Czy to i reszta podsumowań jednostke (clan eshin , moulder, warlord, pestilens) jest z aktualnej edycji?Młody pisze:Po kolei
Warlock Engineer -
Niby stracił na swojej wartości bo miscasty teraz potrafią go wysadzic w powietrze duzo szybciej niz robił to wcześniej . Poza tym brak proximity zmusza go do siedzenia w klockach co z kolei wystawia go na szarżę fastów. Ale i tak mimo wszystko jest to z pewnością bardzo dobra opcja herosa.
Warp Lightning Cannon +/-
W związku z nową edycją nic się w sumie nie zmieniło odnośnie cannona także zostaje wciąż świetnym rarem.
Warplock Jezzail Team -
Tutaj niestety mamy niezłe cięcie tej jednostki bo skirmisz który utrudniał ich ostrzelenie teraz został, ale zniknęłą kara za strzelanie no i takie 2 bolce juz mogą nam ten oddział spanikować. Mimo ze Jezzaile straciły na swoim powerze ja dopiero od tej edycji zacząłem je umieszczać w rozpisce
Weapon Team --
Wielki minus dla tych panów to zniesienie proximity, teraz wystarczy przeciwnikowi górka w strefie i możemy się zegnać z ratlingami i warpfireami. Dodatkowo nie ma kary za strzelanie do nich co powoduje ze nawet przy włączonej sztormówie da radę ich odstrzelić.
Ja mimo wszystko zostałem dalej przy 2 ratlingach. Mądrze nimi grając da radę dopuścić je do strzału. Poza tym z takimi przeciwnikami jak chaos i VC , gdzie nie ma strzelania weapon teamy nic nie straciły.
Globadiersi -
Trudno mi coś napisac bo nigdy nimi nie gralem turniejowo, napewno stracili ze względu na brak podwajania ruchu w 8 calach od wroga.
Zapraszam do dzielenia się przemyśleniami;)
Clan Skryre
Moderator: Hoax
Re: Clan Skryre
Nie, są do poprzedniej edycji, ale gdzieś w srodku tematów powinienes znaleźć cos na temat obecnej .
- Necromanter
- Falubaz
- Posty: 1002
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Ja ze swojego doświadczenia dodam,że testowałem jezzaile na 2 turniejach. Niestety nie przypominam sobie, żeby zrobiły coś konkretnego.
Ostatnio ja też próbowałem wystawiać jezzaile gdy nam kółko do jednego wora wrzucili z latarką i abomką. Strzelałem statystycznie, ale nie w wyznaczone cele bo zrobiłem kilka błędów, ponieważ grałem nimi pierwszy raz tak w sumie. Biorąc jednak pod uwagę możliwości jakie mają tzn -4 armor save i magiczne ataki to można całkiem nieźle przykosić pancerniaki takie jak skule lub bretkę czy innych słaboli. Trzeba ich jednak trzymać blisko dzwonu, bo liderą nie szaleją. Także moje małe pytanie. Grał ktoś nimi na turnieju lub więcej bitew? Wie ktoś jak sprawdzają się na inne armie i czy opłaca się ich wystawiać zamiast kółka? Wystawiłem ich 9 bo usunąłem kółko i jednego mortara, także mam dylemat czy nie wrzucić z powrotem mortar i assasina zamiast tego.
Jeszcze jedno pytanko, czy Plague Censer Bearers wchodza w CC sa podatni na swoja wlasna mgłe? W AB napisane jest ze zostaja zranieni tylko na 6, lecz nie wiem czy chodzi tylko o modele z innych jednostek ktore ewentualnie by sie stykaly z nimi, czy oni miedzysoba tez oddzialywuja w tej zasadzie. Mam nadzieje ze w miare zrozumiale to opisalem.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
Zrozumiałe, książka jest miejscami trochę dziurawa. Sama errata do Skavenów ma 8 stron .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
czy mozna wygrywać potyczki skavenami opartymi na tym klanie w obecnej edycji? czyt. rozpisce bazującej na strzelaniu z ratlingów/jezz i latarki? chce zaczac zbierać skaveny ale wlasnie na strzelaniu chcialbym oprzec moją rozpiskę a chyba nie widzialem jeszcze takiego rozwiązania u graczy. z góry dziekuje za odpowiedz
Jest to fluffowe ale grywalne rozwiązanie, widze to tak:
2xWLC
max kołek
3x6 jezzków
2x12 globków + mortar
3x40 slaves
30 clanrats + mortar
40sztormów z AP + spawarka
3 elektrycy, 2x2 poziom + brassorb
bsb dyscyplina
seer powerscroll mr
mozesz pokminic zeby zrobic 3x2 poziom + lord z fellbladem i lord inny - ale to juz fluff na 100%. ratlingi olej, tlyko mortar i czasem warpfire mogą pograc. Aha - nie gwarantuje ze to wejdzie w punktach ale takie miałbym założenie, peirwsze z czego zrezygnuj to doomwheel potem zmniejsz slaves do 30.
