Świńskie podejście

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Świńskie podejście

Post autor: Golonka »

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 470.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Standard of Discipline [15.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
Dispel Scroll [25.0]

1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

28 Saurus Warriors @ 349.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician

10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician

11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

6 Kroxigor @ 300.0 Pts
Great Weapon

15 Temple Guard @ 269.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield

2 Salamander Hunting Pack @ 160.0 Pts

6 Skink Handlers @ [24.0] Pts

Models in Army: 99


Total Army Cost: 2400.0
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Nebiros
Mudżahedin
Posty: 230

Post autor: Nebiros »

1 Saurus Scar-Veteran @ 150.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]

temu panu dałbym
Dragonbane gema [5]
kosztuje 5 pkt a zawsze ma ochrone przed metalem

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

jak dla mnie, to mało templi :wink:

Awatar użytkownika
Mapet
Falubaz
Posty: 1177
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/SNOT Gdynia

Post autor: Mapet »

widzę, że szybko się przyjęły nowe modele ;)

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Zastanawiam się i wychodzi mi, że rzeczywiście ward od ognia jest spoko. Temple owszem są w małej liczbie, ale to nie ona powinna być ich siłą, raczej widzę to jako bunkier z kontrą, musiałbym wyrąbać hmm no cóż w zasadzie tylko salki. Do walki mam kowbojów, kroxy, saurusy zboofowane oraz temple ale to w ostateczności, zastanawiam się nad jakimś dużym stworkiem, ale jak do tej pory nic mnie nie powaliło. Możliwość slanna jako solo kolegi jest możliwa, ale bez eteryczności z koroną, bo i tak to zbanują. Swoją drogą nie pamiętam czy unstable to zasada undeadów czy demonów. Jak demonów to wchodzę w takiego slanna z koroną i tym, jak z trupków to jest dupa, a nie slann. Repki są do przetestowania. Inną wersją jest ta bez slanna na dwóch oldbloodach którzy mogą być obecnie jeszcze lepsi. Koleś z tafem 6, savem na 1, wardem na 4 oraz statystycznie 6 atakami z siłą 7 za jakieś szalone 270 punktów nie jest zły, a i przerzutami warda przeciwnika :D
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
malfoj
Falubaz
Posty: 1306
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: malfoj »

A strczy magicznych przedmiotów żeby grac na 2 lordach i 2/3 herosach kowbojach ?

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

unstable- sypiesz sie o tyle o ile przegrałeś więc korona nie pomaga

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2669
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Golonka pisze:Zastanawiam się i wychodzi mi, że rzeczywiście ward od ognia jest spoko. Temple owszem są w małej liczbie, ale to nie ona powinna być ich siłą, raczej widzę to jako bunkier z kontrą, musiałbym wyrąbać hmm no cóż w zasadzie tylko salki. Do walki mam kowbojów, kroxy, saurusy zboofowane oraz temple ale to w ostateczności, zastanawiam się nad jakimś dużym stworkiem, ale jak do tej pory nic mnie nie powaliło. Możliwość slanna jako solo kolegi jest możliwa, ale bez eteryczności z koroną, bo i tak to zbanują. Swoją drogą nie pamiętam czy unstable to zasada undeadów czy demonów. Jak demonów to wchodzę w takiego slanna z koroną i tym, jak z trupków to jest dupa, a nie slann. Repki są do przetestowania. Inną wersją jest ta bez slanna na dwóch oldbloodach którzy mogą być obecnie jeszcze lepsi. Koleś z tafem 6, savem na 1, wardem na 4 oraz statystycznie 6 atakami z siłą 7 za jakieś szalone 270 punktów nie jest zły, a i przerzutami warda przeciwnika :D
bardziej chodzi mi w ilości templi o to, że na sporej ilości misascastów większość Ci wyparowuje... a przynajmniej spora część. ale przy ostrożnym graniu i tak powinno starczyć.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Biednie to wygląda, ale mi też na razie nic ciekawego nie wychodzi ;)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Ja jakos do templi nie moge na razie powrocic. Sprobuje na 2xsaurusach na razie.

