wejdx na forum underempire odpowiedni temat jest niemal na wierzchu.Janus pisze:Janus pisze:Wstawi ktoś linka z zasadami do verminlordow?
Dębek - napisałem takiego posta, a potem go skasowałem Może Twój autorytet zrobi robotę
Moderator: Hoax
wejdx na forum underempire odpowiedni temat jest niemal na wierzchu.Janus pisze:Janus pisze:Wstawi ktoś linka z zasadami do verminlordow?
to by dalszych wątpliwości nie było. I niepotrzebny tu autorytet. Mi rozwiało je od razu wszystkie, bo, nie wiem jak *raat*, ale ja przyznaję się, źle przeczytałem wcześniej w RB. Jasne moja wina, bo źle poznałem zasady (o co chyba w tej grze nie jest ciężko), ale tylko tyle chciałem się w tym temacie dowiedzieć (a nie argumenty o trollowaniu, przegiętości i "bo tak i koniec tematu").Dębek pisze: ROLL TO HIT = Roll a D6 for each attack
Skoro zamiast "Roll a D6 for each attack" model dostaje d3 autohit, to znaczy, że te d3 autohity zastępują mu wszystkie ataki. Roll to hit zgodnie z tym co sam napisałeś to jedno zdarzenie, podczas którego model rzuca tyloma k6stkami ile ma ataków w profilu.
Pierwsza sensowna odpowiedź na problem dziękiDębek pisze: Sam zresztą potwierdziłeś, że się mylisz pisząc w oparciu o RB:
ROLL TO HIT = Roll a D6 for each attack
Skoro zamiast "Roll a D6 for each attack" model dostaje d3 autohit, to znaczy, że te d3 autohity zastępują mu wszystkie ataki. Roll to hit zgodnie z tym co sam napisałeś to jedno zdarzenie, podczas którego model rzuca tyloma k6stkami ile ma ataków w profilu.
Znalazł się w końcu ktoś, kto ogarnął temat, po 2 stronach flejmu, to i finał dobry, przyznaję Zawsze warto się czegoś nowego nauczyć.ajt pisze: I jak dla mnie miała sens, przynajmniej finał, bo już to rozumiem co, jak i czemu.
Opcja wykopująca jak najbardziej ma sens. Do niej albo 2x broń +2S i impacty albo +1S i k3 stompy (obie są sytuacyjne, jak wykopiemy się pod przeciwnikiem, to pierwsza nie daje impaktów, za to druga działa zawsze, ale bonusowe hity są w ASL i siła o 1 mniejsza).Morrok pisze:Znając życie to opcja wykopująca będzie miała sens. Te strzelające zabawki są fajne, ale jako, ze to rare zostaną ściągnięte przez inne rzeczy z innych armii. Swoją drogą co powiecie na konwersję z Orków w mega armorach? Dorabiasz ogon, łebek, może nawet to wygladać
Pudło.raat pisze:to mają za ruch wtedy, w zasadzie pamiętałem, że z trzech standardowych kar mają dwie Dobre defensywne strzelanie, jak coś wejdzie samo w range (na naporowe rozpy). Nadal covery je karcą mocno :/
Ale i tak bym te fiendy widział najbardziej ze stone throwerami - z działami wtedy robi się park maszynowo-robotowy z euro choiców już w zasadzie nic więcej nie potrzeba
Dalej nie chce mu sie wejsc na strone GW ?Janus pisze:40x40;D