[MASTER] Kozacki Zajazd, Warszawa, 29.02-1.03.2020, 4 x 4500
[MASTER] Kozacki Zajazd, Warszawa, 29.02-1.03.2020, 4 x 4500
Zapraszam serdecznie na:
Kozacki Zajazd – Turniej drużynowy klasy Master
Termin: 29.02-01.03.2020
Miejsce Hotel Trylogia, Zielonka
Józefa Poniatowskiego 46
05-220 Zielonka
http://hoteltrylogia.pl
Format: drużyny 4-osobowe, 4500 pkt na armię, zakaz powtarzania armii.
Trzy bitwy w sobotę i dwie w niedzielę.
Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi T9A, ID 6173.
Turniej jest częścią European Masters League.
Wspierają turniej:
Lubart Miniatures
https://lubart-miniatures.com
Toczay Traye Magnetyczne
Link do oferty Toczay
Playmaty.pl
https://playmaty.pl
Tak było w zeszłym roku:
https://www.youtube.com/watch?v=TvICNRDyAHQ&t=33s
Tu zagramy:
Zasady turnieju:
Rozpiski jawne
Zasady gry zgodne z najnowszą wersją The Ninth Age
Scenariusze wskazane przez organizatora przed turniejem
Progi punktowe jak w podręczniku
Sędziowie
Sędzia główny: Ślivek
Sędziowie liniowi:
Sędzia malarski:
Zgłoszenia:
Zgłoszenia drużyn: nazwa, skład, klub / kluby, ID graczy, armie i poprawne rozpiski do 23.02.2020, premiowane +10 dużych punktów dla drużyny. Zgłoszenia proszę wysyłać na adres kozacki.zajazd@gmail.com.
Zgłoszenia na forum mają charakter informacyjny i nie gwarantują miejsca, liczy się kolejność wpłat.
Rozpiski zostaną opublikowane na forum po terminie zgłoszeń.
Tourney Keeper: https://tourneykeeper.net/Team/TKTeamLe ... px?Id=3119
Format rozpisek - ETC style:
720 - Chaos Lord of Lust, General, Steed of Lust, Great Weapon, Bluffer's Helm, Sprout of Rebirth, Crown of Scorn, Waste Hardened Shield
660 - Chaos Lord of Wrath, Burning Blade of Chaos, Potion of Strength, Daemonic Wings, Lucky Shield
510 - Chaos Harbinger of Lust, Battle Standard, Steed of Lust, Lance, Dusk Stone, War Standard, Hardened Shield
260 - Battle Shrine (Priest) of Wrath
512 - 17x Wasteland Warriors of True Chaos, Shield, S, M, C, Banner of Speed,
160 - 20x Barbarians of True Chaos, Paired Weapons, Light Armour, M
232 - 8x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield
160 - 5x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield,
460 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Nine-Tailed Standard
435 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Aether Icon
390 - 5x Wasteland Knights of Lust, Lance, Shield, Standard, Musician, WastelandSteed,
4499
Zmiany w rozpiskach powodują brak bonusu za zgłoszenie.
- każdy misclick, niezaznacznie generała, brak mounta mimo policzenia punktów muszą być poprawione
- nielegalnie złożone rozpiski (np. przekroczony limit magicznych przedmiotów lub limit jednostek danego rodzaju) muszą być poprawione do najbliższego legalnego złożenia
- Istotna poprawka – zmiana domeny magii, zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny niedozwolona, o ile rozpiska jest legalna.
Rejestracja:
80 zł od osoby, 320 od drużyny. Płatność na konto
97 1140 2004 0000 3102 7473 7100 MBank
Unitekst. Agnieszka Skowerska
do 28.01.2020 będzie skutkować premią +5 pkt. Przedpłata jest bezzwrotna (można przepisać na inną drużynę).
W tytule proszę wpisać: Udział w turnieju Kozacki Zajazd, (nazwa drużyny, skład drużyny).
Zalecany mail z potwierdzeniem wpłaty na kozacki.zajazd@gmail.com
Limit drużyn: 42
Zakwaterowanie i wyżywienie
Proponujemy dwie opcje:
Opcja 1 – 1 nocleg, obiad, kolacja, śniadanie - 182 PLN
Opcja 2 – 2 noclegi, obiad, kolacja, 2 śniadania - 272 PLN
Dodatkowy posiłek w niedzielę (strogonov): 18 PLN. Rekomenduję zarezerwować je przy rejestracji na turniej, pozwoli to Wam uniknąć czekania godzinę na dania a’la carte z hotelowej restauracji i sprawi, że nie będzie potrzeby odchodzenia od stołu. W zgłoszeniu należy zaznaczyć dodatkowe posiłki.
