Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Re: Pare noobowskich pytań.
Jak się przedstawiają paringi dla ogrów na etc/pks? Z czym spoko, z czym pod górkę?
Jak składacie Tyranta do walki?
Z góry dzięki
Jak składacie Tyranta do walki?
Z góry dzięki
Które zestawienie Maneaterów jest Waszym zdaniem lepsze?
scout/swiftstride + ahw czy scout/ITP + BoOP.
Dodam, że przy pierwszej opcji w rozpisce wcisnąłem Firebelly'ego, natomiast w drugiej małego maga Beast.
scout/swiftstride + ahw czy scout/ITP + BoOP.
Dodam, że przy pierwszej opcji w rozpisce wcisnąłem Firebelly'ego, natomiast w drugiej małego maga Beast.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Wg mnie jeśli masz ITP to robisz oddział kamikaze 3-4 ogrów bo jak jeden spada ze strzelania to nie ma paniki. I teraz kwestia czy ich zadaniem jest podchodzić powoli, strzelać i mieć wyjebane w ostrzał wroga. Czy wytrwać 1 turę i wejść w combat.
Natomiast jeśli masz swiftstride to potencjalnie to oni mają szarżować i wejść jak najszybciej w combat i wtedy ja bym się pokusił wystawić takich z 6+ z FCG + ADHW i nawet sztandar DHB jest spoko a wtedy masz mocny zwiadowczy oddział do walki a jeśli w mniejszej liczbie to z sztandarem do przerzutu LD jednorazowego ( ja mam pecha i zawsze mi tacy panikują gdy są poza zasięgiem bsb ). Mają ogromny wygrar gdy szarżują bo jest duża szansa na D3 impakty ale jeśli stracą szarżę to wtedy jest kicha.
Natomiast jeśli masz swiftstride to potencjalnie to oni mają szarżować i wejść jak najszybciej w combat i wtedy ja bym się pokusił wystawić takich z 6+ z FCG + ADHW i nawet sztandar DHB jest spoko a wtedy masz mocny zwiadowczy oddział do walki a jeśli w mniejszej liczbie to z sztandarem do przerzutu LD jednorazowego ( ja mam pecha i zawsze mi tacy panikują gdy są poza zasięgiem bsb ). Mają ogromny wygrar gdy szarżują bo jest duża szansa na D3 impakty ale jeśli stracą szarżę to wtedy jest kicha.
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ani jedno ani drugie. Maneaterzy nie mogą iść do kombatu nie wsparci bohaterami, bo mają taki mały problem zwany inicjatywą. Bez różnicy praktycznie z kim się biją to spływają dużo za szybko. Jeśli w ogóle brać ludojadów to wg mnie tylko ITP stubborn, ablo stubborn swiftstride i pakować do nich całą ekipę dowodzącą. Dodatkowo 3 albo 4 dać gw, żeby miało to siłę przebicia z 2 szeregu.
Mnie najlepiej sprawdza się 6 Manów z Poison&Sniper, chłopaki zdjęli już tylu wrażych magów, herosów, DPrinców, że ciężko zliczyć. Wsparci Heavenem wyczyniają cuda, ale z Deathem też bardzo dobrze współpracują. Jak przychodzi do walki to nawet mimo niskiej inicjatywy przynajmniej 3 zawsze zdoła oddać, a to dzięki pistoletom oznacza wiadro zatrutych ataków z S5.
o.b-one pisze:Podobne uczucia towarzyszą mi po czytaniu tych wszystkich żali. Pod koniec każdego takiego posta pozostaje niesmak i jednocześnie ulga, że to już koniec...Barbarossa pisze:(..) co przynosi mieszaninę ulgi, że turlanina skończyła się, oraz niesmaku, że imba.
Panowie to ja koło 15.30 wrzucę rozpiskę o jakiej myślę i wtedy wypowiecie się na temat Maneaterów (rozpiska na 2000 pkt oparta na dwóch oddziałach Mournfangów po 3 w oddziale)
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Mnie kiedyś kusiło coś takiego:
8x maneater, swift + ITP (lub stubborn), 3x AHW, 3x GW, 2 goli. Sztandar magiczny jakiś. Drogo kosztuje, ale do tego ironi plus 2x małe mournfangi. Jak dojdą do walki to jest 16 ataków S5 + 9 z S7. WS4 potrafi zrobić różnicę.
Nie boją się zostać zaszarżowani zasadniczo, a sami już od 16 cali różnicy deklarują szarże. Na 3 kostkach jest mimo wszystko spora szansa, że wyjdzie to 10;
Ale ostatecznie na planach się skończyło.
8x maneater, swift + ITP (lub stubborn), 3x AHW, 3x GW, 2 goli. Sztandar magiczny jakiś. Drogo kosztuje, ale do tego ironi plus 2x małe mournfangi. Jak dojdą do walki to jest 16 ataków S5 + 9 z S7. WS4 potrafi zrobić różnicę.
Nie boją się zostać zaszarżowani zasadniczo, a sami już od 16 cali różnicy deklarują szarże. Na 3 kostkach jest mimo wszystko spora szansa, że wyjdzie to 10;
Ale ostatecznie na planach się skończyło.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
A ja tylko gratuluje tym co ciepiom bohaterów do oddziału swiftstride ...
Dla mnie jedyna słuszna opcja to poison + sniper.
Próbowałem jakieś czary-mary w stylu scout+stubborn, ale mi to nie pasuje. Najefektywniejsi są jako snajperzy
Próbowałem jakieś czary-mary w stylu scout+stubborn, ale mi to nie pasuje. Najefektywniejsi są jako snajperzy
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Ja bardzo cenię ich sobie jako poison stubborn z BoOP. Do maszyn i monsterów są idealni a stubborn sprawia że w CC spokojnie ogarną większość malych i średnich zagrożeń. W dodatku poison jest niezłą kontrą na sfinxy których nie trawię.
Jak działa rune maw na snajpy z death? Na 2+ musi wybrać innego bohatera czy na 2+ musi wybrać inny oddział?
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Musi wybrać model nie będący w oddziale, z run mawem.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
kotki w manglery blasterem i poison w maszynki, a savegy kanapkujesz. Tak wygląda idealna bitwa z orkami
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Widzę, że fajny teoryhammer prowadzisz. Z ogarniętymi orkami jest ciężko, żeby nie powiedzieć bardzo ciężko wszystko zależy od rozpiski. Ja bym trzymał każdy oddział 6 cali od następnego, żeby chociaż nie było niepotrzebnych. Jak uda Ci się kotem w manglera wpaść to super. Na orki myślę, że dużo lepiej by wychodził heaven niż jakikolwiek inny lore.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
hmmm wiesz powiem tak. Chyba nie widziałeś oddziału savegy obrywających z flanki słonkiem
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Tutaj masz rację tego nie widziałem, ale widziałem misfire na słońcu w oddziale ironów.