To rozpiska czysto klanowa, w grywalnej" jezzki zmieniasz na gutersów duże unity albo małe wedle uznania
2xWLC
max kołek
3x6 jezzków
2x12 globków + mortar
3x40 slaves
30 clanrats + mortar
40sztormów z AP + spawarka
3 elektrycy, 2x2 poziom + brassorb
bsb dyscyplina
seer powerscroll mr
mozesz pokminic zeby zrobic 3x2 poziom + lord z fellbladem i lord inny - ale to juz fluff na 100%. ratlingi olej, tlyko mortar i czasem warpfire mogą pograc. Aha - nie gwarantuje ze to wejdzie w punktach ale takie miałbym założenie, peirwsze z czego zrezygnuj to doomwheel potem zmniejsz slaves do 30.
To rozpiska czysto klanowa, w grywalnej" jezzki zmieniasz na gutersów duże unity albo małe wedle uznania
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
dziekuje za odpowiedź stworzylem rozpę ale pewnie są błędy takze dalsza pomoc bedzie przydatna
2400 Pts - Skaven Roster
Warp Lightning Cannon (1#, 90 pts)
1 Warp Lightning Cannon, 90 pts
3 Engineer & Crew
Warp Lightning Cannon (1#, 90 pts)
1 Warp Lightning Cannon, 90 pts
3 Engineer & Crew
Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)
Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)
Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)
Poisoned Wind Globadiers (13#, 185 pts)
12 Poison Wind Globadiers, 185 pts (Scurry Away!; Hand Weapon; Poisoned Wind Globes; Heavy Armour; Skirmishers)
1 Poisoned Wind Mortar Weapon Team (Poisoned Wind Mortar; Hand Weapon; Heavy Armour)
Poisoned Wind Globadiers (12#, 120 pts)
12 Poison Wind Globadiers, 120 pts (Scurry Away!; Hand Weapon; Poisoned Wind Globes; Heavy Armour; Skirmishers)
Clanrats (31#, 189 pts)
30 Clanrats, 189 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Musician Mus; Hand Weapon; Light Armour)
1 Poisoned Wind Mortar Weapon Team (Poisoned Wind Mortar; Hand Weapon; Heavy Armour)
Skavenslaves (40#, 80 pts)
40 Skavenslaves, 80 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon)
Skavenslaves (40#, 80 pts)
40 Skavenslaves, 80 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon)
Stormvermin (40#, 457 pts)
Stormvermin, 457 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Halberd; Heavy Armour; Shield)
1 Fangleader (Hand Weapon; Halberd; Heavy Armour; Shield)
1 Storm Banner
1 Warpfire Thrower Weapon Team (Warpfire Thrower; Hand Weapon; Heavy Armour)
Warlock Engineer (1#, 108 pts)
1 Warlock Engineer, 108 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Level 2 Wizard; Hand Weapon)
1 Warplock Pistol
Warlock Engineer (1#, 158 pts)
1 Warlock Engineer, 158 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Level 2 Wizard; Hand Weapon)
1 Warplock Pistol
1 Brass Orb
Warlock Engineer (1#, 15 pts)
1 Warlock Engineer, 15 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon)
Chieftain (1#, 87 pts)
1 Chieftain (Battle Standard Bearer), 87 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard Bearer)
1 Standard of Discipline
Grey Seer (1#, 265 pts)
1 Grey Seer, 265 pts (General; Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon)
1 Warpstone Tokens
1 Dispel Scroll
Validation Report:
Army Subtype: Skaven Army; Edition: 8th Edition; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Chaos Dwarfs in WoC, Forbid Regiments of Renown, Forbid Special Characters; File Version: 2.73
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 265 (0 - 600)
Points of Heroes: 368 (0 - 600)
