Chamelony
Moderator: Ziemko
to niestety ale nie masz racji i tego jestem pewien jak będziesz miał same klocki w armii to postawie cal za tobą bo mogęJasif pisze:12 cali od wroga, nie wazne czy widzi czy nie. bylby ladny wal jakbys mogl stanac cal przed przeciwnikiem bo jego oddzial Cie nie widzi ;p
ktoś ich jeszcze wystawia?
kiedyś kiedy mieli specjalny deployment to czasem dla funu sie moglo ich brac, ale teraz?....
kiedyś kiedy mieli specjalny deployment to czasem dla funu sie moglo ich brac, ale teraz?....
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
No chyba tylko Alister ma wolne specialeSauruS PoweR pisze:Mogły by być corem 0-1 to spoko, inaczej za uj nie mam miejsca na nie w mojej armi .Alister pisze:(o ile masz wolne speciale)
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
6-7 moze dawac.
Jesli zaczynac bedziesz to jest miodnie - 12 od maszyny, nie ruszasz sie i strzelasz podwojnym - przy fuksie, jedna maszyna w plecy w 1 turze out - imho nice.
Jesli zaczynac bedziesz to jest miodnie - 12 od maszyny, nie ruszasz sie i strzelasz podwojnym - przy fuksie, jedna maszyna w plecy w 1 turze out - imho nice.
To wielki plus dla kameleonów że maszyny nie są odporne na poisona. Można wystawić nawet 2 oddziały kameleonów żeby skutecznie pozbawić rywala maszyn. A jak się nimi zajmą mogą strzelać do monsterów czy innych mało liczebnych oddziałów.
Ja najbardziej lubie 7 nie mniej nie wiecej.
Sprawdzaja sie swietnie prawie na kazda armie - srednie sa na tk, ktore za szybko moga sie popchnac.
Sprawdzaja sie swietnie prawie na kazda armie - srednie sa na tk, ktore za szybko moga sie popchnac.
Jak dla mnie 6 jest świetną liczbą, nawet 2x6. Odział jest tak mały że się wszędzie wciśnie.