Eshin

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Eshin

Post autor: Fisch »

Gram Eshinem od dawna i nadal nie rozwiązałem do końca kilku kwestii dotyczących zasad



1. The Eshin army is principally employd to collapse command structures and hence gets extra +100 Victory points for each enemy character killed to addition to the usual bonuses.

Pytanie jest: czy dostaje 100 punktów za:
a - zabicie w walce wręcz wrogiego charactera
b - gdy wrogi character sam się zabije (np. mag wybuchnie)
c - gdy spanikuje oddział w którym był character (samego charactera)
d - gdy pokonam w walce odział z characterem (samego charactera) a nastepnie dany oddział rozbije się o skałę

2. Wiadomo , ze od Skitterleapa można teraz robić flee.

Jednak nie wiem dokladnie "od kogo/czego robi się to flee" i w którą stronę - chodiz mi czy ucieka się od:

a - Maga który rzuca czar
b - czy też od Master assasina
c - czy tez w stronę przeciwną od której chciałem Assasina dostawić

3. Czy Eshin Mage ma "wbudowanego" tokena z racji, że każdy skaveński mag ma tyle tokenów jaki posiada poziom?

pozdraiwam
Obrazek

Awatar użytkownika
Splinter
Wałkarz
Posty: 72
Lokalizacja: Twierdza pod Mordheim

Post autor: Splinter »

Wydaje mi się, iż co do 1 to tak jak w przypadku punktów za zabitego generała.
Co do 2 to w moim RB (polski niestety) napisano, iż odległość ucieczki ustala się przed wykonaniem ruchu szarżującego, czyli jak dla mnie to od miejsc, w którym stoi "kandydat" do teleportacji
Dobry Grey Seer stara utrzymać równowagę, harmonie i sprawiedliwość.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

1) a
2) mówisz gdzie dostawiasz on daje reakcje od tego ucieczka to - srodek miejsca w którym stał by assasin a środek oddziału "szarżowanego"
3) chyba ma ale głowy nie dam

Awatar użytkownika
Splinter
Wałkarz
Posty: 72
Lokalizacja: Twierdza pod Mordheim

Post autor: Splinter »

A co do 3 to ma 1 nawet jak kupujesz 2 level nie zyskuje. A co do dwójki to jednak chyba Gogol nie masz racji, bo w RB napisano, iż najpierw ucieka od miejsc gdzie ty zaczynasz swój ruch, czyli od miejsca „startowania” jednostki „teleportowanej”, ale mogę się mylić.
Dobry Grey Seer stara utrzymać równowagę, harmonie i sprawiedliwość.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

1. Właśnie nie wiem Gogol czy masz rację jeśli chodzi o dodatkowe 100 punktów.

Bo dostaje się 100 victory points za Generala
nie tylko gdy go fizycznie zabijemy ale też gdy ucieknie za stół czy wybuchnie....

2. Co do Skitterleapa to właśnie bazuję na tym co zapodał Splinter...
nie jest nigdzie napisane w którym momencie robi się flee od Skitterleapa.

Rodzi to też problem cyz Master Assasin przy reakcji flee zostaje przeteleportowany na miejsce gdzie chciałem go dostawić do combatu czy też zostaje tam gdzie stał w momencie rzucania czaru...

3. Co do tokena to też myślę że Eshin Mage, niezależnie od Levelu posiada 1 token ale chciałem sie upewnić
Obrazek

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Fisch pisze:1. Właśnie nie wiem Gogol czy masz rację jeśli chodzi o dodatkowe 100 punktów.

Bo dostaje się 100 victory points za Generala
nie tylko gdy go fizycznie zabijemy ale też gdy ucieknie za stół czy wybuchnie....

2. Co do Skitterleapa to właśnie bazuję na tym co zapodał Splinter...
nie jest nigdzie napisane w którym momencie robi się flee od Skitterleapa.