Nowe potworki nie powalaja, na razie z nowych rzeczy riperdaktyle najlepiej wygladaja.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Golon, wracasz - gramy.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 475.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Channeling Staff [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Standard of Discipline [15.0]

1 Skink Chief @ 316.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
The Egg of Quango [30.0]

1 Ancient Stegadon @ [230.0] Pts

4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin

1 Skink Chief @ 279.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]

1 Ancient Stegadon @ [230.0] Pts

4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin

1 Ancient Stegadon @ 230.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin

1 Ancient Stegadon @ 230.0 Pts
2 Giant Blow Pipes

5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin

15 Temple Guard @ 269.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield

29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

Models in Army: 89


Total Army Cost: 2399.0
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3126
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Approved, brakuje tylko multiplikacji na impactach stedziów, ale nie do końca można mieć wszystko ;-)

Heros w koszyku na stedziu nie dostaje już automatycznie AS 2+, którego nie da się poprawić? (dopiero jutro dostanę swojego booka :-P ).
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army

1 Slann Mage-Priest @ 470.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Focus of Mystery [35.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
Channeling Staff [15.0]
Standard of Discipline [15.0]

1 Skink Chief @ 96.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]

1 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy

1 Skink Chief @ 89.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]

1 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy

1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]

1 Cold One @ [0.0] Pts

1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]

29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician

1 Spawn Leader @ [10.0] Pts

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe

16 Temple Guard @ 283.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield

6 Kroxigor @ 300.0 Pts
Great Weapon

2 Salamander Hunting Pack @ 160.0 Pts

6 Skink Handlers @ [24.0] Pts

Models in Army: 100


Total Army Cost: 2398.0
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Oki
Oszukista
Posty: 803
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Oki »

Z czym i jak ma się być 6 kroxów?

Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Post autor: Golonka »

Z czymkolwiek w sumie. Plan jest taki, że mając skinka z bestem i slanna z sygnaturką po wymianie wystarczy rzucić jedną plus na przykład hand of glory i kroxy miażdżą wszystko, do tego bez buffów biorą właściwie każdego kowboja czy dużego stwora. Plus ogarniają małe oddziały kawy itp. Grałem na tym na poprzedniej edycji i gniotły system z lifem. Ogólnie sa w pytkę.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1447
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

Czyli te prawdziwe, 6-edycyjne kroxy z 7-mką siły wróciły do latania samopas jak je Pradawni stworzyli a nie w jakiś przekombinowanych kohortach :D
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Rozpa z ancientami - jestem w szoku ile Ci weszlo.

Odnosnie drugiej rozpy - skink chefowie na rejpach wygladaja fajnie i mega tanio. Czy rany z jajka licza sie do cra?


Jestem mocno ciekaw rejpdaktylow - zapowiadaja sie mega sycaco - 3xboxy mam zamiowne ,takze bede mogl 2x spoko oddzialy wystawic :)

Awatar użytkownika
Skraaj
Pseudoklimaciarz
Posty: 23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Skraaj »

Any Wounds inflicted count towards combat result.
Jak najbardziej.

Ripki są naprawdę dobre i zmuszą przeciwników do lepszego chowania magów. Głupio byłoby stracić 4lvl'owego maga przez jedną głupią 6, a jeżeli będziemy bić dwoma to 2d3+2 daje sporą szansę. Mogli jeszcze dodać stawianie markerów bohaterom na Ripkach. Zastanawiają mnie za to w tym momencie trzy rzeczy:

a) Jeżeli położymy marker na oddziale, w którym był bohater w momencie kiedy marker został położony, a bohater następnie wyjdzie z oddziału to czy marker jest tylko na oddziale czy na bohaterze też zostaje skoro był częścią oddziału w momencie otrzymania markera?
b) Czy jeżeli bohater zostanie wystawiony osobno i położymy na nim marker, a potem wejdzie do oddziału to marker działa na całość oddziału? Tutaj bym stawiał, że tak.
c) Czy mogę położyć marker na bohaterze, który jest wystawiony razem z oddziałem (tak żeby na nim został jeżeli po wyjściu z oddziału z markerem na bohaterze nie zostaje)?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Wydaje mi sie, ze jesli wybierasz herisa to nie ma znaczenia, gdzie wejdzie i wyjdzie to ich frenzy dziala tylko na niego.

ODPOWIEDZ