Rozpiski 8ed - Towarzyskie

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Rozpiski 8ed - Towarzyskie

Post autor: misha »

Temat do wpisywania i dyskusji o rozpiskach do gier uznawanych za towarzyskie, także na wydarzenia nie zgłoszone do ogólnopolskiej ligi WFB.
- rozpiski klimatyczne
- bez potrzeby żyłowania armii
- wyżyłowane rozpiski
- na dowolne formaty punktowe
- dowolne ograniczenia kompozycji zwłaszcza klimatyczne Open itp

Dla usprawnienia komunikacji proszę podać które (jeśli jakiekolwiek) ograniczenia są brane pod uwagę lub jakiś link do wydarzenia jeśli chcecie.
Rozpiski i komentarze mogą być tutaj bez potrzeby wklejania linków do działu Rozpiski w głównej części forum Border Princes.

Temat zostanie przyklejony.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Wersja OPEN.

Mam 3 koncepcje,
4lev + mały LoV + mały death + 2x hexy albo
4lev + mały LoV + 8 crypt + mortis
4lev + 3x banshee + 8 crypt (za 1 banshee małe necro da się albo 2x Wraith)

1 Master Necromancer @ 275.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Book of Arkhan [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Necromancer @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Trinket [15.0]

29 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

27 Zombies @ 91.0 Pts Standard; Musician
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

8 Crypt Horrors @ 304.0 Pts
1 Mortis Engine @ 240.0 Pts

Models in Army: 72
Total Army Cost: 1250.0
1 Master Necromancer @ 275.0 Pts
General; Lore of Vampires; Magic Level 4
Book of Arkhan [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Necromancer @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]

1 Necromancer @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Death
Obsidian Amulet [30.0]

29 Skeleton Warriors @ 195.0 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Skeleton Champion @ [10.0] Pts

21 Zombies @ 73.0 Pts Standard; Musician
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts
5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

6 Hexwraiths @ 220.0 Pts + 1 Hellwraith @ [10.0] Pts
6 Hexwraiths @ 220.0 Pts + 1 Hellwraith @ [10.0] Pts

Models in Army: 75
Total Army Cost: 1248.0
macie pomysł na coś innego? nie bardzo wchodzi jakiś klepacz, więc chyba zostanę z magią.
Wersja z biednym Lordem i małymi necro z deathem to słaby pomysł.
Strigoi + Mortis też niespecjalnie.
Małe wampiry drogie i obsysają.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
hellsing
Chuck Norris
Posty: 557
Lokalizacja: Toruń

Post autor: hellsing »

Ja bym zagrał na 1 rozpisce ale zamiast mortisa dał bym 6 hexów a za resztę ptk dopakował szkiele reszta jest ok. Takie moje zdanie
Klub Gier Bitewnych Toruń https://www.facebook.com/Triclinum/
Blog https://miniaturepaintingstudio.blogspot.com/
Każdą moją prace publikuje na YouTubie https://youtube.com/channel/UC6DW9zlhA9 ... zFQ/videos
Facebook https://www.facebook.com/miniatureps/
Instagram https://www.instagram.com/miniaturepaintingstudio/
Szukam kogoś do współpracy przy malowaniu modeli Toruń i okolice

Awatar użytkownika
B.Knight
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 118
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B.Knight »

Master Necromancer, 200 pts = (base cost 165 + Level 4 Upgrade 35)
1 Book of Arkhan, 25 pts
1 Talisman of Preservation, 45 pts
1 Ironcurse Icon, 5 pts

1 Necromancer, 100 pts = (base cost 65 + Level 2 Upgrade 35)


25 Skeleton Warriors, 145 pts = 25 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10


25 Skeleton Warriors, 135 pts = 25 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 10


25 Skeleton Warriors, 135 pts = 25 * 5 (base cost 5) + Musician Mus 10

35 Zombies, 115 pts = 35 * 3 (base cost 3) + Musician Mus 5 + Standard Bearer Std 5


5 Hexwraiths, 150 pts = 5 * 30


5 Hexwraiths, 150 pts = 5 * 30

1 Spirit Host, 45 pts
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

ale podaj może co to za okazja i jakie to ptk, bo rozpiska nie jest czytelna i liczenie tego mija się z celem :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Unnamed2400 Pts - Vampire Counts Army

