Eshin
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Eshin
Gram Eshinem od dawna i nadal nie rozwiązałem do końca kilku kwestii dotyczących zasad
1. The Eshin army is principally employd to collapse command structures and hence gets extra +100 Victory points for each enemy character killed to addition to the usual bonuses.
Pytanie jest: czy dostaje 100 punktów za:
a - zabicie w walce wręcz wrogiego charactera
b - gdy wrogi character sam się zabije (np. mag wybuchnie)
c - gdy spanikuje oddział w którym był character (samego charactera)
d - gdy pokonam w walce odział z characterem (samego charactera) a nastepnie dany oddział rozbije się o skałę
2. Wiadomo , ze od Skitterleapa można teraz robić flee.
Jednak nie wiem dokladnie "od kogo/czego robi się to flee" i w którą stronę - chodiz mi czy ucieka się od:
a - Maga który rzuca czar
b - czy też od Master assasina
c - czy tez w stronę przeciwną od której chciałem Assasina dostawić
3. Czy Eshin Mage ma "wbudowanego" tokena z racji, że każdy skaveński mag ma tyle tokenów jaki posiada poziom?
pozdraiwam
1. The Eshin army is principally employd to collapse command structures and hence gets extra +100 Victory points for each enemy character killed to addition to the usual bonuses.
Pytanie jest: czy dostaje 100 punktów za:
a - zabicie w walce wręcz wrogiego charactera
b - gdy wrogi character sam się zabije (np. mag wybuchnie)
c - gdy spanikuje oddział w którym był character (samego charactera)
d - gdy pokonam w walce odział z characterem (samego charactera) a nastepnie dany oddział rozbije się o skałę
2. Wiadomo , ze od Skitterleapa można teraz robić flee.
Jednak nie wiem dokladnie "od kogo/czego robi się to flee" i w którą stronę - chodiz mi czy ucieka się od:
a - Maga który rzuca czar
b - czy też od Master assasina
c - czy tez w stronę przeciwną od której chciałem Assasina dostawić
3. Czy Eshin Mage ma "wbudowanego" tokena z racji, że każdy skaveński mag ma tyle tokenów jaki posiada poziom?
pozdraiwam
Wydaje mi się, iż co do 1 to tak jak w przypadku punktów za zabitego generała.
Co do 2 to w moim RB (polski niestety) napisano, iż odległość ucieczki ustala się przed wykonaniem ruchu szarżującego, czyli jak dla mnie to od miejsc, w którym stoi "kandydat" do teleportacji
Co do 2 to w moim RB (polski niestety) napisano, iż odległość ucieczki ustala się przed wykonaniem ruchu szarżującego, czyli jak dla mnie to od miejsc, w którym stoi "kandydat" do teleportacji
Dobry Grey Seer stara utrzymać równowagę, harmonie i sprawiedliwość.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
A co do 3 to ma 1 nawet jak kupujesz 2 level nie zyskuje. A co do dwójki to jednak chyba Gogol nie masz racji, bo w RB napisano, iż najpierw ucieka od miejsc gdzie ty zaczynasz swój ruch, czyli od miejsca „startowania” jednostki „teleportowanej”, ale mogę się mylić.
Dobry Grey Seer stara utrzymać równowagę, harmonie i sprawiedliwość.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
1. Właśnie nie wiem Gogol czy masz rację jeśli chodzi o dodatkowe 100 punktów.
Bo dostaje się 100 victory points za Generala
nie tylko gdy go fizycznie zabijemy ale też gdy ucieknie za stół czy wybuchnie....
2. Co do Skitterleapa to właśnie bazuję na tym co zapodał Splinter...
nie jest nigdzie napisane w którym momencie robi się flee od Skitterleapa.
Rodzi to też problem cyz Master Assasin przy reakcji flee zostaje przeteleportowany na miejsce gdzie chciałem go dostawić do combatu czy też zostaje tam gdzie stał w momencie rzucania czaru...
