Rozpiski

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Re: Rozpiski

Post autor: Legion »

Matis pisze:Daj lordowi hkb, dragonhelm, miecz z ASF i dawn stone. Zrób 2x12 realmów i 9 errantów.
Tia, to pierwsze jest dyskusyjne, ale to drugie jest konieczne ;) Nie złamiesz żadnego większego klocka przeciwnika ósemką rycerzy (a jak kogoś Ci utłucze ostrzałem, będzie ich jeszcze mniej). Za mało szeregów, nie przegryzą się przez stedfasta i po zabawie.
Vae victis!

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Matis pisze:Daj lordowi hkb, dragonhelm, miecz z ASF i dawn stone. Zrób 2x12 realmów i 9 errantów.
Hmm na hero to sie chyba nie zmiesci.

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Z podpakowaniem knechtow wychodzi cos takiego, to moze zrezygnowac z trebusza i np zrobic z errantow 2 mniejsze lance.
1 * Paladin @ 130.0 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Sword of Swift Slaying [25.0]
Dawn Stone [25.0]
1 Paladin Battle Standard Bearer @ 114.0 Pts
Great Weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard Bearer;
Knightly Vow
Gromril Great Helm [30.0]

11 Knights of the Realm @ 312.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow

1 Gallant @ [24.0] Pts

11 Knights of the Realm @ 312.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow

1 Gallant @ [24.0] Pts

10 Knights Errant @ 241.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow

1 Cavalier @ [20.0] Pts

1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts



Models in Army: 38


Total Army Cost: 1199.0

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

Dobra, nie ogarnąłem, że to na hero ma wejść :P

BSB widział bym standardowo:

GGH + SoM

Zwykłemu paladynowi dał bym Dragon helma, dawn stone, jakąś cnotę i dwuraka.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1035
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

A nie lepiej dać któremuś wyrm lance? Zawsze to +2d6 S3 w combacie, a pomaga to zredukować szeregi i jakiegoś nisko tafowego śmiecia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Masakrator
Posty: 2999
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Deus pisze:A nie lepiej dać któremuś wyrm lance? Zawsze to +2d6 S3 w combacie, a pomaga to zredukować szeregi i jakiegoś nisko tafowego śmiecia.
Może przeczytaj jeszcze raz o tym przedmiocie? ;)
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1035
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

A nie działa jak zionięcie w combacie? Dopiero grę zacząłem i jak walnąłem jakąś gafę to przepraszam.
Obrazek

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Zawsze mnie to fascynowało, wielkimi wołami napisali, że nie wolno zionąć wyrmlancą w walce. Mimo to, średnio raz na miesiąc, ktoś twierdzi, że można :D
Vae victis!

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1035
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

Eh to straciła w moich oczkach :(
Obrazek

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

To moze cos takiego?

1 Paladin @ 119.0 Pts
General; Great Weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]

1 Paladin Battle Standard Bearer @ 130.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard Bearer; Knightly Vow
Sword of Might [20.0]
Gromril Great Helm [30.0]

11 Knights of the Realm @ 327.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Banner of Swiftness [15.0]

1 Gallant @ [24.0] Pts


9 Knights Errant @ 221.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow

1 Cavalier @ [20.0] Pts


8 Knights Errant @ 201.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow

1 Cavalier @ [20.0] Pts


8 Knights Errant @ 201.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow

1 Cavalier @ [20.0] Pts


Models in Army: 42
Total Army Cost: 1199.0

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Trebusz się przydaje, wierz mi - nawet na 1200 punktów po stołach biegają jakieś kadajce, skulkruszery, czołgi, feniksy i-kij-wie-jeden-co-jeszcze-w-tych-nowych-bookach-jest...

Jak nie masz HKB, katapulta jest jedyną opcją by coś takiego postraszyć. Poza tym, pięknie potrafi przerzedzić klocki przeciwnika ;)
Vae victis!

Awatar użytkownika
Clark
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Warsaw

Post autor: Clark »

Ja wywalił bym jeden klocek erantów i wstawił pegazy. przy takiej rozpie zawsze się przydają bo masz jednostkę mobilną z dalekim zasięgiem która łądnie wchodzi na tyły przeciwnika :)

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3749
Lokalizacja: Puławy/Wrocław

Post autor: Matis »

4 pegazy i treb
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Kluci sie to troche z opcja tania zlotowkowo :P , 4 pegazy to ze 240zl chyba zeby dorwac jakies tanie skrzydelka i skonwertowac.

Awatar użytkownika
Clark
Mudżahedin
Posty: 314
Lokalizacja: Warsaw

Post autor: Clark »

Treb to jakieś śmieszne pieniądze a pegazy najlepiej przerobić ze zwykłych koni i skrzydeł gw bądź dorwać z drugiej ręki. W każdym razie obie jednostki są dla mnie must have bo zawsze się spłacają :)

Awatar użytkownika
Entombet
Chuck Norris
Posty: 503

Post autor: Entombet »

Z pegazami i trebem wychodzi cos takiego, za malo punktow na 3 lance
1 Paladin @ 119.0 Pts
General; Great Weapon; Lance; Heavy Armour; Shield; Knightly Vow
Dragonhelm [10.0]
Dawn Stone [25.0]

1 Paladin Battle Standard Bearer @ 130.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard Bearer; Knightly Vow
Sword of Might [20.0]
Gromril Great Helm [30.0]


11 Knights of the Realm @ 327.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow
Banner of Swiftness [15.0]

1 Gallant @ [24.0] Pts


8 Knights Errant @ 201.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow

1 Cavalier @ [20.0] Pts


15 Peasant Bowmen @ 100.0 Pts
Longbow; Musician; Braizers

3 Pegasus Knights @ 230.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Musician; Knightly Vow

1 Gallant @ [55.0] Pts


1 Field Trebuchet @ 90.0 Pts


Models in Army: 43
Total Army Cost: 1197.0

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4288
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Obrabiaj te rozpy bo aż oczy bolą #-o

Przyklad :
8 Knights Errant @ 201.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Barding; Knightly Vow

1 Cavalier @ [20.0] Pts
Ma być :
9 Knights Errant FCG @ 201.0 Pts

Każdy wie, że mają lance etc. Rozpa jest krótsza i czytelniejsza.


A teraz uwagi :
Zawsze uważam, że na małe pkt lepiej wziąć maga + bsb niż paladyna +bsb. Magia za dużo zmienia, nawet jeśli bsb jest 'po taniości' to i tak IMO rozpa na tym zyskuje.

Jestem też zdania, że 7/8 ld na testy errantów to za mało (nawet jak mają przerzut od bsb). W co drugiej bitwie spierdzielą cały plan. Zamieniłbym ich na kolejne Realmy + zmniejszyłbym pegazy do 3 z muzykiem i łuczników do 10ciu - za te pkt wsadzić ich jak najwięcej.

pzdr!

Jagal
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Zawsze uważam, że na małe pkt lepiej wziąć maga + bsb niż paladyna +bsb. Magia za dużo zmienia, nawet jeśli bsb jest 'po taniości' to i tak IMO rozpa na tym zyskuje.
Ciekawe, zwojowałeś coś kiedykolwiek jedną IIpoziomową czarodziejką? Dwa czary, pewnie jeden wylosujesz bezużyteczny (w magi życia i bestii parę takich jest), później nie będziesz wiedział nawet co robić z kostkami magii.

Grałem niedawno dwa turnieje na małe punkty i przez te 6 bitew magia nie zrobiła literalnie nic... zaraz... nie, wróć... zrobiła, zabiłem kilku rycerzy, swoich.
Vae victis!

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

W beast poza 6, której nie może użyć pozostałe czary są jak najbardziej w porządku.
0,3,4 bardzo mocne
1 pocisk to pocisk
2,5 przydatne w cc

Awatar użytkownika
Legion
Kradziej
Posty: 936
Lokalizacja: Ostland

Post autor: Legion »

Niby tak, ale 2 i 5 są dość sytuacyjne, przez większą cześć bitwy nie ma po co i na kogo ich rzucać. Zostajesz wtedy z jednym czarem, a jak za dużo machniesz na wiatry magii, to z masą kostek, z którymi nie wiadomo co robić.
Vae victis!

ODPOWIEDZ