1 Vampire Lord @ 399.0 Pts
General; Lore of Vampires; Level 1 Wizard; 2ndWeapon
Armour of Silvered Steel [45.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Quickblood [30.0]
Curse of the Revenant [55.0]

1 Master Necromancer @ 200.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Vampires

1 Necromancer @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Vampires
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Necromancer @ 95.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Vampires
Dispel Scroll [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

39 Crypt Ghouls @ 410.0 Pts

1 Ghast @ [10.0] Pts

30 Zombies @ 95.0 Pts
Standard

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

5 Dire Wolves @ 40.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

2 Fell Bats @ 32.0 Pts

1 Corpse Cart @ 121.0 Pts
Spear; Unholy Loadstone

1 Corpsemaster @ [0.0] Pts

1 The Restless Dead @ [0.0] Pts

11 Black Knights @ 387.0 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]

1 Hell Knight @ [10.0] Pts

12 Skeletal steed @ [0.0] Pts

1 Varghulf @ 175.0 Pts

1 Varghulf @ 175.0 Pts

Models in Army: 108


Total Army Cost: 2398.0
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

I? :) moze napisz jak tym chcesz grac
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

misha pisze:I? :) moze napisz jak tym chcesz grac
Jeszcze się zastanawiam jak ale chyba za dużo zapychayczek mam... dołożył bym hexy... dwie piątki i może te wielkie ghule czy jak im tam;p
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

poćwicz :) przeczytaj Army Book
wróć później i napisz jak chcesz grać tą rozpiską i przeciwko czemu, bo nie ma co komentować
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Lord_Michaelos
Wałkarz
Posty: 65
Lokalizacja: Ostrołęka, a obecnie Olsztyn

Post autor: Lord_Michaelos »

Wampiry towarzyskie bez ograniczeń na 2600pts. Grałem tą rozpą tylko raz i przeciwko Wochowi. Wygrałem co prawda, ale zastanawiam się czy czegoś w niej nie zmienić na przyszłość. Co myślicie?

Nie, nie korzystam z Army Buildera :P

LORDS:
1) Vampire Lord - 396pts
heavy armour
Enchanted Shield
Sword of Strife
Talisman of Preservation
Red Fury
Quickblood
lvl 1 (Lore of Vampires)

2) Master Necromancer - 220pts
lvl 3 (Lore of Death)
Black Periapt

HEROES:
1) Necromancer - 105pts
lvl 1 (Lore of Vampires)
Rod of Flaming Death

2) Necromancer - 125pts
lvl 2 (Lore of Vampires)
Dispel Scroll

3) Tomb Banshee - 95pts

4) Tomb Banshee - 95pts

5) Tomb Banshee - 95pts

6) Tomb Banshee - 95pts

CORE UNITS:
1) Skeleton Warriors - 255pts
40x
FCG
The Screaming Banner

2) Zombies - 125pts
40x
Musician

3) Zombies - 75pts
25x

4) Zombies - 75pts
25x

5) Zombies - 75pts
25x

6) Dire Wolves - 40pts
5x

7) Dire Wolves - 40pts
5x

SPECIAL UNITS:
1) Spirit Host - 45pts

RARE UNITS:
1) Terrorgheist - 225pts

2) Terrorgheist - 225pts

3) Black Coach - 195pts

TOTAL: 2601pts


Dobra, czas na krótki opis co, gdzie, z czym i jak.

