Skaveńskie Q&A
Moderator: Hoax
Re: Skaveńskie Q&A
Co to za herezje? Jest na stole, ale ukryty. Pije na początku tury, ujawnia się np w cc phase.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
bylo to kiedys w uscisleniachJanus pisze:Co to za herezje? Jest na stole, ale ukryty. Pije na początku tury, ujawnia się np w cc phase.
deklaracja jest na poczatku tury, kiedy nie ma modelu nas stole
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Lol extra!
ostateczne pytanie, nigdzie, ale to nigdzie nie mogę znaleźć w army bloku co daje slinger?
mizna to kupić za 1pkt w gutter rinnerach, a nigdzie nie ma wyjasnienia..
i jak dzialaja throwing stars? Tego tez nie ma...
i są zatryte jak wykupoe opcją? Czy tylko w walce są poisony?
matko ile niejasności!!
ostateczne pytanie, nigdzie, ale to nigdzie nie mogę znaleźć w army bloku co daje slinger?
mizna to kupić za 1pkt w gutter rinnerach, a nigdzie nie ma wyjasnienia..
i jak dzialaja throwing stars? Tego tez nie ma...
i są zatryte jak wykupoe opcją? Czy tylko w walce są poisony?
matko ile niejasności!!
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Sling to proca, 18 cali zasięgu, siła 3 i multiple shots (2) - zasady są podane w rulebookuMateo pisze: ostateczne pytanie, nigdzie, ale to nigdzie nie mogę znaleźć w army bloku co daje slinger?
mizna to kupić za 1pkt w gutter rinnerach, a nigdzie nie ma wyjasnienia..
Zasady throwing stars też są w rulebooku, jak wykupisz gutterom poisony to działają one przy użyciu procy, gwiazdek do rzucania a nawet w walce wręcz.
Nie nie nie, to nie tak.
Po pierwsze 7 to słaby przykład, ale to nieważne
Strzelasz 3ma błyskawicami. 3 autohitują. 3 ranisz, 3 nie zdane wardy. Czyli 3 modele spadają. d6 to mutiplikacja ran na jednym modelu. Czyli np jak strzelasz w unit ogrów - wszystko ranisz, brak wardów. i na mutiplikacje rzucasz powiedzmy 3 5 1. Nie zadajesz wtedy 9 ran, tylko 7. Otóż: ranisz, savy nie wchodzą i mutiplikacja. Pierwszy ogr dostaje 3 rany - styka, żeby umarł. Drugi rzut na multiplikację to 5 - ale ogr ma tylko 3 rany, więc dostaje 3 i umiera. Trzeci rzut to 1 więc tylko 1 rana.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem.
Edit: Pytanie ode mnie: ktoś mi powie jak Fellblade jest zwany w polskim tłumaczeniu?
Po pierwsze 7 to słaby przykład, ale to nieważne
Strzelasz 3ma błyskawicami. 3 autohitują. 3 ranisz, 3 nie zdane wardy. Czyli 3 modele spadają. d6 to mutiplikacja ran na jednym modelu. Czyli np jak strzelasz w unit ogrów - wszystko ranisz, brak wardów. i na mutiplikacje rzucasz powiedzmy 3 5 1. Nie zadajesz wtedy 9 ran, tylko 7. Otóż: ranisz, savy nie wchodzą i mutiplikacja. Pierwszy ogr dostaje 3 rany - styka, żeby umarł. Drugi rzut na multiplikację to 5 - ale ogr ma tylko 3 rany, więc dostaje 3 i umiera. Trzeci rzut to 1 więc tylko 1 rana.
Mam nadzieję, że wyjaśniłem.
Edit: Pytanie ode mnie: ktoś mi powie jak Fellblade jest zwany w polskim tłumaczeniu?
Leci w zwyklaków. Jak jest więcej trafień niż modeli w oddziale to przeciwnik wybiera w co lecą dodatkowe. Tzn heros dostanie dopiero jak będzie razem z nim 3ch typów w oddziale. Jak będzie dwóch to zwyklak i heros dostają po jednym i przeciwnik wybiera w kogo ten trzeci. Jak jest jeden gostek tylko to wszystko jasne.
- Miscatonic
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 119
- Lokalizacja: Polkowice
A czego dotyczy zapis: "rzuć za każdy pocisk oddzielnie" ? Chodzi o rzut na trafienie? I czy autochit z powyższego przykładu wynika z siły strzału 7?
Rzucasz za każdą błyskawice oddzielnie bo oddzielnie mierzysz zasięg. Każda z nich wali do najbliższego modelu. Jeżeli 10 cali od kółka stoi działo ogrów a 15 oddział irongutów to nie rzucasz wszystkich trzech błyskawic w działo. Może być tak, że pierwszą zabijesz działo a pozostałe dwie polecą w oddział ogrów bo wtedy on będzie najbliższym celem.
Hoax nie jestem pewny czy masz rację bo nie mam podręcznika pod ręką ale w zależności od tego czy w opisie stoi model czy unit, bohater nie mający losa w oddziale a będący najbliższym celem mógłby oberwać piorunem.
Od błyskawic jest ar a nie tylko ws czy regena.
Hoax nie jestem pewny czy masz rację bo nie mam podręcznika pod ręką ale w zależności od tego czy w opisie stoi model czy unit, bohater nie mający losa w oddziale a będący najbliższym celem mógłby oberwać piorunem.
Od błyskawic jest ar a nie tylko ws czy regena.
@Deus
Monstrous Infantry, 40x40[mm] - jest w booku.
@Voodoo
Jest napisane nearest unit - sprawa jasna.
Mam zatem inne pytanie.
Jest napisane, że jeśli pierwszy wybrany unit zginie to strzlamy do kolejnego i tak dalej. A jeśli w wyniku zdjęcia modelu z najbliższego unitu przestanie być on najbliższy to zmieniamy cel na nowy najbliższy? Czy może strzelamy dalej do tego samego, bo zmiana celu miała nastąpić gdy pierwszy cel zginie?
Monstrous Infantry, 40x40[mm] - jest w booku.
@Voodoo
Jest napisane nearest unit - sprawa jasna.
Mam zatem inne pytanie.
Jest napisane, że jeśli pierwszy wybrany unit zginie to strzlamy do kolejnego i tak dalej. A jeśli w wyniku zdjęcia modelu z najbliższego unitu przestanie być on najbliższy to zmieniamy cel na nowy najbliższy? Czy może strzelamy dalej do tego samego, bo zmiana celu miała nastąpić gdy pierwszy cel zginie?