8. a Demonki (BP, nowa errata)
Moderator: KrzysiekW
8. a Demonki (BP, nowa errata)
Warto zalozyc ten temat, bo niedlugo wychodzi 8. i errata dla naszego AB. Juz wiemy prawie wszystko(RB), a reszty mozna domyslic(odnosnie naszego AB). Po krotce podsumuje co ulegnie zmianie.
(-):
Z brakiem FearOutnumber, np. furie nie beda juz tak efektowne na maszyny.
1 save (ward lub regenka) oslabia Plugawych i GUO :<
strzelanie z ktorym sobie tak ciezko radzimy bedzie w zwiekszonej sile
psy nie rozbijaja szeregow bijac z flanki
BSB przeciwnika jest teraz o wiele grozniejszy, gdy nasz pozostaje bez zmian
Lord na fullwypasie miesci sie dopiero w grach na 2500+
pora na plusy :
General(jako LT) w 18'' w koncu pomoze cos furia
klocek plugasow bijac z 2 szeregow nabiera wiecej sily (moze warto zainwestowac w przerzuty zranien)
mamy sporo szanse, ze przeciwnik bijac sie z nami bedzie mial 1 WS
1 DS u przeciwnika z jednoczesnym kopem magii dobrze wrozy
Wiekszosc demoniszczy ma dobra I
+1CR za fear
Nie wiadomo jak bardzo przydatna teraz bedzie 10Horrorow, najpewniej zobaczymy duzy kloc teraz. Mus 25%+ z core oznacza ze prawie wszyscy gracze beda musieli sporo figsow domalowac Bedzie biegac wiecej fiendow(nie ma slotow, sa tanie, sa lepsze na maszyny od furii). Speciale i rary beda oklepane jak zawsze, ale mam nadzieje, ze errata dotyczaca corow sprawi, ze bedzie wieksza roznorodnosc na stole a nie tylko horrory :<
Macie jeszcze jakies spostrzezenia?
(-):
Z brakiem FearOutnumber, np. furie nie beda juz tak efektowne na maszyny.
1 save (ward lub regenka) oslabia Plugawych i GUO :<
strzelanie z ktorym sobie tak ciezko radzimy bedzie w zwiekszonej sile
psy nie rozbijaja szeregow bijac z flanki
BSB przeciwnika jest teraz o wiele grozniejszy, gdy nasz pozostaje bez zmian
Lord na fullwypasie miesci sie dopiero w grach na 2500+
pora na plusy :
General(jako LT) w 18'' w koncu pomoze cos furia
klocek plugasow bijac z 2 szeregow nabiera wiecej sily (moze warto zainwestowac w przerzuty zranien)
mamy sporo szanse, ze przeciwnik bijac sie z nami bedzie mial 1 WS
1 DS u przeciwnika z jednoczesnym kopem magii dobrze wrozy
Wiekszosc demoniszczy ma dobra I
+1CR za fear
Nie wiadomo jak bardzo przydatna teraz bedzie 10Horrorow, najpewniej zobaczymy duzy kloc teraz. Mus 25%+ z core oznacza ze prawie wszyscy gracze beda musieli sporo figsow domalowac Bedzie biegac wiecej fiendow(nie ma slotow, sa tanie, sa lepsze na maszyny od furii). Speciale i rary beda oklepane jak zawsze, ale mam nadzieje, ze errata dotyczaca corow sprawi, ze bedzie wieksza roznorodnosc na stole a nie tylko horrory :<
Macie jeszcze jakies spostrzezenia?
Jesli chodzi o ward lub regenka to licze ze nie bedzie to dotyczyc demonow. Ward 5+ jest zasada armijna wiec jest mala szansa iz errata AB nie splewi nam GUO i plagsow.
