Circle of Orboros
Circle of Orboros
Zapraszam wszystkich tych , co graja ta armia do rozmow na jej temat Wrzucajcie swoje pomysly , przemyslenia rozpy
Zeby dobrze zaczac to oto moja rozpa na 500 pktow , w prawdzie jeszcze nia nie gralem , ale wydaje mi sie calkiem mocna :
Kaya
Argus
Gorax
2xWarpwolf
Totem Hunter
Tharn Ravagers x4
Planuje i tak zakupic wszystkie figsy do tej armii - to inne moje rozkminy ( choc bardziej mnie bestie pociagaja niz constructy)
Tez na 500 punktow :
Baldur
Worldwarden x2
Worldwatcher
Tharn Ravegers x5
Totem Hunter
Ta rozpa wydaje mi sie jeszcze bardziej przegieta - szczegolnie z czarem Baldura z robieniem lasku i umiejetnosciami Totem Huntera i Tharnow
Tak btw. to chcialbym aby wyszedl jakis warlock skierowany na bestie - bo niestety Ci lepsi Baldur i Kreguar sa bardziej nastawieni na constructy ( choc w sumie Kreguarem moznaby grac i na bestiach , ale jakos do mnie bardziej przemawia forked lighting darmowy przesylany przez worldwardena niz zadnej umiejetnosci dawanej bestiom)
Zeby dobrze zaczac to oto moja rozpa na 500 pktow , w prawdzie jeszcze nia nie gralem , ale wydaje mi sie calkiem mocna :
Kaya
Argus
Gorax
2xWarpwolf
Totem Hunter
Tharn Ravagers x4
Planuje i tak zakupic wszystkie figsy do tej armii - to inne moje rozkminy ( choc bardziej mnie bestie pociagaja niz constructy)
Tez na 500 punktow :
Baldur
Worldwarden x2
Worldwatcher
Tharn Ravegers x5
Totem Hunter
Ta rozpa wydaje mi sie jeszcze bardziej przegieta - szczegolnie z czarem Baldura z robieniem lasku i umiejetnosciami Totem Huntera i Tharnow
Tak btw. to chcialbym aby wyszedl jakis warlock skierowany na bestie - bo niestety Ci lepsi Baldur i Kreguar sa bardziej nastawieni na constructy ( choc w sumie Kreguarem moznaby grac i na bestiach , ale jakos do mnie bardziej przemawia forked lighting darmowy przesylany przez worldwardena niz zadnej umiejetnosci dawanej bestiom)
- Hashmallum
- Mudżahedin
- Posty: 235
Kaya jest bezuzyteczna - zapytaj dalczego
Jest slaba , ale bez przesady... Tak naprawde ma jedna fajna rzecz i nazywa sie ona spirit door...
- Hashmallum
- Mudżahedin
- Posty: 235
Tylko ze spirit door nic nie robi Mozesz sobie przywolac potworka 2 cale od siebie, jednak nie moze on nic wiecej zrobic Dobre tylko kiedy jestes 2 cale od wrazego castera - wtedy potworek moze cos zrobic, a tak to stoi sobie w miescu - glupota....
Ok nic nie robi Jak to ktos kiedys powiedzial " jesli wiesz , ze kogos i tak nie przekonasz - pozwol mu zyc w nieswiadomosci "
- Hashmallum
- Mudżahedin
- Posty: 235
Wedlug mnie jedyne c osie da nia zrobic to walic z czaru ...
Jak masz inne pomysly to chetnie poczytam...
Jak masz inne pomysly to chetnie poczytam...
Z checia Ci powiem jak dziala spirit door , jak ktos umie go wykorzystac... Podchodzisz wilkiem na 11-10 cali do przeciwnika - malo co z reguly ma taki zasieg szarzy , w nastepniej turze wilk szarzuje na 11 ( 6+ 2 do spida + 3 za szarze) , z reguly jak sie w cos wilk wbija to ubija , a nastepnie kaya robi spirit door na wilku - chodz do mnie Takie sukcesywne ubijanie roznych rzeczy... Dalej - patent neizly na przeciwnika warlockow , warcasterow - ruszasz sie kaya 6 cali , teleportujesz wilka do niej ( musisz ustawic 2 cale obojetnie ktora czesc podstawki od kayi ) , ustawiasz krawedz , + cala podstawka wilka + 0,5 cala reacha i wychodzi nam zasieg potencjalny 11,5 cala... Poza tym spirit door jest super czarem jesli chodzi o ucieczke dla kayi majac srednice 24 cali - wez ja zlap jak komus bedzie zalezalo zebys jej nie zabil Innym fajnym kombem jest wbicie sie jakas bestia obojetnie w co ( najlepiej w srodek jakies mlocki) , kaya sie teleportuje , a ma reacha 2 cale + 2 cale musi sie od bestii wystawic , wiec troche pobije przeciwnikow tez - najlepiej wtedy urzyc feata - 9 furii na ataki + umiejetnosc jej broni , ze na krytyku jestes knock down to naprawde niemila sprawa... Wiekszosc moich przeciwnikow wlasnie narzeka na kaye przez ten czar , bo dobrze wykorzystany jest naprawde masakryczny... ale to tylko moje zdanie...
