Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 21 paź 2017, o 13:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 710 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 2 wrz 2017, o 20:03 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2263
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
Napisz też jak się spisują razordony, bo ile razy liczę, na papierze wychodzi, że totalnie nie warto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 2 wrz 2017, o 20:48 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 284
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Huss napisał(a):
Dzięki:)
No to gratulacje Danca. Czyli żabka Ci się sprawdziła? A jak Teradonki - bobwidze ze znalazłeś dla nich miejsce w rozpie;)

Mnie w wersji z kowbojami niepokoi głupota wierzchowcow:/

Żabka jest okej, ale turbo droga. Plus wszystko w jednym modelu (duży mag, generał, bsb) jest zarówno zaletą jak i wadą.
Terki są okej, vanguard, flying i kamyki pomagają. Czasem jednak lepiej wrzucić inne rzeczy, przykładowo kameleony mają o wiele większą wartość ofensywną - kamyki (raz na grę)+3 strzały vs 20 strzałów. Mały oddział 5 też jest git, tania odginaczka.
Oblanie 8 Cold Blooded z rerollem to ~1%, także ten problem w zasadzie nie istnieje. :'')

Myth napisał(a):
Napisz też jak się spisują razordony, bo ile razy liczę, na papierze wychodzi, że totalnie nie warto.

Mają największy zasięg z całej armii i są całkiem-całkiem przeciwko rzeczom z większym AS dzięki S4 i AP(1). Losowe, ale są dobre w kontrolowaniu stołu plus można ich użyć jako odginaczki jeśli musisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 2 wrz 2017, o 21:04 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2263
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
Ja użycie rozumiem, ale mam problem z kalkulacjami. Jeden jaszczur to średnio 7 strzałów, trafia 3,5 na dalekim, rani człowieka 2 razy. Jeśli to rycerz, to zginie jeden, o ile nie miał warda. Sytuacja tylko się pogarsza wraz z wyższym T przeciwnika.

Powiedz proszę co u Ciebie zabijają te razordony, tym bardziej, że bierzesz dwa oddziały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 2 wrz 2017, o 21:11 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 902
IMO: Na pewno piechotę z małym i średnim T, bez względu na AS (nawet z 4+ zostaje 6+, a to nie jest już takie wesołe), dodatkowo wszelkie śmietki i odginaczki, ale myślę, że przede wszystkim właśnie ta piechota.

Jednak lepiej jak Dancaarkiiel podzieli się swoim doświadczeniem.

_________________
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 2 wrz 2017, o 21:51 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2574
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Ja tam lubie grac na jeżach....mimo swojej losowosci maja wygar a dodatkowo z rerollem z divinacji robia sie mega mega...gratuluje wynikow i zapraszam wszyatkie gaady do lodzi.flaszke sie zrobi i pogada o taaktyce:)
Moj sukces jezami...22 malych krwiopijcow w ture.strzelaly 2x2 jeze z czego jedne mialy reroll to hit.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 2 wrz 2017, o 22:28 
Pan Spamu

Dołączył(a): 15 lut 2009, o 18:54
Posty: 8532
Lokalizacja: Tychy
4 razory 14 chamkow i 11 skinkow statystycznie sklada bladego. Serio s4 ap bez kar za ruch i to 4d6 z unitu jest porbane ponad wszystko :O

Myth chyba wylazi z Ciebie jakis malkontent, bo narzekasz na dwa najmocniejsze po kowbojach elementy booka :D I najpewniej oba beda nerfic ; ) Problemem SA jest monobuild, ale sam build jest bardzo mocny zwlaszcza w realiach teamowek

_________________
Prawdziwy Król Goblinów - https://www.youtube.com/watch?v=PCiyb2xvAh8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 2 wrz 2017, o 22:51 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2574
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Mam nadzieje ze jeże zostawia w spokoju...mogli by np cold one przerzucić do corow albo moje marzenie-dac saurusom wielka broń

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 2 wrz 2017, o 23:07 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2111
Lokalizacja: Oleśnica
Myth napisał(a):
Ja użycie rozumiem, ale mam problem z kalkulacjami. Jeden jaszczur to średnio 7 strzałów, trafia 3,5 na dalekim [...]

Ano problem z kalkulacjami jest, bo 1 spearback trafia średnio 2,33 hity na dalekim, bo masz karę za zasięg i multiple shota. :mrgreen:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 3 wrz 2017, o 08:57 
Falubaz

Dołączył(a): 17 lip 2010, o 11:34
Posty: 1185
Lokalizacja: Warszawa
Dancaarkiiel napisał(a):

Oblanie 8 Cold Blooded z rerollem to ~1%, także ten problem w zasadzie nie istnieje. :'')

[/quote]

Na DMP moje Ripki postanowily oblac frenzy majac 8 z rerollem, na 12 cali mialy szarze w szkielety - i doszly :D. Miny moja i przeciwnika bezcenne ;)