Wampir blender razem z banszetkami i duży nekros z lorem śmierci idą do szkieletów. Ustawienie szkieli rzecz jasna w szeregu po 5 modeli. Wampir i baśki w pierwszym szeregu, nekros przechodzi do drugiego. Mały nekros z lvl 2 lora wampirów idzie do jednego klocka 25 zombie, a jeszcze mniejszy nekros z Rod of Flaming Death do kolejnego oddziału 25 zombie. Black Coach dałem do rozpy z dwóch powodów. Po pierwsze, chciałem go sprawdzić. Po drugie, chciałem grać modelami, które posiadam, a nie miałem pomysłu co za te punkty by innego wrzucić z tego co posiadam. Teraz pokrótce o mojej koncepcji grania ową rozpą. 40 rozbójników czyli największy klocek zombie ma za zadanie blokować co potężniejsze jednostki. Przez 40 nie przejdzie się tak łatwo. Pozostałe klocki zombie blokują co się da i przede wszystkim są częścią planu śmieciowego, czyli "wystaw mnóstwo śmiecia, a wisienkę na torcie na samym końcu". Wilki także uczestniczą w planie śmieciowym, ale przy okazji ściągają uwagę jednostek przeciwnika. Terrorgheisty robią to w czym są najlepsze, czyli zakrzykują większe rzeczy, które mogą mi zaszkodzić. Spirit host to śmieć mający na celu przyblokowanie przeciwnika oraz tak jak zombie i wilki uczestniczy w planie śmieciowym. Mogłem niby coś dopakować za te 45pts, ale wolałem wziąć coś, co mogę jeszcze oddzielnie wystawić. Black Coach ma zadanie pilnować flanki i być takim straszakiem. Muzyk w dużym klocku zombie dlatego, bo w innej rozpisce, w grze przeciwko imperium BARDZO mi tego muzyka zabrakło, bo tenże kloc w pewnym momencie całkowicie stał się bezużyteczny za względu na brak mobilności (sytuacyjne, wiem, ale mimo to lepiej mieć tego muzyka niż nie mieć).

Dobra, teraz krótko o magii - czemu tak a nie inaczej. Lore of Death wziąłem z prostego powodu - czary często targetujące postacie w klockach, no i dla Doom and Darkness czaru idealnego pod krzyki. Wampir ma rzucać IoN, najmniejszy nekros też, a nekromanta z lvl 2 jakieś inne czary z domeny wampirów (praktycznie co sie nie wylosuje to będzie fajne).

Pisałem, że rozpa była raz grana i odniosła zwycięstwo. Odrobina przemyśleń po grze. Po pierwsze - czarny trener. Doładował mi się w błyskawicznym tempie, bo w 1 turze aż 3 kostki zassał, w 2 jedną, a w 3 miał już wszystkie buffy jakie tylko mógł dostać. Niemniej jednak to cholernie sytuacyjna jednostka i zastanawiam się czy jej na coś innego nie wymienić. Terrorgheisty sprawdziły się wyśmienicie, wampir blender + banszetki również. Zombie blokowały co miały blokować, a wilki spadły skupiając uwagę przeciwnika. Pierwszy szereg eteryczny to super sprawa, ale mega droga rzecz i myślę, że można by było go wymienić na coś innego, np. na crypt horrory, ale z drugiej strony doskonale spełnia swoje zadanie więc chyba go zostawię.

Zatem, co myślicie o tej rozpie? Zmienilibyście coś w niej?
Przybyłem, zobaczyłem, wzruszyłem ramionami
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

RoD jest drogi - lepiej mieć Book of Arkhan - masz małe szanse na popychaczkę. Lore of Vampire jest bardzo dobry
Wampir nie otwiera puszek, ma mało siły, lepiej wziąć Ogre Blade S7 już coś zdziała

dużo zombich, wziąłbym 30-40 ghouli zamiast tej watahy zombich
1 oddział szkieli, 1 oddział ghouli, 1 oddział zombich do trzymania małych magów i jakies psy, wyszłoby też koło 700 ptk dla CORE

Jak nastawiasz się na krzyki to może 1 Necro wymienić na wampira z Aura of Dark Majesty (-1Ld w 6") i wsadzić do go oddziału szkieli z lordem i banshetkami

Coach mi się nie sprawdza jakoś :) wolne to, nawet jak lata to nie maszeruje, a sam nic nie zdziała, musi mieć wsparcie i być naładowany w opór. To też jednak go nie chroni przed posypaniem.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Lord_Michaelos
Wałkarz
Posty: 65
Lokalizacja: Ostrołęka, a obecnie Olsztyn

Post autor: Lord_Michaelos »

No właśnie, to co mnie w RoD boli to koszt :( Ale rzeczywiście BoA wychodzi taniej i w praktyce nawet lepiej.

