Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Re: Nasze rozpiski
razor po to by w kombacie ściemy nie było jakby co wszelkie ropozycje mile widzane, może banner of ethernal flame zamiast swifta na centaurach ?
infernal guardia z blunderami ma sv3+, do walki wręcz bym ich nie pchał, są za drodzy. Musisz polegać na strzelaniu, pomyśl nad tym sztandarem, Eternal Flame, albo Sfiwtness. Wtedy strzelają na 16 cali zamiast 15. Szczegół, ale ma znaczenie.
Grolschek wie, co to 6 na blunderach i wyrzucenie 75 hitów:D, na Rivendell graliśmy tak i uważam, że to sensowny oddział.
A Infernal Ironsworni mają tendencje do grzęźnięcia w demigryfach i wszystkim, co ma sv1+. -2 do sv to za mało niestety i potrzeba jeszcze tego dodatkowego -1. Rozstawiałbym ich w hordzie, albo po 7 w szeregu.
Grolschek wie, co to 6 na blunderach i wyrzucenie 75 hitów:D, na Rivendell graliśmy tak i uważam, że to sensowny oddział.
A Infernal Ironsworni mają tendencje do grzęźnięcia w demigryfach i wszystkim, co ma sv1+. -2 do sv to za mało niestety i potrzeba jeszcze tego dodatkowego -1. Rozstawiałbym ich w hordzie, albo po 7 w szeregu.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
też nie chcę infernali pchać do walki ale z ruchem 3 to raczej nie ja decyduję co z czym walczy
Rozpiska na 2400, niestety na Euro nielegalna. Zastanawiam się jak ją dostosować do Euro. Przy obecnym złożeniu Chalice & K'daai sloty na maszyny wynoszą 2... Paranoja xD. Jakieś pomysły jak złożyć rozpę, aby nie straciła na sile?
1 Daemonsmith Sorcerer @ 170.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 2;
Staff of Sorcery [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 2;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Dark Castellan @ 210.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Bazherak the Cruel [50.0]
Dawnstone [25.0]
2x 10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 360.0 Pts
Fireglaives; Musician
25 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 355.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [35.0]
2 x Deathshrieker Rocket Launcher @ 200.0 Pts
2 x Magma Cannon @ 290.0 Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2400.0
A to na Wrocław:
Unnamed1600 Pts - Dawi Zharr Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 2;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Blackshard Armour
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
14 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 188.0 Pts Standard; Musician
9 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 212.0 Pts
Fireglaives; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts
1 K'daai Manburner @ [10.0] Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound;
3 Bull Centaurs Renders @ 150.0 Pts
Shields; Standard; Musician
Models in Army: 37
Total Army Cost: 1600.0
1 Daemonsmith Sorcerer @ 170.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 2;
Staff of Sorcery [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 2;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Dark Castellan @ 210.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Bazherak the Cruel [50.0]
Dawnstone [25.0]
2x 10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 360.0 Pts
Fireglaives; Musician
25 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 355.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [35.0]
2 x Deathshrieker Rocket Launcher @ 200.0 Pts
2 x Magma Cannon @ 290.0 Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 59
Total Army Cost: 2400.0
A to na Wrocław:
Unnamed1600 Pts - Dawi Zharr Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 2;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Blackshard Armour
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
14 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 188.0 Pts Standard; Musician
9 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 212.0 Pts
Fireglaives; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts
1 K'daai Manburner @ [10.0] Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound;
3 Bull Centaurs Renders @ 150.0 Pts
Shields; Standard; Musician
Models in Army: 37
Total Army Cost: 1600.0
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
U nas z racji posiadania tylko jednego lorda to raczej niewiele się zmieni. Może tylko Tauruk będzie się częściej pojawiał.
Próbowałem wcisnąć drugiego lorda ale to wymaga cięcia w maszynach albo rezygnację z kadaja, co IMO jest nieopłacalne. Lepiej chyba wziąć więcej khanów.
Nowy lore dość słabo kombuje się z ChD, za dużo na tej erracie nie skorzystamy .
Nowy lore dość słabo kombuje się z ChD, za dużo na tej erracie nie skorzystamy .
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
4 lev na taurusie z przedmiotami za 100pkt i fiolką 645pkt więc ja będę korzystał
chyba limit punktowy do przedmiotów magicznych nadal będzie obowiązywał. Ponadto jak na stołach będą biegali sami lordowie i herosi to trzeba brać deatha, rakiety i wszystko co może stłuc 2 VC Strigoi.
