Pomarzyć każdy może...
Moderator: esgaroth
Przeglądałem dziś The Warhammer Forum i natrafiłem na poprawiony przez jakiegoś Anglika AL DoW. Postanowiłem podzielić się odkryciem. Ostrzegam tych którzy mają słabe nerwy, niektóre pomysły są przerażające.
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.p ... hlight=dow
Nie wiem co ludzie za granicą mają do meneaterów zajmujących jeden slot special. To już nie pierwszy raz czytam takie herezje jak meneterzy w rarach lub za 2 sloty special.
http://warhammer.org.uk/PhP/viewtopic.p ... hlight=dow
Nie wiem co ludzie za granicą mają do meneaterów zajmujących jeden slot special. To już nie pierwszy raz czytam takie herezje jak meneterzy w rarach lub za 2 sloty special.
Witam, dawno nikt w naszym podforum nie pisał. Kilka dni temu natrafiłem na francuskiej stronie GW na ciekawy pdf: Generałowie Najemników. Mam nadzieję, że pdf się otworzy, bo trzeba się tam rejestrować. Tekst jest po francusku. Mam jakieś podstawy francuskiego i przetłumaczyłem sobie co nieco Są tam generałowie dla naszej armii z różnych ras.
Generałowie zawarci w tym pdfie zajmują slot lorda. Mogą mieć magiczny ekwipunek zgodnie z Księgami Armii odpowiednich ras, czyli krasnoludzki generał może używać run z Dwarfs AB. Dodatkowo mogą/muszą (tu nie jestem pewien) mieć jedną z Cech Charakteru - opisane są na końcu pdfu.
Te zasady dają mam możliwość wynajęcia:
Dwarf General
Kosztuje 135 pkt. M-3, WS-7, BS-4, S-4, T-5, W-3, I-4, A-4, Ld-10
Ekwipunek - Hand weapon
Dodatkowo: GW (+6p) lub pistolet (10p), kusza (15p) lub dwarf hangun (21p)
lekka zbroja (3p) lub ciężka (6p) lub z gromrilu (12p), tarcza (3p)
Zasady specjalne (AB krasi):
Ancestral Grudge, Resolute, Relentless
Limit na magiczne przedmioty i cechy charakteru - 125p
Orc General
kosztuje 110p, świniak 24
M-4, WS-6, BS-3, S-4, T-5, W-3, I-4, A-4, Ld-9
ekwipunek: Choppa
może mieć: ahw (6p) lub GW (6p) lub włócznię jeśli jest na świniaku (3p)
Leka zbraoja (3p) lub ciężka (6p), tarcza (3p)
Zasady specjalne (AB O&G)
Choppa, ignoruje panikę gobosów
HE General
cost 125, konik-18p, orzełek 50p
M-5 WS-7 BS-6, s-4 t-3 w-3 I-8 A-4 ld-10
Ekw.: HW
Dodatkowo:
ahw (6p) lub włócznia (6p) lub lanca (6p) lub GW(6p) lub halabarda(6p), long bow (15p)
lekka zbroja (3p) lub ciężka (6p) lub Dragon A. (8p), tarcza(3p), barding dla konia (8p)
Zasady specjalne:
Stoicyzm - ignoruje panikę DE i w armii z generałem HE nie może być żadnej jednostki DE.
DE General
statystyki jak u HE gen., koszt ten sam, koń _18p, Cold One - 39, pegaz DE - 55p
opcjonalnie:
ahw (6p) lub lanca (6p) lub GW (6p) lub halabarda (6p), rep. crossbow (15p)
lekka zbroja (3p) lub ciężka (6p), sea dragon cloak (9p), tarcza(3p)
Zasady spec.
ma hate'a do HE i nie może być w armii żadna jednostka HE
Ogre General
m-6 ws-6 bs-4 s-5 t-5 w-5 i-4 A-5 ld-9 cost-200p
ekw.: Ogre Club
Opcje:
ahw (10p) lub GW (14p) lub katajski miecz (10p) lub ironfist (12p), para handgun'ów (12p)
lekka zbroja (0p) lub ciężka (6p)
Zasady spec.:
Bull Charge, Fear
Ogrowy generał nie może korzystać z Wielkich Imion.
Cechy Charakteru - są to dodatkowe cechy, które można wykupić dla naszego lorda (tylko jedną):
Plein aux as - popisujący się (10p)
Zasięg liderki generała zwiększa się do 16 cali.
Zahartowany (20p)(tu nie jestem pewien)
bohater dostaje bonus +1 do CC
Podstępny (35p)
Bohater otrzymuje zasadę ASF
Charyzmatyczny przywódca (30p)
+1 do LD, do maksimum 10
Wygnaniec (20p)
Bohater został niegdyś wygnany z rodzinnych stron. Posiada zasadę hate w stosunku do swojej rasy. Np. lord HE nienawidzi jednostki HE. Armia nie może zawierać jednostek rasy generała.
Uraza (30p)
Bohater posiada zasadę hate odnośnie do wybranej rasy. W armii nie mogą przebywać jednostki tej rasy.
Generałowie zawarci w tym pdfie zajmują slot lorda. Mogą mieć magiczny ekwipunek zgodnie z Księgami Armii odpowiednich ras, czyli krasnoludzki generał może używać run z Dwarfs AB. Dodatkowo mogą/muszą (tu nie jestem pewien) mieć jedną z Cech Charakteru - opisane są na końcu pdfu.
Te zasady dają mam możliwość wynajęcia:
Dwarf General
Kosztuje 135 pkt. M-3, WS-7, BS-4, S-4, T-5, W-3, I-4, A-4, Ld-10
Ekwipunek - Hand weapon
Dodatkowo: GW (+6p) lub pistolet (10p), kusza (15p) lub dwarf hangun (21p)
lekka zbroja (3p) lub ciężka (6p) lub z gromrilu (12p), tarcza (3p)
Zasady specjalne (AB krasi):
Ancestral Grudge, Resolute, Relentless
Limit na magiczne przedmioty i cechy charakteru - 125p
Orc General
kosztuje 110p, świniak 24
M-4, WS-6, BS-3, S-4, T-5, W-3, I-4, A-4, Ld-9
ekwipunek: Choppa
może mieć: ahw (6p) lub GW (6p) lub włócznię jeśli jest na świniaku (3p)
Leka zbraoja (3p) lub ciężka (6p), tarcza (3p)
Zasady specjalne (AB O&G)
Choppa, ignoruje panikę gobosów
HE General
cost 125, konik-18p, orzełek 50p
M-5 WS-7 BS-6, s-4 t-3 w-3 I-8 A-4 ld-10
Ekw.: HW
Dodatkowo:
ahw (6p) lub włócznia (6p) lub lanca (6p) lub GW(6p) lub halabarda(6p), long bow (15p)
lekka zbroja (3p) lub ciężka (6p) lub Dragon A. (8p), tarcza(3p), barding dla konia (8p)
Zasady specjalne:
Stoicyzm - ignoruje panikę DE i w armii z generałem HE nie może być żadnej jednostki DE.
DE General
statystyki jak u HE gen., koszt ten sam, koń _18p, Cold One - 39, pegaz DE - 55p
opcjonalnie:
ahw (6p) lub lanca (6p) lub GW (6p) lub halabarda (6p), rep. crossbow (15p)
lekka zbroja (3p) lub ciężka (6p), sea dragon cloak (9p), tarcza(3p)
Zasady spec.
ma hate'a do HE i nie może być w armii żadna jednostka HE
Ogre General
m-6 ws-6 bs-4 s-5 t-5 w-5 i-4 A-5 ld-9 cost-200p
ekw.: Ogre Club
Opcje:
ahw (10p) lub GW (14p) lub katajski miecz (10p) lub ironfist (12p), para handgun'ów (12p)
lekka zbroja (0p) lub ciężka (6p)
Zasady spec.:
Bull Charge, Fear
Ogrowy generał nie może korzystać z Wielkich Imion.
Cechy Charakteru - są to dodatkowe cechy, które można wykupić dla naszego lorda (tylko jedną):
Plein aux as - popisujący się (10p)
Zasięg liderki generała zwiększa się do 16 cali.
Zahartowany (20p)(tu nie jestem pewien)
bohater dostaje bonus +1 do CC
Podstępny (35p)
Bohater otrzymuje zasadę ASF
Charyzmatyczny przywódca (30p)
+1 do LD, do maksimum 10
Wygnaniec (20p)
Bohater został niegdyś wygnany z rodzinnych stron. Posiada zasadę hate w stosunku do swojej rasy. Np. lord HE nienawidzi jednostki HE. Armia nie może zawierać jednostek rasy generała.
Uraza (30p)
Bohater posiada zasadę hate odnośnie do wybranej rasy. W armii nie mogą przebywać jednostki tej rasy.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2009, o 21:24 przez Kokesz, łącznie zmieniany 2 razy.
bardzo, bardzo fajne
spróbujcie przeforsować to na LS aby bylo dozwolone
spróbujcie przeforsować to na LS aby bylo dozwolone
a tak z ciekawości spytam, z którego to jest roku?
Bo zainteresowala mnie zasada dla HE z ASF... czy to jakoś sie pokrywa z bookiem.
Bo zainteresowala mnie zasada dla HE z ASF... czy to jakoś sie pokrywa z bookiem.
Szczerze... to nie wiem. Może jeszcze sprawdzę jak wrócę do domu (teraz jestem na uczelni). Patrząc na zasady generała HE i DE to raczej nie jest to jakiś nowy twór. Szata graficzna PDFu może wskazywać na czas powstania podobny do Army List'u DoW i RoR. Przypuszczam, że powstał niedługo po nich. Gość, który napisał te zasady - jeśli się nie mylę - napisał podręcznik do WE. Dobrze piszę? Jeśli tak, to pewnie powinna istnieć angielska wersja, choć jej jeszcze nie znalazłem.
Nawiązując do roku powstania tych zasad. Można dyskutować nad tym czy tacy generałowie mogliby korzystać z magic item'ów starych AB swoich ras, czy korzystali by z najnowszych.
Nawiązując do roku powstania tych zasad. Można dyskutować nad tym czy tacy generałowie mogliby korzystać z magic item'ów starych AB swoich ras, czy korzystali by z najnowszych.
ja bym byl ze swej strony za obecnymi
ale nie wiem czy to dobry pomysl...
bo prawie na pewno bylaby tylko jedna opcja generala, przynajmniej tak mi sie wydaje
ale nie wiem czy to dobry pomysl...
bo prawie na pewno bylaby tylko jedna opcja generala, przynajmniej tak mi sie wydaje