Zastanawiałem się czy nie dać wampirowi eliksiru siły. Bo grając na tym samym wampirze kilka bitew (dark elfy, imperium i chaos) nie było sytuacji, by czegoś nie przemielił. W co wchodził, tak przez to przechodził. Ale może dlatego, że ogromniastych puszek jeszcze nie kroił (typu jakieś wybitnie potężne monstery czy cuś).

Na ghulach jeszcze nie grałem jednak w przyszłości zamierzam, ale na razie ćwiczę wampiry na zombiakach (raz że ghule mi się kompletnie nie podobają i nie chodzi o modele, jakoś mi nie leżą po prostu, mimo że są syte, a dwa że hordy zombie po prostu mnie urzekły w tej armii). Mam jednak 40 ghuli z Mantica, bo moim zdaniem mogą robić zarówno za ghule jak i za dość agresywne zombie :P Także na szczęście z modelami w przyszłości problemu nie będzie jak zechcę sobie jednostki w rozpie zmienić. Tak, jestem typ oszczędny :mrgreen:

Co do trenera, w skeczu Ani Mru-Mru Marcin Wójcik przyszedł do chińskiej restauracji, bo miał blisko, a ja wziąłem coach, bo miałem akurat wolne punkty i nie miałem za bardzo pomysłu na coś innego :P Uważam, że moje szybkie doładowanie było raczej efektem szczęśliwych rzutów niż jakiejś potęgi czarnego trenera, toteż raczej w moich rozpach nie zagości, chyba że w przyszłości na jakieś ogromne punkty jak powiększę hordę nieumarłych, lub jak najdzie mnie ochota na coś mega klimatycznego. Na razie odpada. Jak już się doładuje, to gra jest w takim momencie, że i tak nic przełomowego nie zrobi, a jak sam wspomniałeś - przed rozsypaniem go to nie uchroni.

Pomysł małego wampira z aurą bardzo mi się spodobał. Poważnie rozważę wymianę.

A co sądzisz o Varghulfie? Też zastanawiałem się właśnie nad nim, ale z braku modelu nie wystawiałem go. Spłaca się to to?
Przybyłem, zobaczyłem, wzruszyłem ramionami
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Wsadź tego wampira z -1 do ld, przy tyyyyyyyyylu krzykach jakie masz w rozpie może to zaowocować konkretną ilością dodatkowych woundów.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1391
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

czy taka ilośc krzyków jest możliwa na zasady EURO ?

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

Hehe, oczywiście, że nie, takie ilości tylko na format OPEN.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

@ Lord_Michaelos
Lorda inaczej złóż, z dodatkowymi atakami i S5 nie stanowi zagrożenia dla WoCh, więc trochę się dziwię jak ci się udało WoCh pojechać, bo tam mają i magiczne ataki na Banshee i dużo Save 1+

a te duże nietoperze to spadną od magii czy Hellcannonów

masz niskie poziomy magii - możesz nie przebić się i nie wskrzesić odpowiednio modeli, w tej rozpisce masz tylko krzyki nabijajace ptk
w turze puszczasz średnio 3 czary, przy czym 1 powinien wejść lub spowodować wyjęcie Dispel Scroll'a, ale jak masz niskie poziomy to i z tym może być ciężko
Nie ma po co mardnować RofD (40ptk) jak dużo lepiej jest mieć pewną popychaczkę i np dopchać te kilka cali krzykacza do przeciwnika.

Black Periapt - imo nie ma sensu, 55 ptk a jak pisałem wyżej kostek PD nie przetrzymasz, bo albo rzucasz snajperki albo Inwokacje/Vanhelsa
Kostek DD też nie przechowasz, bo masz 3 lev do dispelowania, 1 oczko a robi różnicę.
Zamiast Black COacha i nadmiaru Core, spróbuj może wstawić Corpse Carta -1 do casta dla przeciwnika może ci pomóc. I jakoś upchać jakieś Hex'y jeszcze.

Oddziały imo lepiej zrobić większe ale mniej ich, zbyt dużo oddziałów utrudnia manewrowanie a mając niskie poziomy magii Lore of Vampires nie wskrzesisz ich, więc lepiej mieć na początku większe, żeby za szybko nie zostały wystrzelane, rozjechane z sypania.

