Post autor: Stan »

Podręcznik możesz sobie za darmo pobrać stąd:
http://www.the-ninth-age.com/filebase/i ... equitaine/

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Kontakt:

Post autor: debelial »

Kolega chyba jednak szuka Bretonni do Warhammera a nie Kingdom of Equitaine do 9th Age :)

Forkspoon
Plewa

Post autor: Forkspoon »

Zgadza się :)

Spoko już upolowałem poradnik do 7 edycji na allegro.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity

To przecież nieaktualne zasady ;)

Forkspoon
Plewa

Post autor: Forkspoon »

Bardziej chodzi mi o sam lore, wzory do malowania itd. :)

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator

Post autor: wind_sower »

To na pewno znajdziesz w necie PDF :)

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator

Ci, którzy są na bakier na forum dziewiątki

Banner of the last charge:
R&F Cavalry models in bearer's unit gain Impact Hits (X), where X is the number of full ranks in the unit, provided that those ranks are comprised entirely of Cavalry model. These impact hits are always resolved with Strength 4 and Armour Penetration 1.

Banner of Knightly Advance
0-2 per Army
One use only. May be activated during the controlling player’s Movement Phase. Bearer's unit gain +2 March Rate, Spectral Movement and lose Scoring. All friendly units are treated as Impassable Terrain. Effects last until the end of the Player Turn.

Dodatkowo pragnę nadmienić, że Banner na jednostce moze dostać jednego apgrejda, a banner na BSB dwa. Czyli jeden i drugi Banner moze nosić sztandarowy. Do tego chyba zostają banner z RB

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej

Post autor: Milczek »

wind_sower pisze:Ci, którzy są na bakier na forum dziewiątki

Banner of the last charge:
R&F Cavalry models in bearer's unit gain Impact Hits (X), where X is the number of full ranks in the unit, provided that those ranks are comprised entirely of Cavalry model. These impact hits are always resolved with Strength 4 and Armour Penetration 1.

Banner of Knightly Advance
0-2 per Army
One use only. May be activated during the controlling player’s Movement Phase. Bearer's unit gain +2 March Rate, Spectral Movement and lose Scoring. All friendly units are treated as Impassable Terrain. Effects last until the end of the Player Turn.

Dodatkowo pragnę nadmienić, że Banner na jednostce moze dostać jednego apgrejda, a banner na BSB dwa. Czyli jeden i drugi Banner moze nosić sztandarowy. Do tego chyba zostają banner z RB
Pierwszy banner wygląda nadspodziewanie dobrze. Ciekawe jaki koszt.

Drugi banner umożliwi przejeżdżanie przez własne jednostki....

Ta zasada z dwoma upgrejdami to zasada bretońska czy z RB ?

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator

Chyba ogólna. Ciekawe jak to zbalansują.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator

Queści:

Model parts with this special rule ignore the effects of opponent's Fear, gain +1 to-hit models with Fear and any unit consisting of a majority of models with this rule gain +2 AR when declaring a charge against any unit that contains a model with the Fear Global Rule. Models with this Attribute may use a Great Weapon and Shield together, but may not use a Lance. In the first round of Close Combat models attacking with a Great Weapon may use them as Spears or Light Lances.

Forloni:

Questing Oath, Heavy Armour, Shield, Blessing, Great Weapon, Forlorn Training
Forlorn Training: Attacks against the model with Devastating Charge lose this ability.

Co znaczy mniej więcej tyle, że jak szarżujesz w nich to nie dostajesz bonusów do siły, ap lub dodatkowego attacku.

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej

Post autor: Milczek »

Widzę, że szykują się poważne zmiany w rozpiskach :)
Możliwość użycia Great Weaponów na questach jako Light Lance lub Spear to to, czego brakowało tej jednostce.
Wszystko zależy od kosztów...

