Zbieranie armii Orków i Goblinów

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
michalh
Warzywo
Posty: 11

Zbieranie armii Orków i Goblinów

Post autor: michalh »

Witam
Jestem początkujący, zbieram Orki i Gobliny. Na razie kupiłem 3 regimenty goblinów. Mam kilka pytań:

1. Jeżeli moja armia jest warta poniżej 2000pkt to mogę wystawić maksymalnie trzech bohaterów?
2. Punkty armii liczy się: a)Modele z itemami itp. b)Same modele, a dopiero przed walką dolicza za przedmioty.
3. Jakich bohaterów najlepiej wystawić? Z tego co wiem to szamani są dość mocni. Myślałem o Grimgor Ironhide, ale on jest lordem :|
4. Co jest lepsze - Gobliny na pająkach czy wilkach?
5. Przeczytałem, że tylko rzeczne trolle mają atak vomit (który podobno bardzo dobrze radzi sobie z kawalerią). W takim razie to które trolle są najlepsze?
6. Jak polecacie rozbudować, a w zasadzie zbudować moją armię?

Pozdrawiam

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

1.tak
2.a
3.3 shamanów(ale wtedy armia ma małą liderkę), big boss i 2 szamanów, lub 2 big bossów(1 jako generał, 2 jako chorąży armii) i szaman do rozpraszania czarów
4.Zależy, warto mieć i tych i tych, napewno bedzie uniwersalniej.
5.wszystkie trolle mają rzygi, najlepszę są zwykłe bo za ulepszenie płacimy 50% ceny trolla
6.Można na wiele sposobów, najpopularniejszy to masa dzidomiotów i doom diver
ps: Kupiłeś gobliny czy nocnę gobliny? bo to spora różnic zwykłe sa słabę, mają gorszy save, muszą dokupywać tarczę czy łuki, nie mogą mieć fanatyków ani siatek.

michalh
Warzywo
Posty: 11

Post autor: michalh »

Zapomniałem opisać gobliny.
Mam 20xwłócznia, 20xwłócznia , 20xłuk - 3reg, każdy z CG

Nie jestem pewien czy są zwykłe czy nocne :? . Nie posiadają siatek, są odziane w czarne płaszcze z kapturami, na tarczach mają księżyce.

Ten zestaw kupiłem na allegro za 3 dychy. Nie mogłem się powstrzymać :D


Dzięki za odpowiedź :)

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »