Clan Skryre
Moderator: Hoax
Re: Clan Skryre
Nie czy to dobry temat, ale zamierzam zbudować steam-punkowy czołg spaczeniowy jako działo spaczeniowe/doomwheel czy to przegięcie duże czy tylko trochę?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Mam pytanie bo sam się za bardzo nie znam:< Ile Globków trzeba mieć mniej więcej w armii, żeby to dawało rade? 5+bombardier czyli 6 jest ok? Jak się gra tą jednostką i na co to się przydaje? No i wreszcie ostatnie pytanie. Gdzie kupić albo z czego zrobić:) wiem, że dużo pytań ale poprostu tak się zastanawiałem, bo globki, GR i jezzaile to chyba jedyne rzeczy którymi nie dysponuje:<
Globki najczęściej widuje się wystawiane po 5 bez championa, chyba że grasz na 8k, to wtedy wrzucasz co chcesz Większe oddziały to 9, bo trzeba zabić 3, żeby była panika. Oczywiście nie mówię przez to, że 6 nie jest ok.
Jak grać? Genialnie radzą sobie z kawalerią, dużymi celami bez wardów czy regenki, orz pojedyńczymi herosami. Od biedy można też bić po rydwanach i tego typu ustrojstwach. Trzymasz ich lekko z tyłu, a potem w decydującym momencie wybiegasz do przodu, jako skirmish mają zasięg faktyczny rzutu 10" ruchu+8 za samą broń. No i są kolejną tanią odginaczką w naszej armii (50 pkt.). Oczywiście za 82 jest oddział 40 slavów z muzykiem, ale nie wszystko da się tak przeliczyć.
Jak grać? Genialnie radzą sobie z kawalerią, dużymi celami bez wardów czy regenki, orz pojedyńczymi herosami. Od biedy można też bić po rydwanach i tego typu ustrojstwach. Trzymasz ich lekko z tyłu, a potem w decydującym momencie wybiegasz do przodu, jako skirmish mają zasięg faktyczny rzutu 10" ruchu+8 za samą broń. No i są kolejną tanią odginaczką w naszej armii (50 pkt.). Oczywiście za 82 jest oddział 40 slavów z muzykiem, ale nie wszystko da się tak przeliczyć.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Przecież mają skirmish, więc formacja im praktycznie nie przeszkadza, bo mogą ją zmienić jak i kiedy chcą
U mnie często zaczynają rozstawieni 5 w szeregu, bo dają wtedy covera i blokują szarżę oddziałów z frenzy (a tych w rozpie mam 3).
U mnie często zaczynają rozstawieni 5 w szeregu, bo dają wtedy covera i blokują szarżę oddziałów z frenzy (a tych w rozpie mam 3).
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Ostatnio zagrałem na 2 mortarach i muszę powiedzieć, że to chujnia taka, że głowa mała Oba się w ogóle nie spłaciły, a zawsze templata trafiała w cel. IMO porównywać nasz mortar do imperialnego to lekkie fopa (no dobra imperialny najlepiej działa z shadowem, ale to i tak nie zmienia rzeczy)
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4808
- Lokalizacja: Warszawa
Wystarczy, na półce i tak tak 5tka ładnie wygląda
Pomijając fakt że nie opłaca się ich w ogóle wystawiać to jeśli już to bez sharpshootera. +1BS za cenę połowy kolejnego zwyklaka to słaby deal w tym przypadku.Luciu pisze:Z sharpshooterem czy bez?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
hello
widzę że ludzie grają na globkach. Mam pytanie odnośnie szczurków WT.
który WT jest najczęściej stosowany i dlaczego?/gra ktoś na nich w ogóle? :
wiem że minus to że łatwo je ustrzelić, ale jednak wpadł mi do głowy pewien plan...otóż grałem dawno temu skavenami na 6 edycję i pamiętam wtedy standard 3kloce klanów+3ratlingi i 3 elektryki+seer
ujdzie coś w tą edycję(tamten styl gry był bardzo fajny, a obecnie raczej się tego nie uświadczy) zależy mi by zrobić coś najbardziej w stylu ala "Wietnam" czyli oddziały globków (guttery, ale to inny klan już), no i clany+ratlingi
wydaje się że nie są złą opcją mają S4 i turlanie kośćmi(3kości są bezpieczne) do tego magiczne ataki i przebicie pancerza, ward na 4+ od strzału. Bolą ich łuki na piechotach i fastach i może jakieś pociski, snajperki, ale jednak w takiej armii jest wiele ciekawszych celów.
podsumuwując czy tak z 6 ratlingów da rade? ewwentualnie 4 z 2 miotacze ognia lub całkiem 6miotczy ? nie podobają mi się pozostałe WT.
widzę że ludzie grają na globkach. Mam pytanie odnośnie szczurków WT.
który WT jest najczęściej stosowany i dlaczego?/gra ktoś na nich w ogóle? :
wiem że minus to że łatwo je ustrzelić, ale jednak wpadł mi do głowy pewien plan...otóż grałem dawno temu skavenami na 6 edycję i pamiętam wtedy standard 3kloce klanów+3ratlingi i 3 elektryki+seer
ujdzie coś w tą edycję(tamten styl gry był bardzo fajny, a obecnie raczej się tego nie uświadczy) zależy mi by zrobić coś najbardziej w stylu ala "Wietnam" czyli oddziały globków (guttery, ale to inny klan już), no i clany+ratlingi
wydaje się że nie są złą opcją mają S4 i turlanie kośćmi(3kości są bezpieczne) do tego magiczne ataki i przebicie pancerza, ward na 4+ od strzału. Bolą ich łuki na piechotach i fastach i może jakieś pociski, snajperki, ale jednak w takiej armii jest wiele ciekawszych celów.
podsumuwując czy tak z 6 ratlingów da rade? ewwentualnie 4 z 2 miotacze ognia lub całkiem 6miotczy ? nie podobają mi się pozostałe WT.
niestety slavy nie mogą mieć WT...a w sumie bardzo by to pasowało aby slavy niosły ze sobą w unicie(nie obok w 3") broń, która równie dobrze mieć zbić wroga jak i ich
podsumowując..tak mam taki diabelny plan ale póki co jest na 2800 w rozpie 4oddziały clanów i 1sztormów co daje 5 ratlingów
pytanie czy ratlingi mają na pewno magiczne ataki? inaczej czy sztormówa działa na ratlingi czy niet?
podsumowując..tak mam taki diabelny plan ale póki co jest na 2800 w rozpie 4oddziały clanów i 1sztormów co daje 5 ratlingów
pytanie czy ratlingi mają na pewno magiczne ataki? inaczej czy sztormówa działa na ratlingi czy niet?
Działa, przecież ona działa nawet na magiczne strzelanie (patrz klopy dwarfów).Bojek pisze:inaczej czy sztormówa działa na ratlingi czy niet?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
Turlanie 3 kośćmi uważasz za bezpieczne? Poza tym jednego elektryka trzeba przeznaczyć na brass orba(szkoda bo pograłbym na 3-5 1lvl-owcach z warp-lightingiem)
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Nie można go położyć na oddziale w cc (oprócz cc slavów), ale może się tam przesunąć.
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki