2350 - 8ed
Moderator: Ziemko
2350 - 8ed
1 Slann Mage-Priest @ 465 Pts
General; Magic Level 4; Battle Standard
#Focus of Mystery [0]
#The Focused Rumination [0]
Featherfoe Torc [35] (jednostki latajace i ich jezdzcy przerzucaja udane to hit)
Cupped Hands of the Old Ones [45]
War Banner [35]
1 Skink Priest @ 435 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
#The Arcane Configuration [0]
#The Burning Alignment [0]
#The Portent of Warding [0]
Cube of Darkness [40] (DS , dodatkowo koniec fazy magii na 4+)
Luckstone [5] (przerzut jednego nieudanego sejwa)
1 Engine of the Gods @ [290] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 140 Pts
Light Armour
Ogre Blade [40] (+2 S)
Dragonbane Gem [5] (2+ warda na flamingi)
Enchanted Shield [5]
19 Saurus Warriors @ 270 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
12 Skinks @ 66 Pts
Javelin; Shield; Musician
10 Skinks @ 56 Pts
Javelin; Shield; Musician
4 Terradon Riders @ 120 Pts
4 Terradon Riders @ 120 Pts
19 * Temple Guard @ 348 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard
1 Revered Guardian @ [14] Pts
Razor Standard [45] (oddzial ma AP)
1 Salamander Hunting Packs @ 75 Pts
Niezle to wyglada nawet z TG jak tak przejrzalem. Smoki ten oddzial omijaja, bo przerzucanie udanych trafien dla ridera i smoka troche boli, a oddzial 6 statica zawsze ma.
PRzymus uzywania halabard, trzeba wykorzystac i dac chlopakom jeszcze wieksze przebicie. (chlopaki wyplacaja 14 atakow s5 -3AS)
Zastanawiam sie jakie zlozenie priesta jest najlepsze czy:
Cube + Luckstone
DS+ przerzucanie sejwow
DS+ wszyscy w styku przerzucaja udane ward + Luckstone
Jak myslicie ?
General; Magic Level 4; Battle Standard
#Focus of Mystery [0]
#The Focused Rumination [0]
Featherfoe Torc [35] (jednostki latajace i ich jezdzcy przerzucaja udane to hit)
Cupped Hands of the Old Ones [45]
War Banner [35]
1 Skink Priest @ 435 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
#The Arcane Configuration [0]
#The Burning Alignment [0]
#The Portent of Warding [0]
Cube of Darkness [40] (DS , dodatkowo koniec fazy magii na 4+)
Luckstone [5] (przerzut jednego nieudanego sejwa)
1 Engine of the Gods @ [290] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 140 Pts
Light Armour
Ogre Blade [40] (+2 S)
Dragonbane Gem [5] (2+ warda na flamingi)
Enchanted Shield [5]
19 Saurus Warriors @ 270 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
1 Champion @ [12] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
10 Skink Skirmishers @ 70 Pts
12 Skinks @ 66 Pts
Javelin; Shield; Musician
10 Skinks @ 56 Pts
Javelin; Shield; Musician
4 Terradon Riders @ 120 Pts
4 Terradon Riders @ 120 Pts
19 * Temple Guard @ 348 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard
1 Revered Guardian @ [14] Pts
Razor Standard [45] (oddzial ma AP)
1 Salamander Hunting Packs @ 75 Pts
Niezle to wyglada nawet z TG jak tak przejrzalem. Smoki ten oddzial omijaja, bo przerzucanie udanych trafien dla ridera i smoka troche boli, a oddzial 6 statica zawsze ma.
PRzymus uzywania halabard, trzeba wykorzystac i dac chlopakom jeszcze wieksze przebicie. (chlopaki wyplacaja 14 atakow s5 -3AS)
Zastanawiam sie jakie zlozenie priesta jest najlepsze czy:
Cube + Luckstone
DS+ przerzucanie sejwow
DS+ wszyscy w styku przerzucaja udane ward + Luckstone
Jak myslicie ?
2+ niestety.
Co do TG to jednak myślę że smoki mogą wpadać. Impakty w szarży plus breath weapon w połączeniu z brakiem shieldów u TG mogą złamać ich statica, który raptem teraz jest tylko 6. Niestety w 8 ed. chyba TG nie będą opłacalną jednostką, gdzie oprócz braku shieldów jest kiepska tabelka miscasta w której w większości przypadków są hity dla modeli stykających się z magiem (w końcu capped jest tylko one use only).
Engine też już chyba nie jest opłacalny. Za te punkty chyba lepiej wziąć 2 priestów na nogach (więcej fajowskich arcanów można wsadzić) i jakiegoś chiefa na terradonie (i wsadzić go w oddział 5 terrek).
Btw. Fajnym patentem, który dzisiaj mi wpadł do głowy jest ten scroll zadający rane na 5+ magowi za każdą użytą kość + Bane Head Niezły straszak dla drogich magów wysokolevelowych rzucających trudne czary z dużej ilości kości:)
Engine też już chyba nie jest opłacalny. Za te punkty chyba lepiej wziąć 2 priestów na nogach (więcej fajowskich arcanów można wsadzić) i jakiegoś chiefa na terradonie (i wsadzić go w oddział 5 terrek).
Btw. Fajnym patentem, który dzisiaj mi wpadł do głowy jest ten scroll zadający rane na 5+ magowi za każdą użytą kość + Bane Head Niezły straszak dla drogich magów wysokolevelowych rzucających trudne czary z dużej ilości kości:)
Magia oczywiście life?
Jeśli nie, to na Slannie obowiązkowo przerzucanie tabelki miscasta, żebyś sobie Templi z dużej templatki nie rozwalił od razu.
Dwa skirmishe zamieniłbym raczej na cohorty z muzykami.
A ten Skink Priest co jest, jest najlepszą opcją
Jeśli nie, to na Slannie obowiązkowo przerzucanie tabelki miscasta, żebyś sobie Templi z dużej templatki nie rozwalił od razu.
Dwa skirmishe zamieniłbym raczej na cohorty z muzykami.
A ten Skink Priest co jest, jest najlepszą opcją
SMok nie zadaje impaktow, tylko jesli juz ma thunderstompa. Ja nie mowie, ze ktos nie wpadnie w TG smokiem, ale z tym przedmiotem wie, ze ryzykuje wiecej niz normalnie i imho jest on niezbedny dla slanna z TG. Raczki sa na 1wszego miscasta, a i tak zastanawiam sie, ze bede bral lore of fire albo life, z wiekszym wskazaniem na life. W sumie mozna herosa na smoki zrobic dac mu warda na 4+ , sejw 2+ dodatkowego jego T5 i przerzucanie w niego trafien robi swoje...
Kohorty sa bardzo dobre, ale mimo wszystko podwojny strzal swoje robi + mozliwosc strzalu po marszu.
Nie wyobrazam sobie rozpiski bez engina. 2xpriesci + chief na terradonie to imho mega slaba opcja.
Kohorty sa bardzo dobre, ale mimo wszystko podwojny strzal swoje robi + mozliwosc strzalu po marszu.
Nie wyobrazam sobie rozpiski bez engina. 2xpriesci + chief na terradonie to imho mega slaba opcja.
Jeżeli slann w TG to life wybieram.
Ziomo o jakich punktach rozmawiamy skoro 2 engin'y chcesz wcisnąć? To jest najbardziej pocięta rzecz w lizakach w 8ed imho.
Z tym life'm pokminiłbym rozpy na wielu stedziach. Każdy udany czar leczy ranę stedziowi, a teraz mają thunderstompa i przy slannie stubborn na generalskiej z przerzutem. Wiadomo, że cannony d6 ran teraz robią, ale i tak to tylko boostuje dwarfy (mam nadzieje, że nie bedzie juz armatek DoW). Katapki dużo mniej bolą engine'y. Problem poajwia się w ochronie magicznej. Chyba na priescie diadem i scroll. Tak się zastanawiam, że nie można dać scrolla slannowi już skoro ma innego arcane'a no nie? Z rączkami i bane headem mamy wtedy dużo pkt na nim wolnych. Jeszcze fajne combo to bane head + feedback scroll. Szkoda, że teraz wszyscy mogą zmierzyć 24 cale do TG, żeby slann im nie kradł 6óstek, a purple sun na 8 przykrywał cały unit
pozdro
Ziomo o jakich punktach rozmawiamy skoro 2 engin'y chcesz wcisnąć? To jest najbardziej pocięta rzecz w lizakach w 8ed imho.
Z tym life'm pokminiłbym rozpy na wielu stedziach. Każdy udany czar leczy ranę stedziowi, a teraz mają thunderstompa i przy slannie stubborn na generalskiej z przerzutem. Wiadomo, że cannony d6 ran teraz robią, ale i tak to tylko boostuje dwarfy (mam nadzieje, że nie bedzie juz armatek DoW). Katapki dużo mniej bolą engine'y. Problem poajwia się w ochronie magicznej. Chyba na priescie diadem i scroll. Tak się zastanawiam, że nie można dać scrolla slannowi już skoro ma innego arcane'a no nie? Z rączkami i bane headem mamy wtedy dużo pkt na nim wolnych. Jeszcze fajne combo to bane head + feedback scroll. Szkoda, że teraz wszyscy mogą zmierzyć 24 cale do TG, żeby slann im nie kradł 6óstek, a purple sun na 8 przykrywał cały unit
pozdro
Jakie 2 enginy? Cos zle zrozumiales Crus O 2xenginach mozna niestety zapomniec ;(
Generalnie duzo bardzo opcji sie wyklarowalo, co jest fajne, musze pokombinowac co bedzie mi najbardziej odpowiadac...
Generalnie duzo bardzo opcji sie wyklarowalo, co jest fajne, musze pokombinowac co bedzie mi najbardziej odpowiadac...
Glownym dylematem moim jest czy klocek 20-25 saurusow czy spam skinkow.
Zastanawiam sie nad wywaleniem herosa , za niego moge dodac salke druga (apropo ich skutecznosci jestem pewny) , MR 3 na slanna i potion of T na championa TG (kmin Pajaka mi sie podoba)
Zastanawiam sie nad wywaleniem herosa , za niego moge dodac salke druga (apropo ich skutecznosci jestem pewny) , MR 3 na slanna i potion of T na championa TG (kmin Pajaka mi sie podoba)