Ziemka rozkminy na 8ed.
Moderator: Ziemko
Re: Ziemka rozkminy na 8ed.
Kosztuje 241
Veteran z takimi samymi rzutami obronnymi kosztuje 154, a dzieki olaniu oldblooda wchodzi kilka kluczowych rzeczy na slanna - przerzut pierwszego nieudanego dispela co ture, flaming ataki na slanna i oddzialu. Na 2800 nie ma juz problemu, na 2600 jest. Na 2400 lord w ogole nie wchodzi, tylko slann.
Veteran z takimi samymi rzutami obronnymi kosztuje 154, a dzieki olaniu oldblooda wchodzi kilka kluczowych rzeczy na slanna - przerzut pierwszego nieudanego dispela co ture, flaming ataki na slanna i oddzialu. Na 2800 nie ma juz problemu, na 2600 jest. Na 2400 lord w ogole nie wchodzi, tylko slann.
Kolejna bitwa za mna, znow HE - zmienilem troche rozpe, testuje teraz TG z 3 herosami do walki (2xkowboj +gorok) poki co super. Dwa oddzialy ze stubrnem daja rade. Rozpa staje sie duzo bardziej pewna i stabilna, a pierd.... Tez jest srogie. W koncu jest grywalny spec heros ktory nie jest giety, ale mocny i fajny.
Hej a nie lepszy taki zaoszczędzisz troszkę punktów i masz warda na 2+ na ogniste ataki, GW +2 siły walisz prawie wszystko a inicjatywy i tak ma mało wiec asl to nie przeszkoda.Ziemko pisze:Kolejne crush testy za mna na turnieju 10:10 skaveny, 10:10 worki i goebeliny, HE 18:2.
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon, Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Taki zlozenie kolesia jest najlepszym istniejacym ze slomka.adugadu pisze:Ziemko pisze:Kolejne crush testy za mna na turnieju 10:10 skaveny, 10:10 worki i goebeliny, HE 18:2.
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Hej a nie lepszy taki zaoszczędzisz troszkę punktów i masz warda na 2+ na ogniste ataki, GW +2 siły walisz prawie wszystko a inicjatywy i tak ma mało wiec asl to nie przeszkoda.
1 Saurus Scar-Veteran @ 145.0 Pts
Great Weapon, Armour
Dawnstone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
Nie ma opcji zmiany.
Gram teraz na takim, a drugi ma 1+ sejwa i 4+ warda i gw.
Gram teraz 1+ przerzucan charmed i ward na 4+ na drugim. (standardzik) Takze jakos te cannony przyjmuja
Wlasnie zobaczylem, ze to byla mowa o czym innym niz myslalem
Wlasnie zobaczylem, ze to byla mowa o czym innym niz myslalem
Na krakowski popularny format mysle cos takiego wystawic.
Nie jestem do konca przekonany do tej rozpy, aczkolwiek mysle, ze pewien potencjal ma.
Scar Veteran GEN
Light Armor
Sword of Might
Dawnstone
E.Shield
(inna opcja to 4+ ward z dwurak, ale chce miec chyba magiczna bron w armii)
Priest level 2 Beast
Dispell Scroll
Priest level 2 Heaven (tu sie zastanawiam, czy nie dac 2xbeast)
3x10 skink skirmishers blowpipe
2x10 skink kohort music
18xskink kohort music
29xsaurus spear, FCG
2x4 ripperdactyls
2xsalki
Zastanawiam sie czy jeden mocny oddzial do walki starczy.
Rozwazalem wywalenie salek + kohorty w to miejsce moglby wejsc ancient - tylko nie wiem czy to nie sa latwe pkty dla EMP, Doch, OK, DF.
Inna opcje, ktora rozwazam to czy nie dac tylko 1 priesta, a za to bsbka taniego dac.
Nie jestem do konca przekonany do tej rozpy, aczkolwiek mysle, ze pewien potencjal ma.
Scar Veteran GEN
Light Armor
Sword of Might
Dawnstone
E.Shield
(inna opcja to 4+ ward z dwurak, ale chce miec chyba magiczna bron w armii)
Priest level 2 Beast
Dispell Scroll
Priest level 2 Heaven (tu sie zastanawiam, czy nie dac 2xbeast)
3x10 skink skirmishers blowpipe
2x10 skink kohort music
18xskink kohort music
29xsaurus spear, FCG
2x4 ripperdactyls
2xsalki
Zastanawiam sie czy jeden mocny oddzial do walki starczy.
