Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: ravtheone »

Witam

Nowy pomysł. Mam fazę na walkę piechotą i to pod tym kątem. Bohaterowie z wyjątkiem Huntera - sami wiecie gdzie. Proszę o komentarze.

1 Tyrant @ 307.0 Pts
General; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]

1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]

1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Warrior Bane [5.0]

8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Gutlord @ [10.0] Pts

9 Ironguts @ 407.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

4 Maneaters @ 294.0 Pts
Scouts; Immune to Psychology; Brace of Ogre Pistols (x4); Heavy Armour;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

4 Yhetees @ 176.0 Pts

3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons

Models in Army: 51


Total Army Cost: 2399.0
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Przypomniały mi się rozpiski na starym booku. Aż się łezka w oku kręci :roll:

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5678

Post autor: Afro »

kubencjusz pisze:Przypomniały mi się rozpiski na starym booku. Aż się łezka w oku kręci :roll:
dokładnie, ogrza partyzantka :D
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Król Goblinów
Wodzirej
Posty: 737
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Król Goblinów »

wooo jaka rozpa :D poza faktem ze magia ci zrobi ci totalne czoko to jest jest zabawnie. Brak Cuntblastera ? jak tak ostro się nastawiasz na CC to lepiej sztandar +1 do M na Ironach.. nie warto było by zamienić 3bullych i gnobsów na 4 Yethich? MSU to spoko opcja, ale możesz mieć mało miejsca na stola dla tylu jednostek, poza tym nie utrzymasz wszystkiego w 12" od generała (yethee to 7ld jak kojarzę)

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Blaster i magia jest dla słabych :lol2: . Prawdziwy ogr polemizuje face to face z dwuręcznym argumentem :twisted:

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Mówiąc szczerze słabo te 3-ki Bullsów widzę.
Ani się zbytnio nie biją, a jeszcze paniki wzbudzają. Jak chcesz się zapychać, to wybrałbym 3x10 Gnobów z muzykami.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

JaceK pisze:Mówiąc szczerze słabo te 3-ki Bullsów widzę.
Ani się zbytnio nie biją, a jeszcze paniki wzbudzają. Jak chcesz się zapychać, to wybrałbym 3x10 Gnobów z muzykami.
Jedna czy dwie trójki ogrów to nie jest takie słabe - 12 ataków + impakty rdzi sobie z lekkimi jazdami, ze slaves itp. Natomiast muzyk w 10 gnoblarów to overkill - oddział za 25 pkt, muzyk za 10, swifta zdajesz na ld5 (chyba, że generał w pobliżu)

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Maciek P. pisze:
JaceK pisze:Mówiąc szczerze słabo te 3-ki Bullsów widzę.
Ani się zbytnio nie biją, a jeszcze paniki wzbudzają. Jak chcesz się zapychać, to wybrałbym 3x10 Gnobów z muzykami.
Jedna czy dwie trójki ogrów to nie jest takie słabe - 12 ataków + impakty rdzi sobie z lekkimi jazdami, ze slaves itp. Natomiast muzyk w 10 gnoblarów to overkill - oddział za 25 pkt, muzyk za 10, swifta zdajesz na ld5 (chyba, że generał w pobliżu)
Może rzeczywiście muzyk zbędny.
Ale te 3-ki w takiej armii będą oddawać punkty tylko. Po prostu osobiście nie czuję takiego zestawienia.
Za dużo tam dla mnie odziałów łatwych do wyeliminowania.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Post autor: ravtheone »

Pierwsze komentarze mnie trochę zawiodły, bo nie były ani trochę merytoryczne, a raczej sentymentalne. Chłopaki.... Wiem, że tego nie widać, ale gram w WFB od czasów 4 edycji (tej w której GW produkowało monstery z kartonu :), swoją drogą ciekawe czy taki model byłby dopuszczony na jakimś Masterze). Wiem tym tym samym jak wyglądały rozpy w poprzedniej edycji. Nie zmienia to jednak faktu, że kilka tygodni wcześniej wrzuciłem na wasze forum rozpę na Thundertusku i 2 Gigantach i dostałem taki sam komentarz (Ogrza partyzantka... poprzednia edycja, łza się w oku kręci...). Napiszcie mi więc co sprawia, że jest to ogrza partyzantka? Gianty? Tyrant? Mam wrażenie, że jak się do rozpy nie wsadzi Mourfangów i Ironblastera, to wszystkie rozpy są jakby z poprzedniej edycji???