Posiłki:
Obiad sobota: 38 zł
Kolacja sobota: 54 zł
Śniadanie niedziela: dowiem się
Strogonov niedziela: 18 zł
Liczba pokoi w hotelu: 52 jedno, dwu i trzyosobowych. Organizator rezerwuje sobie prawo do przydzielania pokoi dla maksymalnego wykorzystania miejsc noclegowych.
Rezerwacja noclegów i posiłków: kozacki.zajazd@gmail.com do dnia 29.01.2020, wpłata na konto 97 1140 2004 0000 3102 7473 7100, Unitekst. Agnieszka Skowerska, w tytule nazwa drużyny i wybrany pakiet. Tylko wpłata potwierdza rezerwację. Wpłata jest bezzwrotna (można przepisać na innego gracza). Po tym terminie rezerwacja noclegów i posiłków według dostępności miejsc w hotelu. Zapowiada się, że będziemy jedyną grupą w hotelu, ale nie mogę tego zagwarantować.
Nie ma możliwości spania na sali. Jeśli skończą się miejsca w pokojach hotelowych, postaram się o miejsca w innym hotelu, niedaleko od miejsca rozgrywek.
Menu: 2-gi post
Program:
Sobota
8:30 - Zgłaszanie obecności drużyn
9:00 - Otwarcie turnieju
09:15 - 12:45 Pierwsza bitwa
12:45 - 13:45 Obiad
13:45 - 17:15 Druga bitwa
17:30 - 22:00 Trzecia bitwa
Kolacja serwowana w godzinach 18:30 - 19:30, w trakcie trwania III bitwy
Niedziela
8:15 Kapitanowie zgłaszają obecność drużyn
8:30 - 12:00 Czwarta bitwa
12:45 - 16:15 Piąta bitwa
16:25 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
UWAGA: doba hotelowa w Hotelu Trylogia trwa do 12:00. Hotel dysponuje przechowalnią bagażu i szatnią dla nas przy sali.
Ocena malowania i przygotowania do gry
Do turnieju dopuszczone są pomalowane i niepomalowane armie. W trakcie rozgrywek zostanie przeprowadzona ocena malowania armii i zgodności z przesłaną rozpiską. Na koniec pierwszego dnia bitew wszystkie armie powinny pozostać na stołach w sposób kompletny i ułożony razem z rozpiskami, umożliwiając tym samym szybką i trafną ocenę sędziowską wg poniższych kryteriów. Sędziowie liniowi w trakcie bitew sprawdzą przybory. Drużyna otrzymuje średnią ocen armii graczy jako bonus do wyniku końcowego.
A. Jakość malowania 0-4 pkt
Oceniamy dokładność malowania miniatur, dobór technik, schludność wykonania.
0 – paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 – poprawna kolorowanka, jedna warstwa koloru bez detali i efektów
2 – poprawny table top (podstawowy drybrush/wash/bejcowanie), detale są odrębnie malowane
4 – ładna armia (dobry drybrush / wash i cieniowanie, wszystkie detale pomalowane)
B. Spójność armii 0-3 pkt
Oceniamy czy armia ma jednolity charakter wizualny (kolorystyka, traye, podstawki).
0 – zbieranina modeli z różnych armii
1 – raczej spójna, nie więcej niż 10% modeli odstaje od całości
3 – armia jest całkowicie spójna
C. Podstawki modeli i oddziałów 0 -3 pkt
Oceniamy przygotowanie podstawek modeli.
0 - w armii jest co najmniej jeden oddział (2+ modeli) bez traya/podstawki
1 – oddziały mają podstawowe traye, wszystkie maszyny mają podstawki
+1 – traye są modelowane i/lub magnetyczne bez rantów
+1 – podstawki modeli są modelowane (krzaczki, kamyczki, czaszki, itp.)
D. WYSIWYG 0-2 pkt
Oceniamy zgodność wizualną modeli i ich wyposażenia z rozpiską.
0 – rażące braki WYSIWYG, ponad 50% modeli ma inne wyposażenie niż w rozpisce,
i/lub w armii występuje co najmniej 1 model “prox” (np. Lekka kawaleria zamiast ciężkiej, włócznicy zamiast halabardników),
i/lub w armii występują bieda-konwersje/adaptacje zabawek,
1 – WYSIWYG na większości oddziałów, dopuszczalne odstępstwa na pojedynczych modelach
2 – pełen WYSIWYG na oddziałach oraz bohaterach
E. Przygotowanie do gry 0-3 pkt
Oceniamy pozamodelowe przygotowanie do gry.
0 – brak jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski
1 - przygotowanie do gry (kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski)
+1 – tokeny ran, wzorniki LoS, kątowniki pozycyjne
+1 - drukowane karty czarów własnych i wiatrów magii (lub aplikacja do śledzenia wiatrów magii)
MAKSIMUM: 15 pkt
PYTANIA INDYWIDUALNE
Wszelkie wątpliwości dot. malowania modeli, prepaintów, konwersji, zgodności modeli, etc. proszę zgłaszać do nas na adres kozacki.zajazd@gmail.com. Proxy, drewniane kukułki i pudełka po papierosach w charakterze steam tanka są niedozwolone.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 28-52 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 51 DP punkty z bitew otrzymuje 52 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 27 DP, otrzymuje 28 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.
W skrócie – widełki 52-28
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
50 pkt za 1 rundę
50 pkt za 2 rundę
49 pkt za 3 rundę
48 pkt za 4 rundę
47 pkt za 5 rundę
Tie breakery: duże punkty z bitew capped > duże punkty z bitew uncapped > mniejsza liczba karniaków > suma małych punktów.
Karne
Za oddanie wyników odpowiedzialny jest kapitan drużyny. Taryfikator spóźnień:
0-2 min: 5 DP,
2-5 min: 10 DP,
5-10 min: 20 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Sędzia uprawniony jest do wlepiania karniaków za niesportowe zachowanie w trakcie gier, dotyczy to również rażących braków kultury osobistej. Osoby pod nadmiernym wpływem alkoholu oraz osoby awanturujące się mogą zostać wyrzucone z turnieju (ich wyniki do końca turnieju to 0).
Parowanie drużyn:
- zapewniamy wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniamy, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- losowanie par na pierwszą bitwę zostanie przeprowadzone po terminie nadsyłania rozpisek
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze “szwajcarskiego" systemu parowania
- możliwy challenge w pierwszej rundzie (wyzywana drużyna musi się na niego zgodzić)
Parowanie graczy
Obie drużyny wystawiają po 1 graczu (obrońca).
Do obrońcy wystawiają 2 atakujących, obrońca wybiera jednego z nich.
Niewybrany atakujący gra z niewystawionym w pierwszym ruchu graczem drużyny przeciwnej.
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.
Stoły i mapki:
Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z par rozegra swoja bitwę. Typ wystawienia jest losowy.
Scenariusze
Round 1
1st and 2nd pairing Hold the Ground
3rd and 4th pairing Capture the Flags
Round 2
1st and 2nd pairing Breakthrough
3rd and 4th pairing Secure Target
Round 3
1st and 2nd pairing Spoils of War
3rd and 4th pairing Hold the Ground
Round 4
1st and 2nd pairing Secure Target
3rd and 4th pairing Breakthrough
Round 5
1st and 2nd pairing Capture the Flags
3rd and 4th pairing Spoils of War
Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Kozaki Zajazd w dniach 29.02-01.03.2020 w Zielonce k./ Warszawy oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."
Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie i ewentualne szkody.
Kozacki Zajazd – Turniej drużynowy klasy Master
Termin: 29.02-01.03.2020
Miejsce Hotel Trylogia, Zielonka
Józefa Poniatowskiego 46
05-220 Zielonka
http://hoteltrylogia.pl
Format: drużyny 4-osobowe, 4500 pkt na armię, zakaz powtarzania armii.
Trzy bitwy w sobotę i dwie w niedzielę.
Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi T9A, ID 6173.
Turniej jest częścią European Masters League.
Wspierają turniej:
Lubart Miniatures
https://lubart-miniatures.com
Toczay Traye Magnetyczne
Link do oferty Toczay
Playmaty.pl
https://playmaty.pl
Tak było w zeszłym roku:
https://www.youtube.com/watch?v=TvICNRDyAHQ&t=33s
Tu zagramy:
Zasady turnieju:
Rozpiski jawne
Zasady gry zgodne z najnowszą wersją The Ninth Age
Scenariusze wskazane przez organizatora przed turniejem
Progi punktowe jak w podręczniku
Sędziowie
Sędzia główny: Ślivek
Sędziowie liniowi:
Sędzia malarski:
Zgłoszenia:
Zgłoszenia drużyn: nazwa, skład, klub / kluby, ID graczy, armie i poprawne rozpiski do 23.02.2020, premiowane +10 dużych punktów dla drużyny. Zgłoszenia proszę wysyłać na adres kozacki.zajazd@gmail.com.
Zgłoszenia na forum mają charakter informacyjny i nie gwarantują miejsca, liczy się kolejność wpłat.
Rozpiski zostaną opublikowane na forum po terminie zgłoszeń.
Tourney Keeper: https://tourneykeeper.net/Team/TKTeamLe ... px?Id=3119
Format rozpisek - ETC style:
720 - Chaos Lord of Lust, General, Steed of Lust, Great Weapon, Bluffer's Helm, Sprout of Rebirth, Crown of Scorn, Waste Hardened Shield
660 - Chaos Lord of Wrath, Burning Blade of Chaos, Potion of Strength, Daemonic Wings, Lucky Shield
510 - Chaos Harbinger of Lust, Battle Standard, Steed of Lust, Lance, Dusk Stone, War Standard, Hardened Shield
260 - Battle Shrine (Priest) of Wrath
512 - 17x Wasteland Warriors of True Chaos, Shield, S, M, C, Banner of Speed,
160 - 20x Barbarians of True Chaos, Paired Weapons, Light Armour, M
232 - 8x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield
160 - 5x Barbarian Horseman of True Chaos, Light Armour, Shield,
460 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Nine-Tailed Standard
435 - 10x Chosen of Lust, Halberd, Shield, S, Aether Icon
390 - 5x Wasteland Knights of Lust, Lance, Shield, Standard, Musician, WastelandSteed,
4499
Zmiany w rozpiskach powodują brak bonusu za zgłoszenie.
- każdy misclick, niezaznacznie generała, brak mounta mimo policzenia punktów muszą być poprawione
- nielegalnie złożone rozpiski (np. przekroczony limit magicznych przedmiotów lub limit jednostek danego rodzaju) muszą być poprawione do najbliższego legalnego złożenia
- Istotna poprawka – zmiana domeny magii, zmiana magicznego sztandaru, zamiana całego oddziału na inny niedozwolona, o ile rozpiska jest legalna.
Rejestracja:
80 zł od osoby, 320 od drużyny. Płatność na konto
97 1140 2004 0000 3102 7473 7100 MBank
Unitekst. Agnieszka Skowerska
do 28.01.2020 będzie skutkować premią +5 pkt. Przedpłata jest bezzwrotna (można przepisać na inną drużynę).
W tytule proszę wpisać: Udział w turnieju Kozacki Zajazd, (nazwa drużyny, skład drużyny).
Zalecany mail z potwierdzeniem wpłaty na kozacki.zajazd@gmail.com
Limit drużyn: 42
Zakwaterowanie i wyżywienie
Proponujemy dwie opcje:
Opcja 1 – 1 nocleg, obiad, kolacja, śniadanie - 182 PLN
Opcja 2 – 2 noclegi, obiad, kolacja, 2 śniadania - 272 PLN
Dodatkowy posiłek w niedzielę (strogonov): 18 PLN. Rekomenduję zarezerwować je przy rejestracji na turniej, pozwoli to Wam uniknąć czekania godzinę na dania a’la carte z hotelowej restauracji i sprawi, że nie będzie potrzeby odchodzenia od stołu. W zgłoszeniu należy zaznaczyć dodatkowe posiłki.
Posiłki:
Obiad sobota: 38 zł
Kolacja sobota: 54 zł
Śniadanie niedziela: dowiem się
Strogonov niedziela: 18 zł
Liczba pokoi w hotelu: 52 jedno, dwu i trzyosobowych. Organizator rezerwuje sobie prawo do przydzielania pokoi dla maksymalnego wykorzystania miejsc noclegowych.
Rezerwacja noclegów i posiłków: kozacki.zajazd@gmail.com do dnia 29.01.2020, wpłata na konto 97 1140 2004 0000 3102 7473 7100, Unitekst. Agnieszka Skowerska, w tytule nazwa drużyny i wybrany pakiet. Tylko wpłata potwierdza rezerwację. Wpłata jest bezzwrotna (można przepisać na innego gracza). Po tym terminie rezerwacja noclegów i posiłków według dostępności miejsc w hotelu. Zapowiada się, że będziemy jedyną grupą w hotelu, ale nie mogę tego zagwarantować.
Nie ma możliwości spania na sali. Jeśli skończą się miejsca w pokojach hotelowych, postaram się o miejsca w innym hotelu, niedaleko od miejsca rozgrywek.
Menu: 2-gi post
Program:
Sobota
8:30 - Zgłaszanie obecności drużyn
9:00 - Otwarcie turnieju
09:15 - 12:45 Pierwsza bitwa
12:45 - 13:45 Obiad
13:45 - 17:15 Druga bitwa
17:30 - 22:00 Trzecia bitwa
Kolacja serwowana w godzinach 18:30 - 19:30, w trakcie trwania III bitwy
Niedziela
8:15 Kapitanowie zgłaszają obecność drużyn
8:30 - 12:00 Czwarta bitwa
12:45 - 16:15 Piąta bitwa
16:25 - Ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
UWAGA: doba hotelowa w Hotelu Trylogia trwa do 12:00. Hotel dysponuje przechowalnią bagażu i szatnią dla nas przy sali.
Ocena malowania i przygotowania do gry
Do turnieju dopuszczone są pomalowane i niepomalowane armie. W trakcie rozgrywek zostanie przeprowadzona ocena malowania armii i zgodności z przesłaną rozpiską. Na koniec pierwszego dnia bitew wszystkie armie powinny pozostać na stołach w sposób kompletny i ułożony razem z rozpiskami, umożliwiając tym samym szybką i trafną ocenę sędziowską wg poniższych kryteriów. Sędziowie liniowi w trakcie bitew sprawdzą przybory. Drużyna otrzymuje średnią ocen armii graczy jako bonus do wyniku końcowego.
A. Jakość malowania 0-4 pkt
Oceniamy dokładność malowania miniatur, dobór technik, schludność wykonania.
0 – paskudztwo ledwo na granicy dopuszczenia
1 – poprawna kolorowanka, jedna warstwa koloru bez detali i efektów
2 – poprawny table top (podstawowy drybrush/wash/bejcowanie), detale są odrębnie malowane
4 – ładna armia (dobry drybrush / wash i cieniowanie, wszystkie detale pomalowane)
B. Spójność armii 0-3 pkt
Oceniamy czy armia ma jednolity charakter wizualny (kolorystyka, traye, podstawki).
0 – zbieranina modeli z różnych armii
1 – raczej spójna, nie więcej niż 10% modeli odstaje od całości
3 – armia jest całkowicie spójna
C. Podstawki modeli i oddziałów 0 -3 pkt
Oceniamy przygotowanie podstawek modeli.
0 - w armii jest co najmniej jeden oddział (2+ modeli) bez traya/podstawki
1 – oddziały mają podstawowe traye, wszystkie maszyny mają podstawki
+1 – traye są modelowane i/lub magnetyczne bez rantów
+1 – podstawki modeli są modelowane (krzaczki, kamyczki, czaszki, itp.)
D. WYSIWYG 0-2 pkt
Oceniamy zgodność wizualną modeli i ich wyposażenia z rozpiską.
0 – rażące braki WYSIWYG, ponad 50% modeli ma inne wyposażenie niż w rozpisce,
i/lub w armii występuje co najmniej 1 model “prox” (np. Lekka kawaleria zamiast ciężkiej, włócznicy zamiast halabardników),
i/lub w armii występują bieda-konwersje/adaptacje zabawek,
1 – WYSIWYG na większości oddziałów, dopuszczalne odstępstwa na pojedynczych modelach
2 – pełen WYSIWYG na oddziałach oraz bohaterach
E. Przygotowanie do gry 0-3 pkt
Oceniamy pozamodelowe przygotowanie do gry.
0 – brak jednego z następujących przyborów: kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski
1 - przygotowanie do gry (kości/miarki/podręcznik armijny/rozpiski)
+1 – tokeny ran, wzorniki LoS, kątowniki pozycyjne
+1 - drukowane karty czarów własnych i wiatrów magii (lub aplikacja do śledzenia wiatrów magii)
MAKSIMUM: 15 pkt
PYTANIA INDYWIDUALNE
Wszelkie wątpliwości dot. malowania modeli, prepaintów, konwersji, zgodności modeli, etc. proszę zgłaszać do nas na adres kozacki.zajazd@gmail.com. Proxy, drewniane kukułki i pudełka po papierosach w charakterze steam tanka są niedozwolone.
