Zsyp z RUMorsów...

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator
Posty: 2724
Lokalizacja: Szczecin

Re: RUM-ors 8 ed Brodacze.

Post autor: Byqu »

Afro pisze:nie chce mi się za bardzo przekopywać, dlatego może już było:
Cannons have been mentioned to be d3 wounds and 120 points. Apparently the Empire can make better armour and war machines than the masters...
Obrazek \:D/
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Chłopcy z AR już grzeją klawiatury ;)

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Byqu pisze:
Afro pisze:nie chce mi się za bardzo przekopywać, dlatego może już było:
Cannons have been mentioned to be d3 wounds and 120 points. Apparently the Empire can make better armour and war machines than the masters...
Obrazek \:D/
imperium chętnie przyjmie krasoludzikich adeptów do szokły inżynierii w Nulln :-.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Danie multiplikacji tylko D3 to ukłon właśnie dla MI ,MC i Monsterów, coby mogły zacząć sie lepiej sprzedawać. Później wróci D6 :)

Canon za 120 punktów i d3 woundy to porażka, lepiej we flame canon czy organy już zainwestować. Nawet jak będzie runa , która będzie to zwiększać, czy ME, to za droga to inwestycja będzie.
W specjalach więcej punktów na klocki zostaje :)
Więcej klop i bombowców wejdzie (chociaż klopy też mogą być za drogie i bardziej się bombowca będzie opłacać)

Edit.
imperium chętnie przyjmie krasoludzikich adeptów do szokły inżynierii w Nulln :-.
Za pół roku to ludzie będą płakać na zbyt duży koszt i wadliwość swoich dział :)

Bjouy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 138
Lokalizacja: Cieszyn, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Bjouy »

Weekend mnie nie było, a tu czytania na prawie godzinę :D Widzę że temperatura w kotle wzrasta ;)
Ciekawe czy będzie czwarta fala nowości, bo póki co nie zapowiada się żadna duża maszyna (Orc Crusher?)
Jak tylko dorwę kodeks to przestudiuję pod kątem rozpiski ofensywnej, ale z plotek widzę, że będzie trudno.
Przy zasadach imiennego inżyniera, który zwiększa zasięg thundów, a potem daje im przerzuty, to naprawdę żal rezygnować z gunline.

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

I okopanej z pięcioma załogantami, unbreakiem walącej d6 wondów armatki też nie będzie. :(

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Jakim cudem może być trudno grać ofensem? Zgodnie z plotkami możemy wziąć sztandar dający vanguard, połowa żyrków może mieć vanguard, do tego rangerzy. Zgodnie z powyższym, jedna jednostka zaczyna grę 12" na od przeciwnika, drugi klocek piechoty jest na środku stołu, a 2 lub 3 żyrki sieją zamieszanie.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Bjouy
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 138
Lokalizacja: Cieszyn, Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: Bjouy »

No tak, ten sztandar dawałby spory boost do prędkości na starcie :) Chyba mi umknął w tych zapowiedziach, dzięki ;)
Teraz mieć nadzieję, że te plotki okażą się prawdą ;)

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Hmm. Czyli połowę armii będzie się wystawiać na połowie stołu? Ciekawe, bardzo ciekawe. :D

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Jakim cudem może być trudno grać ofensem? Zgodnie z plotkami możemy wziąć sztandar dający vanguard, połowa żyrków może mieć vanguard, do tego rangerzy. Zgodnie z powyższym, jedna jednostka zaczyna grę 12" na od przeciwnika, drugi klocek piechoty jest na środku stołu, a 2 lub 3 żyrki sieją zamieszanie.
Masz dalej najwolniejsza piechote w grze, bez popychaczki i "rune of chonotu", co oznacza ze zostaniesz wymanewrowany przez każdego. Sądze że łądnie wyglada to na papierze, w praktyce bedzie średnio (stanie strzelanie i przyjmowanie na klatę), w efekcie ciężko będzie o lepszy wynik niż remis z myslącym przeciwnikiem. Co nie znaczy ze nie ostrze sobie zębów na krasnoludzki nieudolny ofens :D
Ponadto juz widze te HE czy inne armie walące słoneczka zza winkla korzystające na osłabionym krasiowym dispelu..
Ciesze się natomiast że wg plotek da sie pograc ironami i slayerami, że poprawiono działanie flame cannona. Figurki oceniam jako paskudne, silnie manticowe, subiektywnie - jak dla mnie porażka. Gyrosy, jakkolwiek paskudne - ładniejsze niż piechota, mam szczerą nadzieję że malowaniem/konwersją da sie z tych modeli coś wyciągnąć. Na razie kojarzą mi sie z runicznymi kąpielowymi kaczuszkami.