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator

troche brakuje tego forest stridera, ale to +2 do szarży i +1 to hit moze być srogie. 5Agi brzmi jak bijemy przed potworem i robimy Yolo szarże ;)

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator

Post autor: kangur »

Super te zmiany. Kompletuje 2 lance questów juz i chyba zaczne następną horde Forlorn knights :D
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Matis
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: Matis »

Dobrze, że kupiłem lancę questów :3
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator

Renown
One of a Kind
Enemy models cannot take Armour Saves or Special Saves against the bearer’s Close Combat Attacks that roll a natural to-wound roll of '6'.

Audacity
One of a Kind
The bearer ignores Fear, has +1 Offensive Skill, -1 Defensive Skill and Multiple Wounds (2, Towering Presence).

Might
One of a Kind
When using a Lance, the bearer gains Devastating Charge (+1 Att, +1 Str, +1 AP), and when Charging, every unsaved wound caused by the bearer’s Close Combat Attacks using a Lance, before applying Multiple Wounds, generates another Close Combat Attack at the same Initiative step. Resolve these attacks before removing any casualties. These new attacks do not generate further attacks.

Valour
One of a Kind
The bearer automatically issues a Duel whenever possible (this can not be prevented by issuing a Duel with another friendly model first), and this Duel must be accepted whenever possible. When Fighting a Duel, the bearer must reroll all failed to-hit and to-wound rolls.

Piety
One of a Kind
The bearer and all R&F models in the bearer’s unit gain +1 Ward to a Maximum of 5++. The bearer may only join Standard Size units.

Daring
One of a Kind
When the bearer's unit rolls for Charge Range, and when a friendly unit rolls for Charge Range towards an enemy unit in base contact with the bearer, roll one additional D6 and discard the lowest rolled D6.

Humility
0-2 Per Army
The bearer gains Insignificant, has its Commanding Presence range increased to 12", and gains Rally Around the Flag. However, only units with more than half of their models with Insignificant may benefit from this instance of Rally Around the Flag. This virtue can be duplicated within the Army.

as1
Chuck Norris

Post autor: as1 »

Jest wspaniele gratuluje po prostu.
Czyli mówiąc wprost nie mamy żadnego lorda do combatu.
CZyli nie mamy obecnie nic sensownego bo jesteśmy za silni.
Wisienką na torcie jest renown czyli tak przejebana cnotka co teraz będzie no armour save na 6 WOW ostro przerąbane aż kapcie spadają z nóg.
Audecity czyli jedyna cnotka która coś tam dawała teraz jest shitem. Ciekawe wygląda na to że nie będzie już queslingów any more
Piety jeżeli ktoś mi powie kto wystawia bretkę bez blessinga to polać panu
A i koleś z mighty ciekawe kto go wystawia kto jest takim kozakiem żeby na nim grać?
O reszcie nie ma co mówić bo żadko się widuje tego typu wymysły na stole.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity

Renown na 6 kasuje też regenę i warda jeśli dobrze rozumiem, więc jest dosyć mocne na ward4+.
Ciężko cokolwiek mówić o zasadach dopóki nie dostaniesz całości z kosztami pkt i zasadami specjalnymi.
Koleś z mighty ma jakieś 5 ataków s7 i potencjalne kolejne 5 ataków.
Piety daje Ci stałego warda na 5+ a nie tylko na s5+

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: Glegut »

Pozatym, skąd pewnosc że blessing będzie działał tak samo jak do tej pory ? 8)

as1
Chuck Norris

Post autor: as1 »

Aha to dlaczego nikt nie wystawia tego kolesia do tej pory skoro taki super jest. Sorka ale koleś jest mega słaby nawet w szarży.

Stan
Masz już moją odpowiedź w innym temacie więc twoja opinia jest nic nie warta sorka.

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Po chuj wystawiać jakiegoś menela który robi coś w szarży skoro można wystawić questinga na koniu zawsze z takimi samymi przedmiotami jak 90% innych buildów i po prostu grindować wszystko co wejdzie w styk? =P~

Teraz nie jest kolorowo, każdy wystawia go tak samo (crusader, virtue na s/t5, divine, questing) i to jest nudne. Przynajmniej będą zmiany.
Obrazek

ODPOWIEDZ