System punktacji:
Drużyna w jednej rundzie może zdobyć 28-52 DP
Każdy z graczy na rundę może uzyskać 0-20 punktów, wyniki graczy sumujemy.
Drużyna, która w danej rundzie uzyskała więcej niż 51 DP punkty z bitew otrzymuje 52 DP. Drużyna, która zdobyła mniej niż 27 DP, otrzymuje 28 DP. Pozostałe drużyny otrzymują liczbę DP równą liczbie zdobytych DP w danej rundzie.
W skrócie – widełki 52-28
Baj w poszczególnych rundach będzie punktowany:
50 pkt za 1 rundę
50 pkt za 2 rundę
49 pkt za 3 rundę
48 pkt za 4 rundę
47 pkt za 5 rundę
Tie breakery: duże punkty z bitew capped > duże punkty z bitew uncapped > mniejsza liczba karniaków > suma małych punktów.
Karne
Za oddanie wyników odpowiedzialny jest kapitan drużyny. Taryfikator spóźnień:
0-2 min: 5 DP,
2-5 min: 10 DP,
5-10 min: 20 DP,
10+ min: wynik 0:0, 35 DP.
Sędzia uprawniony jest do wlepiania karniaków za niesportowe zachowanie w trakcie gier, dotyczy to również rażących braków kultury osobistej. Osoby pod nadmiernym wpływem alkoholu oraz osoby awanturujące się mogą zostać wyrzucone z turnieju (ich wyniki do końca turnieju to 0).
Parowanie drużyn:
- zapewniamy wszystkim przyjezdnym drużynom przeciwników w pierwszej bitwie
- zapewniamy, że teamy z tego samego klubu nie zagrają przeciwko sobie w pierwszej bitwie
- losowanie par na pierwszą bitwę zostanie przeprowadzone po terminie nadsyłania rozpisek
- w kolejnych bitwach będziemy korzystać ze “szwajcarskiego" systemu parowania
- możliwy challenge w pierwszej rundzie (wyzywana drużyna musi się na niego zgodzić)
Parowanie graczy
Obie drużyny wystawiają po 1 graczu (obrońca).
Do obrońcy wystawiają 2 atakujących, obrońca wybiera jednego z nich.
Niewybrany atakujący gra z niewystawionym w pierwszym ruchu graczem drużyny przeciwnej.
Parowanie powinno zająć drużynom łącznie maksymalnie 15 minut.
Stoły i mapki:
Po wybraniu par należy wylosować stoły, na których każda z par rozegra swoja bitwę. Typ wystawienia jest losowy.
Scenariusze
Round 1
1st and 2nd pairing Hold the Ground
3rd and 4th pairing Capture the Flags
Round 2
1st and 2nd pairing Breakthrough
3rd and 4th pairing Secure Target
Round 3
1st and 2nd pairing Spoils of War
3rd and 4th pairing Hold the Ground
Round 4
1st and 2nd pairing Secure Target
3rd and 4th pairing Breakthrough
Round 5
1st and 2nd pairing Capture the Flags
3rd and 4th pairing Spoils of War
Osoby nieletnie bez opiekunów prawnych proszone są o przywiezienie zgody oraz deklaracji ponoszenia odpowiedzialności od ich opiekunów ustawowych o treści:
"Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w turnieju The 9th Age Kozaki Zajazd w dniach 29.02-01.03.2020 w Zielonce k./ Warszawy oraz ponoszę odpowiedzialność za wyrządzone przez niego ewentualne szkody.
Podpis rodzica lub innego prawnego opiekuna."
Każdy uczestnik ponosi odpowiedzialność za swoje zachowanie i ewentualne szkody.
Ostatnio zmieniony 24 lut 2020, o 22:01 przez Myth, łącznie zmieniany 23 razy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Link do zgłoszeń: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
Link do Tourney Keeper: https://tourneykeeper.net/Team/TKTeamLe ... px?Id=3119
Legenda:
Kolor zielony - OK, zapłacone
Kolor czerwony - proszę o kontakt
1 bez koloru - wyrażone zainteresowanie, jeszcze nie dokonano wpłaty
Dodatkowe info:
Obiad sobota: 38 zł
Kolacja sobota: 54 zł
Śniadanie niedziela: 30 zł
Strogonov niedziela: 18 zł
Menu:
Obiad sobota
Zupa pomidorowa z makaronem
Schab w sosie pieczarkowym, kopytka, buraczki zasmażane
Woda, Kompot
Kolacja sobota
Zupa
Pierogi z mięsem
Przekąski zimne w bufecie:
Półmisek wędlin tradycyjnych
Sałatka cesarska
Tortilla z grillowanym kurczakiem marynowanym w świeżych ziołach i chilli
Warzywa świeże i konserwowe, masło, pieczywo
Kawa, herbata, woda, soki
Link do Tourney Keeper: https://tourneykeeper.net/Team/TKTeamLe ... px?Id=3119
Legenda:
Kolor zielony - OK, zapłacone
Kolor czerwony - proszę o kontakt
1 bez koloru - wyrażone zainteresowanie, jeszcze nie dokonano wpłaty
Dodatkowe info:
Obiad sobota: 38 zł
Kolacja sobota: 54 zł
Śniadanie niedziela: 30 zł
Strogonov niedziela: 18 zł
Menu:
Obiad sobota
Zupa pomidorowa z makaronem
Schab w sosie pieczarkowym, kopytka, buraczki zasmażane
Woda, Kompot
Kolacja sobota
Zupa
Pierogi z mięsem
Przekąski zimne w bufecie:
Półmisek wędlin tradycyjnych
Sałatka cesarska
Tortilla z grillowanym kurczakiem marynowanym w świeżych ziołach i chilli
Warzywa świeże i konserwowe, masło, pieczywo
Kawa, herbata, woda, soki
Ostatnio zmieniony 20 lut 2020, o 22:38 przez Myth, łącznie zmieniany 15 razy.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Serio będziemy grać dwie drużynówki miesiąc po miesiącu?
Apeluję, żeby jedną z nich był singiel.
Myth, wygląda na to, że masz super lokalizację, duże wyprzedzenie - nie lepiej, żeby to był singiel?
Dziękuję za uwagę.
Apeluję, żeby jedną z nich był singiel.
Myth, wygląda na to, że masz super lokalizację, duże wyprzedzenie - nie lepiej, żeby to był singiel?
Dziękuję za uwagę.
Trochę to skandal...
tak. ludzie są zmuszani do gry w turniejach drużynowych, których nie cierpią. Nie cierpią tak bardzo że frekwencja na drużynówkach jest średnio o 80% wyższa. Patriotyzm w naszym kraju - taki piękny
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Glonojad - turniej po prostu musi na siebie zarobić, tzn sala itd.
Jak chcesz wynająć lokal i zrobić turniej na 6000pkt, to na jaką frekwencję możesz liczyć? 20 osób? Czyli cena wejściówki żeby wyjść na zero wyniosłaby ponad 500zl? Co za tym idzie zamiast 20 osób masz 2 i odwołany turniej.
Teraz na jesień były dwa turnieje w luźnych formatach, najpierw Macki na duże potem Świdnik na małe. Kto chciał się pobawić w coś innego ten był, teraz wracamy do 4500 bo po prostu pod ten format jest ten system balansowany. A drużynówka dodaje dodatkowego smaczku.
Jak chcesz wynająć lokal i zrobić turniej na 6000pkt, to na jaką frekwencję możesz liczyć? 20 osób? Czyli cena wejściówki żeby wyjść na zero wyniosłaby ponad 500zl? Co za tym idzie zamiast 20 osób masz 2 i odwołany turniej.
Teraz na jesień były dwa turnieje w luźnych formatach, najpierw Macki na duże potem Świdnik na małe. Kto chciał się pobawić w coś innego ten był, teraz wracamy do 4500 bo po prostu pod ten format jest ten system balansowany. A drużynówka dodaje dodatkowego smaczku.
Wiem, że turniej na 6000 jest już kompletnie nierealizowalny. Choć pamiętam w Warszawie turniej 2k+2k lub 4k (szósta edycja), 2 dni, zabawa była przednia. No ale środowisko się zmieniło nieodwolalnie.
Aha, Macki to nie jest żaden turniej na duże punkty, zupełnie inaczej wygląda armia na 5500 jedna niż dwie male na 3+2, 5. Macki to Macki.
Aha, Macki to nie jest żaden turniej na duże punkty, zupełnie inaczej wygląda armia na 5500 jedna niż dwie male na 3+2, 5. Macki to Macki.
Uprawa warzyw od 1997 roku