Strasznie ciezko cos sensownego zbudowac majac do dyspozycji tak niewiele punktow.
Testowalem kilka opcji ale nie moge stworzyc armii ktora mialaby wiecej niz 35 jednostek
Jak wiemy chaos to nie gobliny i liczy sie jakosc a nie ilosc zatem pragne przedstawic dwie najlepsze wg mnie wersje :
I.
Demon Prince of Nurgle -- 310
magic lv 1
chaos familiar
enchanted shield
Slaugtherbrute (jego piesek) -- 225
extra claws
Chaos Sorcerer of Tzeentch - 195
magic lv 2
charmed shield
disc of tzeentch
Chaos Sorcerer of Tzeentch - 150
dispel scroll
13 Chaos warriors of Tzeentch - 300
standarowy, muzyk,champion, halabarda, tarcza
banner of eternal flame
5 chaos warhounds - 40
vanguard
5 marauder horsemen - 75
javelin
5 forsaken of slanesh - 105
suma : 31 jednostek 1400 punktow
II. Chaos Lord of Nurgle - 285
Armour of Destiny
Warrior bane
Soul feeder
Chaos Sorcerer of Tzeentch - 215
magic lv 2
Disc of Tzeentch
Dispel scroll
Chaos Sorcerer of Tzeentch - 125
magic lv 1
5 Chaos warhounds - 40
vanguard
5 Marauder horsemen - 75
javelin
13 Chaos Warriors of Tzeentch - 290
standarowy, muzyk,champion
halabarda, tarcza
Chaos warshrine of slaanesh - 130
9 Chosen of Nurgle - 238
standarowy,muzyk,champion
dodatkowa bron
baner of eternal flame
Suma - 34 jednostki 1398 punktow
WOCH 1400 EURO
W jednej i w drugiej nie ma prawie nic. Wiem, że brzmi mało merytorycznie, ale serio nic tu nie ma. Po pierwsze prawidłowe złożenie dp to: nurgle, lot, chaos armour, enchnated shield, soul feeder, sword of stricking, dragobane gem. Po drugie od slaughterbrute znacznie lepsza jest chimera. Znacznie. Jest ją trudniej zabić, a w dodatku lata i jest po prostu pewniejsza, przy bardzo podobny wygarze. Wystarczy ci jeden 2lvl mag. Najlepiej z metalem albo fire, choć death też jest dobrą opcją. Najlepiej by było, gdyby nigdy nie zobaczył combatu, więc rozsądną opcją jest skitranie go w marudach, ale nie za bardzo są na to punkty, więc po prosty daj mu charmed shielda i dispel scrolla i wsadź go do warriorsów. Możesz go też wsadzić na deamonic monta, co znacznie zwiększyłoby jego przeżywalność. Może nie zginie jak dobrze zagrasz. Albo w ogóle z niego zrezygnuj i wystaw pancernego bsb na deamonic montcie. Warriorzy muszą mieć same tarcze, by najlepiej wykorzystać mot, no a przy okazji nie są już aż tak upiornie drodzy. Oszczepy na fastach ssą. Najlepiej dać im tarcze po prostu. Forsakeni ssą. Nic z tym nie zrobisz są po prostu mało efektywni a za ich koszt można by dać rydwan. Znacznie lepsza inwestycja. Banner of eternal flame jest ci niepotrzebny. Jak chcesz im dac szmatę (a nie polecam tej opcji), to niech to będzie banner od swiftness. Pomyśl nad trójką juggerów. Powinna być katastrofalna na te punkty. Nowi czołzeni są zbyt słabi i zbyt drodzy by coś zrobić. Wywal ich w cholerę. To samo ze shrajnem.
Edit:
Mieści się dp, bsb, trzy czirioty, trzy fasty i trójka juggerów, albo w wersji z warriorami: dp, bsb, dwa czrioty, około 20 warriorów, trzy juggery.
Edit:
Mieści się dp, bsb, trzy czirioty, trzy fasty i trójka juggerów, albo w wersji z warriorami: dp, bsb, dwa czrioty, około 20 warriorów, trzy juggery.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 46
nie doceniasz potegi chosenow, szczegolnie ze shrinem u boku
na dzien dobry rzucam 4 koscmi na eye of gods i prawde mowiac wybieram co chce
albo +1 T albo + 1 ws albo + 1 atak albo cokolwiek innego
np chosen Tzeentch (taka sama cena co nurgle) z ward savem na +5 to juz cos czego nalezy sie bac:)
Niestety ograniczenia euro nie pozwalaja na dopieszczenie armii uber shrinami (np z +3 ws)
Poza tym mam szanse co runde upgradowac od 1-3 herosow i z takiego maga moze wyjsc rzeznik po 2-3 rundach
Maruder horsemen z javelinami maja jeden cel, wyeliminowac na poczatku takie jednostki jak fanatyk, mangler czy inne podobnej klasy zaczepne oddzialy
Charioty chaosu sa wolne... tego gorebeasta wzialem tylko ze wzgledu na kb
Forsakeni to pocieszna jednostka, nigdy nie wiesz co sie wydazy XD
Wzialem ich by jakos punkty wykorzystac.Kolejny przyklad jak zasady euro bardzo ograniczaja chaos. Oddzial do max 350 punktow to tyle co nic
jugerrow prawde mowiac nie lubie, wielu ludzi ich uzywa a ja jakos nie mam do nich przekonania
na dzien dobry rzucam 4 koscmi na eye of gods i prawde mowiac wybieram co chce
albo +1 T albo + 1 ws albo + 1 atak albo cokolwiek innego
np chosen Tzeentch (taka sama cena co nurgle) z ward savem na +5 to juz cos czego nalezy sie bac:)
Niestety ograniczenia euro nie pozwalaja na dopieszczenie armii uber shrinami (np z +3 ws)
Poza tym mam szanse co runde upgradowac od 1-3 herosow i z takiego maga moze wyjsc rzeznik po 2-3 rundach
Maruder horsemen z javelinami maja jeden cel, wyeliminowac na poczatku takie jednostki jak fanatyk, mangler czy inne podobnej klasy zaczepne oddzialy
Charioty chaosu sa wolne... tego gorebeasta wzialem tylko ze wzgledu na kb
Forsakeni to pocieszna jednostka, nigdy nie wiesz co sie wydazy XD
Wzialem ich by jakos punkty wykorzystac.Kolejny przyklad jak zasady euro bardzo ograniczaja chaos. Oddzial do max 350 punktow to tyle co nic
jugerrow prawde mowiac nie lubie, wielu ludzi ich uzywa a ja jakos nie mam do nich przekonania
My nie gramy w tą samą grę co nie? Ograniczenia euro w żaden sposób nie ograniczają czołzenow z tego co wiem. A wiesz czemu? Bo są za słabi. Serio. Javeliny ssą. Grałem kiedyś na axach. Jak bardzo chcesz miać na nich strzelanie to lepiej weź je. Przynjamniej mają szansę coś zrobić. A czarioty są szybsze od warriorów więc nie wiem o czym mówisz.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Zgadzam się z Shadarem, ma 100% racji. Choseni wylecieli z rozpisek, bo są zbyt drodzy i już Warda 3+ nie będzie Combo ze shrinem jest fajne, ale to nadal loteria. Rydwany są świetne i są szybsze od warriorów. Jak dobrze zagrasz, to w drugiej, max trzeciej turze zadajesz impacty. Skullcrusherzy to najlepsza MC w tej grze i nie branie ich choćby na małe punkty to grzech trzech gości zagaje 18A S5. S6 od juggera w szarży WS5 góra i dół. Do eliminacji fanatyków i manglerów świetnie nadają się pieski (40 pkt z vanguardem).
-
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 46
w takim razie radzicie calkowicie zrezygnowac z magii...
wychodzi wtedy tak :
DP nurgla soul feeder, enchanted shield, sword of battle,chaos armor,latanie
Exalted hero BSB na juggernaucie z bannerem of swiftness
4x scullcrushers z full commandem i magicznymi palkami
5x marauder horsemen z axami
5x pieski z vanguarda
2x chariot albo nurgiel albo tzeentch
i zostaje mi 135 puntkow
albo na gorebeast chariot albo na 5x hellstriders of slaanesh i jakiegos gifta dla ktoregos z herosow za 5 punktow
co lepsze ?
nigdy nie gralem taka armia, zawsze bazowalem sie na magii wiec moze to byc ciekawa odskocznia
wychodzi wtedy tak :
DP nurgla soul feeder, enchanted shield, sword of battle,chaos armor,latanie
Exalted hero BSB na juggernaucie z bannerem of swiftness
4x scullcrushers z full commandem i magicznymi palkami
5x marauder horsemen z axami
5x pieski z vanguarda
2x chariot albo nurgiel albo tzeentch
i zostaje mi 135 puntkow
albo na gorebeast chariot albo na 5x hellstriders of slaanesh i jakiegos gifta dla ktoregos z herosow za 5 punktow
co lepsze ?
nigdy nie gralem taka armia, zawsze bazowalem sie na magii wiec moze to byc ciekawa odskocznia