Rodzi to też problem cyz Master Assasin przy reakcji flee zostaje przeteleportowany na miejsce gdzie chciałem go dostawić do combatu czy też zostaje tam gdzie stał w momencie rzucania czaru...

3. Co do tokena to też myślę że Eshin Mage, niezależnie od Levelu posiada 1 token ale chciałem sie upewnić

1) mam to było opisane w podręczniku do SoC niestety pewna osoba mi go zgubiła .... i nie moge dać cytatu w każdym razie wiem ze za ucieczke herosa pkt sie nie dostawało trzeba było go fizycznie zabić.
2) wybierasz kierunek "szarży" więc reszta pisze sie sama

Budda
Chuck Norris
Posty: 375
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: Budda »

1) abcd - uciekajacy, rozbity o skale liczy sie jako zabity.
2) nie wiem, ale sklonilbym sie ku odpowiedzi splintera
3)glowy sobie uciac nie dam ale chyba nie ma - sprawdz w SoC q&a - powinno tam byc

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

niet
jak napisal Gogol,w SoC pisalo ze Eshin musi fizycznie zatluc tego bohatera->to wyraznie napisan skillarmijny wiec nie ma porownania do np zabicia generala
teleport tez dobrze Gogol opisal... :twisted:

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

gogol bredzi.

"The Eshin army (...) gets +100 VP for each enemy character killed"

jesli herosa pod koniec bitwy nie ma na stole - sa pkt.

odnosnie uciekania ciekawy pomysl... ja zawsze deklaruje od ktorej strony wbiegam i wrog ucieka prosto ode mnie. w przypadku teleportu szarzujacy nie wykonuje ruchu jako takiego - a poki sie nie ruszy, nie ma 'szarzy' (bo jest to traktowane jak pursuit).

magowie maja tokeny.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

jeszcze to sprawdze Gobos ale jak nie bredzę chce przeprosin na piśmie jeśli mam racje. A .... jestem na 75% przekonany że mam racje. Tzn wydaje mi sie ze pisało że 100 pkt za każdego herosa zabitego w hth czyli nie zagonionego , uciekającego , uciekniętego czy rozbitego o imassibla bądz oddział wroga. To challange :D

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

szukaj. w moim poscie wyzej i Fischa na poczatku jest cytat z SoC. jesli uwazasz ze "killed" oznacza zabitego w HtH... :wink:

Awatar użytkownika
Splinter
Wałkarz
Posty: 72
Lokalizacja: Twierdza pod Mordheim

Post autor: Splinter »

Z teleportacją inna sprawa jest. Bo najpierw wykonuje ruch uciekający a dopiero potem szarżujący. A napisano w opisie czaru że dostawiasz do obojętnie jakiej krawędzi. (Czyli wydaje mi się, że) o ile ucieczkę zadeklarować można to nie ma to celu gdyż zostajesz zgoniony automatycznie. A Gogol w podręczniku do SoC napisano iż (jak mówi Gobos) za zabitego ale nigdzie nie napisano że w CC.
Dobry Grey Seer stara utrzymać równowagę, harmonie i sprawiedliwość.
Równowaga jest gdy przed bitwą moja armia jest większa jak przeciwnika.
Harmonia jest gdy po bitwie moja armia jest większa jak przeciwnika.
Sprawiedliwość jest wtedy gdy wygrywam Ja.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

tak jak myślałem każdy mówi inaczej

poczekamy pewnie aż wróci nasza szanowna Lista Ligowa i może zajmie isę tą sprawą

