Hearthstone
Moderator: Zaklinacz Kostek
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
Re: Hearthstone
Ujawnili 11 kart, czyli nie jakoś bardzo dużo, ale od czegoś trzeba zacząć :
Tu ktoś uprawia trolling i to na poważnym poziomie . Jedyne dwa zastosowania tej karty jakie widzę to materiał na video od którejś z Hs tuz, ewentualnie ułatwienie do robienia questa na odkrycia ( jeśli takowy się kiedyś w grze pojawi, bo w sumie miałby sens )
Totalnie przeciętna karta. Kapłan generalnie ma już w miarę dobre taunty ( smoczego agenta i smoka zmierzchu ) więc przydatność będzie nader niska. Może się od czasu do czasu pojawiać na arenie.
Pchanie discrdolocka jako archetypu ? Odhaczone . Portal ( który jak sądzę będzie nieusuwalnym minionem podobnym do portali z bójek czy kharazanu ) przysyła co rundę impa 3/2. Zupełnie nie warte zachodu IMHO.
Pradrzewiec rozkwitu, tyle że jest demonem, jest o 2 many tańszy i odrzuca dwie karty. Raczej taki se
Z początku pomyślałem "meeehh", ale w sumie nie jest to bezużyteczna karta. Freeze mage będzie miał kolejną opcję na pewnego ice blocka.
Paczka odnosi się tutaj niestety nie do pakietu kart, ale do zaklęcia za 2 many, które wrzuca nam do ręki 5 losowych kart ( z podbitą szansą na legendę i gwarantowanym epikiem ) z tego dodatku. Idea jest zacna, ale jakoś nie widzę by miało to zastosowanie na drabince. Na arenie może być ok ( w najgorszym razie to 5/5 za 5 many ), a i w fanowym graniu może dać radę.
No rychło w czas .
Kolejna istotka z familii ragererów . Ale w sumie 3/5 ( nawet jeśli tylko w turze wroga ) za 3 many to używalne...na arenie
Zaznaczam, ta karta ustawia mobka na 10/10 niezależnie od jego poprzednich parametrów. Buff może być znaczny, ale IMHO karta jest zdecydowanie za wolna.
Jako legenda to trochę nie powala. Staty - meh. Efekt ? Rogal owszem ma swoje machlojki z zagrywaniem poprzez aukcjionistę połowy swojego decku w jedną turę, ale to zazwyczaj odpala się w 6+ turze.
Powercreep nad Kruszorem ? Jeśli dobrze rozumiem, jego działanie jest takie, że automatycznie wymienia ciosy z zagranym minionem ( zagranym, a nie przyzwanym przez zaklęcie, czy specialny efekt ) i może od tego zginąć. No i 9/9 za 7 mnay to całkiem mocarne staty. Nie do drabinki, ale na arenie to może być czyste zło.
Tu ktoś uprawia trolling i to na poważnym poziomie . Jedyne dwa zastosowania tej karty jakie widzę to materiał na video od którejś z Hs tuz, ewentualnie ułatwienie do robienia questa na odkrycia ( jeśli takowy się kiedyś w grze pojawi, bo w sumie miałby sens )
Totalnie przeciętna karta. Kapłan generalnie ma już w miarę dobre taunty ( smoczego agenta i smoka zmierzchu ) więc przydatność będzie nader niska. Może się od czasu do czasu pojawiać na arenie.
Pchanie discrdolocka jako archetypu ? Odhaczone . Portal ( który jak sądzę będzie nieusuwalnym minionem podobnym do portali z bójek czy kharazanu ) przysyła co rundę impa 3/2. Zupełnie nie warte zachodu IMHO.
Pradrzewiec rozkwitu, tyle że jest demonem, jest o 2 many tańszy i odrzuca dwie karty. Raczej taki se
Z początku pomyślałem "meeehh", ale w sumie nie jest to bezużyteczna karta. Freeze mage będzie miał kolejną opcję na pewnego ice blocka.
