Danonki... tj Demonki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Danonki... tj Demonki

Post autor: Sykstus »

Unnamed2250 Pts - Daemons of Chaos Army

1 Great Unclean One @ 670 Pts
General; Magic Level 4; Flail
Nurgling Infestation [50]
Trappings of Nurgle [50]

1 Herald of Nurgle @ 400 Pts
Magic Level 1; Battle Standard
Standard of Chaos Glory [125]
Slime Trail [10]
Noxious Vapours [25]

1 Palanquin of Nurgle @ [0] Pts

1 Herald of Tzeentch @ 165 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25]
Spell Breaker [25]

1 Herald of Tzeentch @ 140 Pts
Magic Level 2
Master of Sorcery [25]

16 Plaguebearers of Nurgle @ 229 Pts
Standard
Standard of Seeping Decay [25]

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts

10 Pink Horrors of Tzeentch @ 120 Pts

3 Nurglings @ 105 Pts

3 Beasts of Nurgle @ 300 Pts

Casting Pool: 13

Dispel Pool: 9
Models in Army: 46
Total Army Cost: 2249

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3134
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Wiecie co, nie bardzo się znam na demonach, mógłby mi ktoś wyjaśnić czy to jest silne złożenie i co ono potrafi? Tylko tyle wiem, że plaguebearerzy z heraldem nurgla mają regenerację i stubborn czyli są prawie niezniszczalni czymkolwiem w walce, chyba że zmasowany atak czymś, co zadaje obrażenia od ognia... Jaka jest ta armia? Szybka? Wolna?

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

jak dla mnie za wolna ta armia, całe swoje uderzenie opierasz na bestiach i plaguebearersach, po za tym masz mało punktów wystawienia i tylko jeden oddział nurglingów do spowalniania przeciwnika.Great unclean równiez nie jest złożony dobrze,z doświadczenia wiem że jego czary nie są aż tak zabójcze jak moze się wydawać. To tak po krótce, ale pozatym rozpiska miła dla oka :D

Awatar użytkownika
Possessed
Mudżahedin
Posty: 292
Lokalizacja: WaWa

Post autor: Possessed »

trochę osobistych uwag:
- dziwny ten GUO, jak chcesz magicznie go to daj mu Staff of Nurgle zamiast Nurglilng Infestation, dodatkowy bound spell nie jest zły. Jak chcesz go by rozkręcał w hth każdego boha nawet na smokach ( curse you Star Dragon bastard) to bierz Noxious Vapours z Baleswordem, ASF z S8 4 ataki auto wound zadający d6 obrażeń? poprosze jedną sztukę ;)
- Sztandar dający Stubborna jak ci się sprawdza to zostaw, bo troche za drogi jak na bonus który możesz dać wrogim demonom, może lepiej sztandar dający -2 do cast'a dla wroga?
- PlaugeBerersi chyba za mali by być poważniejszym zagrożeniem, przydało by się jeszcze z 3-4 by z Heraldem posiadali maxymalny bonus dp CR za ranki.

To tylko IMHO oczywiście :wink:

Drakar Dociekliwy
Mudżahedin
Posty: 342
Lokalizacja: Poznań/Włocławek

Post autor: Drakar Dociekliwy »

Possessed pisze:- dziwny ten GUO, jak chcesz magicznie go to daj mu Staff of Nurgle zamiast Nurglilng Infestation, dodatkowy bound spell nie jest zły. Jak chcesz go by rozkręcał w hth każdego boha nawet na smokach ( curse you Star Dragon bastard) to bierz Noxious Vapours z Baleswordem, ASF z S8 4 ataki auto wound zadający d6 obrażeń? poprosze jedną sztukę ;)
Nie wiesz co mowisz ;) ja osobiscie gram na takim ustawieniu i zastanawialbym sie czy to ustawienie nie jest lepsze od balesworda, choc rzeczywiscie sieka i to mocno. Jeszcze nie probowalem grac na baleswordzie ale moze juz nie dlugo.
Possessed pisze: - Sztandar dający Stubborna jak ci się sprawdza to zostaw, bo troche za drogi jak na bonus który możesz dać wrogim demonom, może lepiej sztandar dający -2 do cast'a dla wroga?
Nie wiem jak na takim ustawieniu sprawdzilby sie ten sztandar, ale na samym nurglu (czyli tak jak ja gram) nigdy mnie nie zawiodl i te 125 pkt sa dla mnie warte wydania.
Possessed pisze: - PlaugeBerersi chyba za mali by być poważniejszym zagrożeniem, przydało by się jeszcze z 3-4 by z Heraldem posiadali maxymalny bonus dp CR za ranki.
Oni juz maja maksymalny bonus do CR'a
Klub Fantasy "FENIX" ('Stara Remiza', ul. Żabia 8, Włocławek)
Gry bitewne, RPG, karciane, planszowe.
Każdy poniedziałek od 15.oo do 19.oo. ZAPRASZAMY :!: :!: :!:

Sykstus
Masakrator
Posty: 2518
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Sykstus »

Ten sztandar to podstawa taktyki Nurglingów, mogą wbić się w wymaksowany w kosmos oddział i trzymać go pół gry :P B co chwile dochodzi nowa baza ;P A sypanie ze stubbornem nie groźne. Dzisiaj chyba z 3 tury trzymały klocek 20 great swordów z bsb i jeszcze chyba z 8-10 zabiły :P Beasty z Stubbornem są prawie nieśmiertelne :P W 3 tury z 20 grave guardów z generałem został generał i 1 grave guard :P
Co do PB, w pierwszej turze zginął mi bsb od szarży smoka (zapomniałem sobie rzucić miasmy ;/) Ale mimo to PB trzymali się z 4 tury i smok się brejkował non stop :p

GUO jest tak złożony żeby był trudny do zabicia (niestety udało miu się upaść po kilku salwach cannonów i pociskach z lighta ;/) i dawał dodatkowe Nurglingi :P Na bound Spell nie ma miejsca. 4 lvl jest po to żeby przeciwnik miał więcej rzeczy do dispelowania :P

Za to oddziały horrorów z heraldami spisują się świetnie, trzymam je na dystans i wybieram lore pod przeciwnika i potrafią przeżyć cala bitwę z minimalnym uszczerbkiem.

Ogólnie gra się bardzo fajnie, wiadomo że to powolne ale w 3cije turze wbijam się w wroga i jadę po wszystkim :P Stubborn powoduje że nie przejmuje się czy przegram CR czy nie i mogę przetrzymać wszystko (Nurgla ciężko zranić ]:->) Jednak muszę zrobić zabójcze kombo na GUO kiedyś, ale wtedy trzeba się obawiać każdego ostrzału ;/

ODPOWIEDZ