Co do monobuildu sie nie zgodze. W Lizakach mozna zlozyc duzo opcji, pytanie jakie jest Twoje zadanie. Moim bylo rzezbienie w gownie stad i taka rozpa:
Firstborn Warlord on Raptor: General, Great Weapon, Glittering Cuirass, Divine Icon, Talisman of Supreme Shielding, 600 pts
Firstborn Veteran on Raptor: Battle Standard Bearer, Great Weapon, Armour of Destiny, Lucky Charm, 460 pts
Skink Priest: Wizard Apprentice, Druidism, Learned 2 spells, 180 pts
Skink Priest: Wizard Apprentice, Druidism, Learned 2 spells, Black Cube 220 pts
Skink Captain on Alpha Ramphodon, Light lance, Shield, Dragonscale Helm, Egg of the Quetzal, 270 pts
Saurian Warriors x 20, FCG, War Standard, 470 pts
Skink Braves x 17, Musician, Replace Shield with Bow, 220 pts
Skink Braves x 17, Musician, Replace Shield with Bow, 220 pts
Chameleons x 5: 140 pts
Skink Hunters x 7: Blowpipe, 138 pts
Skink Hunters x 8: Blowpipe, 152 pts
Ramphodon Riders x3: Shield, 265 pts
Ramphodon Riders x3: Shield, 265 pts
Stygiosaur: Champion, 450 pts
Stygiosaur: Champion, 450 pts
Total: 4500 pts

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 5 wrz 2017, o 12:03 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 902
Mam zapytanie, bo zauważyłem teraz w rozpisce KKomrada, że jedne saurusy (x31) są bez totemu, a drugie mają Jaguara, natomiast w AB jest poniższy tekst:
Cytuj:
Saurian Warriors may take one of the following Totem Animals. If a Saurian Warriors unit selects this option, then all Saurian Warriors in the army must be upgraded with the same Totem Animal.

Czy to nieoznaczań, że większy oddział tez powinien mieć totem?
Nie wiem czy lepsze 3 saurusy, czy +1M, ale terqaz pytanie, jakie jeszcze inne rzeczy nie zostały wyłapane, bo armybuilder nie wykrywa takich nietypowych wymogów.

_________________
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 5 wrz 2017, o 17:59 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 284
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Te rozpy wyżej były z pierwszego draftu czy czegoś tam, przed jakimikolwiek poprawkami.
Zgadza się, rozpa ruska była nielegalna. W SA to jedyny "bug" z tego co się orientuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 6 wrz 2017, o 06:06 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 490
Nie wiem dlaczego mieliby nerfić Spearbeack'i?:/ Są dobre ale nie must have. Wielu graczy ich nie używa, a inni pojedyńcze sztuki.
Natomiast faktem jest, że przeniesienie ColdOne Cavalry do Core znacząco urozmaiciloby rozpy/koncepcje. I oczywiście zaczęłyby się pojawiać nieużywane jednostki i modele:)
Może nas zaskoczą i pojawia się jednostki na kształt Tichi Chuihi Raichi (czy jak to sie pisało;p)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 6 wrz 2017, o 09:03 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2574
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Skinki w fast cavalery. Powiem ze glupota zabijala by te jednostkę.chyba ze mozna by nylo dolaczyc kowboja na co do niej.wyedy bylo by fajnie.ja wciaz czekam za saurusy z gw.taki oddzial z sila 6 i t powiekszonym z magii life ryl by w stanie duzo zrobić

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 6 wrz 2017, o 11:21 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 490
Twoja koncepcja fajna ale byłaby to taka mniejsza i według mnie lepsza(ogólnie patrząc) wersja Kajmanow;p
Więc wtedy Core stanie się dopiero monobuildem a Kajmany stracą sens IMO.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 28 wrz 2017, o 21:34 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2574
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Panowie....czy ktos ma pmysl na rozpuske na 2500 pkt z zastosowaniem zasad warbands?szukam inspiracji i moze ktoś pomoże

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 10 paź 2017, o 21:43 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2013, o 15:03
Posty: 2574
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Siwmmka...sa jakies przeciwki dot wersji 2.0 dla naszwj gadziej rasy?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 11 paź 2017, o 06:59 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4178
2x cowboy + ptaszki + saurusy i masz rozpę na 2500.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 12 paź 2017, o 09:51 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 284
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Podobno nasz book będzie w ten weekend dany to wewnętrznych testów...
Wtedy wszystko będzie wiadomo. :^)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 14 paź 2017, o 16:42 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2016, o 06:02
Posty: 321
Lokalizacja: Kraków
Mam nadzieję że będą o wiele bardziej grywalne jednostki

_________________
Obrazek

Zapraszam do polubienia mojego profilu ;)
https://www.facebook.com/ZygiArtStudio/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 9 ed. Lizardmen
PostNapisane: 18 paź 2017, o 13:01 
Masakrator

Dołączył(a): 1 lis 2007, o 10:45
Posty: 2263
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila
Coś wiadomo czy book dostał się do testów wewnętrznych? Albo czy są jakieś newsy o jego zawartości?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 710 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 32, 33, 34, 35, 36  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.046s | 13 Queries | GZIP : Off ]