bylbym wdzięczny

pozdraiwam
Obrazek

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Splinter pisze:Z teleportacją inna sprawa jest. Bo najpierw wykonuje ruch uciekający a dopiero potem szarżujący. A napisano w opisie czaru że dostawiasz do obojętnie jakiej krawędzi. (Czyli wydaje mi się, że) o ile ucieczkę zadeklarować można to nie ma to celu gdyż zostajesz zgoniony automatycznie.
zasady pursuit into res enemy strrona 45. radze sieapoznac z tym
A Gogol w podręczniku do SoC napisano iż (jak mówi Gobos) za zabitego ale nigdzie nie napisano że w CC.
kill wskazuje, ze to tym musisz wykonac ta czynnosc. tak wec poniewaz nie jest to slain to za zabicie charactera przez siebie nie ma dodatkowych pnktow.
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5104
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Splinter pisze:Z teleportacją inna sprawa jest. Bo najpierw wykonuje ruch uciekający a dopiero potem szarżujący. A napisano w opisie czaru że dostawiasz do obojętnie jakiej krawędzi. (Czyli wydaje mi się, że) o ile ucieczkę zadeklarować można to nie ma to celu gdyż zostajesz zgoniony automatycznie.
zasady pursuit into res enemy strrona 45. radze sieapoznac z tym
A Gogol w podręczniku do SoC napisano iż (jak mówi Gobos) za zabitego ale nigdzie nie napisano że w CC.
kill wskazuje, ze to tym musisz wykonac ta czynnosc. tak wec poniewaz nie jest to slain to za zabicie charactera przez siebie nie ma dodatkowych pnktow.
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Splinter pisze:Z teleportacją inna sprawa jest. Bo najpierw wykonuje ruch uciekający a dopiero potem szarżujący. A napisano w opisie czaru że dostawiasz do obojętnie jakiej krawędzi. (Czyli wydaje mi się, że) o ile ucieczkę zadeklarować można to nie ma to celu gdyż zostajesz zgoniony automatycznie
NIE tak nie jest

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Uciekasz od punktu do którego się teleportuje wróg. To nie jest ruch biegacza wybiegającego z oddziału. Choć napewno daje to okazję na parę ciekawych akcji, ale częściej może zakończyć się klęską.
A z tym killed to rzeczywiście różnica w stosunku do slain.
gets +100 VP for each enemy character killed
Już samo to sugeruje, że trzeba zabić. Oczywiście niekoniecznie w HtH - można zastrzelić np. Ale już za uciekającego czy zabitego np. z miscasta herosa nic nie ma. Musi być w tym działanie grającego Eshinem.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

a czy dostaje punkty gdy zagonię oddział z herosem?
czy dostaje punkty gdy spanikuje oddzial z herosem?

granica miedzy slain a kill jest płynna

to czy gracz Skaveński miał w "killowaniu" udział także jest dość kontrowersyjne.
Obrazek

Awatar użytkownika
Scimitar
Postownik Niepospolity
Posty: 5516
Lokalizacja: Draconis - Wejherowo

Post autor: Scimitar »

Fisch pisze:a czy dostaje punkty gdy zagonię oddział z herosem?
czy dostaje punkty gdy spanikuje oddzial z herosem?

granica miedzy slain a kill jest płynna

to czy gracz Skaveński miał w "killowaniu" udział także jest dość kontrowersyjne.
Jak zagonisz to myślę że tak, jak spanikujesz to już raczej nie.
Draconis - FOR EVER !!!

Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

Szmajson pisze:kill wskazuje, ze to tym musisz wykonac ta czynnosc. tak wec poniewaz nie jest to slain to za zabicie charactera przez siebie nie ma dodatkowych pnktow.
nie wiem na ile znasz angielski - kill i slay sa prawie synonimami, uzywanymi w zasadach zamiennie. (a jesli juz trzymac sie slownikowych znaczen, to raczej slay wskazuje bardziej na HtH). doszukiwanie sie w tym slowie tak daleko idacych wnioskow to gruba przesada.
to czy gracz Skaveński miał w "killowaniu" udział także jest dość kontrowersyjne.
jak dla mnie to udzial jest zawsze :wink: moze nie bezposredni, ale wszystkie akcje przeciwnika mogace skonczyc sie smiercia sa spowodowane przez to ze naprzeciw stoi wroga armia. gdyby jej nie bylo, nie byloby akcji - wiec wroga armia przez sam fakt istnienia ma udzial w ewentualnych 'wypadkach' :wink:

ODPOWIEDZ