Clan Skryre

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Norbis666
Plewa
Posty: 8

Re: Clan Skryre

Post autor: Norbis666 »

Młody pisze:Po kolei
Warlock Engineer -
Niby stracił na swojej wartości bo miscasty teraz potrafią go wysadzic w powietrze duzo szybciej niz robił to wcześniej ;). Poza tym brak proximity zmusza go do siedzenia w klockach co z kolei wystawia go na szarżę fastów. Ale i tak mimo wszystko jest to z pewnością bardzo dobra opcja herosa.

Warp Lightning Cannon +/-
W związku z nową edycją nic się w sumie nie zmieniło odnośnie cannona także zostaje wciąż świetnym rarem.

Warplock Jezzail Team -
Tutaj niestety mamy niezłe cięcie tej jednostki bo skirmisz który utrudniał ich ostrzelenie teraz został, ale zniknęłą kara za strzelanie no i takie 2 bolce juz mogą nam ten oddział spanikować. Mimo ze Jezzaile straciły na swoim powerze ja dopiero od tej edycji zacząłem je umieszczać w rozpisce ;)

Weapon Team --
Wielki minus dla tych panów to zniesienie proximity, teraz wystarczy przeciwnikowi górka w strefie i możemy się zegnać z ratlingami i warpfireami. Dodatkowo nie ma kary za strzelanie do nich co powoduje ze nawet przy włączonej sztormówie da radę ich odstrzelić.
Ja mimo wszystko zostałem dalej przy 2 ratlingach. Mądrze nimi grając da radę dopuścić je do strzału. Poza tym z takimi przeciwnikami jak chaos i VC , gdzie nie ma strzelania weapon teamy nic nie straciły.

Globadiersi -
Trudno mi coś napisac bo nigdy nimi nie gralem turniejowo, napewno stracili ze względu na brak podwajania ruchu w 8 calach od wroga.

Zapraszam do dzielenia się przemyśleniami;)
Czy to i reszta podsumowań jednostke (clan eshin , moulder, warlord, pestilens) jest z aktualnej edycji?

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Nie, są do poprzedniej edycji, ale gdzieś w srodku tematów powinienes znaleźć cos na temat obecnej .
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Ja ze swojego doświadczenia dodam,że testowałem jezzaile na 2 turniejach. Niestety nie przypominam sobie, żeby zrobiły coś konkretnego.

Awatar użytkownika
Deus
Falubaz
Posty: 1034
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Deus »

One były by fajne jakby BS'a miały chociaż tę 4, bo w dobie potwornej kawalerii :wink: s sajvem na 1+ mogły by mieć jakąś siłę przebicia :D
Obrazek

Gibon

Post autor: Gibon »

Ostatnio ja też próbowałem wystawiać jezzaile gdy nam kółko do jednego wora wrzucili z latarką i abomką. Strzelałem statystycznie, ale nie w wyznaczone cele bo zrobiłem kilka błędów, ponieważ grałem nimi pierwszy raz tak w sumie. Biorąc jednak pod uwagę możliwości jakie mają tzn -4 armor save i magiczne ataki to można całkiem nieźle przykosić pancerniaki takie jak skule lub bretkę czy innych słaboli. Trzeba ich jednak trzymać blisko dzwonu, bo liderą nie szaleją. Także moje małe pytanie. Grał ktoś nimi na turnieju lub więcej bitew? Wie ktoś jak sprawdzają się na inne armie i czy opłaca się ich wystawiać zamiast kółka? Wystawiłem ich 9 bo usunąłem kółko i jednego mortara, także mam dylemat czy nie wrzucić z powrotem mortar i assasina zamiast tego.

Morok

Post autor: Morok »

Warlock Engineer czym się różni lvl1 od lvl2?

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Tym, że lvl2 ma dwa czary zamiast jednego i dodaje jeden więcej do wartości rzutu kostkami podczas rzucania czaru.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Morok

Post autor: Morok »

czyli 3eng na 2lvl to dobry pomysł jako hero?

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Pomysł tak samo dobry jak każdy inny na którym chcesz zagrać i wiesz jak i po co go wystawiasz.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Dzićka
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40
Lokalizacja: 8B/Wadowice

Post autor: Dzićka »

Pytanie odnosnie jazzails, maja S6 i as -4, czy to sie kumuluje ze w sumie jest -7 do as?

Awatar użytkownika
Afro
Postownik Niepospolity
Posty: 5674

Post autor: Afro »

nie, całkowita redukcja save to -4
"You either die a cyka or live long enough to become a blyat"

Awatar użytkownika
Dzićka
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40
Lokalizacja: 8B/Wadowice

Post autor: Dzićka »

Jeszcze jedno pytanko, czy Plague Censer Bearers wchodza w CC sa podatni na swoja wlasna mgłe? W AB napisane jest ze zostaja zranieni tylko na 6, lecz nie wiem czy chodzi tylko o modele z innych jednostek ktore ewentualnie by sie stykaly z nimi, czy oni miedzysoba tez oddzialywuja w tej zasadzie. Mam nadzieje ze w miare zrozumiale to opisalem.

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Zdają kiedy się stykają. Czyli zwijaja czyli są w cc.
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
FAZIK
Oszukista
Posty: 861

Post autor: FAZIK »

Działają sami na siebie. Rzucasz za każdego, którego posiadasz w CC kością. Na 6 schodzi.
Life's a game with save and load features disabled.

