Początkujący generał

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Nivelor
Plankton
Posty: 4

Re: Początkujący generał

Post autor: Nivelor »

Dzięki za podpowiedzi. Jeszcze mam takie pytanie bo nigdzie nie mogę znaleźć ( a jeszcze prawie nic nie rozumiem :D ), co to jest Pawleader i Bringer-of-the-Word? To są czempioni ? I co z Warpfire Thrower i Poisoned Wind Mortar ?

Nivelor
Plankton
Posty: 4

Post autor: Nivelor »

Zamiast jednego Warpfire Thrower mam Poisoned Wind Mortar i zapomniałem dopisać o 5x giant ratach. I tak się zastanawiam czy do tej rozpiski na 1000pkt. nie dobrać giant ratów i Warpfire Thrower lub Poisoned Wind Mortar zamist 2 rat ogrów z poganiaczem.

Nivelor
Plankton
Posty: 4

Post autor: Nivelor »

Dzięki za wytłumaczenie. Mam jeszcze takie pytanie, czy rzut na czary jest jeden na całą grę czy rzuca się co turę? I jak mam wybrać między Warpfire thrower i Poisoned Wind to lepiej wybrać WFT? Czy jednak zostawić te ogry?

Trochę zamieszałem ponieważ opieram się cały czas na rozpisce Grom88
Ostatnio zmieniony 29 sty 2015, o 18:51 przez Nivelor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Hoax
Masakrator
Posty: 2011
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hoax »

Przed rozpoczęciem rozgrywki zalecam lekturę podręcznika. Wybór między ratogrami, a mortarem to szukanie mniejszego zła. Ale jak już konieczność to postawił bym raczej na PWM.

Awatar użytkownika
raat
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: raat »

Ja również poleciłbym rozpę, którą zaproponował Fester, z 2 powodów:
- brak BSB decyduje często o przegraniu gry
- warlord to lord i prawie nigdy lordowie nie są dopuszczani na te punkty

Jedyne co bym zmienił, to proce na slavach - BS2 przy multiplu, to trafienie na 6+ z bazy, a na 7+ na dalekim. Na stand and shoot z dalekiego nie ma mowy o trafieniu nawet bez multipla. Strzelanie jest tylko z 2 pierwszych szeregów i strzeli 10 modeli, z których statystycznie trafia mniej niż jeden i na toughness 3 nie rani żaden ;) Więc po co przepłacać ;) tak samo z championami na unitach, nie mają tu w zasadzie zastosowania, więc lepiej wziąć jakiś magiczny sztandar albo itemy ;)

Jakbyś chciał rozwinąć armię, to polecam jeszcze 2 iżynierów, 40 CR/slavów i 2 działa ;)

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2336
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Okoń »

Wujek Fester pisze:WFT ma płonące ataki. Jeśli w trafionej jednostce zostanie chociaż jeden model zraniony musi ona zdać test paniki.
Nie zraniony, tylko zabity.
Obrazek

Lenczek
Mudżahedin
Posty: 316
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Lenczek »

Panowie macie gdzies jakies wyjasnienie/faq/errate w której są sprecyzowane rodzaje czarow jakie nasze szczurki maja ? chodzi mi o to czy dany czar jest pociskiem czy bezposrednim dmg etc.... tak samo czy "polozyc templatke w dowolne miejsce jest targetowaniem oddzialu" ?

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1003
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Każdy czar templejtowy jest targetowaniem oddziału.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne :)

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Vortexy nie są. :)
Vermintide też nie jest i cracks call tez nie jest.
Obrazek

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1003
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Oj nie jestem pewien mi na masterach sędziowali że crack call jest linijką, więc jest templejtem i nie można targetować tak, że gdzieś tam 20 cali od szaraka stoją clanratki i potencjalnie mogą dostać. Tak samo jak crack calla nie można było rzucać będąc w kombacie.
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

cracka nie rzucisz do comabtu, ale nie targetujesz

to jest tak ze do czarow bez typu (a takie sa nasze) stosuje sie ogolne zasady czarów, ktore sa przed typami czarów.