Oddział 4 Skullcrusherów, powinien w szarży zjeść 25 zombich.
Pokombinuj zagraj i daj znać jak poszło :)
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
raat
Mudżahedin
Posty: 294

Post autor: raat »

misha pisze:@ Lord_Michaelos
Lorda inaczej złóż, z dodatkowymi atakami i S5 nie stanowi zagrożenia dla WoCh, więc trochę się dziwię jak ci się udało WoCh pojechać, bo tam mają i magiczne ataki na Banshee i dużo Save 1+
Może nie wszyscy gracze WH to zauważyli, ale gra =/= rozpiska. Jakby wygrywało się na poziomie rozpiski, to po co niby grać ;)

Awatar użytkownika
Lord_Michaelos
Wałkarz
Posty: 65
Lokalizacja: Ostrołęka, a obecnie Olsztyn

Post autor: Lord_Michaelos »

@ misha
Dzięki za cenne rady :) Teraz uwaga, bo trochę się rozpiszę :wink:

Lord - już zdradzam jak udało mi się z Wochem wygrać przy takim złożeniu lorda. Fakt faktem, że nie walczył dokładnie ze wszystkim, no ale już mówię jak wyglądało rozstawienie i pokrótce gra. Woch: (od mojej lewej) 10x knightów, klocek marud (nie pamiętam dokładnie ilu), potem gdzieś na środku 3x skullki, dalej na prawo DP, większy klocek warriorów z czarodziejem (też nie pamiętam ilu), a po samej mojej prawej chariot i helka. Moje rozstawienie (też od lewej): 5x wilki, czarny trener, 2x klocek po 25 zombie z nekrosem na 1 lvl (tak by cos tam dowskrzeszał, ale ogólnie główne po to by przeciwnik czymś się na tej flance zajął), na samym środeczku nic, idąc dalej na prawo 40x zombie, spirit host, 25x zombie z nekrosem 2 lvl (dla rezurekcji, która pomoże mojej insurekcji), za tymże małym klockiem terrorgheist, potem dalej na prawo 40x szkieli z wampirem, banshee i nekrosem 3 lvl LoD, drugi terrogheist i znów 5x wilki.

Gra ogólnie wyglądała tak (bez rozpisywania się na tury, bo już nie pamiętam wszystkiego). Wilki w vanguardzie, potem wszystko znów do przodu. Jeden terrorgheist od razu zakrzyczał rydwan, a drugi potulnie czekał przy wampirze na okazję (i był trzymany w 12" wiadomo dlaczego). W sumie po ruchach oba były w 12" od wampira. Knighci szarżują na wilki, rozbijają wilki. Marudy idą w stronę kolejnych małych zombie. Reszta chaosu też idzie do przodu. Następnie mamy już walkę małych zombie z knightami i drugich małych zombie z marudami. Coach jedzie sobie tak, by ładnie w następnej turze zaszarżować i doładować się do końca. Spirit hosty szarżują na skullki, które rozwalają je w mgnieniu oka zgodnie z przewidywaniami. Demon Prince coś tam poczarował, jeden terrorgej nawet kilka ran dostał, ale i tak nic z tego nie wyszło, bo DP został zakrzyczany przez obydwa terrorgheisty. DP został niby na jednej ranie, ale w następnej turze już od kolejnego krzyku spadł. Skullki wpadły w 40x zombie, szkiele z wampirem i banshee zakrzyczały i rozbiły warriorów, a potem zakrzyczały i rozbiły skullki. Helka finalnie spadła od krzyków, na mojej lewej flance knighci rozbili jedne małe zombie, ale potem siedzieli w combacie z coachem, a marudy po udanej walce zaczęły iść w stronę moich głównych sił. Następnie knighci po rozwaleniu coacha ruszyli tak samo jak marudy. Wochowi zostały już tylko marudy i knighci, toteż się poddał w 5 turze.

