Nowe Kraśki 8ed

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Nowe Kraśki 8ed

Post autor: Danrakh »

Czy entrenchment = płotek?

Kod: Zaznacz cały

(...)An entrenched war machine is treated as being in hard cover when shot at and any charging models suffer -1 To Hit modifier in close combat. An entrenched war machine can be pivoted to fire, but if it moves in any other way, the entrenchment is lost. If the war machine is destroyed, the entrenchment is considered destroyed as well. A war machine can only be entranched once.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.


Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Okop to nie murek.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Czyli inżynierowie są bez sensu :mrgreen: Fajnie, kolejny dylemat mniej :mrgreen:

Awatar użytkownika
Morog
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Morog »

nie wiem czy przerzut kostki na organkach plus BS 4 na organkach jest bez sensu...
https://www.youtube.com/watch?v=m3pqEA5AXTE#t=33

posłuchaj tego islamofilu.....
http://www.youtube.com/watch?v=CMEwoGGL6dg

"nie dyskutuj z głupcem, sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
TomashWwl
Chuck Norris
Posty: 367
Lokalizacja: BeefTown / WaWa

Post autor: TomashWwl »

Wybierając Organy można użyć i BSa i rerolla Artyleryjskiej?
Remo pisze: Ja bym tabelkę miscasta też usunął bo czasem komuś Wampira wsysnie i jest to smutne i niesprawiedliwe i w ogóle brak balansu... :roll:

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Maszyna za 215+ pkt? Proszę Cię, musiałaby mieć chyba parametry smoka..

Awatar użytkownika
TomashWwl
Chuck Norris
Posty: 367
Lokalizacja: BeefTown / WaWa

Post autor: TomashWwl »

Dalej to nie jest odpowiedz na zadane pytanie ;)
Remo pisze: Ja bym tabelkę miscasta też usunął bo czasem komuś Wampira wsysnie i jest to smutne i niesprawiedliwe i w ogóle brak balansu... :roll:

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Byqu »

Fluffy pisze:Maszyna za 215+ pkt? Proszę Cię, musiałaby mieć chyba parametry smoka..
Jakby miałaby mieć parametry smoka, to winna kosztować co najmniej tyle co smok. :roll:
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Jest taka maszyna, Hellcannon, wiesz? Zobacz sobie jej statsy i koszt :mrgreen:

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Jakoś nie widzę by hellcanon miał 3+ savea, latał, czy zionął ogniem. I ta gargantuicznie olbrzymia podstawka która łyka kule armatnie i głazy z katapult jak Sasha Grey...wiadomo co :P .

Jest dobra, nie zaprzeczę, ale smok to jednak nieco inna kategoria oddziału.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Heretic
Falubaz
Posty: 1480
Lokalizacja: Szybki Szpil/Katowice

Post autor: Heretic »

Infernal Puppet pisze:Jakoś nie widzę by hellcanon miał 3+ savea, latał, czy zionął ogniem. I ta gargantuicznie olbrzymia podstawka która łyka kule armatnie i głazy z katapult jak Sasha Grey...wiadomo co :P .

Jest dobra, nie zaprzeczę, ale smok to jednak nieco inna kategoria oddziału.
Smok równie łatwo łyka kule armatnia i łatwiej ginie bo nie ma podwójnego warda na 5+ :wink:
Wiara, że is­tnieje bóg i Niebo, że Ma­ria nig­dy nie umarła, że Je­zus nie miał ziem­skiego oj­ca i chodził po wodzie, że mod­litwy zos­tają spełnione, — żad­ne z tych prze­konań nie jest po­par­te do­woda­mi. A jed­nak wierzą w nie mi­liony ludzi. Być może jest tak dla­tego, że po­wie­dziano im, by w to wie­rzy­li, kiedy by­li tak ma­li, że wie­rzy­li we wszys­tko.

- profesor Richard Dawkins

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

koniec offtopu na temat przydatnosci i wyceny oddzialow.