Awatar użytkownika
Dzićka
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 40
Lokalizacja: 8B/Wadowice

Post autor: Dzićka »

Dzieki wielkie:) Moj brat gra skavenami i jak czytam teraz jego AB to bylo pare niejasnosci :)

Awatar użytkownika
Infernal Puppet
Masakrator
Posty: 2936
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Infernal Puppet »

Zrozumiałe, książka jest miejscami trochę dziurawa. Sama errata do Skavenów ma 8 stron :P .
Mad Mike pisze:
kwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezara
Ach te uroki bycia ciągle głodnym ;) .

Awatar użytkownika
B.Knight
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 118
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B.Knight »

czy mozna wygrywać potyczki skavenami opartymi na tym klanie w obecnej edycji? czyt. rozpisce bazującej na strzelaniu z ratlingów/jezz i latarki? chce zaczac zbierać skaveny ale wlasnie na strzelaniu chcialbym oprzec moją rozpiskę a chyba nie widzialem jeszcze takiego rozwiązania u graczy. z góry dziekuje za odpowiedz
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Jest to fluffowe ale grywalne rozwiązanie, widze to tak:

2xWLC
max kołek
3x6 jezzków
2x12 globków + mortar
3x40 slaves
30 clanrats + mortar
40sztormów z AP + spawarka
3 elektrycy, 2x2 poziom + brassorb
bsb dyscyplina
seer powerscroll mr

mozesz pokminic zeby zrobic 3x2 poziom + lord z fellbladem i lord inny - ale to juz fluff na 100%. ratlingi olej, tlyko mortar i czasem warpfire mogą pograc. Aha - nie gwarantuje ze to wejdzie w punktach ale takie miałbym założenie, peirwsze z czego zrezygnuj to doomwheel potem zmniejsz slaves do 30.

To rozpiska czysto klanowa, w grywalnej" jezzki zmieniasz na gutersów duże unity albo małe wedle uznania
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
B.Knight
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 118
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: B.Knight »

dziekuje za odpowiedź ;) stworzylem rozpę ale pewnie są błędy takze dalsza pomoc bedzie przydatna

2400 Pts - Skaven Roster

Warp Lightning Cannon (1#, 90 pts)
1 Warp Lightning Cannon, 90 pts
3 Engineer & Crew

Warp Lightning Cannon (1#, 90 pts)
1 Warp Lightning Cannon, 90 pts
3 Engineer & Crew

Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)

Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)

Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)

Poisoned Wind Globadiers (13#, 185 pts)
12 Poison Wind Globadiers, 185 pts (Scurry Away!; Hand Weapon; Poisoned Wind Globes; Heavy Armour; Skirmishers)
1 Poisoned Wind Mortar Weapon Team (Poisoned Wind Mortar; Hand Weapon; Heavy Armour)

Poisoned Wind Globadiers (12#, 120 pts)
12 Poison Wind Globadiers, 120 pts (Scurry Away!; Hand Weapon; Poisoned Wind Globes; Heavy Armour; Skirmishers)

Clanrats (31#, 189 pts)
30 Clanrats, 189 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Musician Mus; Hand Weapon; Light Armour)
1 Poisoned Wind Mortar Weapon Team (Poisoned Wind Mortar; Hand Weapon; Heavy Armour)

Skavenslaves (40#, 80 pts)
40 Skavenslaves, 80 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon)

Skavenslaves (40#, 80 pts)
40 Skavenslaves, 80 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon)

Stormvermin (40#, 457 pts)
Stormvermin, 457 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Halberd; Heavy Armour; Shield)
1 Fangleader (Hand Weapon; Halberd; Heavy Armour; Shield)
1 Storm Banner
1 Warpfire Thrower Weapon Team (Warpfire Thrower; Hand Weapon; Heavy Armour)

Warlock Engineer (1#, 108 pts)
1 Warlock Engineer, 108 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Level 2 Wizard; Hand Weapon)
1 Warplock Pistol

Warlock Engineer (1#, 158 pts)
1 Warlock Engineer, 158 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Level 2 Wizard; Hand Weapon)
1 Warplock Pistol
1 Brass Orb

Warlock Engineer (1#, 15 pts)
1 Warlock Engineer, 15 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon)

Chieftain (1#, 87 pts)
1 Chieftain (Battle Standard Bearer), 87 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard Bearer)
1 Standard of Discipline

Grey Seer (1#, 265 pts)
1 Grey Seer, 265 pts (General; Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon)
1 Warpstone Tokens
1 Dispel Scroll

Validation Report:
Army Subtype: Skaven Army; Edition: 8th Edition; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Chaos Dwarfs in WoC, Forbid Regiments of Renown, Forbid Special Characters; File Version: 2.73
Roster satisfies all enforced validation rules

Composition Report:
Points of Lords: 265 (0 - 600)
Points of Heroes: 368 (0 - 600)
Points of Core: 806 (600 - Unlimited)
Points of Special: 665 (0 - 1200)
Points of Rare: 180 (0 - 600)

Total Roster Cost: 2284
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

goly elektryk mam mie brass orb -ten z poziomem dospel scroolla, seer pwoerscrolla

Bron boze sztorm dla sztromow - im daj armourpircing :)

seerowi daj mr3 jeszcze, a drugiemu elektrykowi scroll of shielding

rozpiska brzmi naprawdę ciekawie ;)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