coz..... wg mnie ofensywne mozliwosci spirit door nie sa zbyt imponujace, z powodu ktory wspomnial hash - po teleportacji nie mozna sie ruszyc. przenoszenie samej kayi do walki tez nie sprawdza sie najlepiej - jesli nie rzuci krytyka to niestety nic twardszego nie ubije.
spirit door bardziej mi sie przydal w defensywie gdy trzeba jakos zwiac casterem/bestia ze slabej sytuacji. sek w tym, ze wole grac agresywnie w zwiazku z czym na kayke machnalem juz reka. znacznie lepiej sprawdza sie baldur
spirit door bardziej mi sie przydal w defensywie gdy trzeba jakos zwiac casterem/bestia ze slabej sytuacji. sek w tym, ze wole grac agresywnie w zwiazku z czym na kayke machnalem juz reka. znacznie lepiej sprawdza sie baldur
Tyle ile ludzi tyle opinii Ja zawsze spirita uzywam do celow ofensywnych - wilk cos wpada i wraca - sprawdza poki co mi sie genialnie... Baldur jest super , ale ogolnie na constucty...
- Hashmallum
- Mudżahedin
- Posty: 235
Chetnie zagram przeciw Tobie i stestuje
@Ziemko: wiesz, przyzwanie warpwolfa kayka zeby mial ruch 11 cali nie trafia do mnie dlatego ze bez niej ten pocieszny stwor i tak to moze zrobic (6 cali bazowo, 3 za szarze , 2 za mutacje). zgodze sie jednak ze mozna sprit door wykorzystac do wyciagniecia go pozniej z tarapatow
- Hashmallum
- Mudżahedin
- Posty: 235
Hmm, te 2 cale miedzy warpwolfem a kajka to idealny myk do slamowania Mysle ze jakby dostala wilczkiem po glowie to szybko by zmiekla
Chodzi tylko o to , ze bez niej wpadasz ubijesz cos i dostajesz od wszystkiego lomot i wilkolak ginie... Natomiast tak ubijasz cos , a wilk wraca na miejsce... Sukcesywne zmiekczanie przeciwnika , aby w momencie gdy juz bedziesz mial wystarczajaca przewage ruszyc wszystkim KAzdy ma inne zdanie , inny styl gry - do mnie ten czar przemawia po calosci i uwazam go za genialnyPrzemas pisze:@Ziemko: wiesz, przyzwanie warpwolfa kayka zeby mial ruch 11 cali nie trafia do mnie dlatego ze bez niej ten pocieszny stwor i tak to moze zrobic (6 cali bazowo, 3 za szarze , 2 za mutacje). zgodze sie jednak ze mozna sprit door wykorzystac do wyciagniecia go pozniej z tarapatow
- Hashmallum
- Mudżahedin
- Posty: 235
E tam bez sensu - Kaja traci furie na czarowanie, a wilk w szarzy i tak ma zboostowany atak - a jak juz mowiles - jak zaatakuje to rozmontuje- wiec wychodzi na to ze sam sobie przeczysz ...
Po co placic 1 za szarze jak i tak mozna zmusic do boostowanej kosci obrazen - wychodzi na to samo, a kaja nie placi za przywolywanie wilka zpowrotem... Moze sobie wtedy postrzelac z czaru z boostem, zamiast wydawc 3 furie na bezcelowa teleprotacje... Poza tym jezeli trzymasz wilka w odwodzie, czyli w 12 calach od kajki , to w nastepnej turze juz bedziesz mial za blisko przeciwnika zeby go , jak to ujales 'zmiekczac' wilczkiem...
Po co placic 1 za szarze jak i tak mozna zmusic do boostowanej kosci obrazen - wychodzi na to samo, a kaja nie placi za przywolywanie wilka zpowrotem... Moze sobie wtedy postrzelac z czaru z boostem, zamiast wydawc 3 furie na bezcelowa teleprotacje... Poza tym jezeli trzymasz wilka w odwodzie, czyli w 12 calach od kajki , to w nastepnej turze juz bedziesz mial za blisko przeciwnika zeby go , jak to ujales 'zmiekczac' wilczkiem...
Spoko miej swoje zdanie , mi sie nie chcialo od poczatku Cie przekonywac , ale sam o to prosiles Moze kiedys zagramy i wtedy zobaczysz
- Hashmallum
- Mudżahedin
- Posty: 235
No , moje mechanithralle juz sie ciesza na sama mysl o wilczku Moze da rade na jakims kowencie / turnieju
- Hashmallum
- Mudżahedin
- Posty: 235
Woldwardeny i shifting stones A jako solosa polecam totem huntera
Zastanow sie jak chcesz grac... bo podstawka do Baldura ni uja nie pasuje... Jesli wolisz Baldura to kup Worlwardena/y , worlwatchera ... Polecalbym takze tharn ravegerow i totem hunterea ( ewentualnie lord of feasta)