Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
gigant spadl od 5tki DP wiec wątpię żeby przetrzymał 10 SM
SM trafiaja na 2+ i rania na 4+ czyli z 12 atakow ktore wyplaca *bo bedzie sie bilo 8miu) masz ok 10 hitow z czego 6 woundow wpasc powinno i goodbay
SM trafiaja na 2+ i rania na 4+ czyli z 12 atakow ktore wyplaca *bo bedzie sie bilo 8miu) masz ok 10 hitow z czego 6 woundow wpasc powinno i goodbay
Ostatnio zmieniony 21 mar 2017, o 15:43 przez Albo_Albo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Maneaterzy z Thundertuskiem zjadają całą armię HE nawet się nie pocąc, możemy tak licytować się bez końca, ale to nie ma sensu, ponieważ jednostki nie są stworzone do walki z każdą jednostką Chociaż u mnie kiedyś gigant zjadł 15 Tower Guardów z blood bannerem, to był pierwszy występ giganta w mojej rozpisce i byłem w szoku, że on coś potrafi
to nie chodzi o licytację napisałem na początku tylko po to aby gracze wiedzieli sam zbieram OK więc po prostu patrzę i na jedną armię i na drugą i co każda może stąd mój post
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Swordmasterzy to jednostka która z założenia ma szlachtować wrogie oddziały z niedużym pancerzem, dlatego to by było dziwne, gdyby gigant czy yeti miały z nimi duże szanse Na szczęście w ograch jest tyle jednostek z impactami, strzelaniem z S4 AP(1) oraz jednostek które obniżają inicjatywe, że swordmasterzy nie są dużym problemem.
zrobilem sobie symulacje kiedys 9tki maneaterow z 26 SM i 26 WL i wyszlo mi ze na wiekszosc przypadkow gora byly klocki HE
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Kluczem do sukcesu jest lodowy mamut, dzięki niemu 7 maneaterów z BSBkiem i Dragonskin bannerem rozjezdza nawet 30 osobowe oddziały elfiej elitarnej piechoty(Swordmasterzy, White Lioni, Exekowie, Tower Guardzi) Sam testowałem to już 3 razy w praktyce.
Ano, ogry mają tyle combosów że to się w głowie nie mieści. Obniżanie inicjatywy z bohatera, mamuta czy yeti, reroll jedynek na wszystko co się da - to uczucie kiedy ranisz na 2+ z rerollem rakiet i przeciwnik odpada, impacty. Radzą sobie całkiem nieźle z elfami.
jesli trafiaja na 2+ to ile z 15 kostek nie trafi? statystycznie ze 2-3 wiec potem masz S5 i T4 czyli znowu z 13 kostek na 3+ trafi przynajmniej 60% wiec jakies 8-9 wiec co najmniej dwa yeti spadaja jesli oddaje to 2 yeti z czego jesli byly 4 to ostatni stal w tylnym rzedzie wiec oddaja 4 ataki wynik taki ze maja ciezki rzut na LD
oczywiscie moga sie stac rzuty graniczne ale w wiekszosci wypadkow jest jak opisalem powyzej
oczywiscie moga sie stac rzuty graniczne ale w wiekszosci wypadkow jest jak opisalem powyzej
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Widzę, że ktoś tutaj posiada braki w znajomości podstawowych zasad Ale mimo wszystko Yeti nie mają szans z 10 swordmasterów, tylko tak naprawdę kto wystawia Yeti w oddziałach po 4 ?
- sorinmarkov
- Chuck Norris
- Posty: 525
Ale dwa klocki po dwa Yeti już statystycznie rozkurwiają taki klocuszek, bijąc sie jednocześnie Wtedy jest 16 ataków na 4+, trafia 8-9, rani podobnie, bo na 2+, po wszystkim zostaje statystycznie jeden Swordmaster i jeden Yeti, samym stompem powinien go wykończyć
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk
tak sorry zapedzilem sie drugi nie bije w ogole nie mniej to nie ma znaczenia w tym rozwazaniu bo nawet jakby bil to nie mialby szans bez bicia jest jeszcze gorzej
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
No tak, 1x4 Yeti przegrywaja ze swordmasterami, ale 2x2 Yeti mają szansę zniszczyć ten klocuszek Dlatego Yeti bierze się w oddziałach max po 2, wtedy jeszcze mogą służyć jako odginaczka
Jak tak tutaj patrze na dyskusję to stwierdzam, że chyba spróbuję zamienić 2 czwórki Yeti na 2 trójki albo 3 dwójki [z trójkami boję się tylko czy nie zrobi się za dużo tego śmietnika na stole :/]
i wywalić jednego giganta a za to wszystko wsadzić lodowego Mamuta. Spróbuję wymaksować combo z Inicjatywą . Resztę zostawię w spokoju na razie. Zobaczymy co wyjdzie .
Jedynie szkoda bound spella bo przy braku magii w rozpie na pewno nie uda się tego rzucić ani razu, no ale cóż - nie można mieć wszystkiego.
i wywalić jednego giganta a za to wszystko wsadzić lodowego Mamuta. Spróbuję wymaksować combo z Inicjatywą . Resztę zostawię w spokoju na razie. Zobaczymy co wyjdzie .
Jedynie szkoda bound spella bo przy braku magii w rozpie na pewno nie uda się tego rzucić ani razu, no ale cóż - nie można mieć wszystkiego.
Fakt znowu mój błąd nie mniej to w ogóle nie ma znaczenia bo yti i tak będą ucieka
Chyba, że akcja miałaby miejsce w lesie, w którym to Yeti mają stubborn Wtedy może nie uciekną
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5