A teraz merytorycznie. Rozpa jest ułożona pod Euro 2.1. Jak wszyscy wiemy, Euro przycięło głównie magię i strzelanie. Na dobrą sprawę niewiele trzeba aby magię mocno lub całkowicie wyeliminować. Moja strategia zakłada:
1) dużą ilość oddziałów (aby wróg wystawiał się przede mną i aby było łatwo wyeliminować odginaczki i aby można było prowadzić grę kombinacyjną
2) oddziały muszą mieść dobrą wartość bojową w kombacie
3) ilość oddziałów oraz bezpośrednie zagrożenie ze strony Huntera, Meneaterów, piesków i Yetich, sprawia, że przeciwnik nie koniecznie jest w stanie bronić się przed wszystkim na raz (zarówno ostrzałem jak i magią), więc często wybiera niepoprawnie
4) pierdolnięcie i to w więcej niż jednym punkcie (stąd dwa oddziały Ironów)
5) duży Ld
6) każdy punkt nie wydany ma magię i strzelania można przekuć w oddziały które zdominują pole bitwy
7) muszę chronić tylko 2 duże klocki, reszta jest w pewnym sensie "expendable"

Co do trójek bulli - muszę Was uspokoić. Testowałem ich niedawno i są rewelacyjni. Łatwo ich zebrać, mają dobry wygar jak na tak mały oddział - w końcu to 3-9 impaktów, 12 ataków i 3 stompy. Mając dobry move często napatoczą się na flankę i zdejmują oddziały. Jednym takim oddziałem wyciąłem duży klocek Zombich, drugim Ghouli. Gnoblary... hmmm... testowałem i problem polega na tym że są za wolne i się plączą pod nogami spowalniając całą armię. Do tego bez drogiego muzyka i ze swoim Ldkiem nie robią swifta i tym samym są mało zwrotni - ich ostrzal też nie ma sensu.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

No to wedle uznania moje uwagi co jest słabe a co nie:
1 Tyrant @ 307.0 Pts
General; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
Do dwóch oddziałów ironsów IMO bezsens ta korona.
1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
Jak wyżej
1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Warrior Bane [5.0]
Nawet na kamikadze się nie nadaje.
9 Ironguts @ 407.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Druga 9 ironsów okej. Ale w taki wypadku po co Ci tyle buli o.O
4 Maneaters @ 294.0 Pts
Scouts; Immune to Psychology; Brace of Ogre Pistols (x4); Heavy Armour;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Po co im pistolety to ja chyba nigdy nie zrozumiem. Nawet blastera stary nie masz.
4 Yhetees @ 176.0 Pts
Jeśli nie 4fun to jest strzał w piętę. Trust me i'm engineer
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
2x3 bulle są ok jeśli musisz doładować cory. 3x3 gdy masz pełne cory to overkill
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
A oni tu na co ?

Z tych co by się zdały a nie ma. Brakuje mi jakiegoś innego stuffu niż corowa piechota. Więcej maneaterów, stonehorn, magia( jeśli chcesz grać ogrami porządnie to boosty z magi są bardzo ważne)
Za dużo oddziałów za mały zasięg rozdawania ld. Przy dobrym układnie max 3/4 oddziały są w zasięgu liderki. Sprawić by od zniszczonej trójki bulli uciekły 2 pozostałe to nie jest filozofia. I niech Ci się nie wydaje że 10 ld z przerzutem to dużo bo zasięg do jednego i drugiego będziesz mieć zazwyczaj tylko do klocków ironsów.
Skoro lubisz giganta czemu go ni ma ? Popieram każdą ilość gigantów bo są pro i w ogóle :D
Gobbosy... Kolejny zaraz po yeti strzał w piętę. Nie nadążą a przy twojej rozpie nawet woch może sobie pozwolić na grę defensywną...
Współczuję Ci jak trafisz na armię AS 1+. Zaczynasz pochylony tyłem do przeciwnika z opuszczonymi portkami :roll:
W sumie ta sama sytuacja przy jakikolwiek czarodzieju z death, lub więcej niż jednym eteryku.
Tyle ode mnie ;)

ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Post autor: ravtheone »

No. Taka odpowiedź mi się podoba. Jest o czym pomyśleć. Nie mniej pozwolę sobie na polemikę:
Do dwóch oddziałów ironsów IMO bezsens ta korona.
Moja koncepcja zakłada, że jeden z tych oddziałów musi być mocny i dość odporny na złamanie. Korona jest podstawą tej strategii. Dlaczegóż korona miałaby się sprawdzać przy jednym a nie przy dwóch oddziałach? Sprawdza się tak samo tylko ze względem jednego z dwóch oddziałów. Może się także zdarzyć (raczej czysto teoretycznie), że oddział Ironów z Generałem i BSB jest mocno przetrzebiony. Wtedy przesadzam bohaterów do drugiego oddziału. W większości bitew na ETC taki oddział z bohaterami przeżywał mi do końca.
1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
Jak wyżej
Tutaj nie rozumiem? Po co mi sztandar jak mam dwa oddziały?
1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Warrior Bane [5.0]
Nawet na kamikadze się nie nadaje.
Ten gość jest od eliminacji: eterali, odginaczek. Wystawiam go z jednym pieskiem w Vanguardzie. W pierwszej turze jeżeli zaczynałem nie mogę szarżować - rozdzielam go z pieskiem, podchodzę i strzelam z siła 7 (5+1+1). Jeżeli zaś nie zaczynałem zazwyczaj skupia się na nim pewna część ognia (Charmed Shield - najlepszy ward na armaty) i jeżeli przeżyje, zaczyna polować na magów, etarali i inne badziewia.
Druga 9 ironsów okej. Ale w taki wypadku po co Ci tyle buli o.O
Bulle w tej armii są odginaczkami i oddziałami w stylu skaveńskich slavów - nie można ich zignorować, więc trzeba zaszarżować. Załatwiają bez problemów: słabsze oddziały piechoty, odginaczki, maszynki, lekką kawalerię, zwierzątka, roje, strzelców itp.
4 Maneaters @ 294.0 Pts
Scouts; Immune to Psychology; Brace of Ogre Pistols (x4); Heavy Armour;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Po co im pistolety to ja chyba nigdy nie zrozumiem. Nawet blastera stary nie masz.
Meneaterzy wystawiani są w skaucie. Tym samym nie mogą w pierwszej turze szarżować jeżeli zaczynałem. Wtedy strzelają. Pistolety przydają im się tez na końcu bitwy - czasami trzeba coś dobić ze strzelenia. Mając banner wszystkie ich ataki (łącznie ze stompą, impactami, walką wręcz i strzelaniem) zdejmują regenkę. Zakładając że są na bliskim (skaut) mają 8 strzałów więc na 3+ trafiają Hydrę czy Abomkę, z siłą 4 zdejmują jej 1-2 rany bez regenki. Poprawić może Hunter z włóczni z siłą 7, który trafia na 2+ i rani na 2+. I jesteśmy w połowie drogi do ubicia badziewia. Oczywiście lepiej tą rolę odegrałby za tą cenę (co hunter) Ironblaster.
4 Yhetees @ 176.0 Pts
Jeśli nie 4fun to jest strzał w piętę. Trust me i'm engineer
Tutaj muszę się trochę zgodzić. Mój pomysł na nich to układ 2x2. Są wtedy dość zgrabni w manewrowaniu i dostarczają 12 ataków z S5 z magicznej broni. To mój główny oddział do walki z Etheralami. W sumie szkoda, że tak jak piesków nie można ich wystawiać od 1 sztuki - byliby moim zdaniem fajni i bardziej klimatyczni.
2x3 bulle są ok jeśli musisz doładować cory. 3x3 gdy masz pełne cory to overkill
