Clan Eshin

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Re: Clan Eshin

Post autor: Burgund »

dwa pytania. czy wszystkie bronie assasinow maja zasade poisonow? rowniez magiczne? a po drugie.. jak wystawiacie assasinow (chodzi o itemy), zawsze gralem na weeping blade i potion of strength ale pewine sa tez inne ciekawe kombinacje..
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Burgund pisze:czy wszystkie bronie assasinow maja zasade poisonow?
tak
Burgund pisze:rowniez magiczne?
nie
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

a czemu nie magiczne? zasada poison atakow nie wywodzi sie z opisu jego broni ale opisu jego zasady sopecialnej, rownie dobrze mozna mowic ze heros HE z magicznymi bronmi nie ma ASF.

ok, nie bylo pytania:). Zasada poisnow ie pozwala na laczenie ich z magiczna bronia.
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

bo to zasada broni a nie "rasowa"

Edit: sorry nie doczytałem połowy twojego posta
Ostatnio zmieniony 10 sty 2011, o 16:21 przez likaon, łącznie zmieniany 1 raz.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Burgund
Chuck Norris
Posty: 376
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Burgund »

nie wazne skad sie wziela jego zasada poisonow, ale ogolnie poisony nie dzilaaja jesli ma sie magiczna bron. tako rzecze roolebook:)
Podpis usunięty, gdyż narusza regulamin forum podpunkt 5.1 http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=12&t=69

pozdrawiamy
Administracja

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

To chyba wam sie odzywa pamięć ; ) W 6 edycji wszystkie warpstone weapon skavenów miały zasadę magic attack i posion

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Qc-Rat pisze:To chyba wam sie odzywa pamięć ; ) W 6 edycji wszystkie warpstone weapon skavenów miały zasadę magic attack i posion
poison taa?
Arbiter Elegancji pisze:
Burgund pisze:czy wszystkie bronie assasinow maja zasade poisonow?
tak
Burgund pisze:rowniez magiczne?
nie
radzę doczytać zasady szczurków. Magical attacks są od warpstone weaopn, nie od magic items, wiec assassin bez dokupionej broni ma i magiczne i poison, wg zasad i szczurow i RB

Awatar użytkownika
Arbiter Elegancji
Niszczyciel Światów
Posty: 4808
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Arbiter Elegancji »

Morrok pisze: wiec assassin bez dokupionej broni ma i magiczne i poison, wg zasad i szczurow i RB
Ale assassin nie ma zasady "Warpstone Weapon", wg str. 33 ab zasada "poison" też nie mają z automatu "Warpstone Weapon" tak jak miala to w poprzednim booku (wtedy przecież przy wykupieniu poisonów na GR zyskiwali oni dzięki temu magiczne ataki).
więc nie wiem na jakiej zasadzie assassin bez wykupienia itemow miałby mieć magical attacks. podaj proszę cytat/stronę do której się odwołujesz.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Albo poison były warpstone weaponami... coś takiego ; p Teraz assasyn magicznych nie ma bo jego bronie już warpstonowe nie sa.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

kurde, tak assassin nie ma magicznych (my fault), co nie zmienia faktu, ze warpstone weapon + poisoned attacks się nie wykluczają (tak zrozumiałem z dyskusji, sorry)

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Ile Night runnersów i gutter runnersów trzeba mieć waszym zacnym zdaniem do dyspozycji w kolekcji?
Myślicie że 10 NR + Warpgrinder i 2 x 5 GR załatwi sprawę?
co z championami? NR dać championa i obu grupkom GR też czy np. na całą armię wystarczy 6 Gutterów z championem no i te 10NR?

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Osobiście nie lubie GR - jest ich mało i zamiast dwóch 6 wystawiam 1x 20 ~ 25 NR z koparką. Wykopują się i szarża :roll:

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Ja wystawiam minimum 15 NR żeby mieć pewność, że będą ściągać przeciwnikowi rank bonus po wejściu na bok/tył. 2 x 5 Gutter Runnerów ze slingami i poisonem działa u mnie dość dobrze
Obrazek

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

Generalnie, chodzi o to, że mam kupiony boxik NR i zastanawiam się jak go spożytkować, zakładając że z nightrunnera moge zrobić gutter runnera jak się postaram:) no i myślałem żeby zrobić 10 + 2x5 albo 2x7 np. a resztę zostawić do innych konwersji. Ale może być też 15+5 więc nie wiem już :<

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Na przykładzie: NR atakują tył imperialnych halabardników (25 modeli, 5x5) zadają statystycznie 3-4 rany. Oddaje 5 halabardników (nie pamiętam czy od tylca są supporty czy nie, powiedzmy że nie ma :D) ginie 1-2 NR i teraz czas na wynik walki:
10 NR zabiło 3 modele straciło 1 model ma 2 na +
Nie mają extra ranków i nie ściągają ranków przeciwnikowi +3 dla Imperium
NR mają +1 za szarże a Imperialni mają +1 za sztandar
Wynik: NR przegrywają o 1

15 NR zabiło 3 modele straciło 2 modele ma 1 na +
Mają extra rank i ściągają ranki imperialnym +1 dla NR
NR mają +1 za szarże a Imperialni mają +1 za sztandar
Wynik: NR wygrywają o 2

I co? Która opcja lepsza? :mrgreen:
Generalnie w szczurach im więcej tym lepiej a boost dla oddziału o 5 modeli za 35 pkt to nie drogo (ktoś zaraz powie, że za tyle to ma dodatkowy oddział slajwów :mrgreen: )
Obrazek

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Za to to ja mam dodatkowy odział slavów! A tak serrio to ostatnio stałem się zwolennikiem NR. 15 + wiertło to jest to!
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Awatar użytkownika
Luciu
Mudżahedin
Posty: 235

Post autor: Luciu »

ok:) Czyli jak zrobie z tego boxa 15NR i 5GR(w tym champion) to wystarczy, prawda?
i pytanie 2. Dawać NR championa?
Dzięks za pomoc generalnie:)

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

championów można sobie darować. Lepiej wziąć więcej modeli
Obrazek

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Weeping blades+Potion of strength

CZY

Armour of Silvered Steel+Luckstone

Co lepsze dla asasyna i dlaczego?
Queek.

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3847
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Zestaw pierwszy, bo drugiego niestety nie może wziąć. ;)

ODPOWIEDZ