Skaven 9 edycja - Koncert Życzeń

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Re: Skaven 9 edycja - Koncert Życzeń

Post autor: DarekH »

No i jest :shock: http://www.the-ninth-age.com/blog/index ... /%E2%80%8B

teraz tylko trzeba zaczekać na konkrety w AB...

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Brzmi dość obiecująco. Shooting dostanie nerfa (nie no, 30 Jezzaile z + to hit to była paramoja) a cc boosta, ciekawe czy dostatecznego. I jeśli dobrze rozumiem, to bez specjalnego kombinowania obniżą koszty podstawowej piechoty, co bardzo cieszy, zwłaszcza w połączeniu z losowymi bogami :twisted:

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

no niestety Verminlord ld8. I to dyskredytuje skaveny na małych unitach biegających luźno po polu bitwy :d
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Niestety, mała zmiana, a zmniejszy różnorodność na stołach. Mnie osobiście nie boli, bo lubię duże kloce piechoty, ale jednak... Choć reszta zmian w Verminlordzie wygląda ciekawie, choć nie jestem przekonany czy zamiana multipre wo na armor piercing 6 to dobra zmiana...
Trochę błędow - weapon teamy ciągle wsekcji core, tyrant nie może wybrać DOOM B:ADE.
Ogarnijcie zmianę w meat grinderze - proponowałem to na forum 9th ze dwa miesiące temu, to mnie wyśmiali :]
Mam nadzieję, że brak armor piercing na rotary gun to pomyłka...
Bazowo rat at arms tańsze, choć za model tyle samo. Szczerze mówiąc miałem nadzieję na odwrotną relację.
Vermin hulks - nie wiem, czy to błąd, czy można wybrać dwie opcje, ale jeżeli można wybrać dwie opcje, to chyba w końcu mamy obiecany młot =D>
Dreadmill wraca na stół z jedynym słusznym zasięgiem 18"! Cholera, pół roku potrzebowali, żeby zrozumieć proste fakty :mrgreen:

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

fajna katapka z +1to w;

powiedz mi bo nie za bardzo dostrzegam co daje nam meat grinder jako war platform?
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Możesz go wstawić w oddział - zastregli, że tylko rat at arm - czytaj, robisz trzy oddziały z tym gównem, każdy pcha 2d6 impactów i potem grinnding attack też 2d6. Można sporo przemielić.
Za to kijowo zrobili vermin guard - max 35 ziomków upchniesz w oddziale.

State of Trance (X)
The War Platform and the unit it has joined gain the Immune to Psychology special rule. The War Platform may only
join units of (X). The War Platform must be deployed in a unit of (X) type, and can never leave that unit.


to możemy mieć wszystkie oddziały z sekcji CORE odporne na psychologię :]

Slingi do śmieci - gutter runnerzy schodzą do kanału....
Rotary gun jednak bez AP
jezzaile i granadierzy na 1 autohit, czyli znowu bez shootingu
Droższe speary....
Slaves max 35 sztuk - do śmieci...
Hulki wydają sie mocne.

Jak dla mnie na plus - mniej strzelania więcej opcji na przywoite CC. Boisko zweryfikuje jak to działa :mrgreen:

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Czytaj uważniej zasady jak już komentujesz: stormy do 50 maks, slavy do 60 maks, meat grinder nie daje itp. ponieważ dostaje jedynie zwykle war platform, a nie state of trance.
Nie rozumiem co tak uczepiliście się tych slingów. Ja od pół roku gram już na gwiazdkach (mają tylko gorszy o 6 zasięg, a tak to multiple i quick to fire :twisted: ), więc imo gutterzy wciąż działają.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

lol obczajcie jeszcze raz katape; s3 no save; +1to wound ordnance za marne 110pts. LOL... gięte na maxa;

gutterzy nadal mają multipleshotsx2 z gwaizdek wiec imo spoko; hulki racja; ale wunitach po3x do jakiś combo szarż, nadal nie mają żądnego sava;
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Hulki mogą wziąć innate defence 5+ jako jedną z umiejek, ale fakt - wciąż miękcy, choć już mają potrzebne pierdolnięcie, zobaczymy czy wystarczające...
Katapa gięta, latara chyba leci na półkę Raczej coś ją zmienią w następnym patchy, bo serio to jakiś żart w porównaniu do drugiej maszynki, imo straci ordnance

edit
zaraz, a to +1 to wound nie jest tylko na środek placka?

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

racja tylko za środek
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

W takim razie jest dobrze wyceniona - w żadnym razie nie przegięta. Choć chyba bym wolał żeby podarowali sobie ordnance, a +1 to wound było na całym placku. Wtedy mamy zdefiniowane role maszynek, katapa - na dobrze opancerzone klocki i kawę, działo - na większe rzeczy. Teraz jest takie niewiadomo co.

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Jest spoko. Katapa znowu jest wystawialna, działo jak dla mnie odpada ze względu na BS i bolesne missfire. Ogólne odczucie mam takie, że znowu szczury mają szansę powalczyć w każdej fazie gry.
A co sądzicie o Vermin Lordzie?

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Za 75 pts mamy 8 (?!) Globadierów?

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Yep :D

Verminlord ciężko stwierdzić. Skopali podstawkę, bo takiej to nigdy nie miał (i co teraz mam ją zmieniać, chyba żartują). Generalnie najbardziej boli strata LD 9, bo armia na skirmishach nie wydaje się już taka fajna. Wybór opcji ciekawy. Imo nie ma jednoznacznie silniejszej.

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

To w sumie główny problem - znerfili opcję strzelecką trochę zbyt mocno, między innymi LD i Vermin Lorda. Z tymi podstawkami już się tłumaczą, że pod Demony musieli to zrobić - Demony też mają pozmieniane podstawki. Ogólnie mega słabo, ale co zrobisz, doczepisz na magnesie kawałek PCV pomalowanej na czarno i jakoś to będzie :]

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Gorzej jak masz tego nowego verminlorda i większą podstawkę. :wink:

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Mam już wizję jakiegoś warpa z którego ten przemiły pan wyłazi. Oczywiście odlewanego w betonie zbrojonym dla zachowania stabilności wszystkiego :]

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

zmniejszyli skile a w zamian podstawki dali większe - balans został zachowany +/-0,00 :lol2:

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Panowie, jak Wam się podoba nowy dzwon? Potencjalnie przy odrobinie szczęścia w kombacie wszystko może bić na 2+. Przy jeszcze większej dozie szczęścia z 6-stką z shadow może być wesoło.

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

tak mi się spodobał, że teraz próbuję poskładać rozpiskę opartą o dzwonek z 60 klanratami i plague z 44 plagusami :) jak to wszystko upchnąć, skoro po środku mają verminguardy maszerować? :mrgreen:

ODPOWIEDZ