9 ed. Lizardmen
Moderator: Ziemko
Re: 9 ed. Lizardmen
Zapewnie mówiąc trait z divination/alchemii mówił o zerówkach lub atrybutach
Trait z evo mi się podoba, -2ld dla przeciwnika? Imo mocne.
Trait z evo mi się podoba, -2ld dla przeciwnika? Imo mocne.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1038
Źle się wyraziłem co do Divy i Alchemy, tam chodzi ofc o zerówki. Pewnie coś w tym stylu: 1 div, 2 alch, 2 pyro.
Zaklęcie z divination będziesz miał bez powiększonego zasięgu, więc w przypadku rzucania 0. aury będziesz musiał trzymać wszystko bardzo blisko żaby.
Losując po 2 czary na alchemie i pyromancje jest spora szansa, że nie dostaniesz tego co byś chciał.
Losując po 2 czary na alchemie i pyromancje jest spora szansa, że nie dostaniesz tego co byś chciał.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
1 Firstborn Warlord @ 460.0 Pts
General
Lucky Shield [10.0]
Spear of the Stampede [80.0]
Divine Icon [40.0]
Starfall Shard [70.0]
Alpha Carnosaur @ 520.0 Pts
1 Firstborn Veteran @ 460.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Destiny [90.0]
Lucky Charm [10.0]
Raptor
1 Skink Priest @ 310.0 Pts
Wizard Apprentice; 3 Learned Spells; The Druidism
Black Cube [40.0]
Jade Staff [40.0]
2x 10 Skink Hunters @ 400.0 Pts
Blowpipe; Vanguard
2x 17 Skink Braves @ 440.0 Pts
Bow; Musician
2x9 Saurian Jaguar Warriors @ 460.0 Pts
Jaguar Warriors; Shield; Musician
2x 1 Champion @ [40.0] Pts
2 x2 Weapon Beasts - Spearback @ 480 Pts
1 Taurosaur with Godly Engine @ 530.0 Pts
2x 9 Chameleons @ 440.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 95
czekam panowi na komentarz
General
Lucky Shield [10.0]
Spear of the Stampede [80.0]
Divine Icon [40.0]
Starfall Shard [70.0]
Alpha Carnosaur @ 520.0 Pts
1 Firstborn Veteran @ 460.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Destiny [90.0]
Lucky Charm [10.0]
Raptor
1 Skink Priest @ 310.0 Pts
Wizard Apprentice; 3 Learned Spells; The Druidism
Black Cube [40.0]
Jade Staff [40.0]
2x 10 Skink Hunters @ 400.0 Pts
Blowpipe; Vanguard
2x 17 Skink Braves @ 440.0 Pts
Bow; Musician
2x9 Saurian Jaguar Warriors @ 460.0 Pts
Jaguar Warriors; Shield; Musician
2x 1 Champion @ [40.0] Pts
2 x2 Weapon Beasts - Spearback @ 480 Pts
1 Taurosaur with Godly Engine @ 530.0 Pts
2x 9 Chameleons @ 440.0 Pts
Blowpipe
Models in Army: 95
czekam panowi na komentarz
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Niski armour save i wytrzymalosc.smieszna inicjatywa.zanim uderzą to schodza w ilosciach hurtowych....sciagaja ogien przeciwnika i wymagaja nianczenia magia
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1038
3, 4, 6 albo 8 czy nawet 10, jeden lub trzy oddziały - jak chcesz.
Inicjatywę mają taką jak cała reszta armii, wytrzymałość całkiem w porządku, scorują i mają jakiś wygar - są spoko.
Zależy czy potrzebujesz jakiegoś małego oddziału do scorowania, może kilka, czy kloca do robienia przeciągu.
Inicjatywę mają taką jak cała reszta armii, wytrzymałość całkiem w porządku, scorują i mają jakiś wygar - są spoko.
Zależy czy potrzebujesz jakiegoś małego oddziału do scorowania, może kilka, czy kloca do robienia przeciągu.
Myślałem o czymś takim:
Firstborn Warlord 540 Pts
Raptor (90)
Armour of Destiny (90)
Flashrender (50)
Divine Icon (40)
Lucky Charm (10)
Skink Captain 690 Pts
Bsb (50)
Taurosaur (450) + Great bow (20)
Lucky Shield (10)
Razor Blade (10)
Starfall Shard (70)
Skink Priest 340 Pts (Saurian unit)
3 Learned Spell - Druidism (100)
Palanquin (50)
Sceptre of Power (20)
Jade Staff (40)
25 Saurian Warriors 570 Pts
Spear, fcg
2 x 10 Saurian Warriors 340 Pts (2 x 170)
10 Skink Hunters 200 Pts
Blowpipe, Vanguard
10 Skink Hunters 200 Pts
Blowpipe, Vanguard
9 Chameleons 220 Pts
9 Chameleons 220 Pts
2 x 2 Spearback 480 Pts (2 x 240 Pts)
8 Caimans 700 Pts
M, Ch
4500/4500
Wprawdzie brak Stygiosaura ale nie wiem skąd ewentualnie wziąć pkt na niego.
4 Scoring unity. Sensowna kontrola stołu, praktycznie na maks wykorzystany zasób pkt na partyzantów i strzelanie z poisonem. Caimany mają większy wygar. Zrezygnowałem z dwóch golych Captainow, Stega z Enginem i 1 chameleonka (w sumie jakby uszczuplic jeszcze command u caimanow to by wszedł, ale nie mam doświadczenia z caimanami więc doradzcie).
