Pare noobowskich pytań v2

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Re: Pare noobowskich pytań v2

Post autor: Stan »

Kurcze, chyba z poprzedniej edycji xD

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Spoko, ja tam raz w 9th age dostałem z tej kuszy i się zdziwiłem że na shota padł mi kowboj z 1+ as i 3 woundami.

Potem dowiedziałem się, że to bije po 1 woundzie i nie ściąga całego armora. :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
ogrmasta
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171

Post autor: ogrmasta »

Okoń pisze:ja tam raz w 9th age dostałem
to juz 9 edycja jest?
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »


Awatar użytkownika
lahire12
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Pisz

Post autor: lahire12 »

Siemka żeby mieć marki chaosu na oddziałach to wszyscy bohaterowie muszą mieć marki czy tylko sam tyran?
Czy to żer, czy to wróg.
Żelazobrzuchy dadzą radę.
Najpierw pobijemy,
A potem to zjemy.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Hellfist (50 pts) Great
Khans only
Model gains a Magical Weapon. Type: Iron Fist. Any
model in the army may be given a Mark of The Dark Gods
from the Warriors of the Dark Gods Army Book for the
following cost:
[...]
Alternatively, any of the above models can take a Mark of
True Chaos for 3 pts per model. All characters in the
army must take a Mark.
Mounts are not affected by the
effects of the Marks (unless noted otherwise).
*The maximum unit size of a Core unit marked with
Pestilence or Wrath is reduced by 2 models.
Shamans and Great Shamans with a Mark other than
True Chaos may choose a Path available to those Marks
in addition to any Path normally available to them.
Shamans and Great Shamans may not choose Mark of
Wrath.
The army may not include Mammoth Hunters,
Scraplings, Scrapling Trappers, Yetis, Sabretooth Tigers
or Scratapults.

Awatar użytkownika
lahire12
Chuck Norris
Posty: 531
Lokalizacja: Pisz

Post autor: lahire12 »

Ok dzięki
Czy to żer, czy to wróg.
Żelazobrzuchy dadzą radę.
Najpierw pobijemy,
A potem to zjemy.

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Kaszalot »

Hej, hej, pytanie na gorąco:

Czy w 9th ogrza armata po ruchu i na dalekim trafia na 6+ ?

dzięki z góry za odp.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Tak

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Kaszalot pisze:Hej, hej, pytanie na gorąco:

Czy w 9th ogrza armata po ruchu i na dalekim trafia na 6+ ?

dzięki z góry za odp.
Tak, chyba że strzela w cel z zasadą Large Target, wtedy na 5+.

Awatar użytkownika
Kaszalot
Mudżahedin
Posty: 255

Post autor: Kaszalot »

Dziękuję
W końcu wątpliwej jakości armaty nie strzelają z laserową precyzją.

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

Cześć,

Mam pytanie dotyczące Hellfista, a konkretnie fragmentu: "Model gains a Magical Weapon. Type: Iron Fist."

Czy powyższe oznacza, że:
1. biorąc w/w Big Name wybieram jeden z magicznych iron fistów wskazanych rulebookiem (heart ripper/axe-breaking gauntlet)?
czy może
2. dostaje na lordzie iron fist, który ma jedynie magiczne ataki i nic poza tym?

I jeszcze drugie pytanie - czy na w/w magicznego iron fista muszę wydać dodatkowo punkty, a jeżeli nie, to jak go pokazać w rozpisce (korzystam z 9th builder)?

Pozdrawiam,
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

opcja 2
Nie kosztuje nic dodatkowo.

Marek_W
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101

Post autor: Marek_W »

Dzięki, pozdrawiam.
"(...) brzydzić się wałem począł (...)"
Fluffy TM

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Czy waszym zdaniem Lodowy Mamut ma rację bytu? Grywalny? Jak Wam się sprawdza?

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Mi się osobiście nie sprawdza ale to pewnie kwestia mety mojego środowiska - za dużo multiwoundow.

Lecz mimo to wydaje się syta opcją bo niweluje nasze problemy - niska inicjatywa.

Ja preferuję yeti fur na bsbku z magiczna szmatą tak by wchodził do odpowiedniego oddziału i mam 2x2 yeti więc efekt mam podobny.
Obrazek

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Huss pisze:Czy waszym zdaniem Lodowy Mamut ma rację bytu? Grywalny? Jak Wam się sprawdza?
W połączeniu z oddziałami bez dwuraków jest bardzo fajny. Weterani z nim w pobliżu mają efektywną inicjatywę 7 i po prostu mielą wszystko i wszystkich zanim ci zaatakują. W wielu przypadkach podobnie jest z pozostałymi oddziałami ogrów bez dwuraków. Do tego bound -1 do trafienia i Ld wchodzący na 3+ - jak masz ironfisty to trafiają Cię na 5+ :D . Można też czasem przytrzymać oddział wroga na tym T6 W6 na turę czy dwie. Problem jest taki, czy to na pewno najlepiej wykorzystane 190 pkt. Pewnie niekoniecznie ale postawiony pomiędzy weteranami a kadrą w tribesmenach spokojnie potrafi na siebie zarobić.

Maciek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

A jak znajdujecie w 9th Thunder Cannon? Nadal must have?

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Trafianie na 4+ takie se.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Na 2400 dwa są must have. Po prostu nie masz lepszego wyboru. Za 150pkt masz silny rydwan, który może się spłacić jednym strzałem.

ODPOWIEDZ