Zeby daleko nie szukac - ograne masterowo jest ze Cracka mozesz rzucac w runemawa bez odbijania - a to najlepiej pokazuje ze targetu nie ma
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Lenczek
Mudżahedin
Posty: 316
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Lenczek »

-Qc- pisze:cracka nie rzucisz do comabtu, ale nie targetujesz

to jest tak ze do czarow bez typu (a takie sa nasze) stosuje sie ogolne zasady czarów, ktore sa przed typami czarów.

Zeby daleko nie szukac - ograne masterowo jest ze Cracka mozesz rzucac w runemawa bez odbijania - a to najlepiej pokazuje ze targetu nie ma
a czy jest gdzies to jasno napisane czarno na bialym ? bo juz widze te klutnie ze strony OK....a jak mam na papierze to mnie moga cmoknac :D

Dudu
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: Dudu »

HEj !
Wgl pierwszy raz podchodzę do Skavenów
jakie jednostki teraz to must have ?
i w jakiej ilości ?
pytam bo zamierzam kupić trochę

Awatar użytkownika
raat
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: raat »

Dudu pisze: jakie jednostki teraz to must have ?
i w jakiej ilości ?
pytam bo zamierzam kupić trochę
Ja bym powiedział, że must have jest:
120 slavów/clanratów (modele clanratów robią za slavy, bo nie ma oficjalnych modeli slavów obecnie w sprzedaży) - jak kupisz używki z Island of Blood, to dasz pewnie koło 1,5zł za model
40 stormverminów - jedyny unit z S4 w CC (ogórów nie biorę pod uwagę), dobre do trzymania kadry, zapychania brakujących pktów w corach (ze slavów będziesz miał z 250pkt tylko)
2-3 elektryków - do czarowania na małe pkty albo rzucania brass orbami i trzymania magic itemów na większe
1 chieftain - BSB, jeden z 2 najważniejszych, zaraz obok generała, bohaterów w szczurzej armii
1-2 seerów - ilość zależy od tego jaki typ gry preferujesz, co najmniej jeden się przyda na większe punkty
2 działa - dobre do kasowania klocków (mogą zdjąć koło 20 modeli na strzał, jak dobrze trafisz i rzucisz na siłę), średnio nadają się jako kontra na artylerię przeciwnika, bo mają losową siłę
aboma - pewnie też się przyda, jeden z mocniejszych potworów w grze (z przykładowych rzeczy, które widziałem, że potrafi zrobić, to przyjąć szarżę szóstki ogrowych maneaterów i zadać 9 ran, zanim zaatakują, albo zmielić pół oddziału kawy z savem 1+). Na mniejsze punkty albo ograniczenia z zakazem dublowania rarów często używam zamiast drugiego działa. Ma regenkę 4+, więc jest ciężka do zabicia, a ze storm bannerem się robi jeszcze cięższa.
10-20 gutter runners (zależnie na jakie punkty grasz) - IMO jedna z mocniejszych jednostek strzelających - zasięg 18', niezły BS, 2 strzały i poisony - szóstka likwiduje artylerię przeciwnika i potrafią zabić też większość potworów (poza tymi z dużym armor savem)

Dudu
Wałkarz
Posty: 64

Post autor: Dudu »

ok dzięki wielkie :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

I stormfiendy (jakbys chcial akurat mam pudelka na spzredaz :D)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

michal22289
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michal22289 »

Czy jest jakiś programik do robienia rozpisek?

Lenczek
Mudżahedin
Posty: 316
Lokalizacja: Giżycko

Post autor: Lenczek »

armybuilder, battlescribe np :D

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358

Post autor: Nargh »

Czy ktoś testował już może rozpiski na dwa dzwony, dwie abominacje?

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Polowicznie jest spoko :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