Points of Core: 806 (600 - Unlimited)
Points of Special: 665 (0 - 1200)
Points of Rare: 180 (0 - 600)
Total Roster Cost: 2284
2400 Pts - Skaven Roster
Warp Lightning Cannon (1#, 90 pts)
1 Warp Lightning Cannon, 90 pts
3 Engineer & Crew
Warp Lightning Cannon (1#, 90 pts)
1 Warp Lightning Cannon, 90 pts
3 Engineer & Crew
Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)
Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)
Warplock Jezzails (6#, 120 pts)
6 Warplock Jezzails, 120 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon; Warplock Jezzail)
Poisoned Wind Globadiers (13#, 185 pts)
12 Poison Wind Globadiers, 185 pts (Scurry Away!; Hand Weapon; Poisoned Wind Globes; Heavy Armour; Skirmishers)
1 Poisoned Wind Mortar Weapon Team (Poisoned Wind Mortar; Hand Weapon; Heavy Armour)
Poisoned Wind Globadiers (12#, 120 pts)
12 Poison Wind Globadiers, 120 pts (Scurry Away!; Hand Weapon; Poisoned Wind Globes; Heavy Armour; Skirmishers)
Clanrats (31#, 189 pts)
30 Clanrats, 189 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Musician Mus; Hand Weapon; Light Armour)
1 Poisoned Wind Mortar Weapon Team (Poisoned Wind Mortar; Hand Weapon; Heavy Armour)
Skavenslaves (40#, 80 pts)
40 Skavenslaves, 80 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon)
Skavenslaves (40#, 80 pts)
40 Skavenslaves, 80 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Hand Weapon)
Stormvermin (40#, 457 pts)
Stormvermin, 457 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Halberd; Heavy Armour; Shield)
1 Fangleader (Hand Weapon; Halberd; Heavy Armour; Shield)
1 Storm Banner
1 Warpfire Thrower Weapon Team (Warpfire Thrower; Hand Weapon; Heavy Armour)
Warlock Engineer (1#, 108 pts)
1 Warlock Engineer, 108 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Level 2 Wizard; Hand Weapon)
1 Warplock Pistol
Warlock Engineer (1#, 158 pts)
1 Warlock Engineer, 158 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Level 2 Wizard; Hand Weapon)
1 Warplock Pistol
1 Brass Orb
Warlock Engineer (1#, 15 pts)
1 Warlock Engineer, 15 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon)
Chieftain (1#, 87 pts)
1 Chieftain (Battle Standard Bearer), 87 pts (Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon; Heavy Armour; Shield; Battle Standard Bearer)
1 Standard of Discipline
Grey Seer (1#, 265 pts)
1 Grey Seer, 265 pts (General; Scurry Away!; Strength in Numbers; Verminous Valour; Hand Weapon)
1 Warpstone Tokens
1 Dispel Scroll
Validation Report:
Army Subtype: Skaven Army; Edition: 8th Edition; Game Type: Normal Game; Special Rules: Forbid Chaos Dwarfs in WoC, Forbid Regiments of Renown, Forbid Special Characters; File Version: 2.73
Roster satisfies all enforced validation rules
Composition Report:
Points of Lords: 265 (0 - 600)
Points of Heroes: 368 (0 - 600)
Points of Core: 806 (600 - Unlimited)
Points of Special: 665 (0 - 1200)
Points of Rare: 180 (0 - 600)
Total Roster Cost: 2284
goly elektryk mam mie brass orb -ten z poziomem dospel scroolla, seer pwoerscrolla
Bron boze sztorm dla sztromow - im daj armourpircing
seerowi daj mr3 jeszcze, a drugiemu elektrykowi scroll of shielding
rozpiska brzmi naprawdę ciekawie
Bron boze sztorm dla sztromow - im daj armourpircing
seerowi daj mr3 jeszcze, a drugiemu elektrykowi scroll of shielding
rozpiska brzmi naprawdę ciekawie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"