3. Co do tokena to też myślę że Eshin Mage, niezależnie od Levelu posiada 1 token ale chciałem sie upewnić
Bo dostaje się 100 victory points za Generala
nie tylko gdy go fizycznie zabijemy ale też gdy ucieknie za stół czy wybuchnie....
2. Co do Skitterleapa to właśnie bazuję na tym co zapodał Splinter...
nie jest nigdzie napisane w którym momencie robi się flee od Skitterleapa.
Rodzi to też problem cyz Master Assasin przy reakcji flee zostaje przeteleportowany na miejsce gdzie chciałem go dostawić do combatu czy też zostaje tam gdzie stał w momencie rzucania czaru...
3. Co do tokena to też myślę że Eshin Mage, niezależnie od Levelu posiada 1 token ale chciałem sie upewnić
Fisch pisze:1. Właśnie nie wiem Gogol czy masz rację jeśli chodzi o dodatkowe 100 punktów.
Bo dostaje się 100 victory points za Generala
nie tylko gdy go fizycznie zabijemy ale też gdy ucieknie za stół czy wybuchnie....
2. Co do Skitterleapa to właśnie bazuję na tym co zapodał Splinter...
nie jest nigdzie napisane w którym momencie robi się flee od Skitterleapa.
Rodzi to też problem cyz Master Assasin przy reakcji flee zostaje przeteleportowany na miejsce gdzie chciałem go dostawić do combatu czy też zostaje tam gdzie stał w momencie rzucania czaru...
3. Co do tokena to też myślę że Eshin Mage, niezależnie od Levelu posiada 1 token ale chciałem sie upewnić
1) mam to było opisane w podręczniku do SoC niestety pewna osoba mi go zgubiła .... i nie moge dać cytatu w każdym razie wiem ze za ucieczke herosa pkt sie nie dostawało trzeba było go fizycznie zabić.
2) wybierasz kierunek "szarży" więc reszta pisze sie sama
gogol bredzi.
"The Eshin army (...) gets +100 VP for each enemy character killed"
jesli herosa pod koniec bitwy nie ma na stole - sa pkt.
odnosnie uciekania ciekawy pomysl... ja zawsze deklaruje od ktorej strony wbiegam i wrog ucieka prosto ode mnie. w przypadku teleportu szarzujacy nie wykonuje ruchu jako takiego - a poki sie nie ruszy, nie ma 'szarzy' (bo jest to traktowane jak pursuit).
magowie maja tokeny.
"The Eshin army (...) gets +100 VP for each enemy character killed"
jesli herosa pod koniec bitwy nie ma na stole - sa pkt.
odnosnie uciekania ciekawy pomysl... ja zawsze deklaruje od ktorej strony wbiegam i wrog ucieka prosto ode mnie. w przypadku teleportu szarzujacy nie wykonuje ruchu jako takiego - a poki sie nie ruszy, nie ma 'szarzy' (bo jest to traktowane jak pursuit).
magowie maja tokeny.
jeszcze to sprawdze Gobos ale jak nie bredzę chce przeprosin na piśmie jeśli mam racje. A .... jestem na 75% przekonany że mam racje. Tzn wydaje mi sie ze pisało że 100 pkt za każdego herosa zabitego w hth czyli nie zagonionego , uciekającego , uciekniętego czy rozbitego o imassibla bądz oddział wroga. To challange
Z teleportacją inna sprawa jest. Bo najpierw wykonuje ruch uciekający a dopiero potem szarżujący. A napisano w opisie czaru że dostawiasz do obojętnie jakiej krawędzi. (Czyli wydaje mi się, że) o ile ucieczkę zadeklarować można to nie ma to celu gdyż zostajesz zgoniony automatycznie. A Gogol w podręczniku do SoC napisano iż (jak mówi Gobos) za zabitego ale nigdzie nie napisano że w CC.
