Rozpiski

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Roedor
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 132
Lokalizacja: Grudziądz

Re: Rozpiski

Post autor: Roedor »

Do tej pory jak go wystawiałem to bał się tylko artylerii i silnych czarów - musze go teraz sprawdzić - ale najpierw muszę skończyć lepić hipogryfa.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

hesus pisze: No i grale z rending banner są the best! 16A S6 AP1 jest dobrą opcją
czemu 16? support attack po 1 czy się mylę?
to samo do errantów, mają niby to frenzy w szarzy, ale i tak po dwa ataki tylko z pierwszego szerego co nie?

jak działa dokładnie virtue of renown?

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Grale mają monstruos support.

Renown działa tak, że na 6 przy zranieniu dostajesz multiplikacje. No i oczywiście masz leathal strike

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

1 Duke @ 580.0 Pts
General; Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Questing Oath; The Blessing
Crusader's Helm [90.0]
Divine Icon [40.0]
Virtue of Renown [110.0]
1 Barded Warhorse @ [0.0] Pts

1 Paladin @ 448.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard; Questing Oath; The Blessing
Dusk Stone [60.0]
Virtue of Audacity [110.0]
Hardened Shield [10.0]
1 Barded Warhorse @ [0.0] Pts

1 Damsel Apprentice @ 450.0 Pts
4 Learned Spells; The Divination
Dispel Scroll [100.0]
1 Barded Warhorse @ [0.0] Pts

5 Yeoman Outriders @ 110.0 Pts
Light Lance; Throwing weapon

5 Yeoman Outriders @ 110.0 Pts
Light Lance; Throwing weapon

3 Pegasus Knights @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield

3 Pegasus Knights @ 360.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield

8 Knights of the Grail @ 690.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Grail Oath
Gleaming Icon [10.0]

10 Knights of the Realm @ 580.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
War Standard [30.0] Champion @ [20.0] Pts

10 Knights of the Realm @ 550.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Champion @ [20.0] Pts

5 Knights Aspirant @ 260.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Musician

1 The Blessing - Favour of the King @ 0.0 Pts
Favour of the King

Models in Army: 47
Total Army Cost: 4498.0

5 aspirantów jadących w formacji 5x1 imo są lepsi niż 5 realmów

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

No w końcu coś mocnego!

Ale gdyby wujek Dębęk zobaczył takie złożenie Lorda z renown to by chyba wróciłby do regularnego grania w figurki :) [-X

Ja wszystko rozumiem że S4 że liczenie na 6 stkę. Ale z WS 6 to raczej wszystko z czym on ma się bić będzie trafiane na 4+.
Dodatkowo bez przerzutu to wound praktycznie sami pozbawiacie się zwiekszenia szansy na załadowanie HKB. Dodatkowo bez potki inicjatywy może się zdarzyć że jednak nie zdążycie wypłacić swoich 4 ataczków.

Według mnie jak renown to: gralowiec dla WS7, blessed sword dla zwiekszenia szansy na HKB oraz potka I która zapewni uderzenie jeszcze przed Elfikiem i równoczesne z Bloodkiem ( o ile takowy będzie pojawiał się na stołach )

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Ja bym poszukał punktów na sztandary dla pegazów.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Glegut pisze:Ja wszystko rozumiem że S4 że liczenie na 6 stkę. Ale z WS 6 to raczej wszystko z czym on ma się bić będzie trafiane na 4+.
Dodatkowo bez przerzutu to wound praktycznie sami pozbawiacie się zwiekszenia szansy na załadowanie HKB. Dodatkowo bez potki inicjatywy może się zdarzyć że jednak nie zdążycie wypłacić swoich 4 ataczków.
S6, z dwurakiem biega taki pan :P moze lepiej rzeczywiscie dac mu audacity...
a jaki virtue na bsb? +d3 do szarzy?

ja bym poszukał punktów na sztandary dla pegazów.
prócz +1 do cr coś jeszcze to im daje?

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

ja bym poszukał punktów na sztandary dla pegazów.
prócz +1 do cr coś jeszcze to im daje?[/quote]

Nie.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

+1 do CR to wystarczajacy powód by brać sztandar gdzie w obecnej wersji nawet jak ich stracisz to przeciwnik nie dostanie dodatkowych 50 pkt :)

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

I każdy nastepny sztandar to chyba każde nastepne +1CR

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

potwierdzam 8)

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

A jak wiemy pegaza do walki dopchnąć trudno nie jest ;) Do tego jeszcze dyscyplina i taki oddział pegazów robi się bardzo nieprzyjemny :)

Ciha1984r
Wałkarz
Posty: 93
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Ciha1984r »

wczoraj miałem grę z skawenami na 1500.
Skończyło się małym zwycięstwem w 4 turze analizując co zostało i dalsze ruchy, ale chcieliśmy sprawdzić ostatnie jednostki jak sobie poradzą z sobą dobiliśmy na siłę ostatnie dwie tury aby zobaczyć jak się sprawy potoczą i był remis na koniec.

przeciwnik miał
Demon lorda
Abominacje
rat at arms z spirkami 50 z BSB
slaves 40
sleves 40
duże szczurki 30
katapulta z dodatkiem +1 do ranienia ,dym AP6
5 ambushrerów
detali nie pamiętam.

U mnie.
1 Lord: Duke @ 225.0 Pts
General; Heavy Armour; The Blessing
Potion of Swiftness [5.0]
Dragon Lance [45.0]
Virtue of Might [50.0]
Hardened Shield [5.0]

1 Barded Warhorse @ [0.0] Pts

1 Hero: Paladin @ 123.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Battle Standard; The Blessing
Dragonscale Helm [10.0]
Lucky Charm [5.0]

1 Barded Warhorse @ [0.0] Pts

1 Hero: Damsel @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Path of White Magic
Tome of Arcane Lore [15.0]
Talisman of Roland [20.0]

1 Barded Warhorse @ [0.0] Pts

10 Knights of the Realm @ 321.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Banner of Discipline [25.0]

1 Champion @ [10.0] Pts

11 Warhorse @ [0.0] Pts

9 Knights of the Realm @ 270.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [10.0] Pts

10 Warhorse @ [0.0] Pts

10 Peasant Bowmen @ 70.0 Pts
Longbow; Musician; Bowmen's Stakes

5 Yeoman Outriders @ 60.0 Pts
Light Lance; Bow; Shield

5 Horse @ [0.0] Pts

3 Pegasus Knights @ 166.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; Devastating Charge; Skirmish

3 Young Pegasus @ [0.0] Pts

1 Siege War Machine - Trebuchet @ 130.0 Pts
Siege M. - Trebuchet

4 Apprentice @ [0.0] Pts

Models in Army: 41


Total Army Cost: 1500.0
----
Po analizie proszę poniżej o porady/ opinie na to co mnie trapi.
największy kłopot miałem z obejściem standfasta u szczurków, a przez lorda mieli liderki z 10 w bańce.
macie jakiś pomysł na to?
małe oddziały 6 osobowe questingów?

Jak ubrać bohaterów aby pozabijali jak najwięcej takiego dziadostwa?
Czym starać się ubijać katapultę poza trebką?

jednostka z zdolnością skavenów Honourless - może odmówić pojedynku i nadal bić normalnie oddział?
co proponujecie brać na przyszłość?

Moja druga gra bretką, a pierwsza w 9ed na 1.1 wersje więc sporo błędów było po obu stronach, dziś analizując podręcznik na spokojnie wyłapałem.
katapulta mogła walić w CC , jednym dymkiem 8 realmowców mi ściągnął tak ;/
spirki nie miały killing blowa na kawalerii
jak zwiększyłem szereg z lancy do 5 , magiczki nie dałem do przodu.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Ciha1984r pisze:wczoraj miałem grę z skawenami na 1500.
Niestety powyższe rozwiązania są już nie aktualne teraz gramy w wersje 1.2 :P

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

1 Duke @ 440.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield; Hippogriff; Questing Oath; The Blessing
Virtue of Humility [40.0]
Crusader's Helm [90.0]
Blessed Scripture [50.0]
Fleshrender [50.0]

1 Mount: Hippogriff @ 260.0 Pts

1 Damsel Mistress @ 550.0 Pts
3 Learned Spells; The Divination; The Blessing
Dispel Scroll [100.0]
Storm Clarion [80.0]

1 Barded Warhorse @ [0.0] Pts

1 Paladin @ 426.0 Pts
Lance; Shield; Battle Standard; Grail Oath; The Blessing
Sword of Might [30.0]
Armour of Percival [60.0]
Lucky Charm [10.0]
Virtue of Daring [50.0]

1 Barded Warhorse @ [0.0] Pts

49 Peasant Levy @ 520.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [20.0] Pts

49 Peasant Levy @ 520.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [20.0] Pts

20 Peasant Bowmen @ 332.0 Pts
Longbow; Light Armour; Standard; Musician; Bowmen's Stakes; Braziers;
Scoring

1 Champion @ [20.0] Pts

1 Sacred Reliquary @ 260.0 Pts
Light Armour; Shield; The Blessing

6 Knights of the Grail @ 666.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician; Grail Oath
Banner of Speed [50.0]

1 Champion @ [20.0] Pts

7 Warhorse @ [0.0] Pts

5 Yeoman Outriders @ 110.0 Pts
Light Lance; Bow

5 Horse @ [0.0] Pts

3 Pegasus Knights @ 410.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Skirmish

3 Young Pegasus @ [0.0] Pts


Generalnie nie wiem jak sie gra taka rozpą, ale relikwia w łukach. Hippogryf niańczy pospólstwo. Grale i pegazy robią swoją. Magiczka chyba powinna być w łukach a nie konno, ale to sie jeszcze obczai. Nie mam pomysłu na BSB i zastanawiam sie czy go nie wyrzucić i wstawić green knighta i dyscypline na pegazy

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Mozeby znalesc pare ptk i wymienic łuki na kusze w dużym klocku . Z relikwią będą fajnie ranić
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Łucznicy są chyba pierwsi na wylocie. Przez dwie gry zabili moze 3 modele. Stoja z tylu wiec zawsze jest jaki soft, ruch, daleki. wrzucałem im nawet przerzut to hit i tez była lipa.

Napewno potrzebuje 4 czaru.

Awatar użytkownika
michal
Chuck Norris
Posty: 554
Lokalizacja: Wroclaw/Krakow

Post autor: michal »

Pamietaj że łucznicy nie mają minusów za cover od innych jednostek.

Fajnie też działa obszarowy przerzut to hit na 2 trebusze i 30 łuków. Choć przy obecnej cenie treb nie jest już tak oczywistym wyborem.

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Michał obszarowy przerzut to hit nie działa na shooting . Tylko pojedynczy unit moze to dostac w podstawowej wersji.

@Windi ... ja takze nie widze na tą chwile miejsca dla bowmenow w rozpie. Niby tani są, ale jakość strzelania pozostawia dużo wątpliwości :roll:
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
michal
Chuck Norris
Posty: 554
Lokalizacja: Wroclaw/Krakow

Post autor: michal »

kangur pisze:Michał obszarowy przerzut to hit nie działa na shooting . Tylko pojedynczy unit moze to dostac w podstawowej wersji.
Czemu?
6" aura jest w nawiasie czyli przy wersji zboostowanej. Shooting też jest w nawiasie.

ODPOWIEDZ