - ok
WE - dopuścić
Nie pomalowane dla nowych - dla mnie ok
Proxy - ściągać bez litości, niestety nasze podejście, że sciąganie spowoduje problemy drużyn było z czapy przez co latały gumowe krowy i palemki.
każde 2 min 1 karniak, 10 minut remis 40-40

Gremlin
Masakrator
Posty: 2431
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

6 BITW - MIŁO, po turnieju przez 3 dni trzeba bedzie wychodzic z zoombi mode. - ZA!
Wszystko inne (postulaty Kalesona; tj. death/nowe we/proxy/malowanie/karniaki [ każda minuta po pierwszych 5 minutach spóźnienia - 1 karniak /// 15min spóźnienia 0;0)- ZA!

50+ teamów - ZA!
xYz

ODPOWIEDZ