Dobry Grey Seer stara utrzymać równowagę, harmonie i sprawiedliwość.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.
zasady pursuit into res enemy strrona 45. radze sieapoznac z tymSplinter pisze:Z teleportacją inna sprawa jest. Bo najpierw wykonuje ruch uciekający a dopiero potem szarżujący. A napisano w opisie czaru że dostawiasz do obojętnie jakiej krawędzi. (Czyli wydaje mi się, że) o ile ucieczkę zadeklarować można to nie ma to celu gdyż zostajesz zgoniony automatycznie.
kill wskazuje, ze to tym musisz wykonac ta czynnosc. tak wec poniewaz nie jest to slain to za zabicie charactera przez siebie nie ma dodatkowych pnktow.A Gogol w podręczniku do SoC napisano iż (jak mówi Gobos) za zabitego ale nigdzie nie napisano że w CC.
zasady pursuit into res enemy strrona 45. radze sieapoznac z tymSplinter pisze:Z teleportacją inna sprawa jest. Bo najpierw wykonuje ruch uciekający a dopiero potem szarżujący. A napisano w opisie czaru że dostawiasz do obojętnie jakiej krawędzi. (Czyli wydaje mi się, że) o ile ucieczkę zadeklarować można to nie ma to celu gdyż zostajesz zgoniony automatycznie.
kill wskazuje, ze to tym musisz wykonac ta czynnosc. tak wec poniewaz nie jest to slain to za zabicie charactera przez siebie nie ma dodatkowych pnktow.A Gogol w podręczniku do SoC napisano iż (jak mówi Gobos) za zabitego ale nigdzie nie napisano że w CC.
NIE tak nie jestSplinter pisze:Z teleportacją inna sprawa jest. Bo najpierw wykonuje ruch uciekający a dopiero potem szarżujący. A napisano w opisie czaru że dostawiasz do obojętnie jakiej krawędzi. (Czyli wydaje mi się, że) o ile ucieczkę zadeklarować można to nie ma to celu gdyż zostajesz zgoniony automatycznie
Uciekasz od punktu do którego się teleportuje wróg. To nie jest ruch biegacza wybiegającego z oddziału. Choć napewno daje to okazję na parę ciekawych akcji, ale częściej może zakończyć się klęską.
A z tym killed to rzeczywiście różnica w stosunku do slain.
A z tym killed to rzeczywiście różnica w stosunku do slain.
Już samo to sugeruje, że trzeba zabić. Oczywiście niekoniecznie w HtH - można zastrzelić np. Ale już za uciekającego czy zabitego np. z miscasta herosa nic nie ma. Musi być w tym działanie grającego Eshinem.gets +100 VP for each enemy character killed
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Jak zagonisz to myślę że tak, jak spanikujesz to już raczej nie.Fisch pisze:a czy dostaje punkty gdy zagonię oddział z herosem?
czy dostaje punkty gdy spanikuje oddzial z herosem?
granica miedzy slain a kill jest płynna
to czy gracz Skaveński miał w "killowaniu" udział także jest dość kontrowersyjne.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
nie wiem na ile znasz angielski - kill i slay sa prawie synonimami, uzywanymi w zasadach zamiennie. (a jesli juz trzymac sie slownikowych znaczen, to raczej slay wskazuje bardziej na HtH). doszukiwanie sie w tym slowie tak daleko idacych wnioskow to gruba przesada.Szmajson pisze:kill wskazuje, ze to tym musisz wykonac ta czynnosc. tak wec poniewaz nie jest to slain to za zabicie charactera przez siebie nie ma dodatkowych pnktow.
jak dla mnie to udzial jest zawsze moze nie bezposredni, ale wszystkie akcje przeciwnika mogace skonczyc sie smiercia sa spowodowane przez to ze naprzeciw stoi wroga armia. gdyby jej nie bylo, nie byloby akcji - wiec wroga armia przez sam fakt istnienia ma udzial w ewentualnych 'wypadkach'to czy gracz Skaveński miał w "killowaniu" udział także jest dość kontrowersyjne.