Faktycznie CHD mało na tym skorzysta, ach ten jeden tylko wybór lorda... Dzięki FW mamy super drogiego lordo-maga... 300 pkt...
Faktycznie CHD mało na tym skorzysta, ach ten jeden tylko wybór lorda... Dzięki FW mamy super drogiego lordo-maga... 300 pkt...
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
blood of haszut nie liczy się do limitu 100pkt
teraz możemy wziąć 20+ khanów na wilkach
teraz możemy wziąć 20+ khanów na wilkach
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Za mną pierwsze 3 gry chaos dwarfami i mam pewne wnioski:Kacpi 1998 pisze:
Sorcerrer-prophet 4lev Haszut, Bale taurus, Black hammer of Haszut, Talisman of preserwation, Enchanted shield, Scroll of shielding 625pkt
Hobgoblin khan, giant wolf, light armour, Dragonhelm, Shrieking blade 74pkt
31 Infernal guard, hailshot blunderbusses, fcg, razor banner 633pkt
Deadshriker rocket luncher 100pkt
Deadshriker rocket luncher 100pkt
Deadshriker rocket luncher 100pkt
3 Bull centaurs renders, tarcze, muzyk, sztandar, Banner of swiftness 165pkt
27 Infernal ironsworns, fcg, Glaeming pennant 492pkt
Hellcannon 210pkt
racem 2499pkt
-armia nie jest przegięta choć ma potencjał
-prophet na byku wymiata, w każdej bitwie się spłacił i nie oddał punktów, w drugiej grze został sam prophet bez byka na ostatniej ranie więc punktów brak , w trzeciej został sma byk na ostatniej ranie więc przeciwnik dostaje tylko 100pkt za zabicie generała
-khan wypadł bardzo pozytywnie, myślałem, że będzie tylko odginał a zniego jest niezły kozak, zniszczył kilka oddziałów skinków, 3 sabersuski i dowódcę oddziału bretońskiego, chyba wezmę ich więcej następnym razem
-inferale z blunderbussami to fajna sprawa zarówno w strzelaniu jak i w walce
-infernal ironsworns wypadli mi trochę słabiej bo każdy ich pestkował i rzadko kiedy do walki wchodzili
-deadshrikery się sprawdziły, głównie w starciu z morzem skinków, duży/mały templejt z siłą 3 na wytrzymałość 2 robi swoje
-bullcentaury też dobrze wypadły, sv 1+ pozwalał na systematyczne przebijanie się przez fale skinków i zniszczyły też bretońskiego pegazistę (zaszarzował na mnie od tyłu i wbił żadnej rany,zdałem stedfasta i się zreformowałem, w następnej turze też zero ran ale miałem sztandar i go pogoniłem)
-hellcannon wypadł słabo ale to pewnie przez rzuty i paringi
-magia haszuta jest świetna głównie przez klątwę uniemożliwiającą szrżę
Ogólnie mam bardzo pozytywne wrażenia, armia bardzo mi się podoba teraz nie tylko pod względem modeli i klimatu ale pod względem gry. Jedyny większy problem miałem z oddziałem 24 ogrów z bohaterami i bsb ze sztandarem odbijania czarów na 2+ ze względu na rozpiskę bo nie miałem magmacannonów a do zćwiartowania (otrzymania połowy punktów) zabrakło mi 2 ogrów
Fajna relacja oby tak dalej, a jak w walce wręcz sobie radzili Infernal Ironsworni?
