Hearthstone

Moderator: Zaklinacz Kostek

ODPOWIEDZ
emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Re: Hearthstone

Post autor: emiel_regis »

Zacząłem grać tym deckiem. Thalnos robi value tak 2 razy na 3. Trzeba pamiętać, że nawet śmiecia 1/1 trzeba jednak czymś zabić. Zawsze to są obrażenia, które nie wchodzą w twarz. A przeciwnik musi go zabić, bo jednak tego spellpower nie wolno zostawić. I to już jest value. Nie tracę karty, za 2 many mam dodatkowego mini taunta na stole, plus ping.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Thalnos pojawia się taliach dzięki utylitarnosci. Łączy efekty loot hoardera i kobolda, więc masz dwie karty w jednej,co zawsze zwalnia miejsce jeden więcej dd albo obszarowe. Nadaje się i do tempo, do zoo i do midrangea. A
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Ba nawet agroo szaman go używał - obecnie w standardzie to najbardziej wszechstronna legenda

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

No i dlatego go zrobiłem. Szczególnie, że przez skórę czuję, że w przyszłym roku może dołączyć do galerii sław :wink:

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Imho alex w tym decku niezbedna, czesto tez leczy...

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

Thalnos to była pierwsza legendarka, którą dostałem.

Pamiętam, że byłem wtedy mocno niepocieszony, że dostałem jakieś gówienko 1/1 a nie np Deathwinga ;p

emiel_regis
Oszukista
Posty: 837

Post autor: emiel_regis »

Panowie, zrobiłem odkrycie. Priest na arenie ciśnie jak głupi. Biorę go trzeci raz z rzędu, trzeci raz robię normalne (5-8 winów) wyniki.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Błażej pisze:Thalnos to była pierwsza legendarka, którą dostałem.

Pamiętam, że byłem wtedy mocno niepocieszony, że dostałem jakieś gówienko 1/1 a nie np Deathwinga ;p
U mnie był z koleji pierwszą craftowaną. Prawda, Thalnos wygląda bardzo...niepozornie :P , ale siła tej karty leży w jej utylitarności. Nawet jak nie wykorzystasz za często premii do zaklęć, masz dobieranie karty, więc w sumie nic nie tracisz. Uwielbiam go w dzikim zoolocku, ten drobny bonus +1 potrafi dać zaskakująco wiele przy mortal coilu czy imp-lozji.
Biorę go trzeci raz z rzędu, trzeci raz robię normalne (5-8 winów) wyniki.
Ciekawe :) . Moją teorią na wyjaśnienie tego jest to, że gracze na wyższych eszelonach są przyzwyczajeni do starć z dwoma najczęstszymi klasami - magiem i łotrem, które to tradycyjnie są najwydajniejsze na arenie ( mag miał drobną zadyszkę w czasach meme streetów, ale już wrócił do formy ), i po prostu do końca nie widzą jak grać z dobrym kapłanem.
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Priest na arenie bardzo czesto pozwala dzieki leczeniu robic bardzo dobre trady, poza tym w tym dodatku dostal naprawde fajne zabawki.

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

I znowu mamy heroiczną bójkę :P . Choć tym razem jest w dzikim formacie i mam serio pokusę by spróbować :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Brawo zakwalifikowałeś się do 10% wybranych ;-)
Bli$$ "podarował" 3 paczki akurat za 3 heroiczne bójki - ludzki pan ;-)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie marudkuj, fajne paczki :P
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Wpadł quest palladyński z tych 3 paczek więc sweet
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ja tam nie wiem, nic specjalnie grywalnego na tym quescie nie udalo mi sie nigdy pograc ; /
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Quest jest dosyć słaby bo kontruje go byle hex ale zawsze fajnie wylosować legendarną kartę
Obrazek

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Gorzej jak jest ( tak jak w moim przypadku) to jedyna legenda z Un'goro w talii :P . Quest paladyna jest generalnie słaby, bo raz, że czary buffujące nie są takie przydatne w nadal dość szybkiej mecie, dwa, że owszem produkujesz dość konkretnego, ale wciąż nieco niepewnego miniona. Nawet mimo pięciu podejść przy adaptacji wcale nie masz żadnej pewności, że uda ci się trafić któryś z efektów ochronnych ( tarczę, nietargetowalność, czy ukrycie ) tak by twój galvadon nie padł od razu ofiarą jakiegoś czaru pt "skasuj miniona" których jak wiemy, w grze to trochę jest (a który każdy myślący przeciwnik zatrzyma sobie właśnie na tą okazję ). Do tego nakłada się jeszcze inherentny problem z każdym, nie tylko wielokrotnym (choć tam jest to najbardziej widoczne), adaptowaniem - ponad połowa efektów się nie łączy dwa razy, ale może się wielokrotnie pojawić jako opcja do wyboru, blokując miejsce na coś przydatniejszego. Widać, dorobienie do tej mechaniki prostego skryptu który by temu zapobiegał najwyraźniej przekracza możliwości blizzarda :P :roll: :wink: .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ja mysle, ze jednak jakby adapty sie nie powtarzaly byloby w tym zbyt malo rng jak na Blizz :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2937
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

-Qc- pisze:Ja mysle, ze jednak jakby adapty sie nie powtarzaly byloby w tym zbyt malo rng jak na Blizz
Też prawda. Część opcji się może powtarzać, to nie z nimi jest problem. Bo na kiego grzyba ci dwa razy ukrycie, albo dwa razy trucizna :P ? Wiem że to nie jest jakiś wielki temat, ale mnie osobiście to irytuje, bo jest powtarzaniem buraka jaki popełniono jeszcze w czasach GvG. Mogę jeszcze zrozumieć, że mogło by być to problematyczne przy masowej adaptacji wielu mionionów ( np. czar druida), wtedy to trudno, ktoś się może poświęcić, no ale że nie ma tego dla pojedyńczych minionów, no serio :P .

Jeśli kiedyś będę miał nawet tą jedną w życiu okazję zapytać developerów gry o coś, to naprawdę chciałbym wiedzieć skąd się bierze ich bezgraniczna miłość do losowości :P ...
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

losowość wprowadza dynamike, lolcontent, zwieksza ogladalnosc przez to? Na szachy raczej z wypiekami nie patrzymy i nie opowiadmy, ze ktos kogos z PAvlował ;) bo mu zbił koniem gońca... :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
smiejagreg
Ciśnieniowiec
Posty: 7594

Post autor: smiejagreg »

Czy nagrody z kufra na koniec miesiąca są przyznawane zarówno dla Dziczy jak i Standardu, tzn otrzymuje się 2 nagrody?

ODPOWIEDZ