Ja widze szanse TYLKO w magii albo... w graniu na same cory i to duzymi klockami. Nasze GD, ktore nie moga sie chowac do klockow, mimo (podobno) braku +1 do shootingu do nich maja teraz minimalne szanse przezycia. Klocki kilkudziesieciu przykladowych night goblinkow z lukami.. zawsze rania na 6. Dlugosc zycia naszych GD bedzie zalezec tak naprawde od odchylen od prawdopodobienstwa. Pieski.. moze 1 oddzial na 2 ranki. Flamersi - praktycznie must be 2x6. Ale ze wszystkimi ocenami najlepiej poczekac do erraty jak zrobi sie pare rozpisek przykladowych. Bez erraty jak dla mnie wyglada to baaaaaardzo slabo.
Ja widze szanse TYLKO w magii albo... w graniu na same cory i to duzymi klockami. Nasze GD, ktore nie moga sie chowac do klockow, mimo (podobno) braku +1 do shootingu do nich maja teraz minimalne szanse przezycia. Klocki kilkudziesieciu przykladowych night goblinkow z lukami.. zawsze rania na 6. Dlugosc zycia naszych GD bedzie zalezec tak naprawde od odchylen od prawdopodobienstwa. Pieski.. moze 1 oddzial na 2 ranki. Flamersi - praktycznie must be 2x6. Ale ze wszystkimi ocenami najlepiej poczekac do erraty jak zrobi sie pare rozpisek przykladowych. Bez erraty jak dla mnie wyglada to baaaaaardzo slabo.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
Ja tam tematu o 8ed nie czytałem dokładnie bo nie mam na to czasu Co nie co mi się o uszy obiło. Szkoda tej regenki i warda bo demony nurgla nie często widywało się na stołach no ale zobaczymy co errata pokaże. No i coś czuję że trzeba będzie dokupić trochę piechoty chociaż z drugiej strony nie chce kupować figurek których nie będę mógł wystawić bo BP mi je przytnie
Podobno rozgrywki mają być szybsze i ma się grać na większe pkt tak że o lorda się nie obawiam. Wersja keepera z 1lv maga nie jest droga i nie wyrzucę przynajmniej dwóch jedynek w tabeli miss castów A opcja na samych herlakach nie jest złą opcją.
Podobno rozgrywki mają być szybsze i ma się grać na większe pkt tak że o lorda się nie obawiam. Wersja keepera z 1lv maga nie jest droga i nie wyrzucę przynajmniej dwóch jedynek w tabeli miss castów A opcja na samych herlakach nie jest złą opcją.
Arbaal ale teraz heralka khorna np wrzucac do bloodlettersow to albo pieszo, albo nie masz look out sira.
Ja licze na obnizenie kosztow corow u nas i jakies nowe gifty, moj ukochany bloodthirster bez warda chociaz 4+ nie pozyje 2 rund. Fakt ze zostana GD magowie lub sami heraldzi do gry.
Ja licze na obnizenie kosztow corow u nas i jakies nowe gifty, moj ukochany bloodthirster bez warda chociaz 4+ nie pozyje 2 rund. Fakt ze zostana GD magowie lub sami heraldzi do gry.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
O czyli ma być tak że przy look out'a bohater musi mieć taką sama podstawkę? dla mnie bomba tak powinno być. No i fakt trzeba będzie się wyposażyć do wprost proporcjonalnych pieszych herlaków Danonki będą inaczej wyglądać teraz ale na grywalności na pewno nie stracą
Planuje zrobic Juggera w saki 1:2, taka konwersja
8. ogolnie oslabia demony i VC, jesli sie okaze, ze to bedzie prawda to mozemy zapomniec o BP i byc wkoncu traktowani jak normalni gracze no chyba ze zazniemy grac na wagonach psow 3x6
8. ogolnie oslabia demony i VC, jesli sie okaze, ze to bedzie prawda to mozemy zapomniec o BP i byc wkoncu traktowani jak normalni gracze no chyba ze zazniemy grac na wagonach psow 3x6
Straszysz dzieci Mikolajem :< Co Ci zrobi 10A z sila 5? och czekaj, Houndy tyle tez maja, a sa o polowe tansze od piechoty. My mamy szarze, fear, ward, lepsze staty, oni szeregi i liczebnosc. Remis w walce, za to my wygrywamy w konkursie cena/jakosc
Tak, tyla że piechota w hordzie wypłaci Ci 30 ataków z s 5-6 Mam zamiar grać na klocku 30-40 WL więc będę miał jeszcze przerzut na hita Jasne, taki klocek jest mega drogi, ale powiedz mi jak masz zamiar go zabić? Dodam jeszcze że mają warda na 2+ od magii i -1 do hita na strzelanie. Oczywiście można go ominąć, ale do tej pory przeciwnikom się to nie udawało (gram teraz takim klockiem, tylko że jest ich "tylko" 25)
Zeby nie było, ten post jest tylko w celu ostudzenia nieco twojego entuzjazmu i jest przykładem czystego teoryhammera. Ale ogólnie demony boli strzelanie, a teraz na pewno będzie go jeszcze więcej.