Moja strategia (choć bez głębszego przemyślenia wydaje się mniej korzystna) zakłada, że NIE będę zaczynał. Ma to dwa potężne plusy: widzę co i gdzie wystawia przeciwnik i mam ostatnią turę (mogę coś dobić, coś powstrzymać przed ucieczką). Może się dodatkowo zdarzyć, że i tak zacznę, co bywa dodatkowym bonusem, na który się nie nastawiam. Wolę więc mieć dużo oddziałów - najlepiej przynajmniej 9 plewnych ale stanowiących zagrożenie oddziałów, ktore nie stanowią wartości i ale często przyjmują ogień, chroniąc główne oddziały. Bulle są znakomite. Spełniają wszystkie kryteria, o czym już pisałem w poprzednim poscie. Wycinają wszystkie klasyczne odginaczki, małe oddziały, maszyny, strzelców, roje, rydwany (o ile nie zostaną zaszarżowane), lataczy, skirmiszerów. Nie zapycham nimi corów - jakbym mógł wziąć na Euro więcej takich oddziałów, to bym wziął.
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
A oni tu na co ?
Oni rzeczywiście trochę nie w piko ni w oko. Chciałem wziąć 3 takie oddziały i je wystawiać jako pierwsze. Po przemodelowaniu armii zmieścił się tylko jeden oddział. Wystawiam go na środku pola bitwy z tyłu. Jego jedynym zadaniem oprócz wystawienia plewa na początku jest trzymanie jednej z ćwiartek, bo to na euro się liczy w czasie gdy moja cała armia tnie przeciwnika na jego połowie.
Brakuje mi jakiegoś innego stuffu niż corowa piechota. Więcej maneaterów, stonehorn, magia( jeśli chcesz grać ogrami porządnie to boosty z magi są bardzo ważne)
Zauważyłem kiedyś (grając skavenami), że bardzo dużo można osiągnąć Corami, a ich koszt w stosunku do ilości woundów jest najlepszy. Ogry mają stosunkowo dobre Cory, więc pomyślałem że warto to wykorzystać. Meneaterów chętnie wystawiałbym po 6, ale brak figsów. Stonehorn podobnie jak Thundertusk czy Giganty - schodzą od jednej armaty w pierwszej kolejności. Stonehorn jest dodatkowo łatwy w wymanewrowaniu z powodu podstawki i frenzy. Magia jest bardzo fajna (ogrza+beast) i często tag gram, ale wydaje i się, że można ogrami grać też bez niej. Zastanawiłabym się ewentualnie nad butcherem 2 poziomu z hellhartem/sierpem.
Za dużo oddziałów za mały zasięg rozdawania ld. Przy dobrym układnie max 3/4 oddziały są w zasięgu liderki. Sprawić by od zniszczonej trójki bulli uciekły 2 pozostałe to nie jest filozofia. I niech Ci się nie wydaje że 10 ld z przerzutem to dużo bo zasięg do jednego i drugiego będziesz mieć zazwyczaj tylko do klocków ironsów.
Oddziały w zasięgu Ld to głównie Ironi. Jeżeli Bulle będa szli na froncie, to też się załapią w przypadku ucieczki. Hunter i Meneterzy mają swojego Ld wystarczajaco i Meneaterzy są odporni na psychologię, a całość na strach. Dla mnie OK. Lepiej jest tylko w armiach z frenzy lub z generałem na Large Target (czego moim zdaniem u ogrów brakuje)
Współczuję Ci jak trafisz na armię AS 1+. Zaczynasz pochylony tyłem do przeciwnika z opuszczonymi portkami :roll:
W sumie ta sama sytuacja przy jakikolwiek czarodzieju z death, lub więcej niż jednym eteryku.
Tyle ode mnie ;)
Wiem, że wtedy przdają się boosty do siły i ironi. Ja mam tylko S6/S5. Tylko że jest mnie stosunkowo dużo. Dużo oddziałów, dużo ataków, dużo woundów, dużo szarż i impaktów. Death (jeżeli chodzi Ci o snajperki) moim zdaniem trochę przereklamowany jeżeli moi bohaterowie siedzą w oddziale z BSBkiem (Rune Maw). Stanowi realne zagrożenie dla Huntera, ale on i tak jest spisany na straty.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

płonące ataki z BoEF nie działają przy stompach jak dobrze pamiętam.
rozpa ciekawa, daj znać jak się spisuje.
Oya, Oya, Oya !!!