Ps: szczególnie obleśnie wyglądają irondrejki, z wielkim runicznym dildem. Fuj fuj fuj.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Jest to o tyle ciekawe, że zgadza się z informacjami podanymi dawno temu bodajże przez Harry'ego z Warseera, mianowicie że można albo budować gunline, albo ofensywne rozpiski.

@Fluffy - czym przeciwnik ma cię wymanewrować, skoro żyrki są w stanie odstrzelić fasty i odginać?
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

MarcinC
Pseudoklimaciarz
Posty: 23

Post autor: MarcinC »

Grichalk pisze:Danie multiplikacji tylko D3 to ukłon właśnie dla MI ,MC i Monsterów, coby mogły zacząć sie lepiej sprzedawać. Później wróci D6 :)

Canon za 120 punktów i d3 woundy to porażka, lepiej we flame canon czy organy już zainwestować. Nawet jak będzie runa , która będzie to zwiększać, czy ME, to za droga to inwestycja będzie.
Tak generalnie flame canon z s6 D3 W to skłon w stronę MI MO i MC
launcher z s8 d3 W na champie tez jest skłon w stronę MI MO i MC
Pół armii da sie złożyć z d3 W i s5+ tez skłon w stronę MO MI I MC

Naprawdę ;)

pzdr

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Owszem, ale to akurat grozi sytuacją w której imperium będzie w stanie nas przestrzelać.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Fluffy pisze:Ps: szczególnie obleśnie wyglądają irondrejki, z wielkim runicznym dildem. Fuj fuj fuj.
Założę się, że Kraśki, jako przodownicy w dziedzinie inżynierii, mają również bogatą ofertę zabawek skierowaną do pań. :P
Co do reszty to się zgadzam, tylko, że ja jakoś się zraziłem do ironów. Słabo to to zabijało. Niby stało, ale też nie zawsze. Niby teraz są żyrki, ale sądzę, że to będzie pierwsza ofiara strzelania/magii i cała gra z kraśkami opierać się będzie na założeniu: "Jak najszybciej zdejmij fruwajki a potem już masz z górki, bo dorżniesz resztę".

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

@Fluffy - czym przeciwnik ma cię wymanewrować, skoro żyrki są w stanie odstrzelić fasty i odginać?
Potrzebujesz co najmniej dwa żyrki żeby myśleć o odstrzeleniu byle piątki harpii, więc myślę że tych żyrków może Ci jednak zabraknąć :mrgreen:
A druga sprawa, to raczej krasnoludy będą odginane. :mrgreen:
Zreszta, co sie na sucho spierac, życie zweryfikuje. Pamiętam jednak krasnoludy z ery przedpopychaczkozkowadłowej. Biednie było, a był jeszcze rune of taunting (takie wczesniejsze chonotu za 75 pkt).

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

panterq pisze:Jakim cudem może być trudno grać ofensem? Zgodnie z plotkami możemy wziąć sztandar dający vanguard, połowa żyrków może mieć vanguard, do tego rangerzy. Zgodnie z powyższym, jedna jednostka zaczyna grę 12" na od przeciwnika, drugi klocek piechoty jest na środku stołu, a 2 lub 3 żyrki sieją zamieszanie.
Ja wyczytałem że nawet dwie jednostki można złożyć - jedna ma sam Strollaz Rune, a druga Strollaz + coś tam :)

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

ło matko... chyba se jaja robicie... dont sterss. Wystarczy że żyrki będą miały jakiś przyzwoity cc - np dwa ataki z siłą 5 + zionięcie i już jest super....a z artylerii się śmiałem bo od dawna sądziłem że Wam ją zwarzywią . Ja sądzę że to będzie super armia. Za 2 dni mam poodglądam podręcznik to dam znać :mrgreen:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

np dwa ataki z siłą 5 + zionięcie i już jest super
Z S10, co sie bedziemy, i z Master Rune of Death z 5 ed, i z thunderstompem :mrgreen: :mrgreen:
I z zianiem do walki :mrgreen:

Szkoda że to nierealne :mrgreen:

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Ja tam w moc kraśków nie uwierzę jak nie zobaczę. Obawiam się, że 6 ed. is back. :) Wtedy to było biednie.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Uważam jak greamlin, macie teraz znacznie lepszą kontrolę pola walki a to zmienia bardzo wiele i otwiera nowe możliwości. Do tego kontra jest dużo mocniejsza. Jedynie jakieś szczegóły, które jeszcze nie wypłynęły, oraz ułożenie czegoś spójnego w ramach limitu punktów mogą to posypać.

ODPOWIEDZ