Awatar użytkownika
TomashWwl
Chuck Norris
Posty: 367
Lokalizacja: BeefTown / WaWa

Post autor: TomashWwl »

Dziękuje. Podbijam pytanie - czy Mgr Inz wybierając Organki moze im użyczyc zarówno BSa jak i rerolla Arty?
Remo pisze: Ja bym tabelkę miscasta też usunął bo czasem komuś Wampira wsysnie i jest to smutne i niesprawiedliwe i w ogóle brak balansu... :roll:

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

TomashWwl pisze:Dziękuje. Podbijam pytanie - czy Mgr Inz wybierając Organki moze im użyczyc zarówno BSa jak i rerolla Arty?
To akurat wynika wprost z zasady Artillery Master:
armybook, str. 35 pisze:If a Master Engineer is not fleeing, a single war machine that is within 3" of him can use his Balistic Skill and re-roll one artillery dice during Shooting phase.(...)
pogrubienie ode mnie.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Jest sobie taka runa na sztandar, która zmniejsza zasięg szarży przeciwnika szarżującego na "nosiciela" o k6. Czy działa ona przeciwko jednostkom z random movement (np. abomka, czołg i podobne)? Z tego co pamiętam to jak się wskaże kierunek ruchu randomowca, rzuci kostkami i z tego wyjdzie, że wpadłoby się we wrogi oddział, to ruch "po prostej" zamienia się na szarżę / odbywa się zgodnie z zasadami szarży (ergo runa powinna zadziałać). Am I wrong?

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Wcześniej, wszystko co działało na ruch (spowolniało, itp.) nie działało na jednostki z random movement.
Prawdopodobnie zostanie tak samo (tu chyba trzeba poczekać na FAQ GW), chociaż osobiście wolałbym się mylić.

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Grichalk pisze:Wcześniej, wszystko co działało na ruch (spowolniało, itp.) nie działało na jednostki z random movement.
Dlaczego nie działało? Znaczy te dwarfickie, tak? Bo jak rzucisz miasmę movementową (-k3 Mv) na coś co ma random movement (np. 2k6), to zasięg ruchu ma 2k6-1k3. Dlatego tu powinno mieć szarżę xk6-efekt runy sztandarowej.
I wydaje mi się, że FAQ GW to za długo - chyba chłopaki z LS będą coś musieli wykombinować. Ten sztandar to całkiem fajna opcja, żeby samemu szarżować :) (+1S, +1 do wyniku, negacja impactów, a przeciwnik ponosi dodatkowe ryzyko stanięcia jak d... na środku stołu...). Aha - bardzo dobrze się wpasowuje w Irondrake'i (drogi oddział jak cholera, ale dzięki temu może zaliczy dwie salwy więcej: reakcja na spaloną szarżę + dodatkowa własna tura).

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1100
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Czy ktoś ze szczęśliwych posiadaczy :mrgreen: mógłby podać dokładne wymiary (długość i szerokość modelu) najnowszej krasnoludzkiej armaty?

Chodzi o ten model:
Obrazek

Informacja potrzebna do ustalenia, czy podstawki 50mm x 50mm to wałek.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

wokrze pisze:
Grichalk pisze:Wcześniej, wszystko co działało na ruch (spowolniało, itp.) nie działało na jednostki z random movement.
Dlaczego nie działało? Znaczy te dwarfickie, tak? Bo jak rzucisz miasmę movementową (-k3 Mv) na coś co ma random movement (np. 2k6), to zasięg ruchu ma 2k6-1k3. Dlatego tu powinno mieć szarżę xk6-efekt runy sztandarowej.
I wydaje mi się, że FAQ GW to za długo - chyba chłopaki z LS będą coś musieli wykombinować. Ten sztandar to całkiem fajna opcja, żeby samemu szarżować :) (+1S, +1 do wyniku, negacja impactów, a przeciwnik ponosi dodatkowe ryzyko stanięcia jak d... na środku stołu...). Aha - bardzo dobrze się wpasowuje w Irondrake'i (drogi oddział jak cholera, ale dzięki temu może zaliczy dwie salwy więcej: reakcja na spaloną szarżę + dodatkowa własna tura).
Jezeli miasma faktycznie tak działa na random movement, to i baner powinien odejmować d6.

ODPOWIEDZ