Ot żadna magia. Akurat z black periaptem kości starczało mi idealnie i te 2 w zachowaniu zawsze wprawiały przeciwnika w konsternację. Co do ilości tego co mam w core - dla mnie 1/3 zwycięstwa w wfb to rozstawienie. Pozostałe 2/3 to odpowiednio rozpiska oraz kierowanie oddziałami + rzuty kością. Dlatego też po prostu lubię mieć sporo oddziałów na stole, dzięki którym mogę sobie potem na koniec (w momencie gdy przeciwnik jest w całości na stole) wystawić to na czym mi zależy najbardziej.

Co do corpse carta to na pewno go wypróbuję, bo cholernie mi się model podoba. Hexy mam, ale po ostatnich dwóch grach, w których występowały trochę się do nich zraziłem i muszę chwilkę odczekać, podumać zanim je ponownie wystawię. Wiem, że trzeba je porządnie ogarnąć, a to samo się nie zrobi :P

Odnośnie Wochu i magicznych ataków na banshee - raz była próba rzucenia czaru dającego magiczne ataki na warriorów, ale pula rozproszenia powiększona dzięki black periaptowi nie pozwoliła na wejście. Zresztą rzadko który czar wpuszczałem.

Niemniej jednak Twoje rady misha są cenne i biorąc pod uwagę to, że jestem świeżakiem w służbie nieumarłych, wezmę je pod uwagę tworząc kolejne rozpy (nie wiem czemu, ale lubię siedzieć jak mam czas wolny i potworzyć jakieś tam rozpiski, kombinować) :)


@ raat
true, niemniej jednak dobra rozpiska pomaga
Przybyłem, zobaczyłem, wzruszyłem ramionami
Jestem niski, lubię dobrze zjeść, a także zapalić fajkę - jestem hobbitem?

Awatar użytkownika
Marks
Falubaz
Posty: 1492

Post autor: Marks »

raat pisze:
Może nie wszyscy gracze WH to zauważyli, ale gra =/= rozpiska. Jakby wygrywało się na poziomie rozpiski, to po co niby grać ;)
Żaden skill nie pomoże jak na strzelaninę weźmiesz nóż. :)
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

heh no to gracz WoCh zepsuł sprawę grubo:)
jak można wystawić Daemon Princa pod krzyki Terrorgeistów i to 2? Jak zakrzyczałeś rydwan to już powinieneś dostać szarżę i ten Geist idzie do piachu, trzeba mieć kontry.

Skullki czy Knighci powinni miec magiczne bronie z enscrolled weapon i wpadając w szkielety z Wampirem i Banshee kroją ich jak trzeba, Lord wampir ma S5 i 7 ataków (jak dobrze policzyłem) wbije 6 hitów na 3+ rani, więc 4 rany na save 3+
wbije 1-2 rany na model, dostanie dodatkowe ataki z Furii, ale raczej model skullcrushera nie padnie
Jakby wampir miał S7 to więcej ran wbitych by było, gracz WoCh nie byłby chętny do szarżowania tego.

w tym momencie oddział z góry dostaje milion ataków po banshe tak, żeby umożliwić później juggerom bicie po szkielach (mają chyba mniej inicjatywy niż rycerze)
A jeśli doszarżowałby tam jeszcze Daemon Prince Nurgla z scaly skin i soulfeederem :) wampir miałby cieplutko, bo nic by mu nie zrobił. Szkiele się sypią i po 2 turach nie ma Lorda ani Banshee i pewnie szkieletów.

chcesz mieć odginaczki to weź fell baty, swarmy duchów czy batków czy psy, zombi też nie zatrzymają przeciwnika, ale kosztują więcej i ograniczają twoje ruchy, nie są mobilne, nie są też przeszkodą by przeciwnik zjadł od boku zombi i wleciał ci na flankę z overruna :)
imo core jako minimum wymagane a i tak możesz miec tego duużo a resztę w wartościowe rzeczy które ci pomogą
20 osobowe zombi wystarczą, przy takiej rozpisce jak twoja celem strzelania/magii będą terrorgeisty i kloc z wampirem który nie ma żadnego magic resistance nawet

A skullki trzeba odginać, mają Frenzy więc możesz to wykorzystać by nie wpadły w twoją kadrę a overrunowały w pustkę.

zagracie rewanż to może obaj wyciągniecie wnioski po tej pierwszej bitwie i będzie trudniej :-)

pozdro
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