Paczka odnosi się tutaj niestety nie do pakietu kart, ale do zaklęcia za 2 many, które wrzuca nam do ręki 5 losowych kart ( z podbitą szansą na legendę i gwarantowanym epikiem ) z tego dodatku. Idea jest zacna, ale jakoś nie widzę by miało to zastosowanie na drabince. Na arenie może być ok ( w najgorszym razie to 5/5 za 5 many ), a i w fanowym graniu może dać radę.
No rychło w czas .
Kolejna istotka z familii ragererów . Ale w sumie 3/5 ( nawet jeśli tylko w turze wroga ) za 3 many to używalne...na arenie
Zaznaczam, ta karta ustawia mobka na 10/10 niezależnie od jego poprzednich parametrów. Buff może być znaczny, ale IMHO karta jest zdecydowanie za wolna.
Jako legenda to trochę nie powala. Staty - meh. Efekt ? Rogal owszem ma swoje machlojki z zagrywaniem poprzez aukcjionistę połowy swojego decku w jedną turę, ale to zazwyczaj odpala się w 6+ turze.
Powercreep nad Kruszorem ? Jeśli dobrze rozumiem, jego działanie jest takie, że automatycznie wymienia ciosy z zagranym minionem ( zagranym, a nie przyzwanym przez zaklęcie, czy specialny efekt ) i może od tego zginąć. No i 9/9 za 7 mnay to całkiem mocarne staty. Nie do drabinki, ale na arenie to może być czyste zło.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
Muszę sprostować, agent i smok zmierzchu odpadają ze standardu Więc dobry taunt się przyda +agonia do questa
A portal warlocka jest świetny,nieusuwalny w żaden sposób stronnik który pod koniec tury przyzywa 2 flame impy, na pewno cos w stylu discard-zoolock pojawi się na drabince
A portal warlocka jest świetny,nieusuwalny w żaden sposób stronnik który pod koniec tury przyzywa 2 flame impy, na pewno cos w stylu discard-zoolock pojawi się na drabince
Coś jak Renouce Darkness, tyle że dla warka i masz odrobinę wpływ na to co dostaniesz. Niezaprzeczalnie mega funowa karta.Infernal Puppet pisze:Tu ktoś uprawia trolling i to na poważnym poziomie . Jedyne dwa zastosowania tej karty jakie widzę to materiał na video od którejś z Hs tuz, ewentualnie ułatwienie do robienia questa na odkrycia ( jeśli takowy się kiedyś w grze pojawi, bo w sumie miałby sens )
Przyzywa dwa impy. Portal wygląda jak te z bójek, tylko nie mam pojęcia jak to działa z brawlem czy sylvanas etcInfernal Puppet pisze:Pchanie discrdolocka jako archetypu ? Odhaczone . Portal ( który jak sądzę będzie nieusuwalnym minionem podobnym do portali z bójek czy kharazanu ) przysyła co rundę impa 3/2. Zupełnie nie warte zachodu IMHO.
"Niestety" xDInfernal Puppet pisze:Paczka odnosi się tutaj niestety nie do pakietu kart, ale do zaklęcia za 2 many, które wrzuca nam do ręki 5 losowych kart ( z podbitą szansą na legendę i gwarantowanym epikiem ) z tego dodatku. Idea jest zacna, ale jakoś nie widzę by miało to zastosowanie na drabince. Na arenie może być ok ( w najgorszym razie to 5/5 za 5 many ), a i w fanowym graniu może dać radę.
Nie ma zastosowania na drabinie? Za 5 many masz miniona 5/5 i za kolejne 2 many masz 5 kolejnych kart. Przecież to jest mocna karta
Moim zdaniem bardzo silna karta. 5/5 za 5 many jest średnie, ale to nie jest crap. 3/5 dzisiejszej eliski nie jest lepsze.Infernal Puppet pisze:Paczka odnosi się tutaj niestety nie do pakietu kart, ale do zaklęcia za 2 many, które wrzuca nam do ręki 5 losowych kart ( z podbitą szansą na legendę i gwarantowanym epikiem ) z tego dodatku. Idea jest zacna, ale jakoś nie widzę by miało to zastosowanie na drabince. Na arenie może być ok ( w najgorszym razie to 5/5 za 5 many ), a i w fanowym graniu może dać radę.
A potem dostań do ręki 5 kart za 2 many (więc jak już to dostaniesz, to będziesz miał 8 many i pełną rękę kart).
Nie dla aggro, nie dla golemów (choć kto wie?), ale wszelkie midrange idące w stronę miękkiej kontroli będą miały pociechę z tej karty.
Na razie prawie wszystkie karty powstrzymują aggro. Potrzeba karty, która będzie w stanie powstrzymać golemy (coś w stylu - zresetuj liczbę przyzywanych golemów i zacznij znowu od "1").
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7594
Oj graficy się nie popisali raczej. Większość grafik na kartach jest ordynarna i zwyczajnie szpetna. Crawler, creeper czy dinosize odrzucają swoim wyglądem, a szkoda. Elise to fajna karta.
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
Nie powiedziałem że jest słaba . Acz trzeba pamiętać co się porobiło z w sumie dość podobnie działającym księciem Malkezarem, który oferuje przecież (ciut) lepsze staty i generuje losowe legendy, a nie po prostu losowe karty - wcale nie jest taki popularny, a głownie obwinia się za to to że używanie go obniża spójność talii którą grasz (szczególnie że z jakiegoś z dupy wziętego powodu nawet nie wolno ci wiedzieć jakie legendy ci dorzucił)....Nowa Eliza jest o tyle fajniejsza że dorzuca ci karty do ręki, ale też jesteś tu ( jak zresztą praktycznie non stop w tej grze ) zdany na łaskę RNGzusa czy dostaniesz coś fajnego czy nie. Szczególnie że losujesz karty z całego zestawu i wszystkich klas. Potencjał niewątpliwie jest, ale niezawodność pozostawia wieeeele do życzenia.Za 5 many masz miniona 5/5 i za kolejne 2 many masz 5 kolejnych kart. Przecież to jest mocna karta
Tak jak mówiłem - nie na drabinkę. Ale na arenę i do fanowego grania - w sam raz.
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
-
- Plewa
- Posty: 8
Hej!
Taka ocena kart to fajny temat, też mógłbym się trochę powypowiadać. Miejscami odniosę się do opinii kolegi Infernal Puppeta, mam nadzieję, że się nie obrazisz...
O! I pierwszą część komentuję tylko w odniesieniu do standardu...
Explore Ungoro - karta jak każdy widzi - czysto pod fun, nawet nie ma co omawiać - wydawałoby się, że fajnie, ale pamiętacie jakiegoś grywalnego epicka od Warriora ostatnimi czasy, bo ja nie... (Rozumiem, iż ma bardzo silne epiki klasyczne, ale dobrze by było umocnić go jeszcze w tym controlnym archetypie - np. jakiś armor gain)
Tortollan Shellraiser - tu Infernal Puppet IMHO jednocześnie nie ma jak i ma wiele racji. Karta z agonią, co wchodzi w synergie z questem oraz Nzothem - statystyki fajne, buff raczej marginalny, ale są dwa "ale" - Priest - szczególnie w "Agonalnym Archetypie" ma już dwie bardzo mocne czwórki jakimi są Auchenajka oraz Zmienny Cień, do tego - szczególnie przy dużej ilości agonii - można też grać Barnesa, czy w tym razie będzie na niego miejsce? Drugą moją wątpliwością jest to, że o ile ciało 2/6 Taunt świetnie sprawdza się na aggro i przyzwoicie na midrange, to na controlle i jakieś ewentualne combo-otk jest niczym. Uzależniałbym grywalność od aktualnej mety.
Lakkari Sacrifise - efekt jest według mnie świetny, szczególnie, że (na razie) portale są nieusuwalne - gwarantuje Zoo genialny lategame - warunek do spełnienia też jest w miarę prosty - obecnie gram niezobowiązującym discardlockiem i wiem, że te sześć kart do ósmej tury można spokojnie wyrzucić... Martwi mnie tylko jedno - zajmuje slot na ręce startowej, co dla zoo może być niebagatelnym minusem. Szczerze mówiąc, tu jestem w rozterce ...
Lakkari Felhound - grywalność karty zależy od tego ile jeszcze wprowadzą synergii z discardem, sam imp, portal i golem raczej nie starczą. Drugim kryterium będzie agresywność mety - na razie karta mocno-średnia
Arcanologist - za dwa many mamy inżynier 1/1 dobierz kartę - ta jednostka ma dużo lepsze staty, ale wymaga specjalnego złożenia decku, dziś nikt sekretami nie gra. Value ogromne, lecz po co sobie deck pogarszać strasznie wolnymi kartami - sekretami? Na razie nie wróżę jej przyszłości, ale kto wie? Blizzard od poprzedniego dodatku za pomocą klakiera oraz kurierki forsuje ten archetyp i trudno domyślać się co jeszcze doda, co z tego wyniknie. Na razie mam małą poradę dla samych twórców kart - zróbcie dobry sekret, nie sto kart "synergizujących" się z średnimi czarami...
Elise the Trailblazer - mimo wizualnych fajerwerek, karta IMHO nudna. Nie mniej jednak, wobec wyrzucenia Lazurowego Smokowca ze standartu, controlle i midrange będą potrzebowały jakiś dobrych piątek?
Gollaka Crawler - Infernal Puppet, nic dodać nic ująć. Jest duża szansa, że podzieli los Pożeracza Sekretów i Głodnego Kraba...
Tar Creeper - karta fajna, taki o jeden many tańszy Tarczownik z Senjinu do talii controlnych lub nawet jakiś combodecków, by uchronić się od wczesnego naporu. Bardzo boli go wyciszenie. Znów, uzależniałbym grywalność tylko i wyłącznie od mety, bo controlle stać na nieatakowanie czymś przez turę dwie, a co my możemy zrobić z 1 ataku?
Dinosize - zupełnie podzielam zdanie Puppeta - a nawet radykalniej - jest to policzek wymierzony w miłośników paladynów! Jednak w miejsce ósemek wolę grać Uthera...
Sherazin, Corpse Flower - skaczemy przez obręcze, by otrzymać typka ginącego od byle dwójki? Karta wyjątkowo fatalna, rzadko kiedy - nawet łotrem - zagrywamy cztery karty podczas jednej tury - co więcej, to antysynergia - zapełnia nam board, więc Nzoth jest mniej wydajny - a pomyślcie o następującym scenariuszu - Kwiatuszek Śmierci zginął już kilka razy (co bardzo nierealne, ale oj tam) i Nzoth przyzywa takich, powiedzmy cztery. Przeciwnik zagrywa, dajmy na to, wypaczoną pustkę, zostajemy z pięcioma sadzonkami i tylko dwoma miejscami na stronników - można powiedzieć, że dla tego archetypu to gra przegrana. Ciekaw tylko jestem jak działa z Wydobytym Raptorem... Ów raptor, Sylvana, Brann i Grabieżca Grobowców rotują, więc nie wiem co się stanie z archetypem deathrattle rogue, oczekuję najgorszego...
Swamp King Dred - Hurra! Hurra! Kolejny kloclegendar dla Huntera, jakby Kruszora było za mało... Cieszmy się - jedna legenda mniej do grania wokół...
A teraz Dzicz! Pokrótce...
Explore Un'goro - więcej kart do odkrycia...
Tortollan Shellraiser - nie pogra za Chiny
Lakkari Sacrifice - będzie tak samo silne jak i w standardzie, więc lepiej grać tym w takim właśnie trybie
Lakkari Felhound - jak wyżej
Arcanologist - bije się o miejsce w decku z Szalonym Naukowcem - IMO przegrywa
Elise the Trailblazer - ścieżkę do sławy zasłaniają Loatheb, Śluzożery, Lazurowe Smokowce, Healboty - raczej się nie przeciśnie...
Golakka Crawler - lepszy Krokoliszek, ale czy dobry? Nie...
Tar Creeper - są silniejsze antyaggro rzeczy w wildzie - dużo silniejsze
Dinosize - ha ha ha
Sherazin, Corpse Flower - tu może ma szanse pograć w jakimś dziwnym miraclu - podkreślam może, ale na szansa większa niż w Standardzie
Swamp King Dred - ha ha ha
O arenie się nie wypowiem, bo się nie znam. Żywię dużą nadzieje, że dodatek nie okażę się drugim TGT...
Kończę Grafomanię, Dziękuję za uwagę, Zapraszam do głębszej dyskusji,
Michał Sitkiewicz
Taka ocena kart to fajny temat, też mógłbym się trochę powypowiadać. Miejscami odniosę się do opinii kolegi Infernal Puppeta, mam nadzieję, że się nie obrazisz...
O! I pierwszą część komentuję tylko w odniesieniu do standardu...
Explore Ungoro - karta jak każdy widzi - czysto pod fun, nawet nie ma co omawiać - wydawałoby się, że fajnie, ale pamiętacie jakiegoś grywalnego epicka od Warriora ostatnimi czasy, bo ja nie... (Rozumiem, iż ma bardzo silne epiki klasyczne, ale dobrze by było umocnić go jeszcze w tym controlnym archetypie - np. jakiś armor gain)
Tortollan Shellraiser - tu Infernal Puppet IMHO jednocześnie nie ma jak i ma wiele racji. Karta z agonią, co wchodzi w synergie z questem oraz Nzothem - statystyki fajne, buff raczej marginalny, ale są dwa "ale" - Priest - szczególnie w "Agonalnym Archetypie" ma już dwie bardzo mocne czwórki jakimi są Auchenajka oraz Zmienny Cień, do tego - szczególnie przy dużej ilości agonii - można też grać Barnesa, czy w tym razie będzie na niego miejsce? Drugą moją wątpliwością jest to, że o ile ciało 2/6 Taunt świetnie sprawdza się na aggro i przyzwoicie na midrange, to na controlle i jakieś ewentualne combo-otk jest niczym. Uzależniałbym grywalność od aktualnej mety.
Lakkari Sacrifise - efekt jest według mnie świetny, szczególnie, że (na razie) portale są nieusuwalne - gwarantuje Zoo genialny lategame - warunek do spełnienia też jest w miarę prosty - obecnie gram niezobowiązującym discardlockiem i wiem, że te sześć kart do ósmej tury można spokojnie wyrzucić... Martwi mnie tylko jedno - zajmuje slot na ręce startowej, co dla zoo może być niebagatelnym minusem. Szczerze mówiąc, tu jestem w rozterce ...
Lakkari Felhound - grywalność karty zależy od tego ile jeszcze wprowadzą synergii z discardem, sam imp, portal i golem raczej nie starczą. Drugim kryterium będzie agresywność mety - na razie karta mocno-średnia
Arcanologist - za dwa many mamy inżynier 1/1 dobierz kartę - ta jednostka ma dużo lepsze staty, ale wymaga specjalnego złożenia decku, dziś nikt sekretami nie gra. Value ogromne, lecz po co sobie deck pogarszać strasznie wolnymi kartami - sekretami? Na razie nie wróżę jej przyszłości, ale kto wie? Blizzard od poprzedniego dodatku za pomocą klakiera oraz kurierki forsuje ten archetyp i trudno domyślać się co jeszcze doda, co z tego wyniknie. Na razie mam małą poradę dla samych twórców kart - zróbcie dobry sekret, nie sto kart "synergizujących" się z średnimi czarami...
Elise the Trailblazer - mimo wizualnych fajerwerek, karta IMHO nudna. Nie mniej jednak, wobec wyrzucenia Lazurowego Smokowca ze standartu, controlle i midrange będą potrzebowały jakiś dobrych piątek?
Gollaka Crawler - Infernal Puppet, nic dodać nic ująć. Jest duża szansa, że podzieli los Pożeracza Sekretów i Głodnego Kraba...
Tar Creeper - karta fajna, taki o jeden many tańszy Tarczownik z Senjinu do talii controlnych lub nawet jakiś combodecków, by uchronić się od wczesnego naporu. Bardzo boli go wyciszenie. Znów, uzależniałbym grywalność tylko i wyłącznie od mety, bo controlle stać na nieatakowanie czymś przez turę dwie, a co my możemy zrobić z 1 ataku?
Dinosize - zupełnie podzielam zdanie Puppeta - a nawet radykalniej - jest to policzek wymierzony w miłośników paladynów! Jednak w miejsce ósemek wolę grać Uthera...
Sherazin, Corpse Flower - skaczemy przez obręcze, by otrzymać typka ginącego od byle dwójki? Karta wyjątkowo fatalna, rzadko kiedy - nawet łotrem - zagrywamy cztery karty podczas jednej tury - co więcej, to antysynergia - zapełnia nam board, więc Nzoth jest mniej wydajny - a pomyślcie o następującym scenariuszu - Kwiatuszek Śmierci zginął już kilka razy (co bardzo nierealne, ale oj tam) i Nzoth przyzywa takich, powiedzmy cztery. Przeciwnik zagrywa, dajmy na to, wypaczoną pustkę, zostajemy z pięcioma sadzonkami i tylko dwoma miejscami na stronników - można powiedzieć, że dla tego archetypu to gra przegrana. Ciekaw tylko jestem jak działa z Wydobytym Raptorem... Ów raptor, Sylvana, Brann i Grabieżca Grobowców rotują, więc nie wiem co się stanie z archetypem deathrattle rogue, oczekuję najgorszego...
Swamp King Dred - Hurra! Hurra! Kolejny kloclegendar dla Huntera, jakby Kruszora było za mało... Cieszmy się - jedna legenda mniej do grania wokół...
A teraz Dzicz! Pokrótce...
Explore Un'goro - więcej kart do odkrycia...
Tortollan Shellraiser - nie pogra za Chiny
Lakkari Sacrifice - będzie tak samo silne jak i w standardzie, więc lepiej grać tym w takim właśnie trybie
Lakkari Felhound - jak wyżej
Arcanologist - bije się o miejsce w decku z Szalonym Naukowcem - IMO przegrywa
Elise the Trailblazer - ścieżkę do sławy zasłaniają Loatheb, Śluzożery, Lazurowe Smokowce, Healboty - raczej się nie przeciśnie...
Golakka Crawler - lepszy Krokoliszek, ale czy dobry? Nie...
Tar Creeper - są silniejsze antyaggro rzeczy w wildzie - dużo silniejsze
Dinosize - ha ha ha
Sherazin, Corpse Flower - tu może ma szanse pograć w jakimś dziwnym miraclu - podkreślam może, ale na szansa większa niż w Standardzie
Swamp King Dred - ha ha ha
O arenie się nie wypowiem, bo się nie znam. Żywię dużą nadzieje, że dodatek nie okażę się drugim TGT...
Kończę Grafomanię, Dziękuję za uwagę, Zapraszam do głębszej dyskusji,
Michał Sitkiewicz
W sumie j.w. juź quest dla priesta był bardziej obiecujący. Jedyna moja nadzieja że do tej pory nie pokazali żadnej jedynki z 1 ataku i 2 życia, żywiołaka, masz plus 2 do ataku jak na stole jest inny żywiołak
Brak powercreepu wbrew pozorom może być dobry, pokarzą wszystko to się okarze.
A BTW nowa Elizka jest lepsza od malchezara bo zamiast 5 dociągnięć blokuje tylko jedno więc jest dużo lepsza.
Brak powercreepu wbrew pozorom może być dobry, pokarzą wszystko to się okarze.
A BTW nowa Elizka jest lepsza od malchezara bo zamiast 5 dociągnięć blokuje tylko jedno więc jest dużo lepsza.
W ramach kontynuacji - w sumie troszkę zmieniam zdanie - legenda huntera bardzo ok i będzie grana, ma sporą wartość. No i wisienka na torcie - nether portal z questa discard locka - o fuck - nowy jade idol :-O infinite value... pięknie gińcie kontrole. Nie ma nadzieji...
Wydaje mi sie, ze wiele osob zle ocenia karty, powolujac sie, ze sa odpowiedniki. Z tego co pamietam priesta cien za 4 byl chyba z przygody, ktora odpada, to samo smok z tauntem. Agent nie odpada bo wyszedl przeciez w zaulkach gadzetonu wiec jak mialby odpasc ??
Elizka super - nawet jesli jest to 5 losowych kart, ale to zawsze 5 kart ktore mozesz zagrac.
Taunt - uwazam, ze jest wysmienity i do aggro i do controli. Brakowalo dobrych tauntow na 2-3 ture. Ja z tej karty jestem bardzo zadowolony.
Fellhound - imho calkiem syty, jesli dodadza wiecej discard mechanizow (czy questy bedzie mozna zdiscardowac - jak tak to bieda, bo bedzie sie go mialo od 1 tury, a jak go ugrac skoro 6xprob discarda ? )
Nowy kruszor - jak dla mnie very legit, jesli bede robil talie na bestiach to na pewno go wsadze do talii.
Arcanologist - no wydali w koncu sensowna karte, czuje w powietrzy tempo secret maga. Przypominam, ze mag bedzie mial obecnie juz 2xkarty ktore wystawiaja sekrety za free - potencjalne 3 tury boga - 1 koles co wystawia sekret za free, sekret, arcanologist, w 3eciej magiczka kir torin sekret, w 4 boostujacy sie od sekretow - dla mnie legit, dochodzi jeszcze laseczka co jest tansza do sekretow - na pewno z tym pokombinuje.
Reszta kart raczej przecietna.
Czy ktos moglby mi przypomniec jak dziala zasada ADAPT ?
EDIT: Wyszly nowe karty - legenda paladyna, spell i minion do priesta - wszystko bardzo legit.
Elizka super - nawet jesli jest to 5 losowych kart, ale to zawsze 5 kart ktore mozesz zagrac.
Taunt - uwazam, ze jest wysmienity i do aggro i do controli. Brakowalo dobrych tauntow na 2-3 ture. Ja z tej karty jestem bardzo zadowolony.
Fellhound - imho calkiem syty, jesli dodadza wiecej discard mechanizow (czy questy bedzie mozna zdiscardowac - jak tak to bieda, bo bedzie sie go mialo od 1 tury, a jak go ugrac skoro 6xprob discarda ? )
Nowy kruszor - jak dla mnie very legit, jesli bede robil talie na bestiach to na pewno go wsadze do talii.
Arcanologist - no wydali w koncu sensowna karte, czuje w powietrzy tempo secret maga. Przypominam, ze mag bedzie mial obecnie juz 2xkarty ktore wystawiaja sekrety za free - potencjalne 3 tury boga - 1 koles co wystawia sekret za free, sekret, arcanologist, w 3eciej magiczka kir torin sekret, w 4 boostujacy sie od sekretow - dla mnie legit, dochodzi jeszcze laseczka co jest tansza do sekretow - na pewno z tym pokombinuje.
Reszta kart raczej przecietna.
Czy ktos moglby mi przypomniec jak dziala zasada ADAPT ?
EDIT: Wyszly nowe karty - legenda paladyna, spell i minion do priesta - wszystko bardzo legit.
Spell i minion priesta fajne
Legenda paladyna hmm no nie wiem zobaczymy. Może być fajny jak da radę wywalić jakieś zoo chłopków i potem ich w 3/3 zmienić ;D
Legenda paladyna hmm no nie wiem zobaczymy. Może być fajny jak da radę wywalić jakieś zoo chłopków i potem ich w 3/3 zmienić ;D
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Brzmi syto....Pitagoras pisze:Jest 10 efektów, typu taunt, divine shield itd. i w momencie adapta discoverujesz 3 i wybierasz 1 spośród 3 zaproponowanych. Czyli jest pula 10 efektów, dostajesz 3 z nich do wyboru (troche jak u Kazakusa) i wybierasz 1 z tych trzech z tych dziesięciu .