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

dobrze pamiętasz:>
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

as1
Chuck Norris
Posty: 626

Post autor: as1 »

[quote="ravtheone"]
Twoja rozpiska jest bardzo słaba na magie i to jest podstawowy jej problem. Jak ktoś będzie miał detha lub shadowa to już możesz pakować figurki z powrotem. Nie pomyślałeś o tym że ci meneaterzy w scoucie i ognistymi atakami mogą zostać łatwo zniszczeni przez byle głupiego bohatera z odpornością na ogień? Poza tym wiesz mi albo nie ale 8 leaderki bez przerzutów to raczej słaby pomysł.
Po co ci greedy fist na hunterze? Nie dojdziesz nim do maga bez możliwości jego straty.
Reszta może w miarę być w zależności od tego jak lubisz grać.

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Rozpiska na turniej parowy. Mój partner gra szczurami, więc muszę się nastawić na szybkie pogorszenie sojuszu. Co myślicie?

Unnamed1000 Pts - Ogre Kingdoms Army

1 Bruiser @ 144.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Warrior Bane [5.0]

1 Butcher @ 105.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of the Great Maw
Charmed Shield [5.0]

3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician

3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician

11 Gnoblars @ 52.5 Pts
Trappers

1 Ironblaster @ 170.0 Pts


1 Maneaters (heavy armour) @ 274.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn

1 Maneater Musician @ [66.0] Pts
2ndWeapon; Musician

1 Maneater Standard Bearer @ [86.0] Pts
Look-Out Gnoblar; 2ndWeapon; Standard
Standard of Discipline [15.0]

1 Maneater #1 @ [56.0] Pts
2ndWeapon; Heavy Armour

1 Maneater Captain @ [66.0] Pts
2ndWeapon

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

Models in Army: 24


Total Army Cost: 999.5
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4777
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

W pierwszej chwili myślałem że wystawiasz jednego maneatera :shock:
Wydaje mi się że jest Cię dużo, a jeżeli będziesz grał ze szczurami w parze to lepiej imo zrobić jeden klocek irongutów. Gnoblary też nie potrzebne.

Ale zależy co też w swojej rozpie będzie miał Twój szczurzy kolega ;)
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

sromkę wahadło i zestaw spacz zabawek na inżynierach :D tego bym się spodziewał. sama ogrza rozpiska jest ok :)

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Abomki nie będzie bo kumpel nie lubi grać na niej. Dwa klocki slavów, latarka, może gutterzy i na pewno dwóch inżynierów i bsb. Co do klocka Ironów to myślałem o nim, ale po ostatnim turnieju dostrzegłem potencjał w meneaterach, dlatego oni są główną siłą uderzeniową. Co do trójek bulli to raczej mają wspierać/przeszkadzać. Co do gnoblarów to pójdą przed skavenami, aby przetrzebić jakieś klocki za pomocą pułapek ;) a poza tym brakowało mi pkt żeby core zapełnić :P

Najbardziej się boję, że w 1/2 turze nasz sojusz stanie się desperacki, dlatego nie ma sensu zakładać jakiś taktyk z góry...
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3719
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

WDK Nowy lad2468 Pts - Ogre Kingdoms Army

1 Tyrant @ 245.0 Pts
General; Light Armour
Fencer's Blades [35.0]

1 Slaughtermaster @ 325.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4
Sword of Striking [15.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Bruiser @ 190.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]

1 Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]

12 Ironguts @ 561.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Gutlord
Standard of Discipline [15.0]


3 Ogres @ 90.0 Pts
Light Armour

7 Maneaters @ 444.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x7); Light Armour;
Musician

3 Mournfang Cavalry @ 249.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Ironblaster @ 170.0 Pts


Models in Army: 30


Total Army Cost: 2468.0


Dziwny format 2468. Limitów brak. Oponentów groźnych z krasiami niema toteż nie boję się o overkill antymagii. Mourny z kowbojem i tak są w dupie więc z lub bez BoEF niewiele zmieni.

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Zamiast 3 bulli wziąłbym kotki
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

ODPOWIEDZ