Miałeś jakąś dobrą fazę z strzelaniem blunderbassow? Jakiś wrogi oddział padł?;D
Miałeś jakąś dobrą fazę z strzelaniem blunderbassow? Jakiś wrogi oddział padł?;D
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
blanderbusy to nr 2 w tej rozpisce (nr 1 prophet na byku )
bitwa z bretonią 10-10 nic nie zrobili ale żaden nie spadł bo ja mu wrzycałem na klocek ash storm a on flesh to stone
bitwa z ogrami 6-14 w dwie fazy strzelania zestrzelili jakieś 12 ogrów bez żadnych czarów
bitwa z lizakami 17-3 zestrzelili 2 oddziały skinków, oddział salamander a na koniec w pełni sił (31 chłopa) wklepali się razem z ironswornami i bykiem (bez propheta) w klocek 30 temple guardów ze slanem i po 2 turach go rozkręcili (zostało 2 )
ironsworni
w 1 uciekli za stół z powodu mojego błędu (zaklarowałem flee na szarżę kawy i nie zauważyłem pegazów)
w 2 trzymali punky
w 3 z powodu salamander zostało 10 ale bez nichblunderbusy nie dały by rady
4 miejsce naturnieju ale myślę, że w najbliższym czasie będę rzadziej turniejował chadekami bo mam pomalowaną armię tombkingów a chaos dwarfy wszystkie czarne ale biorę się do roboty
bitwa z bretonią 10-10 nic nie zrobili ale żaden nie spadł bo ja mu wrzycałem na klocek ash storm a on flesh to stone
bitwa z ogrami 6-14 w dwie fazy strzelania zestrzelili jakieś 12 ogrów bez żadnych czarów
bitwa z lizakami 17-3 zestrzelili 2 oddziały skinków, oddział salamander a na koniec w pełni sił (31 chłopa) wklepali się razem z ironswornami i bykiem (bez propheta) w klocek 30 temple guardów ze slanem i po 2 turach go rozkręcili (zostało 2 )
ironsworni
w 1 uciekli za stół z powodu mojego błędu (zaklarowałem flee na szarżę kawy i nie zauważyłem pegazów)
w 2 trzymali punky
w 3 z powodu salamander zostało 10 ale bez nichblunderbusy nie dały by rady
4 miejsce naturnieju ale myślę, że w najbliższym czasie będę rzadziej turniejował chadekami bo mam pomalowaną armię tombkingów a chaos dwarfy wszystkie czarne ale biorę się do roboty
Czołem Generałowie złych Kraśków, są plany zeby we wrocku zagrac swoj pierwszy turniej Chaośnikami, wczensiej grałem głownie Kraśiami wiec mam kilka pytan do rozpy.
Wstepnie cos takiego
Unnamed1600 Pts - Dawi Zharr Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 175.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Scroll of Shielding [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 170.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 2; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Dispel Scroll [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Hobgoblin Khan @ 59.0 Pts
Throwing Knives; Light Armour
Tormentor Sword [5.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
1 Hobgoblin Khan @ 83.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour
Shield of Ptolos [25.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
1 Hobgoblin Khan @ 58.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
30 Hobgoblin Cutthroats @ 162.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
30 Hobgoblin Cutthroats @ 162.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
28 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 391.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Slavery [35.0]
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
Models in Army: 100
Total Army Cost: 1570.0
Shrinker czy Magma Cannon, i Czy wgl opcja 2 sorcererów (death i metal ) jest opłacalna? Widziałem że wielu z was na taki format kozysta z Centaurów ale mnie 2 A z ws 4 bez hate za 50 pkt nie przekonują. Co myślicie jako bardziej doswiadczeni generałowie? 30 pkt zostaje na ew zmiane na Magme.
Wstepnie cos takiego
Unnamed1600 Pts - Dawi Zharr Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 175.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Scroll of Shielding [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 170.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 2; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Dispel Scroll [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Hobgoblin Khan @ 59.0 Pts
Throwing Knives; Light Armour
Tormentor Sword [5.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
1 Hobgoblin Khan @ 83.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour
Shield of Ptolos [25.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
1 Hobgoblin Khan @ 58.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
30 Hobgoblin Cutthroats @ 162.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
30 Hobgoblin Cutthroats @ 162.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician
28 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 391.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Slavery [35.0]
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
Models in Army: 100
Total Army Cost: 1570.0
Shrinker czy Magma Cannon, i Czy wgl opcja 2 sorcererów (death i metal ) jest opłacalna? Widziałem że wielu z was na taki format kozysta z Centaurów ale mnie 2 A z ws 4 bez hate za 50 pkt nie przekonują. Co myślicie jako bardziej doswiadczeni generałowie? 30 pkt zostaje na ew zmiane na Magme.
Ostatnio zmieniony 6 lis 2014, o 16:50 przez Gąszczu, łącznie zmieniany 2 razy.
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Obrób rozpiskę i zachowaj kolejność hero/core/special/rare będzie łatwiej czytać i doradzać.
Jak khanowi dasz tarczę to traci fast cavalry. Hellbound na rakiecie raczej nie ma sensu to tak na szybko.
Jak khanowi dasz tarczę to traci fast cavalry. Hellbound na rakiecie raczej nie ma sensu to tak na szybko.