Gokish imho to bedzie dzialalo tak samo jak w przypadku tej laseczki paladyna za 4 - w stosunku do przeciwnika tez bedzie sie tego uzywalo, aby czasem jakas swienie zmniejszyc do 3/3
Ziemko pisze:Brzmi syto....Pitagoras pisze:Jest 10 efektów, typu taunt, divine shield itd. i w momencie adapta discoverujesz 3 i wybierasz 1 spośród 3 zaproponowanych. Czyli jest pula 10 efektów, dostajesz 3 z nich do wyboru (troche jak u Kazakusa) i wybierasz 1 z tych trzech z tych dziesięciu .
Gokish imho to bedzie dzialalo tak samo jak w przypadku tej laseczki paladyna za 4 - w stosunku do przeciwnika tez bedzie sie tego uzywalo, aby czasem jakas swienie zmniejszyc do 3/3
No wiem, że tak tylko różnica jest taka, że zmienia wszystko w 3/3. Koleś co robił 1 ataku grany nie był więc ten też myślę czy znajdzie slota
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2937
- Lokalizacja: Koszalin
Pod kontrolnego priesta...no, może być grwalna . Trochę droga, ale dodatkowa kopia któregoś z rozlicznych priestowych hard removali, czy holy novy na pewno będzie niemałym atutem.
Kapłański odpowiednik książki Pavela . Nie jakoś szczególnie potężna, ale niezła opcja do zaczynania gry. Wartość uzyskana z tej karty może być naprawdę znaczna ( w końcu ludzie nie pakują do swojej talii byle chłamu. Zazwyczaj przynajmniej ), choć i bardzo losowa.
Pchanie discardolocka jako archetypu postępuje ...A pewnie z jeszcze jedną-dwie (albo i więcej, kto wie ) karty oparte o odrzucanie kart w tej ekspansji będą...Trochę się boję, że będzie jak z dragon priestem - Blizz chciał pchnąć granie w tym kierunku i dał chyba trochę aż za dobre zabawki. Ciekawe czy doczekamy się kiedyś karty w stylu "odkryj odrzuconą kartę" .
Ach te uroki bycia ciągle głodnym .Mad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.
nastąpił wysyp nowych kart - elementali http://www.hearthstonetopdecks.com/four ... ke-donais/
oraz
Lista znanych minionów, które stają się elementalami:
1.Water Elemental
2.Anomalus
3.Ragnaros Lightlord
4.Lightspawn
5.Dust Devil
6.Unbound Elemental
7.Fireguard Destroyer
8.Rumbling Elemental
9.Earth Elemental
10.Fire Elemental
11.Neptulon
12.Al’Akir the Windlord
13.Arcane Anomoly
14.Ice Rager
15.Magma Rager
16.Frost Elemental
17.Baron Geddon
18.Ragnaros the Firelord
oraz
Lista znanych minionów, które stają się elementalami:
1.Water Elemental
2.Anomalus
3.Ragnaros Lightlord
4.Lightspawn
5.Dust Devil
6.Unbound Elemental
7.Fireguard Destroyer
8.Rumbling Elemental
9.Earth Elemental
10.Fire Elemental
11.Neptulon
12.Al’Akir the Windlord
13.Arcane Anomoly
14.Ice Rager
15.Magma Rager
16.Frost Elemental
17.Baron Geddon
18.Ragnaros the Firelord
Fajne te elementale sensowniej się zapowiadają niż jade'y
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
Blizzowi tylko GT nie wyszedl kazdy nastepny dodatek rewela.
Wiesz GT też był fajny i pomysł z inspire ale jak Blizzard będzie co dodatek coś wprowadzał a w następnym zapominają, że coś takiego jest to słabo :/
LICZNIK: W/D/L od 2012
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Brettonia 23/1/13
Lizardmen 1/0/0 <-------- FTW
Fumijako pisze: Przepraszam bardzo, ale mag Khorna na dysku jest rzeczą , którą nie nazwałbym , że jest dla słabych
No właśnie uważam, ze w kazdym dodaktu powinna byc jakas karta ktora ma tez inspire, cos daje do jadow itd, aby wlasnie nie zapominac o przeszlych mechanikach - zgadzam sie z Toba.