Zeby nie było, ten post jest tylko w celu ostudzenia nieco twojego entuzjazmu i jest przykładem czystego teoryhammera. Ale ogólnie demony boli strzelanie, a teraz na pewno będzie go jeszcze więcej.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Tego klocka nic nie ruszy, oprocz strzelania. To dobry przyklad na to jak duzo deathstarow teraz sie porobi
Oj tam oj tam. Ja mowie ze bedzie bardzo ciezko ale taki klocek jest do ruszenia jak najbardziej!
Po pierwsze na swoje klocki moge rzucic ostre buffy a po drugie, ward na magie jest tylko przeciwko pociskom. Wiec moge takiemu klocuszkowi jakas klatwa MEGA obnizyc staty. Wszystko da sie ubic jednak dla mnie demony bedzie najbardziej (obok chorendalnego strzelania) bolec cena ich wlasnych jednostek (glownie corowych). Dlatego bardzo licze na erraty.
Po pierwsze na swoje klocki moge rzucic ostre buffy a po drugie, ward na magie jest tylko przeciwko pociskom. Wiec moge takiemu klocuszkowi jakas klatwa MEGA obnizyc staty. Wszystko da sie ubic jednak dla mnie demony bedzie najbardziej (obok chorendalnego strzelania) bolec cena ich wlasnych jednostek (glownie corowych). Dlatego bardzo licze na erraty.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
Problem demonów może leżeć w podziale punktów:
1. lord maks 562 (na 2250) - może jakis wejdzie... założmy ze nowa errata to dopuści,
2. rejry - 12 flejmerów i dwa fiendy,
3. wymagane 562 w core
4. zaczyna się prbolem... jako że to ostatnie 562 punkty mamy do wyboru: psy... lub herosów...............................................................
i to tyle.
1. lord maks 562 (na 2250) - może jakis wejdzie... założmy ze nowa errata to dopuści,
2. rejry - 12 flejmerów i dwa fiendy,
3. wymagane 562 w core
4. zaczyna się prbolem... jako że to ostatnie 562 punkty mamy do wyboru: psy... lub herosów...............................................................
i to tyle.
Tak, ale jest prosciej niz w 7. Bo dostajemy +2CR za szarze i fear.Ghaz pisze:Oj tam oj tam. Ja mowie ze bedzie bardzo ciezko ale taki klocek jest do ruszenia jak najbardziej!
Jak myslicie jak beda liczone jednostki, ktore nie wliczaja sie obecnie do minimum core? troche krzywdzace by bylo jakby zabieraly miejsce w special. Fajnie by bylo jakbysmy mogli upchac 288pkt w furiach jako core
Herosow moze sie bardziej oplacac dawac pieszo do oddzialow - normalnie bedzie dzialac look out sir a duzo klocek bloodlettersow z heraldem (w nich zamiast w pieskach) dostanie hatered i bedzie lepiej mlocic (do tego sztandar +d6 do pierwszej szarzy). Raczej slabo sie teraz beda oplacac juggery/steady/palaquiny/dyski dla heraldow tylko pieszo ich bedziemy wrzucac do odpowiednich corow. Pewnie dopiero przy grach ok 3k (czyli proponowanych pktach przez GW) bedzie mozna bardziej pokminic. Lord dla nas na mniejsze pkty moze sie zupelnie nie oplacac. Lepsza bedzie 40stka horrorow z heraldem a kto wie, moze na duze pkty nawet dwie takie 40stki.
EDIT: Lidder nie mam pewnosci czy przy nowych zasadach furii beda one az tak oplacalne. Maszynki beda pozyczac czesc statow swoim zalogantom wiec furie moga sie zupelnie nie oplacac.
EDIT: Lidder nie mam pewnosci czy przy nowych zasadach furii beda one az tak oplacalne. Maszynki beda pozyczac czesc statow swoim zalogantom wiec furie moga sie zupelnie nie oplacac.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
Ghaz, widze wlasnie jak wraca nienawisc do demonicznych graczy
Edit: no ale :]
Edit: no ale :]
Spokojnie, w CC będzie się biło na T załogi.Ghaz pisze:Lidder nie mam pewnosci czy przy nowych zasadach furii beda one az tak oplacalne. Maszynki beda pozyczac czesc statow swoim zalogantom wiec furie moga sie zupelnie nie oplacac.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ja myślę nad oddziałem 6 Fiendów z Heraldem-syrenką.
Teraz to będzie całkiem ciekawy oddział:
+przyzwoity CR: ranka, fear, pewnie szarża
+I 6 więc często bijemy pierwsi
+21 Ataków s S4 i ap + Herald
W przypadku kiedy to my zaczynamy można podjechać „pod nos strzelców” i ściągnąć oddział wroga syrenka w nasz fieldy które i tak będą bić pierwsze.
Sądzę ze w 8ed dla demonów kluczowe będzie wciągnięcie strzelców jak najszybciej w combat. Oby nie zabrali nam syrenki
Niestety jeżeli jakoś nie polepszą GD w erracie to nie widzę dla nich za bardzo miejsca, za szybko będą spadać od szczekania, magii.
Teraz to będzie całkiem ciekawy oddział:
+przyzwoity CR: ranka, fear, pewnie szarża
+I 6 więc często bijemy pierwsi
+21 Ataków s S4 i ap + Herald
W przypadku kiedy to my zaczynamy można podjechać „pod nos strzelców” i ściągnąć oddział wroga syrenka w nasz fieldy które i tak będą bić pierwsze.
Sądzę ze w 8ed dla demonów kluczowe będzie wciągnięcie strzelców jak najszybciej w combat. Oby nie zabrali nam syrenki
Niestety jeżeli jakoś nie polepszą GD w erracie to nie widzę dla nich za bardzo miejsca, za szybko będą spadać od szczekania, magii.
Co lepsze, syrenka jest legalna do uzycia bedac (12+Mv)'' od przeciwnika sweeet
Cannony wybuchaja teraz na 1-2, i wordujemy po multiplikacji, wciaz przeciwnik znajac dokladna odleglosc ma, tak jak bylo, mniej jak troche ponad 1/3 szans ze nie strzeli w nas.Kamil.Sz pisze:Niestety jeżeli jakoś nie polepszą GD w erracie to nie widzę dla nich za bardzo miejsca, za szybko będą spadać od szczekania, magii.
Lidder pisze:+1CR za fear
Nie ma +1CR za fearKamil.Sz pisze:+przyzwoity CR: ranka, fear, pewnie szarża
Fear
* Fear tests are taken at the start of every combat phase.
* If you fail the Fear test you are reduced to WS1 & A1. Presumably mounts are reduced to WS1 & A1 as well. Edit; it may be you get to keep your full amount of attacks.
* Fear does not make enemies flee.
Jest to plotka z gry pokazowej, gdzie grajacy oswiadzczyl, ze DoCh "sa wciaz straszne".