Rozwazalem wywalenie salek + kohorty w to miejsce moglby wejsc ancient - tylko nie wiem czy to nie sa latwe pkty dla EMP, Doch, OK, DF.
Inna opcje, ktora rozwazam to czy nie dac tylko 1 priesta, a za to bsbka taniego dac.
Tylko, ze do Krakowa nie jade, a u nas nie ma B&G. Gdyby bylo to zrobilbym jak mowisz.
Kminie wlasnie czy do rozpy euro nie dokonac zmiany i nie wywalic salek.
Ostatnio jedyne co robia to przezywaja, co nie daje za duzo.
Z reszta liczba armii z ktorymi sie sprawdzaja jest coraz mniejsza.
Rozwazam zamiane na:
- 4 ripki (3 oddzial)
- 2xchamy ( na parowce ostatnio sie super sprawdzily)
Co myslicie?
Ostatnio jedyne co robia to przezywaja, co nie daje za duzo.
Z reszta liczba armii z ktorymi sie sprawdzaja jest coraz mniejsza.
Rozwazam zamiane na:
- 4 ripki (3 oddzial)
- 2xchamy ( na parowce ostatnio sie super sprawdzily)
Co myslicie?
Zdecydowalem, ze chce sprawdzic 3ecie ripki, jak nie wypala to 2x6 chamy wejda.
Gram obecnie:
Slann, caly high, dodatkowe channelingi, przerzut dispela, modyfikowanie miscastow, +1 do channela, +1 do ruchu baner, ward na 6+ na maszyny
Priest level 1 Beast, DS
Veteran na CO, LA, Slomka, Dawnstone, Charmed Shield
Veteran na CO, 4+ Warda, 1+ sejwa, GW
4x10 skinki (3xblowpipe 1xjavelin)
28xFCG saurusow, Speary
25xTG , FCG, Razor
3x4Rippery
Poki co sprawdza sie super po MB, testuje dalej to samo na Wloclawku.
Slann, caly high, dodatkowe channelingi, przerzut dispela, modyfikowanie miscastow, +1 do channela, +1 do ruchu baner, ward na 6+ na maszyny
Priest level 1 Beast, DS
Veteran na CO, LA, Slomka, Dawnstone, Charmed Shield
Veteran na CO, 4+ Warda, 1+ sejwa, GW
4x10 skinki (3xblowpipe 1xjavelin)
28xFCG saurusow, Speary
25xTG , FCG, Razor
3x4Rippery
Poki co sprawdza sie super po MB, testuje dalej to samo na Wloclawku.
One beda zawsze padac, bo ludzie sie ich boja.
Nie jest strach je stracic, jesli sie zwroca punktowo.
Czasami lepiej jest przeczekac 2-3 tury za gorka czy innym los blockerem zeby pozniej wyskoczyc na jedna dogodna szarze, ktora moze ustawic gre.
Nie jest strach je stracic, jesli sie zwroca punktowo.
Czasami lepiej jest przeczekac 2-3 tury za gorka czy innym los blockerem zeby pozniej wyskoczyc na jedna dogodna szarze, ktora moze ustawic gre.
Rippery stwarzaja potezna presje w wielu armiach nawet tym, ze sa na stole.
Breta czy Imperium trzesa portkami przed nimi.
Czasem lepiej jest polatac gdzies na swoich tylach i ustawic sie na lepsza szarze, niz leciec na pale.
(chociaz przy armiach defensywnych z reguly lece mocno do przodu, ale ja mam 3 oddzialy co robi duza roznice)
Breta czy Imperium trzesa portkami przed nimi.
Czasem lepiej jest polatac gdzies na swoich tylach i ustawic sie na lepsza szarze, niz leciec na pale.
(chociaz przy armiach defensywnych z reguly lece mocno do przodu, ale ja mam 3 oddzialy co robi duza roznice)
Nie strasz Ziemka, ma nawet 18 pkt ponad wymagane minimum.Byqu pisze:To na 2400? Czy nie masz przypadkiem 10 pkt za mało w corach?Ziemko pisze: 4x10 skinki (3xblowpipe 1xjavelin)
28xFCG saurusow, speary
Skinki 4x70 pkt = 280 pkt
Saurusy 28x11 pkt + 30 pkt = 338 pkt
Razem = 618 pkt