Co sądzicie?
Tak sobie myślę jeszcze ze jak beda strzelać do caimanow to nie będą strzelać do pozostałych oddziałów.
Firstborn Warlord 540 Pts
Raptor (90)
Armour of Destiny (90)
Flashrender (50)
Divine Icon (40)
Lucky Charm (10)
Skink Captain 690 Pts
Bsb (50)
Taurosaur (450) + Great bow (20)
Lucky Shield (10)
Razor Blade (10)
Starfall Shard (70)
Skink Priest 340 Pts (Saurian unit)
3 Learned Spell - Druidism (100)
Palanquin (50)
Sceptre of Power (20)
Jade Staff (40)
25 Saurian Warriors 570 Pts
Spear, fcg
2 x 10 Saurian Warriors 340 Pts (2 x 170)
10 Skink Hunters 200 Pts
Blowpipe, Vanguard
10 Skink Hunters 200 Pts
Blowpipe, Vanguard
9 Chameleons 220 Pts
9 Chameleons 220 Pts
2 x 2 Spearback 480 Pts (2 x 240 Pts)
8 Caimans 700 Pts
M, Ch
4500/4500
Wprawdzie brak Stygiosaura ale nie wiem skąd ewentualnie wziąć pkt na niego.
4 Scoring unity. Sensowna kontrola stołu, praktycznie na maks wykorzystany zasób pkt na partyzantów i strzelanie z poisonem. Caimany mają większy wygar. Zrezygnowałem z dwóch golych Captainow, Stega z Enginem i 1 chameleonka (w sumie jakby uszczuplic jeszcze command u caimanow to by wszedł, ale nie mam doświadczenia z caimanami więc doradzcie).
Co sądzicie?
Tak sobie myślę jeszcze ze jak beda strzelać do caimanow to nie będą strzelać do pozostałych oddziałów.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2017, o 09:11 przez Huss, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja to widzę tak:
Chociaż w sumie się zgadza: AS6+ i T2. Inicjatywa mniejsza od najbardziej pośledniego elfa i ws2 bez parry, bo nie mają tarcz. Ściągają ogień przeciwnika jak schowasz do takiego "bunkra" cuatla i zaliczysz wcześniej miscasta. Nawet magia raczej nie jest w stanie im pomóc.
Dancaarkiiel pisze:Robią coś w ogóle te śmieszne skinki z łukami?
Nie bądź aż tak surowy dla skinków z łukami, lwieserce85.lwieserce85 pisze:Niski armour save i wytrzymalosc.smieszna inicjatywa.zanim uderzą to schodza w ilosciach hurtowych....sciagaja ogien przeciwnika i wymagaja nianczenia magia
Chociaż w sumie się zgadza: AS6+ i T2. Inicjatywa mniejsza od najbardziej pośledniego elfa i ws2 bez parry, bo nie mają tarcz. Ściągają ogień przeciwnika jak schowasz do takiego "bunkra" cuatla i zaliczysz wcześniej miscasta. Nawet magia raczej nie jest w stanie im pomóc.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Hehe trolll..mialem na mysli kroxigory.
Opinia na temat rozpy kolegi hussa...
Z tymi kroxami nikt nie bedzie sie bic.kazdy to odegnie lub ewentualnie wystrzela.
Kolesia na stegu zlozyl bym innaczej.dal bym go na maszynerie bogów, dal mr 2 ,
Opinia na temat rozpy kolegi hussa...
Z tymi kroxami nikt nie bedzie sie bic.kazdy to odegnie lub ewentualnie wystrzela.
Kolesia na stegu zlozyl bym innaczej.dal bym go na maszynerie bogów, dal mr 2 ,
Ostatnio zmieniony 28 mar 2017, o 07:37 przez lwieserce85, łącznie zmieniany 2 razy.
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Lwieserce85 ale jak będą strzelać do nich czy się nimi zajmować to nie będą sie skupiać na pozostałych jaszczurkach;p a może się okazać że to ja będę decydował czy będą walczyć i z kim gdyz mam środki by "zapluc" odginaczki. Czy jestem zbyt dużym optymistą?
Silnik do przemyślenia:)
Silnik do przemyślenia:)
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Jesli bym z toba kiedys gral to punkty robil bym na tym mieciutkim klocku kroxigorow bez championa...wklejam sie tam karnim i wychodze druga strona dzieki multiplikacji.w ture albo dwie.
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
A po co ci sztandar?
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1038
Tak to w tej grze bywa, w niektórych przypadkach opór jest bezcelowy, innym razem to ty masz przewagę.
Kajmany są jedną z lepszych jednostek, oczywiście w odpowiedniej rozpie i tak dalej.
Zagraj kilka razy, pobaw się i wyciągnij wnioski.
Inne fajne złożenie Warlorda (trochę droższe):
GW, LA, Raptor
Bluffer, Divine Icon, Sprout/Duskstone
Kajmany są jedną z lepszych jednostek, oczywiście w odpowiedniej rozpie i tak dalej.
Zagraj kilka razy, pobaw się i wyciągnij wnioski.
Inne fajne złożenie Warlorda (trochę droższe):
GW, LA, Raptor
Bluffer, Divine Icon, Sprout/Duskstone
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3098
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Najlepszezlozenie to koles z gw as plus wardem ztalizmana i helmem oszustwa wymuszajacym przezuty to wound.
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki