Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
poza tym kolega dął lance i magic weapony, nie wiem po co, bo tylko z magicznych może korzystać a tu jest ponad 10pts w tym
Pod koniec maja ostre granie.
Rozpiska zero finezji napór do przodu
Lord
Arch Lector, Altar, GW, Armor of Meteori Iron, Talisman of Preservation, Dragonbane Gem (355)
Wizard Lord lvl 4 Light Warhorse Obsidian Lodestone (263)
Heroes
Wizard lvl1 Light, Warhorse Dispell Scroll (102)
Captain BSB GW, Barded Warhorse, Dragonhelm, Dawnstone, Other Tricksters Shard (163)
Core
14x Inner Circl, St, Mus, Standard of Discipline (370)
8x Knightly Orders, Mus (186)
5x Knightly Orders (110)
Special
5x Demigryph Musician (300)
5x Demigryph Musician (300)
Rare
Steam Tank (250)
Brakuje Latającego ze słomką, za działem płakał nie będę. Probowałem ostatnio finezyjnych taktyk, rozkmin, ale brutalny napor sprawdzal sie najlepiej.
Rozpiska zero finezji napór do przodu
Lord
Arch Lector, Altar, GW, Armor of Meteori Iron, Talisman of Preservation, Dragonbane Gem (355)
Wizard Lord lvl 4 Light Warhorse Obsidian Lodestone (263)
Heroes
Wizard lvl1 Light, Warhorse Dispell Scroll (102)
Captain BSB GW, Barded Warhorse, Dragonhelm, Dawnstone, Other Tricksters Shard (163)
Core
14x Inner Circl, St, Mus, Standard of Discipline (370)
8x Knightly Orders, Mus (186)
5x Knightly Orders (110)
Special
5x Demigryph Musician (300)
5x Demigryph Musician (300)
Rare
Steam Tank (250)
Brakuje Latającego ze słomką, za działem płakał nie będę. Probowałem ostatnio finezyjnych taktyk, rozkmin, ale brutalny napor sprawdzal sie najlepiej.
Opłaca się brać altara ? już nie ma hate dla maountów ;/
Unnamed2400 Pts - Empire Army
1 Wizard Lord of the Jade Order (Life) @ 283.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Stone [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Golden Order (Metal) @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Metal
Dispel Scroll [25.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Captain of the Empire @ 149.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawn Stone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 146.0 Pts
Full Plate Armor; Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [55.0] Pts
Swift as the Winds
30 Crossbowmen @ 350.0 Pts
Crossbow; Musician
5 Det - Archer @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Det - Archer @ [35.0] Pts
Normal Bow
8 Knights of the Inner Circle @ 270.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Shield; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
4 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
5 Outriders @ 105.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Outriders @ 105.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2400.0
1 Wizard Lord of the Jade Order (Life) @ 283.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Life; Warhorse
Obsidian Lodestone [45.0]
Power Stone [20.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Wizard Lord of the Golden Order (Metal) @ 240.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Metal
Dispel Scroll [25.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Captain of the Empire @ 149.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dawn Stone [25.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Captain of the Empire @ 146.0 Pts
Full Plate Armor; Pegasus
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Imperial Pegasus @ [55.0] Pts
Swift as the Winds
30 Crossbowmen @ 350.0 Pts
Crossbow; Musician
5 Det - Archer @ [35.0] Pts
Normal Bow
5 Det - Archer @ [35.0] Pts
Normal Bow
8 Knights of the Inner Circle @ 270.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Standard of Discipline [15.0]
1 Preceptor @ [10.0] Pts
9 Warhorse @ [0.0] Pts
4 Demigryph Knights @ 262.0 Pts
Barding; Lance; Shield; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
4 Demigryph @ [0.0] Pts
1 Steam Tank @ 250.0 Pts
1 Engineer Commander @ [0.0] Pts
Repeater Pistol
5 Outriders @ 105.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
5 Outriders @ 105.0 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Warhorse
5 Warhorse @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
1 Great Cannon @ 120.0 Pts
3 Crew @ [0.0] Pts
Additional Casting Dice: 0
Additional Dispel Dice: 0
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2400.0
Skonstruowałem rozpiskę opartą na domenie Beast ,ogólny zamysł jest taki ,zęby Grand Master dostał +3 ataki
Wielki Mistrz 250 pkt
-pełna zbroja płytowa
-koń w kropierzu
-Runefag
-Charmed shield
-Luckstone
Lord czarodziej 288 pkt
-Dispel Scroll
-Obsidian Lodestone
-koń
-4 level
-domena bestii
Kapitan BSB 148 Pkt
-koń w kropierzu
-Dawnstone
-Dragonhelm
-broń wielka
-pełna zbroja płytowa
Mistrz inżynier 65 pkt
Rycerze WK 13x 365 pkt
-FCG
-Steel Standard
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Łucznicy 10x 90 Pkt
-muzyk ,oddziałowy
Demigryfy 3x 184 pkt
-muzyk
Demigryfy 3x 184 pkt
-muzyk
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Piekielnik 120 pkt
Czołg parowy 250 pkt
Wielki Mistrz 250 pkt
-pełna zbroja płytowa
-koń w kropierzu
-Runefag
-Charmed shield
-Luckstone
Lord czarodziej 288 pkt
-Dispel Scroll
-Obsidian Lodestone
-koń
-4 level
-domena bestii
Kapitan BSB 148 Pkt
-koń w kropierzu
-Dawnstone
-Dragonhelm
-broń wielka
-pełna zbroja płytowa
Mistrz inżynier 65 pkt
Rycerze WK 13x 365 pkt
-FCG
-Steel Standard
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Rycerze 5x 120 pkt
-muzyk
Łucznicy 10x 90 Pkt
-muzyk ,oddziałowy
Demigryfy 3x 184 pkt
-muzyk
Demigryfy 3x 184 pkt
-muzyk
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Piekielnik 120 pkt
Czołg parowy 250 pkt
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
A na jaki to jest dokładnie format? Bo na pewno nie na euro... No i może jak masz beast to lepiej spróbuj jakiegoś innego złorzenia gm, np z obsidian bladem albo giant swordem, czy czymś takim. Na runefangu można się zawieść.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Heretyk! Inkwizytorze czy stos już gotowy?? Runfang nie dobry??
eh... a tak poważanie to się rozmarzyłem jak zobaczyłem tą rozpę - do pełni szczęścia brakuje jeno dwóch czołgów... nie wiem jako to format -ale rozpa bardzo dobra! Ta rozpa ma jedną wadę - raz na 4 gry statystycznie Twój mag zrobi spektakularne jebudu w oddziale rycerzy...to może niestety zakończyć grę-licz się z tym. Myślisz że czemu gracze wstawiający maga do kawy wybierają Life? Bo jest tak potężny? Nie! Bo ma tron i daje regenke na twoich herosach oraz ma +2/4 do T - ja oceniam ten czar najwyżej ze wszystkich możliwych boostów....
eh... a tak poważanie to się rozmarzyłem jak zobaczyłem tą rozpę - do pełni szczęścia brakuje jeno dwóch czołgów... nie wiem jako to format -ale rozpa bardzo dobra! Ta rozpa ma jedną wadę - raz na 4 gry statystycznie Twój mag zrobi spektakularne jebudu w oddziale rycerzy...to może niestety zakończyć grę-licz się z tym. Myślisz że czemu gracze wstawiający maga do kawy wybierają Life? Bo jest tak potężny? Nie! Bo ma tron i daje regenke na twoich herosach oraz ma +2/4 do T - ja oceniam ten czar najwyżej ze wszystkich możliwych boostów....
Runefang może być jak masz life. Przy innym lorze ten koleś nie ma żadnego, słownie żadnego warda i pierwsza snajperka prawdopodobnie zmusi cię do omijania nim kombatu. Przy live i mr3 ma szanse tam dojechać. A jeśli łudzisz się, że rozproszysz wszystkie snajperki to życzę powodzenia. Moim zdaniem jak masz beast to lepiej się sprawdzi tańsze złożenie: dwurak, preservation, dragon helm. Ale to może być równie dobrze np obsidian blade, charmed shield i preservation, które też pewnie da radę. A jak już się uparłeś na fanga to imo musi być w tym unicie jakiś kapłan.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
E no nie wiem... Ward jakiś chociażby? Albo hate, który może zwiększyć ilość hitów tym fangiem przeciwko jakiemuś bydlakowi z ws 6 i wyższym (prosty przykład - exalted hero).
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Format 2600 i tyle oprócz imiennych ofc
Trochę pkt tam brakuje ,ale już nie miałem w co włozyć
Niestety zdaję sobie sprawę ,nad brakiem Warda na Grand Masterze ,ale niestety coś za coś ,a Runefag uważam za bardzo dobrą broń ,aczkolwiek są armie ,gdzie się nie sprawdza. Jednak gra ,kiedy GM wytłukł spory oddział Rycerzy Chaosu uświadomiła mi jego sens.
Hate ,tak jak wyżej ,nic mu nie da ,oprócz Warda w close combat ,wieci tak snajperki go zgrzmocą.
I tu pytanie - MG chroni przed snajperkami?
Trochę pkt tam brakuje ,ale już nie miałem w co włozyć
Niestety zdaję sobie sprawę ,nad brakiem Warda na Grand Masterze ,ale niestety coś za coś ,a Runefag uważam za bardzo dobrą broń ,aczkolwiek są armie ,gdzie się nie sprawdza. Jednak gra ,kiedy GM wytłukł spory oddział Rycerzy Chaosu uświadomiła mi jego sens.
Hate ,tak jak wyżej ,nic mu nie da ,oprócz Warda w close combat ,wieci tak snajperki go zgrzmocą.
I tu pytanie - MG chroni przed snajperkami?
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Shadar pisze:E no nie wiem... Ward jakiś chociażby? Albo hate, który może zwiększyć ilość hitów tym fangiem przeciwko jakiemuś bydlakowi z ws 6 i wyższym (prosty przykład - exalted hero).
No oki oki, koledzy już zwrócili uwagę o co mi chodziło.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Co to jest MG? Jeśli to magic resistance to oczywiście że chroni, w końcu snajperki to czary.Kordelas pisze:I tu pytanie - MG chroni przed snajperkami?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki